Nou, de kogel is door de kerk.
Ze heeft vorige week een mail gestuurd haar excuses voor alles wat ze verkeerd heeft gedaan.
Heb haar een mail terug gedaan met daarin een bedankje voor haar excuses, maar tevens ook de mededeling dat ik niet meer verder wil. Er is geen vertrouwen meer van mijn kant uit.
kort daarop kreeg ik een mail vam haar met het bericht dat ze op zoek zou gaan naar iemand die 'beter ' zou zijn voor haar.
En een paar dagen later kreeg ik 2 mails kort na elkaar. De eerste mail kwam de vraag ' of ik de ware nou al had gevonden ' en wat minuten later een mail met ' het was niet uit nieuwschierigheid of bijbedoelingen ' en ze vermelde er ook in dat zij al wel 'de ware' had gevonden.
Ik vind het allemaal prima.
Ze heeft me gewoon gebruikt, dat begrijp ik ondertussen wel.
Dus deze 'ex from hell' gaat weer verder, ook al is het lastig om met de leegte om te gaan. Heb me een paar dagen behoorlijk kut gevoeld en het is ff wennen om geen contact meer te hebben.
Ik heb jullie advies en reacties gelezen en jullie hebben gewoon gelijk.
Voor mij is het duidelijk ; ze kan opdonderen en haar huidige ' ware' komt er vanzelf wel achter hoe ze in elkaar steekt.
Ik moet en ga mijn leven weer oppakken.
Waarom ik dit 2,5 jaar lang heb volgehouden ?
Voor 2,5 jaar geleden woonde ik in een woongroep en door mijn autisme had ik geen werk. Het was waarschijnlijk pure verveling.
Het was fijn om gewaardeerd te worden en het 'gevoel' dat je het 'leuk' kon hebben met iemand Voelde goed, weg uit de realiteit.
Hoe ze toen met me omging interesseerde me niet zo.
Ik vulde de leegte en verveling op met dit hele 'drama' gebeuren. Of eigenlijk meer haar 'drama's'.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan eigenlijk, dat ik het zover heb laten komen. Dat ik mij uberhaupt heb laten gebruiken door haar vreemdgaan praktijken.
Helaas voor mij ben ik erin getrapt. Haar manipulaties en het gezwijmel van haar. Heb me laten inpakken door d'r.
Enfin, ik probeer de draad weer op te pakken en het is fijn om af en toe je gedachten van je af te schrijven. Bij deze.