abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:21:40 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127472391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:14 schreef gimmethat het volgende:
en ook hier vermeld ze er niet bij dat ze vanaf dag 1 Is vreemdgegaan met me en steeds weer terug keerde naar haar ex.

dank u :)
Vertel meer! Ben jij de 'gekke ex' of een ander waar ze vreemd mee ging? Heb je haar na dit topic nog gepenetreerd, zijn er nog messen aan te pas gekomen, wie van jullie is uiteindelijk naar een blijf van mijn lijf huis/gesloten afdeling/het klooster in gevlucht? Zijn jullie nog in hart van nederland geweest?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:29:59 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127472583
vragen, vragen, we zitten er mee!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127472607
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Vertel meer! Ben jij de 'gekke ex' of een ander waar ze vreemd mee ging? Heb je haar na dit topic nog gepenetreerd, zijn er nog messen aan te pas gekomen, wie van jullie is uiteindelijk naar een blijf van mijn lijf huis/gesloten afdeling/het klooster in gevlucht? Zijn jullie nog in hart van nederland geweest?
Even de postgeschiedenis ingedoken: R&P / Hoe kan iemand zo'n egoistische klootzak zijn?. De "ex from hell" dus, zo te lezen.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_127472683
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_127474648
Maar je vergeet het belangrijkste, wat is de naam van die chatsite waar hij die sexafspraken probeerde te maken
pi_127474840
Topickickaward 2013 nominatie.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_127476870
We hebben dit jaar een ex die de gemeenschappelijke kinderen en daarna zichzelf, vermoordde. Maar inderdaad, een beetje gemeen en bot doen maakt jouw ex tot de grootste verschrikking van het jaar.

:')
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:08:46 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127477076
Je ex klinkt alsof hij psychisch probleem heeft, zou hem lekker laten gaan, berichtjes van hem negeren en verder gaan met je leven, je verdiend beter dan dat. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127477100
Deze man denkt met zijn piemel.

Case closed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:09:37 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127477103
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:57 schreef goofy_goober het volgende:
Noem je dit een ex from hell? Dit is kinderspel vergeleken bij mijn ex. :')

Anyway, je zorgt er mede zelf voor dat 'ie je kan blijven aanspreken. Gewoon negeren die handel, dan houdt 'ie vanzelf wel op.
Zullen we er een wedstrijd van maken wie de ergste ex heeft, blijkbaar is dat belangrijk voor sommige. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:13:31 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127477229
Oh, lees nu dat het een heel oud topic is.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:14 schreef gimmethat het volgende:
en ook hier vermeld ze er niet bij dat ze vanaf dag 1 Is vreemdgegaan met me en steeds weer terug keerde naar haar ex.

dank u :)
Het is 2 jaar geleden, laat het gaan!
pi_127477905
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
the return of the borderline-ex. Zo jammer dat ik niet van popcorn houd.
Dit was echt de aller eerste gedachte die ook bij mij naar boven kwam :D. Borderline, rennen gast! Run! Like the wind!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:45:30 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127482454
quote:
O+. :D.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_127483056
ts en de ex kunnen wellicht fijn samen ruzieen over wie de ergste ex heeft?
:P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_127726720
Nou, de kogel is door de kerk.

Ze heeft vorige week een mail gestuurd haar excuses voor alles wat ze verkeerd heeft gedaan.

Heb haar een mail terug gedaan met daarin een bedankje voor haar excuses, maar tevens ook de mededeling dat ik niet meer verder wil. Er is geen vertrouwen meer van mijn kant uit.

kort daarop kreeg ik een mail vam haar met het bericht dat ze op zoek zou gaan naar iemand die 'beter ' zou zijn voor haar.

En een paar dagen later kreeg ik 2 mails kort na elkaar. De eerste mail kwam de vraag ' of ik de ware nou al had gevonden ' en wat minuten later een mail met ' het was niet uit nieuwschierigheid of bijbedoelingen ' en ze vermelde er ook in dat zij al wel 'de ware' had gevonden.

Ik vind het allemaal prima.

Ze heeft me gewoon gebruikt, dat begrijp ik ondertussen wel.

Dus deze 'ex from hell' gaat weer verder, ook al is het lastig om met de leegte om te gaan. Heb me een paar dagen behoorlijk kut gevoeld en het is ff wennen om geen contact meer te hebben.

Ik heb jullie advies en reacties gelezen en jullie hebben gewoon gelijk.
Voor mij is het duidelijk ; ze kan opdonderen en haar huidige ' ware' komt er vanzelf wel achter hoe ze in elkaar steekt.

Ik moet en ga mijn leven weer oppakken.

Waarom ik dit 2,5 jaar lang heb volgehouden ?
Voor 2,5 jaar geleden woonde ik in een woongroep en door mijn autisme had ik geen werk. Het was waarschijnlijk pure verveling.
Het was fijn om gewaardeerd te worden en het 'gevoel' dat je het 'leuk' kon hebben met iemand Voelde goed, weg uit de realiteit.
Hoe ze toen met me omging interesseerde me niet zo.

Ik vulde de leegte en verveling op met dit hele 'drama' gebeuren. Of eigenlijk meer haar 'drama's'.

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan eigenlijk, dat ik het zover heb laten komen. Dat ik mij uberhaupt heb laten gebruiken door haar vreemdgaan praktijken.

Helaas voor mij ben ik erin getrapt. Haar manipulaties en het gezwijmel van haar. Heb me laten inpakken door d'r.

Enfin, ik probeer de draad weer op te pakken en het is fijn om af en toe je gedachten van je af te schrijven. Bij deze.
pi_127726797
Jezus mensen ga toch eens gewoon een keer mekaar negeren.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_127727480
@Delano.888

Dat gaan we ook doen. Aankomend weekend heb ik een date met een leuke meid die ik al een tijdje ken. Eens kijken of ik het nog in me heb ;-)
pi_127727990
Wat een trieste bedoeling wordt in godsnaam eens volwassen man. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_127728297
Yup. Eye opener.
pi_127729010
LEKKER BELANGRIJK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')