quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef JustKiss het volgende:
Ja, hormonen zijn inderdaad een bitch![]()
![]()
Welkom, u bent zojuist slachtoffer geworden van het "klootzakkensyndroom".quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:
Ja, wat zal ik zeggen... same old story, not much to say, hearts are broken every day![]()
Ik ben ontzettend naief geweest, ben met open ogen in de versiertrucjes en onzin van iemand getrapt. Alles wat ik had voorspeld en waar ik bang voor was is uitgekomen en nu heb ik pijn.
Alleen wat ik zo slecht kan verdragen, is de laffe manier waarop de (okee, vrij korte) relatie is beeindigd. De ene dag lig ik nog met iemand in bed, worden er allerlei lieve dingen tegen me gezegd... Amper 2 dagen later heeft hij genoeg van me, word ik via de mail gedumpt, maar niet door middel van een aardige, eerlijke, open mail... maar een mail waarin IK de schuld krijg.
Vervolgens is alle contact ineens onmogelijk geworden... er even normaal over praten is teveel voor meneer. De meneer die mij wel wist te vinden en tegen mij wist te slijmen toen het hem goed uitkwam.
Nou is mijn vraag.. herkent iemand dit? Is het nou werkelijk zo veel moeite om even met iemand te praten? De pijn die ik heb is al erg genoeg, waarom moet het op zo'n manier? Het is zo laf om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven, als je er zelf genoeg van hebt.
Nog tips, ideeen, ervaringen, inzichten?
Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:
Hier de person waar het in dit verhaal weer om draait..quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:20 schreef gimmethat het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:
Ja, wat zal ik zeggen... same old story, not much to say, hearts are broken every day![]()
Ik ben ontzettend naief geweest, ben met open ogen in de versiertrucjes en onzin van iemand getrapt. Alles wat ik had voorspeld en waar ik bang voor was is uitgekomen en nu heb ik pijn.
Alleen wat ik zo slecht kan verdragen, is de laffe manier waarop de (okee, vrij korte) relatie is beeindigd. De ene dag lig ik nog met iemand in bed, worden er allerlei lieve dingen tegen me gezegd... Amper 2 dagen later heeft hij genoeg van me, word ik via de mail gedumpt, maar niet door middel van een aardige, eerlijke, open mail... maar een mail waarin IK de schuld krijg.
Vervolgens is alle contact ineens onmogelijk geworden... er even normaal over praten is teveel voor meneer. De meneer die mij wel wist te vinden en tegen mij wist te slijmen toen het hem goed uitkwam.
Nou is mijn vraag.. herkent iemand dit? Is het nou werkelijk zo veel moeite om even met iemand te praten? De pijn die ik heb is al erg genoeg, waarom moet het op zo'n manier? Het is zo laf om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven, als je er zelf genoeg van hebt.
Nog tips, ideeen, ervaringen, inzichten?
Zie mijn post in een andere topic. Ja, waarom 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:33 schreef gimmethat het volgende:
I know... we hebben NU nog contact.
Ik weet dat het beter is om ermee te kappen maar ja... we hebben ook leuke tijden gehad en die waren voor mij eigenlijlk zoals ik ze niet eerder heb gekend met een ander.
En nu lees ik dit en dan denk ik echt bij mezelf.. why ????
Je treft het niet he, gezien je lovelife past.. Drama'squote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef JustKiss het volgende:
Ja, hormonen zijn inderdaad een bitch![]()
![]()
Naja ik wil niet eens meer antwoorden van deze gast, hij heeft namelijk gewoon een probleem, dat wordt me steeds duidelijker. En ik moet niet steeds blijven willen dat hij zich normaal gedraagt, in staat is om zich in te leven en ook aan anderen denkt ipv aan zichzelf, want dat kan hij helemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |