abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94531590
Waarschijnlijk omdat de meeste jongeren toch denken weer makkelijk aan een ander te komen. En dat is ook wel zo, unlike vroeger ontmoet je nu sneller en makkelijker een ander.
pi_94541285
Ik snap werkelijk niet dat wijven er steeds zomaar intuinen.

"Lieve woordjes". Komop, je kan toch wel in zijn ogen kijken of hij oprecht is? Echt het ligt ook aan julliezelf dat jullie zo makkelijk te playen zijn blijkbaar...

Ja hormonen zijn een bitch bij jullie, net zo erg bij ons hoor (zie mannen verliefd worden op een vrouw met cup DD :') )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94547707
Ja, hormonen zijn inderdaad een bitch :P :@

Naja ik wil niet eens meer antwoorden van deze gast, hij heeft namelijk gewoon een probleem, dat wordt me steeds duidelijker. En ik moet niet steeds blijven willen dat hij zich normaal gedraagt, in staat is om zich in te leven en ook aan anderen denkt ipv aan zichzelf, want dat kan hij helemaal niet.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:05:57 #54
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_94556171
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef JustKiss het volgende:
pi_94558156
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:
Ja, wat zal ik zeggen... same old story, not much to say, hearts are broken every day ;)

Ik ben ontzettend naief geweest, ben met open ogen in de versiertrucjes en onzin van iemand getrapt. Alles wat ik had voorspeld en waar ik bang voor was is uitgekomen en nu heb ik pijn.

Alleen wat ik zo slecht kan verdragen, is de laffe manier waarop de (okee, vrij korte) relatie is beeindigd. De ene dag lig ik nog met iemand in bed, worden er allerlei lieve dingen tegen me gezegd... Amper 2 dagen later heeft hij genoeg van me, word ik via de mail gedumpt, maar niet door middel van een aardige, eerlijke, open mail... maar een mail waarin IK de schuld krijg.
Vervolgens is alle contact ineens onmogelijk geworden... er even normaal over praten is teveel voor meneer. De meneer die mij wel wist te vinden en tegen mij wist te slijmen toen het hem goed uitkwam.

Nou is mijn vraag.. herkent iemand dit? Is het nou werkelijk zo veel moeite om even met iemand te praten? De pijn die ik heb is al erg genoeg, waarom moet het op zo'n manier? Het is zo laf om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven, als je er zelf genoeg van hebt.

Nog tips, ideeen, ervaringen, inzichten? :+
Welkom, u bent zojuist slachtoffer geworden van het "klootzakkensyndroom".
Ik herken dit in zoverre dat zowat AL m'n exen 't hadden over zulke gasten en zie om me heen veel dat vrouwen erin blijven trappen.

Wat het heden betreft, het ding met "relatie met een klootzak" is dat voorkomen beter is dan genezen. Een relatie met een klootzak gaat gegarandeerd pijn doen, niks aan te doen voor jou helaas.
Enige wat je nu kunt doen is veel pijn lijden (even tanden op elkaar) tot 't over is en de volgende keer niet meer met zo'n kerel in zee gaan.

Succes!
pi_94560105
Just be honest. Kom niet met ik heb tijd nodig etc...
pi_127467923
quote]0s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:
Ja, wat zal ik zeggen... same old story, not much to say, hearts are broken every day ;)

Ik ben ontzettend naief geweest, ben met open ogen in de versiertrucjes en onzin van iemand getrapt. Alles wat ik had voorspeld en waar ik bang voor was is uitgekomen en nu heb ik pijn.

Alleen wat ik zo slecht kan verdragen, is de laffe manier waarop de (okee, vrij korte) relatie is beeindigd. De ene dag lig ik nog met iemand in bed, worden er allerlei lieve dingen tegen me gezegd... Amper 2 dagen later heeft hij genoeg van me, word ik via de mail gedumpt, maar niet door middel van een aardige, eerlijke, open mail... maar een mail waarin IK de schuld krijg.
Vervolgens is alle contact ineens onmogelijk geworden... er even normaal over praten is teveel voor meneer. De meneer die mij wel wist te vinden en tegen mij wist te slijmen toen het hem goed uitkwam.

Nou is mijn vraag.. herkent iemand dit? Is het nou werkelijk zo veel moeite om even met iemand te praten? De pijn die ik heb is al erg genoeg, waarom moet het op zo'n manier? Het is zo laf om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven, als je er zelf genoeg van hebt.

[/quote]

Hier de person waar het in dit verhaal weer om draait..

Justkiss... niet meer vreemdagaan en je krijgt zulke reacties niet meer van diegene die voor jou wilde gaan !
pi_127468341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:20 schreef gimmethat het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:

Hier de person waar het in dit verhaal weer om draait..

Justkiss... niet meer vreemdagaan en je krijgt zulke reacties niet meer van diegene die voor jou wilde gaan !
[/quote]
Troll, je reageert op een topic van 2 jr terug :D
pi_127468399
I know... we hebben NU nog contact.
Ik weet dat het beter is om ermee te kappen maar ja... we hebben ook leuke tijden gehad en die waren voor mij eigenlijlk zoals ik ze niet eerder heb gekend met een ander.

En nu lees ik dit en dan denk ik echt bij mezelf.. why ????
pi_127468649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:33 schreef gimmethat het volgende:
I know... we hebben NU nog contact.
Ik weet dat het beter is om ermee te kappen maar ja... we hebben ook leuke tijden gehad en die waren voor mij eigenlijlk zoals ik ze niet eerder heb gekend met een ander.

En nu lees ik dit en dan denk ik echt bij mezelf.. why ????
Zie mijn post in een andere topic. Ja, waarom 2 jaar geleden?

Waarom ben je haar tegen gekomen? Had je heel dit gelul niet gehad etc.

Man, wat denk je verder met je leven te doen? Hierin blijven hangen? Je zit hier met bijna 7 miljard mensen op Aarde, waarvan misschien wel 1 miljard lekkere wijven zijn, die veel fantastischer zijn dan TS.

Verspil geen tijd in het verleden, want in de toekomst wacht je dood, en dan toch zonde als je niet in het Nu geleefd hebt...
pi_127468772
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef JustKiss het volgende:

Naja ik wil niet eens meer antwoorden van deze gast, hij heeft namelijk gewoon een probleem, dat wordt me steeds duidelijker. En ik moet niet steeds blijven willen dat hij zich normaal gedraagt, in staat is om zich in te leven en ook aan anderen denkt ipv aan zichzelf, want dat kan hij helemaal niet.
Je treft het niet he, gezien je lovelife past.. Drama's ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:06:43 #62
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_127473419
Omg zelfs in dit topic ook :')
Wtf.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')