Je moet natuurlijk wel bedenken dat deze nog niet de kans heeft gehad om veel uit te halen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar moeilijk te plaatsen gedrag verdient absoluut niet de titel ex from hell. Iedereen heeft wel lastige exen. Alleen als je zelf dom genoeg bent om op hun gedrag in te gaan heb je er last van.
Borderline! Kom er maar in.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef jogy het volgende:
Mannen kunnen ook borderline hebben hoor. Of in ieder geval borderline-achtige trekjes hebben zoals ik het nu lees
.
Ze is er op dit moment even niet.quote:
Sorry..quote:Op zondag 5 juni 2011 01:44 schreef Knipoogje het volgende:
Als vrij permanente vrijgezel vind ik je eigenlijk een beetje een muts dat je met dat soort mannen een soort relatie aangaat terwijl er zoveel normale mannen heel graag een relatie willen maar niet kunnen krijgen omdat de vrouwtjes blijven vallen voor die eikeltjes![]()
Geeft niks. Hij is lelijk, saai en kan geen vriendin krijgen. 'tis de kift!quote:
Ja dat dus ondere andere.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef JustKiss het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, help me?? Somebody please??
Bipolairen hebben in manische perioden niet echt veel zelfkennis, dus ga jij je nou maar niet druk maken. Zijn probleem. Met wat mazzel komt hij na zo,n periode weer tot zelfinzicht en schaamt hij zich kapot. Wat overigens niet wil zeggen dat je dat dan maar moet pikken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:41 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Ja dat dus ondere andere.
En hij ging me verdorie nog helemaal zitten vertellen dat hij nu beter in zijn vel zat en minder last had van stemmingswisselingen enzo. Nou, ik heb het gezien. Hij draaide weer 180 graden om in korte tijd. Ik vraag me weleens af hoe hij zonder zijn medicijnen zou zijn, als hij nu al zo is.
Zie die ex al zitten achter zijn PC hoor; tegelijkertijd mailen met TS en meisjes regelen in chatbox:quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef JustKiss het volgende:
Maar surprise surprise, het duurde niet lang of hij sloeg om. "Nee, het gaat niet werken".
Even later.. "hmm.. misschien toch.. wat had je in gedachten?"
Even later: "nee is nee. het gaat niet werken."
QFT enzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef VonHinten het volgende:
Hoe fokking kansloos ben je als je zo'n kerel aandacht blijft geven, met hem blijft mailen en zelfs de deur openhoudt voor een evt. nieuwe relatie met hem. Ja TS, ik heb het over jou. En dan huilie-huilie doen op een internetforum over het gedrag van die kerel. Je trekt dit soort kerels zelf aan als je werkelijk 0,0 eisen stelt aan een kerel.
Haha nee dat was dus niet zo, na dat mailtje aan mij bleef hij nog "doorzoeken" naar nieuwe dates, seksdates enzovoorts. Hij had er dus nog geen gevonden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef keste010 het volgende:
[..]
Zie die ex al zitten achter zijn PC hoor; tegelijkertijd mailen met TS en meisjes regelen in chatbox:
* Zo, ik ben weer single, tijd voor vrije sex. Eeens kijken, waar kan ik die het beste vinden (zoekt chatbox op)
* Hmm, die meisjes op deze site happen niet echt, laat ik toch maar even weer kijken of mijn ex hapt, wacht ik stuur haar een mailtje dat ik haar terugwil..
* Oh wacht eens even!! Deze site is veel beter (random andere chatbox), kijk eens... dit meisje wil vanavond nog afspreken!! Hmm, wel vervelend dat ik net dat mailtje aan mn ex verstuurd heb. Wacht, ik zeg wel dat "het niet gaat werken"..
@TS; zit jij zelf ook op die sites hem te volgen of zo? Je bent hem namelijk nogal aan het volgen dat je dit allemaal zo gedetailleerd lijkt te weten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:49 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Haha nee dat was dus niet zo, na dat mailtje aan mij bleef hij nog "doorzoeken" naar nieuwe dates, seksdates enzovoorts. Hij had er dus nog geen gevonden.
Maar hij verkoos het wel boven mij ja. Hij had met me af kunnen spreken, maar in plaats daarvan probeerde hij liever snel een ander te regelen. Auww.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |