Nope, zwart of blauwquote:
Hier niet!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee echt waar, de TT is in ESF geel.
Althans, het gedeelte met ijijijijijijijijijijijij
Sterktequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik was bijna vergeten dat mijn zussie vanavond komt
Woops.
Morgenochtend vroeg (HEEL vroeg) breng ik haar naar Schiphol.
Ik heb snel druivensap gepakt wat nog goed was en de deur weer dicht gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen al yoghurt van januari zeker?
De user JJH.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie staat hier trouwens ook bekend als JJH? *terugleest over meet*
Dat was een user die altijd veel in F&F kwam en ook soms hier in ESF geloof ik (maar in elk geval kende hij een aantal van ons in het echt ook na diverse meets) en die was ook mee. Zijn username is gewoon JJHquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie staat hier trouwens ook bekend als JJH? *terugleest over meet*
Ohquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een user die altijd veel in F&F kwam en ook soms hier in ESF geloof ik (maar in elk geval kende hij een aantal van ons in het echt ook na diverse meets) en die was ook mee. Zijn username is gewoon JJH
Vorig jaar kwam hij nog wel eens in het sc-topic.quote:
Ik ben pas member sinds november, dus ik ken hem alsnog niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam hij nog wel eens in het sc-topic.
Ja, ze komt pas laat, ga zo het beddengoed verschonenquote:
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze komt pas laat, ga zo het beddengoed verschonen
Hoezo, heb je er brandnetels in achtergelaten?
Ik weet het nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we jubelen voor Tombo?
Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Gb, have fun vanavond![]()
Greys, gaat je Zus in ons bed slapen?
Bij de buren op visitequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de TT eigenlijk? Ik zie alleen maar bijijijijij... en dan past het niet meer in mijn telefoon.
Bijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijnaaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de TT eigenlijk? Ik zie alleen maar bijijijijij... en dan past het niet meer in mijn telefoon.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Bijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijnaaaaaaaaa
Vroeg genoeg dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moet om 07 uur op Schiphol zijn geloof ik
En jij gaat haar brengen? Wat ben je een lieve zus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moet om 07 uur op Schiphol zijn geloof ik
Ja he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En Julius, klein dinkie![]()
Die krijgt vast heul snel een baasje
Ah het is ook uit eigenbelang, want er gaan rond 5 uur geen treinen uit Zwolle en dan moet ze daar in haar uppie overnachten in een hotel enzo en dan slaap ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij gaat haar brengen? Wat ben je een lieve zus.
Kon je haar jouw slaapbuddy Ll niet uitlenen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah het is ook uit eigenbelang, want er gaan rond 5 uur geen treinen uit Zwolle en dan moet ze daar in haar uppie overnachten in een hotel enzo en dan slaap ik niet
Dus dan maar even vroeg heen en terug en daarna nog ff tukken ofzo.
MINE!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kon je haar jouw slaapbuddy Ll niet uitlenen?
Nu. Nu nu nu nu.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Twijfeltwijfel of ik vanaaf of morgenvroeg de afwas ga doen.![]()
Ik HAAT afwassen.
Hebbert!quote:
Eigenlijk wel he? Maar ik zit net zo lekker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu. Nu nu nu nu.
Is het veel?
Nu doen, ben je over een kwartier klaarAnders blijf je heel de avond tegen morgenochtend aan hikken.
Je zit nog veeeeeeeeeeeeel lekkerderder als het klaar is!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebbert!
[..]
Eigenlijk wel he? Maar ik zit net zo lekker.
Zou het?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit nog veeeeeeeeeeeeel lekkerderder als het klaar is!
Eerste helft staat op het afdruiprek en 2e helft staat in het sopje.quote:
Hear hearquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit nog veeeeeeeeeeeeel lekkerderder als het klaar is!
En toch zat ik net ook al errug lekker.quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar zit je nu niet veeeeeeeeeeeeel lekkerderder?
Ik ben aan het wachten tot ik naar de repetitie kan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben aan het wachten op visite
APK al terecht?
Ik heb helemaal geen zin in visitequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot ik naar de repetitie kan.
NOEOEOEOEOES!quote:Geen spoor van APK gezien nog.
Ow.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in visite
Ja, zo kan ik morgen echt niet op reis hoor!quote:[..]
NOEOEOEOEOES!
Heb ik ook vaak van tevoren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in visite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak van tevoren.![]()
Als ze er eenmaal zitten wordt het (meestal) gewoon erg gezellig.Nee joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist geen drinken halen. Heel lang op een droogje laten zitten en als ze beginnen te schuifelen vraag je of ze nog iets willen drinken. Geheid dat ze dan zeggen dat ze weg moeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik bedoelde iets te drinken voor je zelfquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Juist geen drinken halen. Heel lang op een droogje laten zitten en als ze beginnen te schuifelen vraag je of ze nog iets willen drinken. Geheid dat ze dan zeggen dat ze weg moeten.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik breng het nog eens onder de aandacht:
[TOURNAMENT] Beste songfestivalland aller tijden!
Nou het was meer zo dat mijn moeder uitje en champignons even opgebakken had (heel fijn gesneden) en daar dan een beetje geraspte kaas doorheen gedaan, en dat dan serveren op een lekker gebakken biefstuk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
Ik ken dat helemaal niet, gegratineerde kogelbiefstuk
Zou er ook nooit aan denken om dat te gratineren. Is dat lekker?
Mja het was mn vader, dus niet zo aardigquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets te drinken voor je zelf![]()
Of zeg dat je 'even' naar de wc gaat en als je (veel later) terug komt zeg je: "Oh, zijn jullie er nog?"
Wedden dat het niet lang duurt? Komen ze ook nooit meer, denk ik![]()
![]()
![]()
Ja, viel mij ook al op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is niet bijzonder actief hier. En dat terwijl er morgen een vrije dag is!
Viel mee, he? Heb je hem de groeten gedaan van ons?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja het was mn vader, dus niet zo aardig
Viel toch wel mee uiteraard
GB is naar het theater, Greys heeft haar zus op bezoek, Ll is druk met zn huis, APK is kwijt, Cat en Ing weet ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op.
Heb zelf naar een film zitten kijken, net afgelopen.
Bijnaquote:Oh en ik zie net dat Tombo dr vader op bezoek had
[..]
Viel mee, he? Heb je hem de groeten gedaan van ons?
Dan maken wij drie (en eventueel Cat en/of Ing) het toch gezellig?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GB is naar het theater, Greys heeft haar zus op bezoek, Ll is druk met zn huis, APK is kwijt, Cat en Ing weet ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* roept Ing en Cat en Erik erbij *quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
*jat de Vuvuzela van de buren*
Hoe lang issie al kwijt eigenlijk?
Ik heb nog een vuvuzela ergens liggen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
*jat de Vuvuzela van de buren*
Hoe lang issie al kwijt eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Party time!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Vooral als ze een beetje groen zienquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Cat??? Hoe sappig en lekker en groot ze er ook uit zien...
BLIJF VAN DE KOMKOMMERS AF!
Oh.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ow r'lly?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wist ik eigenlijk welquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Feestje?![]()
Ik was naar de repetitie.Dat de vaste klanten dat inmiddels niet weten zeg.
![]()
Om daar erachter te komen dat de dirigente zich niet lekker voelt (maar die buffelt wel door) en er nog iemand heeft afgezegd voor de reis ivm overbelasting. Gaat goed.Maar het wordt vast gezellig al gaan we nu niet winnen omdat één van de stemmen nu wel erg magertjes vertegenwoordigd is.
Maar niet hier.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk wel
Maar welke reis?
Nee, ik heb gesmstquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Is hij dan toch eindelijk langsgekomen?
Komt vanzelfquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet.
Ben bang dat deze klant nog niet vast genoeg is![]()
ben ik idd niet bang voorquote:
Van jou verwachtte ik het ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet.
Dat komt wel, dat komt wel. Ik ben ook heel snel vaste klant geworden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren alleen maar Spaanse komkommersquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Cat, je kunt je geloof ik gewoon inlaten met komkommerts!
Las ik net in de Telegraaf
Maar ik zou het gewoon maar ff niet doen, voor de zekerheid, ook al gillen ze dat de besmetting ergens anders vandaan komt. Handig, kan je niets eten, goed voor de lijn man
Niet.quote:
Ow ja, Televaag, die krant is zo accuraat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Maar ik zou het gewoon maar ff niet doen, voor de zekerheid, ook al gillen ze dat de besmetting ergens anders vandaan komt. Handig, kan je niets eten, goed voor de lijn man
Ja, en die mooie manier van redeneren ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Feel free to insult me.
Ja, was leuk! Wel een beetje maf, maar dat vind ik eigenlijk altijd van toneelstukkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Hiiiiiiiiiiiii! Was het toneelstuk leuk?
Met Annet Malherbe zag ik
Tofquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, was leuk! Wel een beetje maf, maar dat vind ik eigenlijk altijd van toneelstukkenActeurs waren allemaal erg goed!
(Annet Malherbe idd, maar ook Pierre Bokma en Eva van de Wijdeven)
Ik hoorde ook op het nieuws dat het niet in komkommer of andere rauwkost zat iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hebben jullie trouwens al een tienrittenkaart gekocht?
Ik las tietenritkaartquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hebben jullie trouwens al een tienrittenkaart gekocht?
Wat is dat dan?quote:
Tot ie dan gaat Googlen op McWapper, dan weet ie genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef Goodbye het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee, toch?![]()
Eh, shit, hmm. Zeggen we dat ze het zelf verzonnen hebben
*noteert*quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoorde ook op het nieuws dat het niet in komkommer of andere rauwkost zat idd
Shakes kun je gewoon drinken
http://www.google.nl/sear(...)l1l1l0l0l0l0l53l53l1quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot ie dan gaat Googlen op McWapper, dan weet ie genoeg
Maarrrrrr het was geen internetheld he? Hij vond het maar niets, dat internetten en twitteren en Hyves enzo zei hij.
Godzijdank
Ja dat had ik idd al geprobeerd, dan knal je zo ESF SC inquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)l1l1l0l0l0l0l53l53l1
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik idd al geprobeerd, dan knal je zo ESF SC in![]()
Komkommer shake anyone?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoorde ook op het nieuws dat het niet in komkommer of andere rauwkost zat idd
Shakes kun je gewoon drinken
Je kan altijd zeggen dat we dat als bijnaam hadden voor een mede-poster, en dat dat is verbasterd naar hem toen jullie vertelden dat hij wapperdequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot ie dan gaat Googlen op McWapper, dan weet ie genoeg
Maarrrrrr het was geen internetheld he? Hij vond het maar niets, dat internetten en twitteren en Hyves enzo zei hij.
Godzijdank
http://www.google.nl/sear(...)l=1&biw=1600&bih=763quote:
Oh ik denk niet dat hij het echt erg vindt hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan altijd zeggen dat we dat als bijnaam hadden voor een mede-poster, en dat dat is verbasterd naar hem toen jullie vertelden dat hij wapperde
En hij zal wel blij zijn dat jullie zn echte naam niet gebruiken toch?
Straks mag hij komen wapperen op de ESF-meetquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik denk niet dat hij het echt erg vindt hoor.
Ik vind het zelf erger denk ik![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)l=1&biw=1600&bih=763
Over shaken gesproken:
We blijven wel ESF he.
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Vind t een leuk liedje, maar om de een of andere reden vergeet ik die man altijd
Ik las het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
En die man maar denken 'Gut, wat komen er veel giechelende vrouwen naar de wappersessies tegenwoordig'.
(Even voor degenen die dat niet gevolgd hebben, ik had e.e.a. in Sauna Reviews gezet en vandaag riep er iemand aldaar in LIF 'Ik heb McWapper gezien afgelopen weekend!')
Hoe kún je nou de meest legendarisch ESC-man van de afgelopen tien jaar vergeten!quote:
Ja!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een type dat er trots op isquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik weer een keer mee ga ga ik het vragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu wel rete benieuwd hoe oud hij eigenlijk is, want ik kan er werkelijk geen inschatting van maken. Ergens tussen de 30 en de 43 ofzo denk ik.
Ik heb nog zitten denken of ik een aantal posts moet aanpassen in LIF, maar ik ga het maar laten staan. Dat zinnetje dat we hem achter zijn (fijnequote:
Je hebt het over McWapper nu? Google zijn naam!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu wel rete benieuwd hoe oud hij eigenlijk is, want ik kan er werkelijk geen inschatting van maken. Ergens tussen de 30 en de 43 ofzo denk ik.
NEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik weer een keer mee ga ga ik het vragen
Ik heb geen flauw idee hoe hij heetquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt het over McWapper nu? Google zijn naam!
In liefde en oorlog is alles geoorloofdquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe hij heet
Voornaam wel, achternaam niet. En dan nog ga ik hem niet Googlen
En als het liefde noch oorlog is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd
Sowieso, als hij niet van het internetten is dan staat hij vast nergens opquote:
En dat ben je niet he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE.
Dat staat veel te geïnteresseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik dacht dat het allebei er minstens één was.quote:
Oh come on! ben je niet een klein beetjequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat ben je niet he?
Pas nou ohop, straks heeft ze een wapperin in dr mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nou, dat zou nog es wat zijn!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas nou ohop, straks heeft ze een wapperin in dr mail
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh come on! ben je niet een klein beetje, hm? Be honest
![]()
Hij is gewoon leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Zoals Gb dat al eens heeft getracht uit te leggen hier (maar da's idd lastig) is het gewoon iets waar we om kunnen giechelen daar. Als ik geïnteresseerd was had ik het heel anders aangepakt, trust me
En daarbij, ik woon samen. Minor detail?
Tegenwoordig kan alles...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Zoals Gb dat al eens heeft getracht uit te leggen hier (maar da's idd lastig) is het gewoon iets waar we om kunnen giechelen daar. Als ik geïnteresseerd was had ik het heel anders aangepakt, trust me
En daarbij, ik woon samen. Minor detail?
Waarom mij?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]![]()
MsWapper komt gewoon de volgende keer mee om haar aan te vallen. Greys, verwacht maar boze mails en telefoontjes (net zoals eerder)!
Je leeft!quote:
Ik zie dat gezichtje blozenquote:
Ok, serieus, ik begin nu toch wel nieuwschierig te wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is gewoon leukEn dan heb ik hem maar heel even gezien
Maar hij is sauna-leuk, denk niet dat ie overal mn aandacht zou trekken
Omdat Greys. Maar Gb kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom mij?
Waarom Gb niet dan?
MevrouwWapper, mocht u meelezen, u heeft NIETS te vrezen van ons.
We lenen alleen af en toe uw uitzicht even
Dat is Greys ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh, het is echt zo'n "terplekke leuke man maar straks weer lekker naar huis"-manquote:
Als je hem ziet lopen is het vast niets, maar het is hoe hij doet ookquote:Ok, serieus, ik begin nu toch wel nieuwschierig te worden
Hij heeft zichzelf weer gevonden.quote:
Klinkt wel als een goede keuze...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, het is echt zo'n "terplekke leuke man maar straks weer lekker naar huis"-man
[..]
Als je hem ziet lopen is het vast niets, maar het is hoe hij doet ook
WTF?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
APK, door je afwezigheid ben je van de tweede plaats in mijn forumvriendjes op basis van mijn hele historie verdrongen door Tombo!
Zo een wil ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goede keuze...
Nét leuk genoeg om te houden, net niet leuk genoeg voor een ander om mee vandoor te gaan
Het gaat om reacties, quotes en berichtenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF?
APK, ga eens HEUL snel weer posten!
Ik ookquote:
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook
Ik eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hunt is on.quote:
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
The hunt is on.![]()
Ik ben ouder, ik heb voorrangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ouder, ik heb voorrang
Ik ben jonger, ik ben er eerder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben jonger, ik ben er eerder bij
Ik ben blij dat ik op hetero-mannen val, die hoeven jou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF is dat voor een vage smiley?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben jonger, ik ben er eerder bij![]()
Nu zal je zien dat Erik opeens binnenkomt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op hetero-mannen val, die hoeven jou niet
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nu zal je zien dat Erik opeens binnenkomt.
Nee, we vechten om een dergelijke manquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Mochten jullie om McWapper vechten.. had ik al verteld dat hij getrouwd is?
Hij komt altijd net binnen als we het over genderkwesties hebben.quote:
Dat wordt een triple bitchfight.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Mochten jullie om McWapper vechten.. had ik al verteld dat hij getrouwd is?
Een blauwequote:
Wie zegt dat deze hetero is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op hetero-mannen val, die hoeven jou niet
Tombo, pas op hoor! Hij pikt hem dan gelijk in als die man bi is (anders maakt het voor jou niks uit)!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze hetero is?
I ga wel eerst om het uit te testen
Ik hoef DEZE man niet, ik wil een man zoals dezequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een blauwe
[..]
Wie zegt dat deze hetero is?
I ga wel eerst om het uit te testen
Ja, jij mag eerstquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, we vechten om een dergelijke man
Ik mag eerst he Greys?
Hoezo eigenlijk, wie weet is het wel een eersteklas droplul als je er iets mee hebtquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoef DEZE man niet, ik wil een man zoals deze
Als ik hem daarna krijg, mag ik hem dan ook houden?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij mag eerst
(Hoewel 'eerst' impliceert dat Roger hem dan daarná krijgt, of je daar zo blij mee moet zijn...)
Ja, maar hij heeft een kapot pistool en wat is dat ding boven z'n hoofd?quote:
Alleen als ik er af en toe dan nog ff naar mag kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik hem daarna krijg, mag ik hem dan ook houden?
Geen idee, eh... een hele vage health bar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft een kapot pistool en wat is dat ding boven z'n hoofd?
[ afbeelding ]
Je mag kijken zo veel je wilt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als ik er af en toe dan nog ff naar mag kijken
Ik wil eerst aan de man bedoel ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij mag eerst
(Hoewel 'eerst' impliceert dat Roger hem dan daarná krijgt, of je daar zo blij mee moet zijn...)
nav deze posts is datquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk, wie weet is het wel een eersteklas droplul als je er iets mee hebt
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goede keuze...
Nét leuk genoeg om te houden, net niet leuk genoeg voor een ander om mee vandoor te gaan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook
Ik dacht aan bordje met twee personen die hand in hand lopen en een rood pijltje ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, eh... een hele vage health bar?
Ah, in dat geval is het waarschijnlijk Tombo die er met mijn vent vandoor probeert te gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht aan bordje met twee personen die hand in hand lopen en een rood pijltje ofzo.
En dat dan heel slecht verkleind
[ afbeelding ]
En ik hoop dat het me dit keer lukt danquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, in dat geval is het waarschijnlijk Tombo die er met mijn vent vandoor probeert te gaan.![]()
En dan heel slecht verkleind![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik hoop dat het me dit keer lukt dan
Wel, je bent in het voordeel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik hoop dat het me dit keer lukt dan
Nee hoor, ik sta boven concurrentie.quote:
En dat terwijl ik het WEL echt doequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dat jij nog nooit een gillend wief in je nek hebt gehad
Roger, ken je Erik al?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hier het eerste en alleenrecht op mannen die op mannen vallen, of mannen die willen proberen!
ook niet als ie voor alleen seks komt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef APK het volgende:
Ik schop een rijke kerel ook niet uit mijn bed hoor
quote:Sauna Thermen Bussloo Kom tot Rust in ons Sauna Resort. Boek nu het Beauty Arrangement www.thermenbussloo.n...
Alles inmiddels beter dan het uitzendwerk dat ik nu doequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef tombolafan het volgende:
ook niet als ie voor alleen seks komt?
Yep, maar hij overschat zich nu wel een beetje, ben ik bang.quote:
Feel free to insult me.
Da's juist een voordeel dan denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook niet als ie voor alleen seks komt?
Mwah, met alleen seks bedoelde ik dat je dus niks aan dat "rijke" hebtquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Alles inmiddels beter dan het uitzendwerk dat ik nu doe
Uitzendwerk voor seks?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Alles inmiddels beter dan het uitzendwerk dat ik nu doe
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Yep, maar hij overschat zich nu wel een beetje, ben ik bang.
Oeh, er staat NOG in je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Voor APK?quote:
Why? Als rijke kerels een minnares hebben overladen ze die toch ook met appartementen en kado's en juwelen enzo? In de film, tenminste?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, met alleen seks bedoelde ik dat je dus niks aan dat "rijke" hebt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Roger en Erik, sitting in a treequote:
Het is dat ik... Nee, dat ga ik niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Roger en Erik, sitting in a tree![]()
![]()
![]()
Ja joh, kan er nu ook wel bijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is dat ik... Nee, dat ga ik niet zeggen.
Ja, maar daarom vroeg ik ook of hij er ook blij mee zou zijn als het ALLEEN om seks gingquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Why? Als rijke kerels een minnares hebben overladen ze die toch ook met appartementen en kado's en juwelen enzo? In de film, tenminste?
Je ruikt kansen met je tong in je neus?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ruik kansen. How you doing, roger
?
Het is dat je... nog te jong bent?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is dat ik... Nee, dat ga ik niet zeggen.
Dat lijkt mij niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, met alleen seks bedoelde ik dat je dus niks aan dat "rijke" hebt
Nog hetero ben om de boel hier tenminste nog een béétje in de hand te houden.quote:
Want je laat hem alle hoeken van de kamer zien?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo'n goed idee.
Voor hem
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nog hetero ben om de boel hier tenminste nog een béétje in de hand te houden.Wat klopt er niet, het in de hand houden of het eerste gedeelte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Waaromquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dat je... nog te jong bent?
Of wilde je dat niet zeggen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Je ruikt kansen met je tong in je neus?
I'm fine, i'm just sitting here in this tree, al by myselfquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ruik kansen. How you doing, roger
?
Want...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nog hetero ben om de boel hier tenminste nog een béétje in de hand te houden.
Maar dat klopt niet
Allebei half. Voor dat tweede spreekt dat voor zich, maar voor het eerste moet ik even uitleggen dat ik geen etiket op mezelf plak en dat ik het per situatie weer bekijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat klopt er niet, het in de hand houden of het eerste gedeelte?
Hoezo, ben jij slecht in seks?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo'n goed idee.
Voor hem
Dan ben ik snel klaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
Want je laat hem alle hoeken van de kamer zien?
Je hebt een ronde kamer?quote:
Care for some company?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I'm fine, i'm just sitting here in this tree, al by myself
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Allebei half. Voor dat tweede spreekt dat voor zich, maar voor het eerste moet ik even uitleggen dat ik geen etiket op mezelf plak en dat ik het per situatie weer bekijk.![]()
Niet vragen joh, gewoon BAM!quote:
Goed zo!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Allebei half. Voor dat tweede spreekt dat voor zich, maar voor het eerste moet ik even uitleggen dat ik geen etiket op mezelf plak en dat ik het per situatie weer bekijk.![]()
Maar soms heb ik geen zin om alles uit te leggen (of anderen hebben daar geen zin in/geen geduld voor), dus zeg ik gewoon het algemeen geaccepteerde "hetero"quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te vragen waarom?
Nou vooruit... waarom?
quote:
Een andere reden kan ik niet bedenkenquote:
Ben al onderweg, maar ik ken nie zo goed klimmen nie!quote:
Dat ookquote:
Ik vind dit veul stoerder als je dit zegt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar soms heb ik geen zin om alles uit te leggen (of anderen hebben daar geen zin in/geen geduld voor), dus zeg ik gewoon het algemeen geaccepteerde "hetero"
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Ik ben een enorme egoïst die nog even moet bedenken wat hij na die ene minuut gaat doen nu hij niet meer rookt [ afbeelding ]
Oh kut, ik heb blijkbaar al bijna 10 weken niet meer geneukt
* voetje geeft *quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben al onderweg, maar ik ken nie zo goed klimmen nie!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Ik ben een enorme egoïst die nog even moet bedenken wat hij na die ene minuut gaat doen nu hij niet meer rookt [ afbeelding ]
Oh kut, ik heb blijkbaar al bijna 10 weken niet meer geneukt
Mijn slaapkamer heeft maar één hoekquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef tombolafan het volgende:
Een andere reden kan ik niet bedenken
Je hoeft ook niks uit te leggen. Alleen snapt de hokjesgeest dat niet. En, komt tijd komt wijsheid, maar ik wacht ook nog steedsquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar soms heb ik geen zin om alles uit te leggen (of anderen hebben daar geen zin in/geen geduld voor), dus zeg ik gewoon het algemeen geaccepteerde "hetero"
Met de nadruk op "algemeen geaccepteerde"
dat kan bijna nietquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben al onderweg, maar ik ken nie zo goed klimmen nie!
Wees dan ook eens galant, kom een paar takken lager en steek je hand eens naar hem uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Duurt nogal ff ,he?
Misschien had ik ook niet helemaal boven in deze populier moeten gaan zitten
Dat betekent natuurlijk niet dat ik op alle mannen en vrouwen ook werkelijk kan vallen. Ik sluit gewoon niks bij voorbaat uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit veul stoerder als je dit zegt.
En hier bij ons kan je dat ook gewoon zeggen/uitleggen, maar dat had je gelukkig door
Die hokjesgeest, inderdaad jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft ook niks uit te leggen. Alleen snapt de hokjesgeest dat niet. En, komt tijd komt wijsheid, maar ik wacht ook nog steeds.
Dan is het zo dat zn slaapkamer doorloopt in bv een gang of andere kamer en daar weer hoeken heeftquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus, als hij twee open wanden heeft
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees dan ook eens galant, kom een paar takken lager en steek je hand eens naar hem uit
Jawel. Een soort cirkel waarin dan één hoek is gemaakt. Alleen het lijkt me architectonisch wel onhandig.quote:
volgende keer in een buxusquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Duurt nogal ff ,he?
Misschien had ik ook niet helemaal boven in deze populier moeten gaan zitten
Nee, want dan is het in de gang of andere kamer zijn slaapkamer niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is het zo dat zn slaapkamer doorloopt in bv een gang of andere kamer en daar weer hoeken heeft
met 1 hand een populier inklimmenquote:
En niet alleen de aardbeien pakken hequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees dan ook eens galant, kom een paar takken lager en steek je hand eens naar hem uit
* Klimt meteen een paar takken omlaag en steekt zijn hand uit! *quote:
Ik zag vanmiddag weer dat Anne Frank gewoon een naambordje op d'r deur had.quote:
Logisch, een hetero valt ook niet op álle mannen of álle vrouwen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat ik op alle mannen en vrouwen ook werkelijk kan vallen. Ik sluit gewoon niks bij voorbaat uit.
Het zijn e-aardbeien die hij op zijn mobiel in zijn zak heeftquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met 1 hand een populier inklimmen![]()
![]()
![]()
Je zei geen slaapkamer, je zei kamerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan is het in de gang of andere kamer zijn slaapkamer niet meer
(ik ben in een dwarse bui, sorryquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Want je laat hem alle hoeken van de kamer zien?
oh nee, tot ik wijs benquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat ik op alle mannen en vrouwen ook werkelijk kan vallen. Ik sluit gewoon niks bij voorbaat uit.
[..]
Die hokjesgeest, inderdaad ja
Maar waar wacht je nou op?Dat het algemeen geaccepteerd is?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
En niet alleen de aardbeien pakken he
quote:
I rest my casequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Klimt meteen een paar takken omlaag en steekt zijn hand uit! *
Daar bedoel ik DE kamer mee waarin de brute seks met die vent gaat plaatsvinden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zei geen slaapkamer, je zei kamer
[..]
(ik ben in een dwarse bui, sorry)
Greys kent mij, ik ben traditioneelquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef tombolafan het volgende:
Je zei geen slaapkamer, je zei kamer
(ik ben in een dwarse bui, sorry)
Evenals homo's, behalve als je zo wanhopig bent als ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch, een hetero valt ook niet op álle mannen of álle vrouwen!
Al zijn sommige echtgenotes, we noemen geen namen, kennelijk een andere mening toebedeeld![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar bedoel ik DE kamer mee waarin de brute seks met die vent gaat plaatsvinden.
En ik ging er voor het gemak - en omdat ik wrs een saaie onavontuurlijke doos ben - van uit dat het de slaapkamer was. Pluh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |