Of je bent een bejaarde als je dat nog niet vroeger noemt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:34 schreef essentieel het volgende:
[..]
dat is het punt niet. het punt is dat je een kleuter bent als je dat 'vroeger' noemt.
Grappig om dit te lezen, want ik was als kind ook bang voor de Plaaggeest (gespeeld door acteur Jaap Stobbe).quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
Het enige wat ik vroeger als kind 'eng' vond op TV, was een of andere 'nar' of 'joker' ofzo in Bassie en Adriaan. Geen idee ook waarom, maar dan zat ie opeens stiekum op het dak van de Bassie-mobiel, te schaterlachen enzo. Brrrr....
... op zich vreemd, want niet eens zo lang daarna keek ik wel zonder problemen van die kut horrorfilms zoals Child's Play enzo, die ik niet eng vond, en ook niet boeiend...
Nee, grote kans dat alle mensen die vroeger DBZ keken al 18+ zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:34 schreef essentieel het volgende:
[..]
dat is het punt niet. het punt is dat je een kleuter bent als je dat 'vroeger' noemt.
M'n jeugd, wat doe jequote:Op donderdag 2 juni 2011 10:20 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd in dezen wereld?![]()
Wie ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
(gespeeld door acteur Jaap Stobbe).
gaaf! weet ik dat ook weer, want die nieuwerwetse variant is ook niks aan.quote:gelukkig is er nu Kindernet met Maja de Bij
Jaap Stobbe, een acteur uit m'n kindertijd, nu is de beste man al weer 74 jaar oud.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:29 schreef Levolution het volgende:
Iedere man die DBZ niks vindt, heeft het waarschijnlijk nooit mogen kijken van de ouders omdat het te gewelddadig zou zijn.
DBZ kijken met het hele gezin FTW.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:29 schreef Levolution het volgende:
Iedere man die DBZ niks vindt, heeft het waarschijnlijk nooit mogen kijken van de ouders omdat het te gewelddadig zou zijn.
Volgens mij zat hij ook in Hamelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Jaap Stobbe, een acteur uit m'n kindertijd, nu is de beste man al weer 74 jaar oud.
Hij was de Plaaggeest in Bassie & Adriaan (jaren '70) en Hugo in De Poppenkraam jaren '80).
Hij heeft in veel Nederlandse series gespeeld, stemmen ingesproken en was de taxichauffeur in de film Amsterdamned.
Na eind jaren '90 heb ik niks meer van hem gehoord, hij is vast met pensioen nu.
Denk dat de meeste jongeren hem ook echt niet zullen kennen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:21 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
DBZ kijken met het hele gezin FTW.
Eigenlijk vind ik Zack & Cody stiekem ook best leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn moeder laatst, toen mijn neefjes en nichtjes Zack & Cody aan het kijken waren: "Wat een troep tegenwoordig, jullie keken tenminste nog naar mooie series als Dragon Ball Z."
Had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij ook in Hamelen.
en check de ondertitel van Tong, hij neemt je in de maling
Ik zag die ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zag vanochtend de fucking Reichpartijdag in de A.J. Kwak versie. Stond er wel even van te kijken, ook gewoon serieus razzia's en zulks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |