En een dure camera.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Deze gozer heeft 3 super mooie filmpjes, zowel qua beeld en geluid.
http://vimeo.com/terjes
quote:Mummy van een geofferd Inca meisje in een Argentijns museum, die was direct na haar dood bevroren en ziet er nu levensecht uid, maar huid en al, in erg goede staat. Zo goed dat er veel controverse was rondom het tentoonstellen (bij wat botten doet niemand daar moeilijk over).
De fascinatie van hoe oud iets is heb ik ook bij het zien van oude gebruiksvoorwerpen, maar ook bij oude dierlijke fossielen of zelfs geologische structuren zoals een stalactiet van 30000 jaar oud (goed, dat is op een wat andere manier). Ik vind het bizar om bv het fossiel van een trilobiet van 500 miljoen jaar vast te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbluffend.
Live uitgezonden op TV als ik me niet vergis.quote:
even een waarschuwing was ook wel op zen plek... heb het filmpje maanden terug gezien en kan me herinneren dat zelfs ik misselijk werd.quote:
Waarom wordt je daar misselijk van ? Totaal geen moeite mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
even een waarschuwing was ook wel op zen plek... heb het filmpje maanden terug gezien en kan me herinneren dat zelfs ik misselijk werd.
je kan je ook niet voorstellen dat mensen er wel moeite mee hebben iemand te zien die zichzelf voor zn kop schiet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar misselijk van ? Totaal geen moeite mee.
Christusquote:
Stoere jongen hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar misselijk van ? Totaal geen moeite mee.
same here.... Dat bloed dat maar blijft stromen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
even een waarschuwing was ook wel op zen plek... heb het filmpje maanden terug gezien en kan me herinneren dat zelfs ik misselijk werd.
Nice docu van de BBC !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef HQ-Design het volgende:
Natuur wordt beheerd door wiskundige berekeningen:
en vette eindbom:
Hahaha mijn god zelfs de reporter zit onder de kattenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef Gwywen het volgende:
Het wordt almaar goorder en schokkender, dus hier even iets dat de meesten wel zonder kotzen kunnen kijken.
Reactie bij een ander filmpje over die atoombom; Chuck Norris is born.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef HQ-Design het volgende:
Natuur wordt beheerd door wiskundige berekeningen:
en vette eindbom:
Bulgarijnse?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Dat filmpje over die bulgarijnse kinderen...
Mijn God zeg.
Waar zie je dat filmpje over die Bulgaarse kinderen?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Dat filmpje over die bulgarijnse kinderen...
Mijn God zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |