Sorry ik had het wel erbij willen zetten, maar vergeten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef pietkanarie het volgende:
lang leve google... dit is het dus...
http://en.wikipedia.org/wiki/Pale_Blue_Dot
Dat ene kleine puntje is dus de aarde... vanuit de ruimte gefotografeerd. Die 'grote' aarde is dus maar een stipje in het heelal.
Waterproof ftwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bedankt!! Net m'n makeup op gesmeerd en klaar om naar m'n werk te gaan, even kijken of er nog indrukwekkende filmpjes gepost zijn.... Kan ik weer opnieuw beginnen! *Snif*
Erg mooi...quote:
Dat lieve stemmetje ookquote:
quote:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Er zijn wel meer mensen met een donkere kleur ogen. Niks engs aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet. Het verhaal is droevig natuurlijk, maar ik vind het verder niet zo heel bijzonder. De foto wel, volgens mij krijg ik nachtmerries als ik langer dan een paar seconden naar die ogen kijk
jep zoek maar op google tsar bombaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar is dit een foto van de explosie zelf?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Deze kennen jullie waarschijnlijk al.
Hond ziet z'n baasje weer terug nadat hij werd uitgezonden naar Irak
Wat lief!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Deze kennen jullie waarschijnlijk al.
Hond ziet z'n baasje weer terug nadat hij werd uitgezonden naar Irak
Dat is de aarde vanuit de verste sonde die we hebben. Vrij indrukwekkend dus.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Wat is er indrukwekkend aan een blauwe stip?
huh?? Dan moet je t zien aankomen zodat je bij het gaspedaal kunt zitten, ingedoken en al.. Maar dan nog...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:55 schreef Sjapoela het volgende:
Ik kwam deze tegen, misschien al bekend bij jullie. ik kon het niet geloven
Omgquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:55 schreef Sjapoela het volgende:
Ik kwam deze tegen, misschien al bekend bij jullie. ik kon het niet geloven
Ahhhhhhhhwquote:
Wist ik ook niet. Lijkt me best raar om te reageren op dingen die je helemaal niet ziet gebeuren, maar die er later ingeplakt worden. Maar goed, daar zijn het acteurs voor natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Voor film- en serieliefhebbers. Ik wist niet dat er zo enorm veel met groene doeken en computers wordt gewerkt!
http://vimeo.com/stargate/videos/
Voorbeeldfilmpjes:
Same storyquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ikke kijken denkende dat het over stargate gaat, is het niet zo
Ik voel me bedrogen
Nooit geweten dat dat zo ging, zelfs voor die simpele scenes als lopen voor een huis... tof zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Voor film- en serieliefhebbers. Ik wist niet dat er zo enorm veel met groene doeken en computers wordt gewerkt!
http://vimeo.com/stargate/videos/
Voorbeeldfilmpjes:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |