Heb je dus toch wat aan Latijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even ge-edit, door het gebrek aan leestekens moet je wel 5x lezen voor duidelijk is waar de bijzin ophoudt.
maar waarom kan whether blablabla holds true niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even ge-edit, door het gebrek aan leestekens moet je wel 5x lezen voor duidelijk is waar de bijzin ophoudt.
DE VRAAG DER VRAGENquote:
Als de dag goed is drink ik wel een derde met jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
DE VRAAG DER VRAGEN
Op zich zou ik deze week wel kunnen, maar ik hoef niet meer op de universiteit te zijn. En om nu af te reizen naar Tilburg voor twee biertjes vind ik ook zo overdreven.
Ik meen mij een periode van 15 werkdagen te herinneren bij FEB.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef oompaloompa het volgende:
Heeft een van jullie faculteiten / opleidingen iets in het regelement staan over verplichte minimum-tijd die tussen een nagekeken tentamen en de her moet liggen?
Ik kan hem niet vinden :/quote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik meen mij een periode van 15 werkdagen te herinneren bij FEB.
kan hij zijn werk loslaten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef oompaloompa het volgende:
was hij niet weg deze week of zoiets?
Zijn werk of zijn admin-zijn?quote:
nice gefeliciteerd, nog meer tijd voor bier dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zijn werk of zijn admin-zijn?
Net cijfer statistiek terug, een 8. Was mijn laatste tentamen
Zeker, nu thesis afmaken en that's itquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
nice gefeliciteerd, nog meer tijd voor bier dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |