Heb je dus toch wat aan Latijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even ge-edit, door het gebrek aan leestekens moet je wel 5x lezen voor duidelijk is waar de bijzin ophoudt.
maar waarom kan whether blablabla holds true niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even ge-edit, door het gebrek aan leestekens moet je wel 5x lezen voor duidelijk is waar de bijzin ophoudt.
DE VRAAG DER VRAGENquote:
Als de dag goed is drink ik wel een derde met jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
DE VRAAG DER VRAGEN
Op zich zou ik deze week wel kunnen, maar ik hoef niet meer op de universiteit te zijn. En om nu af te reizen naar Tilburg voor twee biertjes vind ik ook zo overdreven.
Ik meen mij een periode van 15 werkdagen te herinneren bij FEB.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef oompaloompa het volgende:
Heeft een van jullie faculteiten / opleidingen iets in het regelement staan over verplichte minimum-tijd die tussen een nagekeken tentamen en de her moet liggen?
Ik kan hem niet vinden :/quote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik meen mij een periode van 15 werkdagen te herinneren bij FEB.
kan hij zijn werk loslaten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef oompaloompa het volgende:
was hij niet weg deze week of zoiets?
Zijn werk of zijn admin-zijn?quote:
nice gefeliciteerd, nog meer tijd voor bier dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zijn werk of zijn admin-zijn?
Net cijfer statistiek terug, een 8. Was mijn laatste tentamen
Zeker, nu thesis afmaken en that's itquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
nice gefeliciteerd, nog meer tijd voor bier dus
Niet, in de bus wel. Denk ik danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Jeej! Gefeliciteerd!
Even een vraag : moet je met studenten ov nu wel of niet inchecken in de trein?
Oh, vandaar dat hij niet reageerde op mijn dmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef oompaloompa het volgende:
was hij niet weg deze week of zoiets?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef automatic_ het volgende:
Het is gelukt met mijn OV
Oja! Tentamen gehaald! Nu alleen MTO E nog!
gefeliciteerd x2!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef BigSmurf het volgende:
Management & Informatie gehaald en dus m'n BSA binnen!
als Glowmouse weer terug is, ik kan volgende week maandag (preferred) of woensdagquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
gefeliciteerd x2!
Hoe zat het nou overigens met dat bier?
Ik kan alleen maandag volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
als Glowmouse weer terug is, ik kan volgende week maandag (preferred) of woensdag
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoehoe, laatste tentamen van de master gehaald! ^^
Nice!quote:
Je kunt maar 60 ECTS vrijgesteld krijgen; vraag de examencomissie maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand enig idee bij wie ik moet zijn voor aanmelding van een bachelor, als ik alleen nog maar pakweg 50 ects wil/moet halen. Neem aan dat er een aparte regeling is en ik buiten BSA e.d. val. De studieadviseur reageert niet op mijn mail dus ik dacht wellicht weet een van jullie het.
Zoiets staat in de Regels & Richtlijnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef oompaloompa het volgende:
Heeft een van jullie faculteiten / opleidingen iets in het regelement staan over verplichte minimum-tijd die tussen een nagekeken tentamen en de her moet liggen?
Maar in principe heb ik nu alle vakken al bij een andere opleiding gehaald als extra vakken. Dan geldt het neem ik aan niet als vrijstelling?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt maar 60 ECTS vrijgesteld krijgen; vraag de examencomissie maar.
[..]
Zoiets staat in de Regels & Richtlijnen.
Dus dan zou ik vakken die ik dit jaar heb gehaald volgend jaar over moeten doen? Vreemde regeling. Hoe dan ook, ik hoop dat de examencommissie me meer zekerheid kan geven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
Tegen mij is eens gezegd dat ik vakken die ik vóór inschrijfdatum gehaad heb, alleen als vrijstelling op het diploma kunnen komen.
Je naam is drie keer genoemd deze pagina, ga je nog reageren?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
Tegen mij is eens gezegd dat ik vakken die ik vóór inschrijfdatum gehaad heb, alleen als vrijstelling op het diploma kunnen komen.
ik moet dinsdag om 17.00 weg, dus dat was wat krapjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
ja maandag is goed, liever dinsdag uiteraard, maar woensdag kan ook
tmiquote:
Ronde van Zwitserland zeker?quote:tmihoewel je er met de geposte pics al kunt achterkomen
Ik heb nog niet echt specifieke vragen. Ik moet allereerst een leerstrategie hebben..quote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef GlowMouse het volgende:
Als je specifieke vragen hebt over delen van het boek, kun je wel een keer langslopen.
No shit. Het boek van Marketing 1 ( Hans Haans) sloeg ook nergens op. Dat was een knip en plakwerk van andere boekenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef GlowMouse het volgende:
Docenten zouden nooit hun eigen boeken mogen gebruiken.
Moet marketing herkansen, ga dit keer gewoon alleen de sheets leren en de leidraad, dan haal je gewoon een voldoende, in plaats van dat hele kutboek.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef BaasD het volgende:
[..]
No shit. Het boek van Marketing 1 ( Hans Haans) sloeg ook nergens op. Dat was een knip en plakwerk van andere boeken. Niet te lezen gewoon. Er stond zelfs een Hoofdstuk van 30 pagina's in over subculturen terwijl er 2 woorden over vertelt werden tijdens het college
Baasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:11 schreef GlowMouse het volgende:
Het is weer nakijktijd. Kom ik bij één tentamen het antwoord tegen: ik herken deze opgave nog uit een oud tentamen, het antwoord is ...., ik ga nu uitleggen waarom:'
Morgen komt mij heel slecht uit. Ik moet donderdag (weer) mijn onderzoek presenteren, en wil morgen nog het een en ander voorbereiden.quote:
Nog eentje dan: "Het antwoord op het leven, het heelal en alles is 42, dus c=42".quote:
Zoiets heb ik laatst ook bij een vak geantwoord, maar dat punt kreeg ik vandaag terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:11 schreef GlowMouse het volgende:
Het is weer nakijktijd. Kom ik bij één tentamen het antwoord tegen: ik herken deze opgave nog uit een oud tentamen, het antwoord is ...., ik ga nu uitleggen waarom:'
En, gehaald?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:49 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Zoiets heb ik laatst ook bij een vak geantwoord, maar dat punt kreeg ik vandaag terug.
Gefeliciteerd, twee maanden vakantiequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer telt het wel? Bij promoveren?
Gefeliciteerd!quote:
Dacht eventjes dat je tegen jezelf praatte...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Muis006 het volgende:
Gefeli Lenny
Mouse, kan je om kwart voor naar beneden hupsen? Ik moet wat eerder naar binnen zodat ik op de voorste rij kan zitten.
Komt wel goed. Beide vakken zijn inhoudelijk gelijk aan elkaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dank allen.
Volgende week nog gesprek met studieadviseur voor de zekerheid. Ze hebben in mijn programma een wijziging gemaakt. Een derdejaars vak is verandert in een nieuw vak (sociale filosofie --> politieke filosofie). Ik heb echter in mijn tweede jaar al, ijverig dat ik was, sociale filosofie gehaald.
In de OER staat: 'Een wijziging van deze regeling kan slechts dan betrekking hebben op het
lopende studiejaar, als daardoor de belangen van de studenten redelijkerwijs niet
worden geschaad.' dus neem aan dat het wel goed zit.
Dat deed ik ook. Gm is mijn oldskool, kinky alterego.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dacht eventjes dat je tegen jezelf praatte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |