Niet, in de bus wel. Denk ik danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Jeej! Gefeliciteerd!
Even een vraag : moet je met studenten ov nu wel of niet inchecken in de trein?
Oh, vandaar dat hij niet reageerde op mijn dmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef oompaloompa het volgende:
was hij niet weg deze week of zoiets?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef automatic_ het volgende:
Het is gelukt met mijn OV
Oja! Tentamen gehaald! Nu alleen MTO E nog!
gefeliciteerd x2!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef BigSmurf het volgende:
Management & Informatie gehaald en dus m'n BSA binnen!
als Glowmouse weer terug is, ik kan volgende week maandag (preferred) of woensdagquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
gefeliciteerd x2!
Hoe zat het nou overigens met dat bier?
Ik kan alleen maandag volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
als Glowmouse weer terug is, ik kan volgende week maandag (preferred) of woensdag
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoehoe, laatste tentamen van de master gehaald! ^^
Nice!quote:
Je kunt maar 60 ECTS vrijgesteld krijgen; vraag de examencomissie maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand enig idee bij wie ik moet zijn voor aanmelding van een bachelor, als ik alleen nog maar pakweg 50 ects wil/moet halen. Neem aan dat er een aparte regeling is en ik buiten BSA e.d. val. De studieadviseur reageert niet op mijn mail dus ik dacht wellicht weet een van jullie het.
Zoiets staat in de Regels & Richtlijnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef oompaloompa het volgende:
Heeft een van jullie faculteiten / opleidingen iets in het regelement staan over verplichte minimum-tijd die tussen een nagekeken tentamen en de her moet liggen?
Maar in principe heb ik nu alle vakken al bij een andere opleiding gehaald als extra vakken. Dan geldt het neem ik aan niet als vrijstelling?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt maar 60 ECTS vrijgesteld krijgen; vraag de examencomissie maar.
[..]
Zoiets staat in de Regels & Richtlijnen.
Dus dan zou ik vakken die ik dit jaar heb gehaald volgend jaar over moeten doen? Vreemde regeling. Hoe dan ook, ik hoop dat de examencommissie me meer zekerheid kan geven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
Tegen mij is eens gezegd dat ik vakken die ik vóór inschrijfdatum gehaad heb, alleen als vrijstelling op het diploma kunnen komen.
Je naam is drie keer genoemd deze pagina, ga je nog reageren?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
Tegen mij is eens gezegd dat ik vakken die ik vóór inschrijfdatum gehaad heb, alleen als vrijstelling op het diploma kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |