Kijk naar geoliede vetmachinequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs hersendoden worden in leven gehouden, vaak
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk naar geoliede vetmachine
Hoezo door de shredder dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:56 schreef Zokunen het volgende:
Het had niet eens in het topic gehoeven, er is zelfs een mailinglist gemaakt voor de DJ's had daar even een uitleg gegeven oid, prima.
Ik was bezig een show voor te bereiden voor vandaag, met hiphop en rap, wat heel niet mijn ding is en dus tijd kost, dan klapt om 12 uur de radio er uit, ik denk storing, kan gebeuren, soit.
Nee, na een paar minuten moet ik via het topic vernemen dat de radio stopt.
DAT vind ik niet netjes, dat niet iedereen het direct hoeft te weten, prima, maar ik loop bijna vanaf het begin mee heb veel shows gedaan, vaak gaten opgevuld, tijdens onderhoud aan draakje gedraaid etc.
Als het mij verteld was met de mededeling dat ik het niet aan iedereen moest vertellen had ik dat ook niet gedaan.
Maar ja het is klaar nu, denk dat deze account de shredder in gaat en ik een nieuwe maak.
De redenen zijn zeker niet zwaar genoeg om geen doorstart te proberen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En vind je de reden zwaar genoeg om een doorstart onwenselijk te vinden?
moet jij niet leren ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De redenen zijn zeker niet zwaar genoeg om geen doorstart te proberen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo begaan met het lot van de radioquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ik nu echt baal en heb al genoeg shit aan mn kop op het moment, dit was een lekkere uitlaatklep en die is niet meer dan maar een frisse start, waar ik wat anders zoek.quote:
Ow okee dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Omdat ik nu echt baal en heb al genoeg shit aan mn kop op het moment, dit was een lekkere uitlaatklep en die is niet meer dan maar een frisse start, waar ik wat anders zoek.
Ik vind dat nu niet echt melancholisch... Pissig. Misschien teleurgesteld.quote:
Sinds een paar maanden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:59 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo begaan met het lot van de radio
dan verschillen wij van meningquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat nu niet echt melancholisch... Pissig. Misschien teleurgesteld.Ik heb niet het idee dat hij tegen een depressie aan zit
Dat weet niemaaanndddquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef ValHallen het volgende:
Waarom stopt de radio er eigenlijk mee?
Dat schijn je aan Koelkast zelf te moeten vragen. Het lijkt niets te maken te hebben met kritiek of ondankbaarheid of zo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef ValHallen het volgende:
Waarom stopt de radio er eigenlijk mee?
niet alleen koelkast gaat erover he..quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat schijn je aan Koelkast zelf te moeten vragen.
Dat mag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:01 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
dan verschillen wij van mening
maar genoeg op de man, dat vind ik niet netjes
Kon....okee, dus het was een gedwongen stap?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alleen koelkast gaat erover he..
altijd weer koelkast
er zit een hele crew achter onzinradio.,. die crew heeft denk ik overleg gehad en besloten dat het niet anders kon.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd weer koelkast
er zit een hele crew achter onzinradio.,. die crew heeft denk ik overleg gehad en besloten dat het niet anders kon.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd weer koelkast
deze is 3x een quote waardquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd weer koelkast
ik weet het niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon....okee, dus het was een gedwongen stap?
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet het niet.
maar denk wel dat ze het niet zomaar hebben besloten.
ik gok erop dat het hun het ook niet leuk vinden.
soms is het gewoon niet anders
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
Anders stoppen we even met het respectloze gehaat op mensen die maandenlang deze radio georganiseerd hebben. En dan heb ik het niet over de mensen die een keer DJ zijn geweest, maar mensen die hier dagenlang mee bezig waren, gezorgd hebben dat er uberhaupt iets was om op te draaien, alles hebben opgezet, er geld in hebben gestoken, alleen maar gezeik krijgen, alles gepikt hebben en dan gaan we nu nog even naschoppen? Wat belachelijk.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]Waar lees je gehaat en naschoppen naar die mensen?
Laten we ons dan daar op focussen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals, de redenen zijn te begrijpen maar staan absoluut een doorstart niet in de weg mots een groep enthousiaste mensen er veel tijd in steekt!
Welke redenen dan?? Wtf! Ene moment is er niets aan de hand 12 uur later stopt ONZ radio?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals, de redenen zijn te begrijpen maar staan absoluut een doorstart niet in de weg mots een groep enthousiaste mensen er veel tijd in steekt!
Doe eens niet zo emo. Iedereen mag zijn of haar mening geven en ik heb nog niemand over de schreef zien gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
Anders stoppen we even met het respectloze gehaat op mensen die maandenlang deze radio georganiseerd hebben. En dan heb ik het niet over de mensen die een keer DJ zijn geweest, maar mensen die hier dagenlang mee bezig waren, gezorgd hebben dat er uberhaupt iets was om op te draaien, alles hebben opgezet, er geld in hebben gestoken, alleen maar gezeik krijgen, alles gepikt hebben en dan gaan we nu nog even naschoppen? Wat belachelijk.
De reden moeten we aan de crew zelf vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke redenen dan?? Wtf! Ene moment is er niets aan de hand 12 uur later stopt ONZ radio?
Enige verklaring zou prettig zijn!
quote:
knetters houd toch van lapo's?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie maakt de laatste lapo van de reeks?
Nou we kunnen het beter nog ff door laten lopen voor overleg over een eventuele doorstart.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie maakt de laatste lapo van de reeks?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |