ik weet het niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon....okee, dus het was een gedwongen stap?
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet het niet.
maar denk wel dat ze het niet zomaar hebben besloten.
ik gok erop dat het hun het ook niet leuk vinden.
soms is het gewoon niet anders
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
Anders stoppen we even met het respectloze gehaat op mensen die maandenlang deze radio georganiseerd hebben. En dan heb ik het niet over de mensen die een keer DJ zijn geweest, maar mensen die hier dagenlang mee bezig waren, gezorgd hebben dat er uberhaupt iets was om op te draaien, alles hebben opgezet, er geld in hebben gestoken, alleen maar gezeik krijgen, alles gepikt hebben en dan gaan we nu nog even naschoppen? Wat belachelijk.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]Waar lees je gehaat en naschoppen naar die mensen?
Laten we ons dan daar op focussen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals, de redenen zijn te begrijpen maar staan absoluut een doorstart niet in de weg mots een groep enthousiaste mensen er veel tijd in steekt!
Welke redenen dan?? Wtf! Ene moment is er niets aan de hand 12 uur later stopt ONZ radio?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals, de redenen zijn te begrijpen maar staan absoluut een doorstart niet in de weg mots een groep enthousiaste mensen er veel tijd in steekt!
Doe eens niet zo emo. Iedereen mag zijn of haar mening geven en ik heb nog niemand over de schreef zien gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
Anders stoppen we even met het respectloze gehaat op mensen die maandenlang deze radio georganiseerd hebben. En dan heb ik het niet over de mensen die een keer DJ zijn geweest, maar mensen die hier dagenlang mee bezig waren, gezorgd hebben dat er uberhaupt iets was om op te draaien, alles hebben opgezet, er geld in hebben gestoken, alleen maar gezeik krijgen, alles gepikt hebben en dan gaan we nu nog even naschoppen? Wat belachelijk.
De reden moeten we aan de crew zelf vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke redenen dan?? Wtf! Ene moment is er niets aan de hand 12 uur later stopt ONZ radio?
Enige verklaring zou prettig zijn!
quote:
knetters houd toch van lapo's?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie maakt de laatste lapo van de reeks?
Nou we kunnen het beter nog ff door laten lopen voor overleg over een eventuele doorstart.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie maakt de laatste lapo van de reeks?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |