Hoop ik wel, ik heb nog geen inhoudelijke reactie op mijn post mogen ontvangen.quote:
Die overdrachtsbelasting ben ik al kwijt. Verbouwen ben ik nog mee bezig. Dus voor nu is't wel ff goed zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Langer goedkoop verbouwen
Schaf gewoon de overdrachtsbelasting af (die toch al kant noch wal raakt) en je schiet er per saldo veel meer mee op.
Ik heb al zoveel verbouwd. Maar daarbij heb ik van de BTW toch echt minder last gehad als van de OB.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Whuzz het volgende:
Die overdrachtsbelasting ben ik al kwijt. Verbouwen ben ik nog mee bezig. Dus voor nu is't wel ff goed zo
Eigenlijk wel ja. Als er in 10 jaar tijd 1 miljoen koopwoningen bijkomen, dan moeten die in die tijd ook verkocht worden.quote:
Leuk filmpje.quote:
Een overschot aan angsthazen Jantje. Maar die weten we langzaam maar zeker het land uit te werken. Naar zweden bijvoorbeeld. Hoest met je critische noot betreffende de VVD Jan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:41 schreef Censuur-152 het volgende:
Vroeger hadden we schaarste in Nederland, nu blijkbaar een overschot..
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:39 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
Ondertussen blijkt ook maar weer dat keynesiaanse stimulering niet helpt. Het feest gaat beginnen, de ernstigste crisis in 70 jaar begint zichtbaar te worden.
Nice. Maar beter nemen ze kees de kort.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:22 schreef Censuur-152 het volgende:
[ afbeelding ]
huizenmarkt-zeepbel.nl komt binnenkort misschien op TV. Hadden jullie dat al gehoord?
Ik ga natuurlijk ook niet zelf ;-)quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nice. Maar beter nemen ze kees de kort.
Dan zou ik maar snel iemand gaan zoeken die minder onzin uitkraamt dan jij.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:22 schreef Censuur-152 het volgende:
huilenmarkt-zeepbel.nl komt binnenkort misschien op TV. Hadden jullie dat al gehoord?
Nee, want linkjes dumpen en wegrennen gaat een beetje lastig op TV.quote:
Waarom dat plaatje nog een keer posten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:22 schreef Censuur-152 het volgende:
[ afbeelding ]
huizenmarkt-zeepbel.nl komt binnenkort misschien op TV. Hadden jullie dat al gehoord?
Ow ben jij de eigenaar van huizenmarkt-zeepbelquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:25 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook niet zelf ;-)
Koning Kees kan de massamedia de ontkenners niet aandoen.
Niet helemaal, meer de promotor!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow ben jij de eigenaar van huizenmarkt-zeepbelDank u dank u
Ja dacht al dat huizenmarkt-zeepbel een eigen user had. Is die hier nog actief?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Niet helemaal, meer de promotor!
Banken werden makkelijker in het verstrekken van hypotheken. Hierdoor konden huishoudens de prijsstijging van hun woning verzilveren. Dit geld consumeerden huishoudens, waardoor de economie harder kon groeien. Een vermogensversneller in feite. Omgekeerd werkt dit proces helaas ook: Bij tegenwind dalen de huizenprijzen, de consumptie loopt extra terug, economie krimpt verder, banken worden nog strenger, wat de daling van de huizenprijzen verder stimuleert. !
Dat was ik ook. Helaas waren er adverteerders die geklaagd hadden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja dacht al dat huizenmarkt-zeepbel een eigen user had. Is die hier nog actief?
lol.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:39 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Helaas waren er adverteerders die geklaagd hadden.
Vandaar nu Censuur..
Je mist anderhalf jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |