quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
You're barking at the wrong treequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nuecken? Kan ik ff minder zenuwachtig worden
Hiop is het nieuwe hip!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar Singles doen dit gewoon in de zomer, we zijn hiop
Dan ga ik er over heen met: Too much information.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga voor Taalnazi
TOO much information
Goed, ga zo lekker klimmen.quote:
Flip a coin! Spirit is kopquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen sletterig hier dat ik niet weet welke te kiezen.
*.*quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
Wat is sletterig?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
Hehe, ik ben voor kop gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Flip a coin! Spirit is kop
Cue is munt.
Heb ik ook gedaan.
Even kijken welke categorie er is voor mensen die niet snappen dat TOO in hoofdletters was om de fout aan te duiden......quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga ik er over heen met: Too much information.
Het gaat weer ergens over, zie ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even kijken welke categorie er is voor mensen die niet snappen dat TOO in hoofdletters was om de fout aan te duiden......
Nee, eerste keer buiten. Conglomeraat, lastig, maar we gaan kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klimmen? Als in de klimhal? Dat is leuk
Ik ook... Maar dat is ook alleen maar afgaande op hoe er hier gepost wordt door haarquote:
Tofquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, eerste keer buiten. Conglomeraat, lastig, maar we gaan kijken.
In bomen is ook leuk hoor. Hutten bouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klimmen? Als in de klimhal? Dat is leuk
Dat kon taaltechnische correct niet worden aangeduid?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even kijken welke categorie er is voor mensen die niet snappen dat TOO in hoofdletters was om de fout aan te duiden......
Hoe is het met de vrijgezel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Ripley het volgende:
was even vergeten hoe leuk het is om gewoon echte gesprekken over het leven te hebben met mijn vriendinnenMaar wel een beetje brak nu
Dat laatste staat zeker niet op het programma.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
In bomen is ook leuk hoor. Hutten bouwen.Uit de boom vallen.
Iets breken.
Leuk idee zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
vet, ik ga de Waterhole "afhuren" volgende week zaterdag.
Wii, PS3+rock band, Xbox met Kinect en gamen met een zooitje mensen, goedkoop bier erbij!
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
In bomen is ook leuk hoor. Hutten bouwen.Uit de boom vallen.
Iets breken.
Tof! Rock band/Guitar hero is altijd een dikke plus!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
vet, ik ga de Waterhole "afhuren" volgende week zaterdag.
Wii, PS3+rock band, Xbox met Kinect en gamen met een zooitje mensen, goedkoop bier erbij!
Ja, kwam maandag spontaan in me op, even de bedrijfsleider gesproken, die vond het ook een goed planquote:
Ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof! Rock band/Guitar hero is altijd een dikke plus!
Ik flikkerde gewoon uit bedquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZekerAl heb ik nooit wat gebroken door uit een boom te vallen
Ik heb nog nooit wat gebroken *klopt af* Wel zwaar gekneusd en zo.quote:
Goed! Ik bleef met haar over en we hebben dus echt uren zitten kletsenquote:
Ik 15 keerquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gebroken *klopt af* Wel zwaar gekneusd en zo.
Wijntje erbij en gezellig. Mooiste avonden toch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed! Ik bleef met haar over en we hebben dus echt uren zitten kletsen
Ik 8 keer ofzo. Het is een gave.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gebroken *klopt af* Wel zwaar gekneusd en zo.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Flip a coin! Spirit is kop
Cue is munt.
Heb ik ook gedaan.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef Spijker83 het volgende:
Nooit wat gebroken bij mijn weten.. Alleen mijn neus staat voor mijn gevoel vreemd..![]()
Voetbal koppen met je neus is nooit grappig..
Ik wil gaan vragen wat je gebroken hebt... Maar dat komt raar over?quote:
Oh, die laatste weet ik nogquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef El_Matador het volgende:
Scheur in mijn pols met voetbal (15) en hand zwaar gekneusd met voetbal (31). Verder gelukkig nooit zware verwondingen opgelopen.
Haha eens.. Echt brute humor soms bij Jackass..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is echt serieus zo hard!Het is een wonder dat zijn kaak er nog aan zit.
Epic fail.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
1x een hersenschudding, nooit wat gebroken of gekneusd
Damnquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch best grappig eigenlijk.![]()
En deze ook
Ik heb weer heel hartelijk zitten lachen om Jackass 3dquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha eens.. Echt brute humor soms bij Jackass..
Eh, stel tenen, een vinger, ruggenwervel, arm, been (2x), sleutelbeen. Maar het kan meer zijn want ik ben niet voor elke zwartpaarse teen naar de dokter gegaan. En ik heb waarschijnlijk een keer een botje in m'n voet gebroken ooit want dat speelt ook nog weleens op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil gaan vragen wat je gebroken hebt... Maar dat komt raar over?
Ik kan er echt niet naar kijken en nog minder er humor in zien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
"Echte gesprekken over het leven" ... je zou er bijna jeuk van krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Ripley het volgende:
was even vergeten hoe leuk het is om gewoon echte gesprekken over het leven te hebben met mijn vriendinnenMaar wel een beetje brak nu
Auwquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, stel tenen, een vinger, ruggenwervel, arm, been (2x), sleutelbeen. Maar het kan meer zijn want ik ben niet voor elke zwartpaarse teen naar de dokter gegaan. En ik heb waarschijnlijk een keer een botje in m'n voet gebroken ooit want dat speelt ook nog weleens op.
Ik heb ook twee rugoperaties ondergaan. Dus intact is niet meer van toepassing op mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Een keertje mijn kruisbanden opgerekt. Verder 100% intact gebleven.
Yes. Die Colombianen speelden nog ruiger dan ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die laatste weet ik nogDat was in Colombia toch?
Ik heb alleen mijn rug zwaar gekneusd gehad en mijn enken gekneusd. Verder niks noemenswaardig.
Daar ging het me niet eens om, de methode vond ik wel grappigquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
Meer namen mogen ook hoor.![]()
Maar Samss, MissB, Rip, Kluts en L-E komen niet zo sletterig over.
De beste avonden. Gelukkig heb ik een aantal zeer goede vrienden met wie ik dit goed kan besprekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Echte gesprekken over het leven" ... je zou er bijna jeuk van krijgen
Prestonquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n lullig bordje met Preston ernaast
Doordat ik na een aantal rondjes rodeo en rengalop van de pony afgeslingerd werd zo tegen de paal van de bakrand aan met m'n rugquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yes. Die Colombianen speelden nog ruiger dan ik.
Hoe kan je je rug kneuzen? Mijn onderrug is ook verrot, maar dat komt door het bakken.
Damn!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, stel tenen, een vinger, ruggenwervel, arm, been (2x), sleutelbeen. Maar het kan meer zijn want ik ben niet voor elke zwartpaarse teen naar de dokter gegaan. En ik heb waarschijnlijk een keer een botje in m'n voet gebroken ooit want dat speelt ook nog weleens op.
Andersom. Iedereen kan op je stemmen en Baby kan bepalen welke stemmen hij accepteert.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk als je wel kunt stemmen maar niet op gestemd kunt worden.
Ik vind het echt de meest on-intelligente puberale non-humor ooit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Peuken zijn ook drugsquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk als je wel kunt stemmen maar niet op gestemd kunt worden.
Jij bent een bijzondere vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar dat ik als vrouw zijnde helemaal in een scheur lig om Jackass
Nee, ik vind het ook hilarisch. Maar het moet niet té vies worden, dan haak ik af.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar dat ik als vrouw zijnde helemaal in een scheur lig om Jackass
Aauuww nasty man..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doordat ik na een aantal rondjes rodeo en rengalop van de pony afgeslingerd werd zo tegen de paal van de bakrand aan met m'n rugHij klapte nog net niet dubbel heb ik me laten vertellen
Daarom mocht ik nooit paardrijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doordat ik na een aantal rondjes rodeo en rengalop van de pony afgeslingerd werd zo tegen de paal van de bakrand aan met m'n rugHij klapte nog net niet dubbel heb ik me laten vertellen
Bingo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt de meest on-intelligente puberale non-humor ooit.
Piep, pies, schijt, boeren en pijn. Ha. Ha. Ha.
O ik kan ook wel goede gesprekken hebben met ze, maar ik vind dat soort uitspraken altijd vrij jeukwaardigquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beste avonden. Gelukkig heb ik een aantal zeer goede vrienden met wie ik dit goed kan bespreken
Auw.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kerel die kan schijten op commandoquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook hilarisch. Maar het moet niet té vies worden, dan haak ik af.
Dat zien we.quote:
Waarom kijkt iemand dit voor z'n plezier?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kerel die kan schijten op commando
En die cameraman die dan gewoon standaard elke keer over z'n nek gaat
Nou, ik heb gelukkig geen verrotte rug meer. Soms voel ik het nog wel in m'n onderrug, maar dat is niet noemenswaardig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom mocht ik nooit paardrijden. Ik had al een verrotte rug.
Nee, ik sprong verkeerd van de glijbaan afSindsdien ook nooit meer van zo'n ding gegaan.
Zitten ook wel hele slechte dingen in inderdaad (voor jou gevoel allemaal denk ik dus..)quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook hilarisch. Maar het moet niet té vies worden, dan haak ik af.
Klopt. Maar goed, meeste wordt dan gedaan door Steve-O.... die gast spoort niet... maar sommige dingen zijn wel grappig....quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Synthetisch ben ik altijd een beetje huiverig voor maar dat is ook omdat ik nooit in een gecontroleerde omgeving ben als het gebruikt wordt. Natuurlijke drugs heb ik minder problemen mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zien we.
Geen andere drugs in het pakket?
Goh vraag me af waarom..quote:
Synthetisch is echt niet minder dan "natuurlijk".quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nope. Synthetisch ben ik altijd een beetje huiverig voor maar dat is ook omdat ik nooit in een gecontroleerde omgeving ben als het gebruikt wordt. Natuurlijke drugs heb ik minder problemen mee.
quote:
Helemaal opgeknapt ja. Ik zat na een maand weer op de pony... Alleen stappen, maar toch. Volgens mij heeft dat wonderen gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goh vraag me af waarom..
Maar gelukkig weer helemaal opgeknapt, toch?
Je kunt in ieder geval nog paardrijden
Die vind ik dus ook hilarisch.. Das toch grappige humor..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, meeste wordt dan gedaan door Steve-O.... die gast spoort niet... maar sommige dingen zijn wel grappig....
Hier kan ik wel om lachen
ik mijn ene enkel 2 keer en de andere 3 keer, beide polsen 2 keer, een aantal vingers en mijn neusquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Hier ga ik binnenkort heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Siam Park op Tenerife. Die bovenste glijbaan wordt op een gegeven moment dicht, en gaat dan, doorzichtig, onder het water door.
Dat is het vaak volgens mij..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal opgeknapt ja. Ik zat na een maand weer op de pony... Alleen stappen, maar toch. Volgens mij heeft dat wonderen gedaan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik mijn ene enkel 2 keer en de andere 3 keer, beide polsen 2 keer, een aantal vingers en mijn neus
Nou ja, heel veilig is het natuurlijk niet. Het is wel een dier. Maar ik vertrouwde mijn pony voor de volle 100%.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is het vaak volgens mij..
Wanneer de mogelijkheid er weer is gewoon proberen (mits veilig uiteraard)
Werkt vaak perfect (helaas niet altijd in sommige gevallen)
90% ja. Nou ja, kan ik niet helemaal over oordelen want na het zien van een aantal fragmenten dacht ik "Dit soort puberale shit is echt niks voor mij". Ik zie er de humor niet van in..... als voorbeeld wat ik net las een man die schijt op commando en een cameraman die dan over z;'n nek gaat. Ja. Humor. Daar valt niet over te twisten zullen we dan maar zeggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zitten ook wel hele slechte dingen in inderdaad (voor jou gevoel allemaal denk ik dus..)
O. Volgens mij DAT dus het filmpje wat ik net hoerboven beschreefquote:
Nou, het breekt dan weer op een andere plek zeg maar. Maar goed, gelukkig heb ik de afgelopen jaren niks meer gebroken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vaak hetzelfde? Blijft altijd een zwak punt zeker
Ik vind het nog een wonder dat ik geen pols heb gebroken, die gaat er bij de meeste mensen juist als eerste aan. *afkloppen*
Doorgaans wel jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vaak hetzelfde? Blijft altijd een zwak punt zeker
Ik vind het nog een wonder dat ik geen pols heb gebroken, die gaat er bij de meeste mensen juist als eerste aan. *afkloppen*
Ben ook niet zo'n fan van die stront/pis/kots dingen.. Das mij iets te goor..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
90% ja. Nou ja, kan ik niet helemaal over oordelen want na het zien van een aantal fragmenten dacht ik "Dit soort puberale shit is echt niks voor mij". Ik zie er de humor niet van in..... als voorbeeld wat ik net las een man die schijt op commando en een cameraman die dan over z;'n nek gaat. Ja. Humor. Daar valt niet over te twisten zullen we dan maar zeggen.
Of een filmpje wat een collega me laatst toezond, van een man bungeejumpend in een dixie toilet die dan onder de stront komt te zitten en moet overgeven. WAT is daar nou in godsnaam leuk aan? Ik zie het echt met de beste wil van de wereld niet. En het is echt niet dat ik zo'n serieus figuur ben
Dat een mannetje van 10 op de basisschool poep, pies en kots nog leuk vind, a la. Je lachte toen ook als je een scheet liet. Maar volwassen mensen? ..... Seriously?
Durf het je niet te zeggen.. Maar dat is toch al wel bewezen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
Hadden ze ook niet eens zo'n uitzending dat ze gingen testen of plas helpt tegen kwallensteken? Zoiets?
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Durf het je niet te zeggen.. Maar dat is toch al wel bewezen?
Dat kan ook wel op discovery zijn geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Maar ik meen me zo'n aflevering te herinneren van heel lang geleden. Iig dat ze zich door kwallen lieten steken.
Zou ook kunnen ja, ik dacht echt dat 't bij Jackass was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ook wel op discovery zijn geweest
WildBoys?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja, ik dacht echt dat 't bij Jackass was.
Wildboyz en Viva La Bam enzo vind ik dan weer niet leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
WildBoys?
Ik zie Steve-O nog niet echt bij Discovery Channel iets doen
Ik vind het 1 pot nat. Stel "volwassen" pubers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wildboyz en Viva La Bam enzo vind ik dan weer niet leuk.
Viva La Bam kijk ik ook niet..quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wildboyz en Viva La Bam enzo vind ik dan weer niet leuk.
Thats Plausible (of hoe schrijf je dat?)quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het 1 pot nat. Stel "volwassen" pubers.
Dan kijk ik liever naar Mythbusters
Ik ben al lang blij dat True Blood weer bijna begintquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:09 schreef El_Matador het volgende:
Geen TV en de spaarzame leuke programma's (Topgear) op Youtube of vimeo
Was jij diegene die elke week een nieuwe droomman had?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zo trots op mezelfIk heb al een contract aangepast en een budget opgesteld en zelfs al uitgestuurd en het is pas kwart over 12
![]()
En daarnaast word ik gefobostalkt door de man van mijn dromen
Mijn dag kan niet meer kapot
Jij weet vast wel de datumquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat True Blood weer bijna begint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bloedmooie posters
(bloed,,,,hihi...)
Ik weet het nog niet. We wilden warm, we wilden zwemmen, we wilden zee. En we vinden het ook leuk om te wandelen (20+ km), en dat schijnt daar ook goed te kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
LeukTenerife is ook best een okay eiland, viel me reuze mee
Ik doe niet aan droommannenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was jij diegene die elke week een nieuwe droomman had?
Ik ging eigenlijk liever naar de wat kleinere en minder toeristische Canarische eilanden en had het idee dat Tenerife, Lanzarote ed. Lloret de Mar achtig waren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. We wilden warm, we wilden zwemmen, we wilden zee. En we vinden het ook leuk om te wandelen (20+ km), en dat schijnt daar ook goed te kunnen.
Neuh, dat lijkt mij niet zo. Is toch wat duurder en verder weg he. (nou ja, wij betalen voor 2 man 754 euro voor hotel en vluchtquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk liever naar de wat kleinere en minder toeristische Canarische eilanden en had het idee dat Tenerife, Lanzarote ed. Lloret de Mar achtig waren.
Maar was vorig jaar voor RMV op Tenerife en ik vond het best een mooi en leuk eiland en de sfeer was ook leukWat me gek genoeg opviel was dat er enorm veel bloemen groeiden
Klopt, maar er zijn wel behoorlijk beruchte plekken qua zeg maar ordinair toerisme. Maar Tenerife viel me alleszins meequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, dat lijkt mij niet zo. Is toch wat duurder en verder weg he. (nou ja, wij betalen voor 2 man 754 euro voor hotel en vlucht)
Sarcasmequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
De man van je dromen is heel wat anders ja
Oeh dan alquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat True Blood weer bijna begint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bloedmooie posters
(bloed,,,,hihi...)
Zouje denken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
oh, allemaal mooie balletvoorstellingen dit seizoen. Maar even wat vriendinnen polsen want ik heb het vermoeden dat de geliefde dat niks vindt
Kijk eens op de postersquote:
Je bent gezien..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Even mijn werkplek voor de dag spammen
[ afbeelding ]
haha, ze vroeg erna of zij er ook op stond (neequote:
Zij?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, ze vroeg erna of zij er ook op stond (nee)
Op het origineel is het beter te zien en ze is best mooiquote:
Picsquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op het origineel is het beter te zien en ze is best mooi
Lijstjes zijn kansloosquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb pas 3 stemformuleren binnen. Mensen nemen de tijd
Ik stem tegen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Niet van collega's, het is al niet echt gewenst om foto's te maken van m'n werkplek in het algemeen.quote:
duh.. de 20e krijgen we pas een uitslagquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Geen tettenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet van collega's, het is al niet echt gewenst om foto's te maken van m'n werkplek in het algemeen.
Ik kan goed wachtenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kun je zolang wachten? Of kriebelt het nu al..
Jij werkt bij de IKEA outlet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Even mijn werkplek voor de dag spammen
[ afbeelding ]
Staat niks van ikea bijquote:
Poedelprijs is een troostprijs he dus om die daar nou tussen te zetten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom sta ik niet vermeld als user met de meeste prijzen en titels?
quote:
Het ziet er gewoon rommelig en bij elkaar geraapt uit. Niet als een kantoor of wat dan ook. Het is maar een vraag hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]als jij dat wilt denken, komt dit spul bij Leen Bakker vandaan ja.
Argos dan.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]als jij dat wilt denken, komt dit spul bij Leen Bakker vandaan ja.
Ben ik met je eens Samzz..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon rommelig en bij elkaar geraapt uit. Niet als een kantoor of wat dan ook. Het is maar een vraag hoor.
Ik zit in de 'bibliotheek' hier kan je even zitten werken of overleggen zonder direct in een aparte ruimte te gaan zitten maar als je toch even weg wilt zijn van de afdeling. Hebben we er meerdere van op het complex.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon rommelig en bij elkaar geraapt uit. Niet als een kantoor of wat dan ook. Het is maar een vraag hoor.
Hier zie je niks op qua schermen of herkenningspunten, dan doen ze er niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
En als je geen foto's mag maken van je werkplek, waarom doe je het dan en plemp je 't ook nog eens op internet?
Ah kijk dat verklaart al veelquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit in de 'bibliotheek' hier kan je even zitten werken of overleggen zonder direct in een aparte ruimte te gaan zitten maar als je toch even weg wilt zijn van de afdeling. Hebben we er meerdere van op het complex.
Oke.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit in de 'bibliotheek' hier kan je even zitten werken of overleggen zonder direct in een aparte ruimte te gaan zitten maar als je toch even weg wilt zijn van de afdeling. Hebben we er meerdere van op het complex.
Het is niet super gestructureerd nee, maar het hele bedrijf is er op in gericht dat alles vooral ontspannen is. Dus geen extreem strakke plattegronden, maar veel organisch ingerichtquote:
Het is ook super, achterin kan je met veel moeite de espresso bar zien, met volle koelkast (innocent, fris, melk, fruit hapjes, groente hapjes, etc). Snoep rek ala in de supermarkt staat er ook. (overigens is er op elke afdeling zo'n keuken).quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het er gezellig uit zien, zou zo'n kantoor juist prettig vinden
Als alle Ierse bedrijven zo zijn, snap ik die crisis daar welquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet super gestructureerd nee, maar het hele bedrijf is er op in gericht dat alles vooral ontspannen is. Dus geen extreem strakke plattegronden, maar veel organisch ingericht
Daar is niks mis mee. Maar ik zou in de omgeving die jij post juist de aandrang krijgen om op te ruimen of zo. Ik vind het totaal niet ontspannend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet super gestructureerd nee, maar het hele bedrijf is er op in gericht dat alles vooral ontspannen is. Dus geen extreem strakke plattegronden, maar veel organisch ingericht
Ik zou mij hier persoonlijk niet zo goed kunnen concentreren. Nu ben ik natuurlijk ook al heel gauw afgeleidquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn werkgever is vrij uniek, voor zover ik weet is dit niet normaal in Ierland.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als alle Ierse bedrijven zo zijn, snap ik die crisis daar wel
Lijkt meer op wehkamp oidquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, de Ierse variant: Argos
Klikkerdeklik
Het is schoon en opgeruimd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Maar ik zou in de omgeving die jij post juist de aandrang krijgen om op te ruimen of zo. Ik vind het totaal niet ontspannend.
Dat heb ik normaal ook, gek genoeg kan ik me hier juist heel goed concentreren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ik zou mij hier persoonlijk niet zo goed kunnen concentreren. Nu ben ik natuurlijk ook al heel gauw afgeleid
dat noem ik toch niet echt inspirerendquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vind niet heel strakke kantoren juist heerlijk, voelt creatiever of zo
Wij hebben een vrij standaard kantoor maar wij vullen het zelf aan met allerlei meukjes zoals lippizaner paardjes, ministeck, allerhande krantenberichten en een foto van Erica Terpstra
Wij zitten hier gewoon in "woonhuizen" zeg maar, geeft wel een huiselijke sfeer eigenlijk, balkonnetjes etcquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vind niet heel strakke kantoren juist heerlijk, voelt creatiever of zo
Wij hebben een vrij standaard kantoor maar wij vullen het zelf aan met allerlei meukjes zoals lippizaner paardjes, ministeck, allerhande krantenberichten en een foto van Erica Terpstra
Ok wellicht dat ik het in de toekomst nog eens meemaak..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is schoon en opgeruimd.
[..]
Dat heb ik normaal ook, gek genoeg kan ik me hier juist heel goed concentreren.
mijn gay collega is enorm gesteld op gezellige dames van boven de 50. Maar we hebben ook een lekkere mannen kalender hangenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat noem ik toch niet echt inspirerend
Voor mensen met overgewicht is ze een groot voorbeeld...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat noem ik toch niet echt inspirerend
Gelukkig maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
mijn gay collega is enorm gesteld op gezellige dames van boven de 50. Maar we hebben ook een lekkere mannen kalender hangen
Wat doe jij voor iets? (ze zoeken nl nog Nederlanders hier).quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ok wellicht dat ik het in de toekomst nog eens meemaak..
Maar voorlopig blijf ik zitten waar ik zit..
Zit in de verkoop van computers en digitale schoolborden..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe jij voor iets? (ze zoeken nl nog Nederlanders hier).
software skills? Of vooral verkoop kant?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zit in de verkoop van computers en digitale schoolborden..
Hier ook niet, ondanks dat het een IT bedrijf is, werken er veel lekkere vrouwen. Nu werken er hier sowieso heel veel mensen trouwens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat zie je hier ook niet nee, lekkere wijven/kerels aan de muur.
Is het overbodig en vervelend om te zeggen dat dat ook helemaal niet hoeft hier?.
jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat zie je hier ook niet nee, lekkere wijven/kerels aan de muur.
Is het overbodig en vervelend om te zeggen dat dat ook helemaal niet hoeft hier?.
Verkoop voornamelijk.. Software skills niet echt..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
software skills? Of vooral verkoop kant?
Ah, bachelor en hoge cijfers?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Verkoop voornamelijk.. Software skills niet echt..
Kan beetje photoshoppen, maar alles is te leren
Niet alleen voor mensen met overgewicht. Ze heeft ook als jonge meid goed gepresteerd met zwemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor mensen met overgewicht is ze een groot voorbeeld...
De nostalgiequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef Ripley het volgende:
We hebben ook Foekje Dillema hangen trouwens
Weet ik. En een tof mens is het zeker ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen voor mensen met overgewicht. Ze heeft ook als jonge meid goed gepresteerd met zwemmen.
Ik vind Erica een leuk mens
hmm, dat is wel een minimum helaas, slaat nergens op, maar het is hun manier om de bulk te scheiden (schijnen iets van een miljoen sollicitaties per jaar wereldweid binnen te komen).quote:
Ja dat doen ze vaak bij grotere bedrijven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is wel een minimum helaas, slaat nergens op, maar het is hun manier om de bulk te scheiden (schijnen iets van een miljoen sollicitaties per jaar wereldweid binnen te komen).
wereldweid ??quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is wel een minimum helaas, slaat nergens op, maar het is hun manier om de bulk te scheiden (schijnen iets van een miljoen sollicitaties per jaar wereldweid binnen te komen).
Grammatica zijn ze wat minder streng op, zie ik?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk in het engelsquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grammatica zijn ze wat minder streng op, zie ik?
Ik onderhoud contact tussen de klanten/gebruikers en de ontwikkelaars van de software. Ik vertaal de klachten/suggesties naar een ontwikkelingsplan waar de ontwikkelaars mee aan de slag kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze vaak bij grotere bedrijven.
Wat voor werk doe je precies?
"Juh znapt tog wad ik budoel?"quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grammatica zijn ze wat minder streng op, zie ik?
Office-space flashback!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik onderhoud contact tussen de klanten/gebruikers en de ontwikkelaars van de software. Ik vertaal de klachten/suggesties naar een ontwikkelingsplan waar de ontwikkelaars mee aan de slag kunnen.
huh?quote:
Als je dergelijke fouten maakt in je moedertaal heb ik niet heel veel vertrouwen in je Engelsquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk in het engels
[..]
Ik onderhoud contact tussen de klanten/gebruikers en de ontwikkelaars van de software. Ik vertaal de klachten/suggesties naar een ontwikkelingsplan waar de ontwikkelaars mee aan de slag kunnen.
Het lijkt zijn leven wel. Overbodig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef Ripley het volgende:
Dus als mensen gewoon een beetje zouden communiceren is je baan eigenlijk overbodig Peu?
Geeft niet, mijn Engels is altijd beter geweest dan mijn Nederlands. Ik spreek het zelfs zonder een Nederlands accentquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je dergelijke fouten maakt in je moedertaal heb ik niet heel veel vertrouwen in je Engels
Als ze ook leren prioriteiten te stellen en plannen, wel ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef Ripley het volgende:
Dus als mensen gewoon een beetje zouden communiceren is je baan eigenlijk overbodig Peu?
Met dit soort opmerkingen ben ik blij dat ik vandaag niet op kantoor zit, mn collega's zouden me heel raar aan zitten kijken.quote:
kan t ff niet kijken hier, mn headset ligt nog op m'n bureau.quote:
Dat lijken me ook vrij basic skills die je mag verwachten van je personeelquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn Engels is altijd beter geweest dan mijn Nederlands. Ik spreek het zelfs zonder een Nederlands accent
[..]
Als ze ook leren prioriteiten te stellen en plannen, wel ja.
Beste idee van de dag!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijken me ook vrij basic skills die je mag verwachten van je personeelIk zou jouw baan opheffen en betere mensen op de andere plekken zetten dan
In Zimbabwe?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:01 schreef Ripley het volgende:
Ze hebben vast elders ook nog wel een dozenschuiver nodig Q
Flogging Mollyquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kaartje is NIET te koop. Ik wil naar Flogging Molly en Handsome Poets.
egoïstquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flogging Molly - Black Friday rulequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naast die bands natuurlijk nog meer dat ik wil zien:quote:
I thought as muchquote:
quote:
Jij hebt iets met mannen in rok?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
Als nou The Real McKenzies ook nog komen op LL, kan ik op 21-10 tenminste rustig keihard doodgaan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, ze hebben een doedelzakspeler met dreads...
Ik ken van de hele lijst van nu alleen Handsome Poetsquote:
Crystal Fighters eerst nooooog!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
Als nou The Real McKenzies ook nog komen op LL, kan ik op 21-10 tenminste rustig keihard doodgaan
Beady Eye? Elbow? Flogging Molly? The Roots? Echt niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken van de hele lijst van nu alleen Handsome Poets
Maar goed, ik had al een leuk lijstje
En nu ff zoeken of hier nog wat tussenzit.
Zo heb ik ooit wel meer bandjes ontdekt.
En voor dit jaar o.a. The naked & famous
O ja, flogging molly wel. maar dat vind ik niet zo geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beady Eye? Elbow? Flogging Molly? The Roots? Echt niet?
ze doen toch niet de gehele voorstelling? Ze dansen in principe hapklare brokken zeg maar dacht ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Had wel geld uit kunnen sparen aan dans.....
Conny Jansen danst met ZOUT en nationaal Ballet met het Zwanenmeer staan op Lowlands
Naar de eerste ben ik dit jaar geweest, en naar de ander ga ik nog!
Ja is meestal maar 45min of een uur inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
ze doen toch niet de gehele voorstelling? Ze dansen in principe hapklare brokken zeg maar dacht ik
Alleen om de naam van de eerste zou ik al niet gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Maar er zit voor mij al genoeg tussen om vrolijk van te worden hoor
Agnes Obel
Aphex Twin
Arctic Monkeys
Crystal Castles
Ish
The naked and famous
Skunk Anansie
Trentemoller
Warpaint
The Wombats
Handsome Poets
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen om de naam van de eerste zou ik al niet gaan
Dat is wel erg oppervlakkig gedacht hequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen om de naam van de eerste zou ik al niet gaan
Nee, want ik ken de muziek ook en het is niet iets wat ik live wil zien.quote:
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh Samzzz, omdat er 1 artiest komt die je niet tof vindt, negeer je de 199 andere acts op LL?
Dan nog snap ik je opmerking nietquote:
Je zegt: alleen om die eerste zou ik al niet gaan. Dat klinkt mij wat vreemd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk heb gewoon geen zin om naar Lowlands te gaan.
Ik vind het een stomme naamquote:
Ja, dat was niet helemaal handig neer gezet. Want ik vind de Arctic Monkeys gaafquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt: alleen om die eerste zou ik al niet gaan. Dat klinkt mij wat vreemd.
Aaaaaaaaaaaaah, dan snap ik het weer helemaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was niet helemaal handig neer gezet. Want ik vind de Arctic Monkeys gaafHet had moeten zijn dat ik alleen om de naam al niet naar Agnes zou gaan.
Woehoe!! Heb er zin in!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah, dan snap ik het weer helemaal
The day is saved
EN het is bijna vakantie
En waar ga je dat doen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Woehoe!! Heb er zin in!!![]()
Morgen alle dronken dauwtrappers maar even voorzien van een extra bietje
Ah nee okquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:21 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bij mij in de stad.. Op het Ressinksplein..
Nee helaas, zou ook erg leuk zijn. Dat zeker...quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah nee okMorgen naar Dauwpop, vandaar de vraag
Nou dat is dan mooi meegenomen, want stel dat de muziek nou wel je interesse was en je denkt "Agnes? Domme naam, weg ermee"quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme naamKan het menske ook niks aan doen. Maar ik vind de muziek ook niet wat.
Maakt het wat uit verder?
Ik ben niet zo kortzichtig dat ik niet eerst de muziek ook luisterquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat is dan mooi meegenomen, want stel dat de muziek nou wel je interesse was en je denkt "Agnes? Domme naam, weg ermee"Was je toch mooi iets misgelopen!
Je grote vriend Giel Beelen komt ook zie ik...quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah nee okMorgen naar Dauwpop, vandaar de vraag
Moet je zeker doen. Zeker LLquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee helaas, zou ook erg leuk zijn. Dat zeker...
Moet ooit eens daarheen. Net zoals naar LL..
In het Enge Bos, waar hij hoort.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je grote vriend Giel Beelen komt ook zie ik...
En dan pogingen doen tot meetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |