ja genoeg.... maar niemand weet precies wie....quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef PB-tje het volgende:
Zo nieuw deeltje...
Moeten er nog mensen bijgewerkt worden in de lijst?
dus ook wegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:05 schreef dan13lv het volgende:
oke ik heb gefaald![]()
sorry![]()
wat een shitload was het trouwens
Nathan nog niet volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef PB-tje het volgende:
Nathan en maxburger hebben ook een FAIL toch?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef boterbloempie het volgende:
L-ascorbinezuur kan ook doorgestreept worden
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef PB-tje het volgende:
Owwww wat vind ik het heerlijk om streepjes te zetten
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:45 schreef Nightwulf het volgende:
Dat wil je niet!
Iets met Bloemknopjes, toetsenbord, koffie enzo...
Kun je Illusionati ff ontstrepen nog?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef PB-tje het volgende:
Ik verveel me trouwens de pleuris... zit vandaag alleen en met me kop al lekker bij m'n vrije daagjes
bij mij moet je altijd kloppen,quote:
Waar moet je bij jou op kloppen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
bij mij moet je altijd kloppen,
de bel doet het niet![]()
Maar doelde meer op de OP
en ja volhouden is lastig![]()
![]()
op de deur natuurlijkquote:
laat je niet afleiden.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Nightwulf het volgende:
Zo, al mijn knopjes ziijn weer maagdelijk schoon![]()
Nieuwe poging
Tuurlijk nietquote:
Tip: Ik woon 10 min. van een naaktstrand vandaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Nu ik vrij ben, moet ik wel ff wat afleiding zoeken denk ik....
Kan moeilijk de hele dag blijven FOK!ken natuurlijk....
Makkelijk.. waarsch. teveel aan m'n hoofd.. M'n 'vakantievriendinnetje' die ik vorige week heb leren kennen gaat vanavond weer weg.. dus vanavond laatste avondje met haar..quote:Hoe gaat het tot nu toe?
dat roep ik al dagenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Black_Ninja het volgende:
Gaat hard hier zie ik! Langzamerhand mag er SC voor de topic titel maar goed
Voor de volhouders, lukt het nog een beetje?
Zal een droog afscheid worden danquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:11 schreef Morphs het volgende:
[..]
Makkelijk.. waarsch. teveel aan m'n hoofd.. M'n 'vakantievriendinnetje' die ik vorige week heb leren kennen gaat vanavond weer weg.. dus vanavond laatste avondje met haar..
Ik probeer juist niet aan naakte mensen en aanverwante zaken te denken hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Tip: Ik woon 10 min. van een naaktstrand vandaan
O.K. dan, trui aan, winterjas aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ik probeer juist niet aan naakte mensen en aanverwante zaken te denken hier
Ik stem voor !!quote:
Houd hem in z'n kooi hè!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:11 schreef Morphs het volgende:
[..]
Makkelijk.. waarsch. teveel aan m'n hoofd.. M'n 'vakantievriendinnetje' die ik vorige week heb leren kennen gaat vanavond weer weg.. dus vanavond laatste avondje met haar..
quote:Zal een droog afscheid worden dan
Ik denk niet dat ik ga failen idd.. zal vooral de komende dagen op moeten passen denk ik..quote:Houd hem in z'n kooi hè!
Een van de laatste volhouders zo te zien! En een vrouw, wij mannen hebben ons weer goed laten kennenquote:
Zei de dame die na 5 minuten de hand al aan zichzelf sloegquote:
Dat waren toch 5 volle,zware minuten hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Zei de dame die na 5 minuten de hand al aan zichzelf sloeg
Kreeg je de knoopjes niet los?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dat waren toch 5 volle,zware minuten hoor!
quote:
nooit leuk......quote:
Nooit meer batterijen nodig, goed voor het milieuquote:
deel 6 geloof ikquote:
Is dit een hint of iemand een broodje worst wil brengen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef PB-tje het volgende:
Honger... zit alleen vandaag... geen eten bij.. sucks!
Nou als iemand ff een lunch kan brengen zou ik zeer dankbaar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:03 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Is dit een hint of iemand een broodje worst wil brengen?
mayonaise bij?
Sorry, zit te ver van je af...denk ik...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou als iemand ff een lunch kan brengen zou ik zeer dankbaar zijn
Rammadan is ook 40 dagen toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou als iemand ff een lunch kan brengen zou ik zeer dankbaar zijn
zeuren over dat ze geen eten hij hebben maar toch te lui zijn om eten tegaan halen. En dat zegt wij vrouwen zijn gewoon goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef PB-tje het volgende:
Honger... zit alleen vandaag... geen eten bij.. sucks!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zeuren over dat ze geen eten hij hebben maar toch te lui zijn om eten tegaan halen. En dat zegt wij vrouwen zijn gewoon goed
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef Illusionati het volgende:
PB-tje heeft me blijkbaar in deel 7 stiekem doorgestreept, dat is wel erg gemeen hé
we leven in 2011 hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef PB-tje het volgende:
[..]
ik wil het wel gaan halen, zit helaas alleen en mag de vestiging niet sluiten
Nou, wat is je nummer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
we leven in 2011 hoorder bestaat zoiets als een telefoon en een deliver service
pmquote:
zit op me mobielquote:
Owjaquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:28 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Kun je zo gelijk 't telefoon nummer ff doorgeven aan de rest hier
We maken wel even een quick-vote:quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:33 schreef Nightwulf het volgende:
Hoe maak je een poll?
doe maar wel
doe maar niet
Dankje schatquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:34 schreef Nightwulf het volgende:
Doe maar niet
Volgens mij is PB-tje een heel zoetsappig meisje
Doet ze daar aan dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef tja77 het volgende:
Ik zou ook best wel telefoonsex met PB-tje willen hebben
Je moest eens weten wat ik wel zou willenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef tja77 het volgende:
Ik zou ook best wel telefoonsex met PB-tje willen hebben
sex ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wel zou willen
Een hele dikke knuffelquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wel zou willen
Een andere proberen, en anders iemand proberen te regelen die het voor je haalt.quote:
Ik wil eten, geen sexquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een andere proberen, en anders iemand proberen te regelen die het voor je haalt.
Gebruik je vrouwlijke charmes
Sommige mannen doen veel voor een lieve blik of een knipoog, dus ook broodjes voor jou regelen.quote:
Jij zou dat maar al te graag voor mij doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef tja77 het volgende:
Ik zou het misschien wel voor je doen...
misschien dan.
Ging jij vandaag niet alles inhalen wat je gister niet had gedaan op je werk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef boterbloempie het volgende:
Zo uitsmijter gegeten![]()
Toch lekker als iemand anders die ff voor je maakt hè !!!!
Nu maar ff in de zon zitten...
Heerlijk weertje vandaag !!!
misschienquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jij zou dat maar al te graag voor mij doen
Ja... Daarom maar ff vrij geregeld vanmorgen!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ging jij vandaag niet alles inhalen wat je gister niet had gedaan op je werk?
Maakte dat juist niet alles moeilijker?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ja... Daarom maar ff vrij geregeld vanmorgen!!
Nu... 5 dagen vrij.....
Dus ik hoef geen broodjes voor je te halen, ik loop zo even naar de appie...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef PB-tje het volgende:
Ik ga dalijk maar even spelen op kantoor... dat stilt de honger wel
Ik moest wel even lachenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef PB-tje het volgende:
Ik ga dalijk maar even spelen op kantoor... dat stilt de honger wel
Ik heb de bestelling al geplaatstquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen broodjes voor je te halen, ik loop zo even naar de appie...
Voor mij lieve schat... gemiste kans voor mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:58 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben er weer een Brabo fan bij
Lekker lang weekend!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:01 schreef Illusionati het volgende:
Iedereen morgen ook vrij of zijn er toch mensen die gedwongen worden om te werken?
Owja..quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:58 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben er weer een Brabo fan bij
Houdt je bezig!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef colty het volgende:
Hey! Als jullie nou eens wat minder chatten, dan hoef ik iedere keer niet zoveel bij te lezen
Ja maar het was de bedoeling om te fokken tussen het werk, niet om te werken tussen het fokkenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Toegeven aan jou gaat altijd fout
Die keuze moet je zelf makenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Denk dat het me fataal wordt, is dat het waard?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dan maar niet hé, niet spelen met vuur werd er altijd tegen me gezegd.
Echt he! stelletje watjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:17 schreef Nightwulf het volgende:
Waar moet het heen met de mannen van tegenwoordig..........
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:17 schreef Nightwulf het volgende:
Waar moet het heen met de vrouwen van tegenwoordig..........
Love it!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:20 schreef Nightwulf het volgende:
Vroeger....
toen een brood nog een dubbeltje kostte
Je sleurde zo'n dame mee je grot in...
bond haar vast, portie billenkoek tot ze gewillig genoeg werd
en dan................. pizza
Kijk, jij begrijpt het helemaal!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef boterbloempie het volgende:
Heerlijk toch die zon!!!
Beetje mensjes kijken enzo!!!
Ik hou niet van pizzaquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:20 schreef Nightwulf het volgende:
Vroeger....
toen een brood nog een dubbeltje kostte
Je sleurde zo'n dame mee je grot in...
bond haar vast, portie billenkoek tot ze gewillig genoeg werd
en dan................. pizza
Wat heb je het toch zwaar!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:22 schreef PB-tje het volgende:
Ik zit vanuit me kantoor mensjes te kijkenzit toch liever aan de andere kant van de deur
Wat dan? Wat dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:22 schreef Nightwulf het volgende:
Ik weet wel iets anders wat je echt lekker vind
Jammiequote:
Hoe is het met je keel?? Heeft die vodka een beetje geholpen ???quote:
waar niet van?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Jammie![]()
Maar beter om daar ook nog 23 dagen mee te wachten....
Word er botergeil van
Smurfen......quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
waar niet van?
toetsen bijna ```doo``d
mot julloe gaan verlaten ben ik bn```g
Niet echt, leek vanochtend wel of ik astma hadquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Hoe is het met je keel?? Heeft die vodka een beetje geholpen ???
Dat is minderquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:34 schreef Illusionati het volgende:
![]()
[..]
Niet echt, leek vanochtend wel of ik astma had
Denk dat je me dan morgen kan opvegen en dat op hemelvaartquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Dat is minder
veel blijven drinken dan maar!!
Schijnt te helpen
Je zou hem kunnen zeggen hoe het niet moet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef PB-tje het volgende:
Hmmmssss... je ex die je opbelt om tips te vragen bij het daten....asshole
Veel dranken drinken waar geen alcohol in zit danquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:37 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Denk dat je me dan morgen kan opvegen en dat op hemelvaart
Nouja, hij snapt niet echt dat hij me hier mee kwetst... toen het net uit was en hij na 2 dagen een nieuwe vriendin had.. vond hij het ook nodig om mij te bellen na 2 maanden omdat zij het uit wilde maken.... wereld op zijn kopquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou hem kunnen zeggen hoe het niet moet...
Hij wil je terug, dat was al duidelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nouja, hij snapt niet echt dat hij me hier mee kwetst... toen het net uit was en hij na 2 dagen een nieuwe vriendin had.. vond hij het ook nodig om mij te bellen na 2 maanden omdat zij het uit wilde maken.... wereld op zijn kop
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij wil je terug, dat was al duidelijk.
Het lijkt wel alsof hij je jaloers wil maken met "ik ga lekker daten"
Nee hoor, we zijn echt duidelijk uit elkaar... hij heeft me best schofterig behandeld... ik kan alleen nooit echt boos worden op iemand. Hij is ook nog bevriend met een andere ex...dat vind hij heel normaal... hij ziet me gwn als een vriendin... maar ik vind wat afstand wel gepastquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij wil je terug, dat was al duidelijk.
Het lijkt wel alsof hij je jaloers wil maken met "ik ga lekker daten"
Ik denk dat hij er spijt van heeft dat hij je zo behandelt heeft, maar het lijkt alsof hij misschien wel TE erg op je gesteld is. Als jou dat pijn doet, moet je voor jezelf kiezen. En geen contact meer met hem hebben. Maar dat zul je waarschijnlijk moeilijk vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:44 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn echt duidelijk uit elkaar... hij heeft me best schofterig behandeld... ik kan alleen nooit echt boos worden op iemand. Hij is ook nog bevriend met een andere ex...dat vind hij heel normaal... hij ziet me gwn als een vriendin... maar ik vind wat afstand wel gepast
Nou het probleem is, ik ga nog heel veel met zijn vrienden om.... toen het uit was, hebben zij me ook een beetje opgevangen... en sinsdien ga ik veel met ze om... (Wraak: naar bed geweest met zijn beste vriend)quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er spijt van heeft dat hij je zo behandelt heeft, maar het lijkt alsof hij misschien wel TE erg op je gesteld is. Als jou dat pijn doet, moet je voor jezelf kiezen. En geen contact meer met hem hebben. Maar dat zul je waarschijnlijk moeilijk vinden.
Heel toepasselijk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou het probleem is, ik ga nog heel veel met zijn vrienden om.... toen het uit was, hebben zij me ook een beetje opgevangen... en sinsdien ga ik veel met ze om... (Wraak: naar bed geweest met zijn beste vriend)
Maar ik kan iemand moeilijk uit mn leven bannen
Als het je teveel pijn doet om contact met iemand te blijven houden, moet je soms een beetje egoistisch zijn, en een keer aan jezelf denken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou het probleem is, ik ga nog heel veel met zijn vrienden om.... toen het uit was, hebben zij me ook een beetje opgevangen... en sinsdien ga ik veel met ze om... (Wraak: naar bed geweest met zijn beste vriend)
Maar ik kan iemand moeilijk uit mn leven bannen
Het doet me geen pijn, kvind het gewoon stom dat hij niet snapt dat hij dat soort dingen niet aan mij moet vragen... maar hij is gewoon niet de slimste... het was het type: good looks, no brains... dat verveeld na een maand al... maar ik ben ook weer geen opgeverquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het je teveel pijn doet om contact met iemand te blijven houden, moet je soms een beetje egoistisch zijn, en een keer aan jezelf denken.
Het hoeft niet voorgoed te zijn, maar voorlopig althans. Het kan zijn dat als je hem een paar maanden of een half jaar niet meer ziet, dat je dingen een plaats kan geven. En dat het je dus ook minder pijn doet.
Het kwetst je zei je, dan doet het je toch pijn?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het doet me geen pijn, kvind het gewoon stom dat hij niet snapt dat hij dat soort dingen niet aan mij moet vragen... maar hij is gewoon niet de slimste... het was het type: good looks, no brains... dat verveeld na een maand al... maar ik ben ook weer geen opgever
17........quote:
Lieve schat, je zeurt niet, je kunt niet iedereen begrijpen, en je zult een hoop mannen ook niet begrijpen. En misschien kan iemand anders er wel zijn licht op een andere manier op laten schijnen zodat het voor jou wel duidelijk word.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef PB-tje het volgende:
Achja, kzal ophouden met zeuren anders van ik weer in m'n mannen zijn stom routine
We moeten toch wat doen om die topics te vullen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:11 schreef Dagkaart het volgende:
wat gaat het hier snel.... ben je anderhalf uur weg, lijkt wel een chatbox hier!
Kijk, met die instelling over brabanders krijg je gewoon klappen, dat voelen we aan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:11 schreef pl4kkie het volgende:
Nog iets minder san anderhalf uur werken en dan WEEKEND!! OW PB-tje. Zaterdag gaan we naar Time Out dus dan moet ik tocu brabant in
het is mooi weer buiten dus iedereen zit binnen te FOK!enquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:11 schreef Dagkaart het volgende:
wat gaat het hier snel.... ben je anderhalf uur weg, lijkt wel een chatbox hier!
Logisch, buiten is de verleiding te groot met dit weer!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
het is mooi weer buiten dus iedereen zit binnen te FOK!en
Hij kan heerlijk beffen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:13 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Kijk, met die instelling over brabanders krijg je gewoon klappen, dat voelen we aan!![]()
PB, gister dachten ze dat ik je ontvoerd had omdat je plots weg was..... zeg ff dat het niet zo was!
ik ben heel rustig dus mij klappen ze heul nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:13 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Kijk, met die instelling over brabanders krijg je gewoon klappen, dat voelen we aan!![]()
Misschien kom ik wel ff langs dartelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik ben heel rustig dus mij klappen ze heul niet
Ben buiten aan t fokkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Logisch, buiten is de verleiding te groot met dit weer!
Wat heb jij heerlijk gedroomt vannachtquote:
je hebt er anders ooit zat van die debielen bij lopen die bij iedere scheet liggen te bakkessenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik ben heel rustig dus mij klappen ze heul niet
we staan dan wel in de hardstyle zaal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel ff langs dartelen
En jij denkt dat ik daar niet van hou?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
we staan dan wel in de hardstyle zaal.
ik voel hier een mini Fok meeting aankomen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
we staan dan wel in de hardstyle zaal.
Oeps, nu heb je het gedaan hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar niet van hou?
ik ga liever een confrontatie uit de weg. Ik kom om te feesten en niet op te klappen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:19 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Wat heb jij heerlijk gedroomt vannacht
[..]
je hebt er anders ooit zat van die debielen bij lopen die bij iedere scheet liggen te bakkessen
dat zeg ik niet! Ik zeg alleen dat we in de harde stijlen zaal staanquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar niet van hou?
Het is nu al te laat, denk dat PB-tje straks degene is die de klappen gaat uitdelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:25 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat zeg ik niet! Ik zeg alleen dat we in de harde stijlen zaal staan
Ontbijtje? Volgens mij loop je een beetje achter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:26 schreef Dagkaart het volgende:
ga even ontbijtje smeren, zal me dadelijk weer even inlezen
Jaja toppiequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef PB-tje het volgende:
Hardstyle, Early, House classics, hardcore
loop niet achter, heb gewoon andere tijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ontbijtje? Volgens mij loop je een beetje achter.
Natuurlijk ga ik naar dominator! Early tentquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jaja toppieje gaat toch ook naar dominator? ik zit nog te twijfelen ofk daar heen ga.
LACHEN!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:26 schreef PB-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu weten we allemaal waar ze woont, we houden de Fok!-meet gewoon daar!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik naar dominator! Early tent![]()
En het is bij mij om de hoek
E3 strand. Kheb wel kaarten kunnen scoren voor defqon. Verder zien we wel waar we nog heen gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik naar dominator! Early tent![]()
En het is bij mij om de hoek
Als je aan de snoep zit... is lachen bij mij moeilijkquote:
Wat voor een snoep moet ik nu aan denken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:39 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je aan de snoep zit... is lachen bij mij moeilijkVind het al een kunst om mn kaken op elkaar te houden
Dat laatste heb jij vaker last vanquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:39 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je aan de snoep zit... is lachen bij mij moeilijkVind het al een kunst om mn kaken op elkaar te houden
Hmm autoradio neem ik aan aangezien je het over garage hebt. Hoe heb je hem aangesloten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:56 schreef pl4kkie het volgende:
Fucking vervelend. Alsk ik me gloednieuwe ipod aansluit VIA aux op me radio stoort het geluid storen :S. Straks maar naar de garage want dit vink niet kunnen!
Feest snoepquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:46 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Wat voor een snoep moet ik nu aan denken?
als je er goed tegen kuntquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:00 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Laat mij ook maar is wat van dat 'feest' snoep proberen dan
het is een standaard radio in een nieuwe Ford fiesta. Je kan die aux aansluiten in de console in het midden. Dus nix zelfbouwquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:58 schreef colty het volgende:
[..]
Hmm autoradio neem ik aan aangezien je het over garage hebt. Hoe heb je hem aangesloten?
Ik ben toch zo ontzettend aardig!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:04 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dat vind ik ontzettend aardig van je!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:06 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Zou haast denken dat er wat achter zit.
Ik was dat snoepjequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ja had al zo'n vermoeden![]()
Maar goed, voor gratis snoepjes!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:22 schreef Dagkaart het volgende:
Ahhhhh nightwulf, flikker op man!!! Zit op 7 dagen!!!!!!, wat een clip hè, dat meidje in die witte kleding is........ heettttt.
Gayquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Dagkaart het volgende:
Als ik vandaag de dag niet haal ligt het aan nightwulf!
Dit klinkt pas gayquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:27 schreef tja77 het volgende:
Ik heb iemand beters nodig dan nightwulf om te zondigen
Wat voor kabel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
het is een standaard radio in een nieuwe Ford fiesta. Je kan die aux aansluiten in de console in het midden. Dus nix zelfbouw
2x mannetjes 3.5 mm audio plugquote:
Gelukkig zijn de vrouwen schaars hier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, want ik heb een vrouw nodig om te zondigen, geen man.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:34 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de vrouwen schaars gekleed hier.
Zou zomaar kunnen, heb nog geen officiele plannen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:40 schreef PB-tje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Bloemendaal dit weekend?
i know maar zoveel ruis dat er nu tussen zit hoort niet. Zal zo ff me mobiel inpluggen met muziek. Als dat niet goed is gelijk terug naar garage. Nee der zit geen usb inquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:38 schreef colty het volgende:
[..]
Kwaliteit is dan meestal ruk maar het zou moeten werken. Kun je het niet via USB doen?
Ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben over mijn Alpine autoradio met Ipod/Iphone mogeijkheid. Gewoon via usb, navigatie, en muziek werkt allemaal via de Iphone. Navigeren door de menu's gaat super, en muziekkwaliteit is zoals altijd bij Alpine uitmuntend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
i know maar zoveel ruis dat er nu tussen zit hoort niet. Zal zo ff me mobiel inpluggen met muziek. Als dat niet goed is gelijk terug naar garage. Nee der zit geen usb in
Volgens mij heb jij heel Nederland al gezien, drie keer. Klopt dit?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:40 schreef PB-tje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Bloemendaal dit weekend?
Ik kan niet stilzittenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:47 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heel Nederland al gezien, drie keer. Klopt dit?
Groot gelijk heb je, ook al veel in het buitenland geweest dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik kan niet stilzittenvind het leuk om dingetjes te ontdekken en te zien
Was meer voor PB, maar ja die haalt de dag toch nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:50 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Dank je, nu ga ik deze dag weer makkelijk halen
Ja, maar er zijn genoeg plekken die ik nog wil zien!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, ook al veel in het buitenland geweest dan?
Kwas vanochtend al afquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:51 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Was meer voor PB, maar ja die haalt de dag toch niet
Ja maar ik begin elke ochtend opnieuwquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:55 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Na 5 minuten toch al, staat in OP.
Lekker liggen slapen bloempje? Neen het is nog woensdag hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:02 schreef boterbloempie het volgende:
Goedemorgen...., gaap
Is het al donderdag???
Waar haal je dat uithoudingsvermogen vandaan, elke ochtend weer...quote:
23... goddelijke leeftijd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Waar haal je dat uithoudingsvermogen vandaan, elke ochtend weer...![]()
Ben nu toch wel een soort van jaloers.
Hmm jammer,quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef colty het volgende:
[..]
Lekker liggen slapen bloempje? Neen het is nog woensdag haha!
Zolang ik er zo maar uit blijf zien vind ik het primaquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:08 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet voor altijd bent hé!
Wil je dat ik het slechte nieuws nu breng of later?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:10 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Zolang ik er zo maar uit blijf zien vind ik het prima
later graagquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Wil je dat ik het slechte nieuws nu breng of later?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Wil je dat ik het slechte nieuws nu breng of later?
Ik hou van hard!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:16 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Hoe langer je ermee wacht, hoe harder 't aankomt hé.
Over n jaar of 20 ofzoquote:
Ligt eraan waar je winkelt!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:28 schreef boterbloempie het volgende:
Zeg, zijn de winkels morgen dicht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha jij wel! Typt ie lekker,quote:
Ok, nog een uurtje zitten en mooi wezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:23 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Werken is wat ver gezocht.
[..]
Gaat best wel hard zo, straks raakt het papier nog op
Knopjes geven zelfs lichtquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:32 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Haha jij wel! Typt ie lekker,
Gladde knopjes enzo??
ik ruik iets....quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:33 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ok, nog een uurtje zitten en mooi wezen
Die van mij niet.quote:
Beetje wrijven wil wel eens helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |