ja genoeg.... maar niemand weet precies wie....quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef PB-tje het volgende:
Zo nieuw deeltje...
Moeten er nog mensen bijgewerkt worden in de lijst?
dus ook wegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:05 schreef dan13lv het volgende:
oke ik heb gefaald![]()
sorry![]()
wat een shitload was het trouwens
Nathan nog niet volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef PB-tje het volgende:
Nathan en maxburger hebben ook een FAIL toch?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef boterbloempie het volgende:
L-ascorbinezuur kan ook doorgestreept worden
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef PB-tje het volgende:
Owwww wat vind ik het heerlijk om streepjes te zetten
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:45 schreef Nightwulf het volgende:
Dat wil je niet!
Iets met Bloemknopjes, toetsenbord, koffie enzo...
Kun je Illusionati ff ontstrepen nog?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef PB-tje het volgende:
Ik verveel me trouwens de pleuris... zit vandaag alleen en met me kop al lekker bij m'n vrije daagjes
bij mij moet je altijd kloppen,quote:
Waar moet je bij jou op kloppen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
bij mij moet je altijd kloppen,
de bel doet het niet![]()
Maar doelde meer op de OP
en ja volhouden is lastig![]()
![]()
op de deur natuurlijkquote:
laat je niet afleiden.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Nightwulf het volgende:
Zo, al mijn knopjes ziijn weer maagdelijk schoon![]()
Nieuwe poging
Tuurlijk nietquote:
Tip: Ik woon 10 min. van een naaktstrand vandaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Nu ik vrij ben, moet ik wel ff wat afleiding zoeken denk ik....
Kan moeilijk de hele dag blijven FOK!ken natuurlijk....
Makkelijk.. waarsch. teveel aan m'n hoofd.. M'n 'vakantievriendinnetje' die ik vorige week heb leren kennen gaat vanavond weer weg.. dus vanavond laatste avondje met haar..quote:Hoe gaat het tot nu toe?
dat roep ik al dagenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Black_Ninja het volgende:
Gaat hard hier zie ik! Langzamerhand mag er SC voor de topic titel maar goed
Voor de volhouders, lukt het nog een beetje?
Zal een droog afscheid worden danquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:11 schreef Morphs het volgende:
[..]
Makkelijk.. waarsch. teveel aan m'n hoofd.. M'n 'vakantievriendinnetje' die ik vorige week heb leren kennen gaat vanavond weer weg.. dus vanavond laatste avondje met haar..
Ik probeer juist niet aan naakte mensen en aanverwante zaken te denken hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Tip: Ik woon 10 min. van een naaktstrand vandaan
O.K. dan, trui aan, winterjas aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ik probeer juist niet aan naakte mensen en aanverwante zaken te denken hier
Ik stem voor !!quote:
Houd hem in z'n kooi hè!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:11 schreef Morphs het volgende:
[..]
Makkelijk.. waarsch. teveel aan m'n hoofd.. M'n 'vakantievriendinnetje' die ik vorige week heb leren kennen gaat vanavond weer weg.. dus vanavond laatste avondje met haar..
quote:Zal een droog afscheid worden dan
Ik denk niet dat ik ga failen idd.. zal vooral de komende dagen op moeten passen denk ik..quote:Houd hem in z'n kooi hè!
Een van de laatste volhouders zo te zien! En een vrouw, wij mannen hebben ons weer goed laten kennenquote:
Zei de dame die na 5 minuten de hand al aan zichzelf sloegquote:
Dat waren toch 5 volle,zware minuten hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Zei de dame die na 5 minuten de hand al aan zichzelf sloeg
Kreeg je de knoopjes niet los?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dat waren toch 5 volle,zware minuten hoor!
quote:
nooit leuk......quote:
Nooit meer batterijen nodig, goed voor het milieuquote:
deel 6 geloof ikquote:
Is dit een hint of iemand een broodje worst wil brengen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef PB-tje het volgende:
Honger... zit alleen vandaag... geen eten bij.. sucks!
Nou als iemand ff een lunch kan brengen zou ik zeer dankbaar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:03 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Is dit een hint of iemand een broodje worst wil brengen?
mayonaise bij?
Sorry, zit te ver van je af...denk ik...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou als iemand ff een lunch kan brengen zou ik zeer dankbaar zijn
Rammadan is ook 40 dagen toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou als iemand ff een lunch kan brengen zou ik zeer dankbaar zijn
zeuren over dat ze geen eten hij hebben maar toch te lui zijn om eten tegaan halen. En dat zegt wij vrouwen zijn gewoon goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef PB-tje het volgende:
Honger... zit alleen vandaag... geen eten bij.. sucks!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zeuren over dat ze geen eten hij hebben maar toch te lui zijn om eten tegaan halen. En dat zegt wij vrouwen zijn gewoon goed
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef Illusionati het volgende:
PB-tje heeft me blijkbaar in deel 7 stiekem doorgestreept, dat is wel erg gemeen hé
we leven in 2011 hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef PB-tje het volgende:
[..]
ik wil het wel gaan halen, zit helaas alleen en mag de vestiging niet sluiten
Nou, wat is je nummer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
we leven in 2011 hoorder bestaat zoiets als een telefoon en een deliver service
pmquote:
zit op me mobielquote:
Owjaquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:28 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Kun je zo gelijk 't telefoon nummer ff doorgeven aan de rest hier
We maken wel even een quick-vote:quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:33 schreef Nightwulf het volgende:
Hoe maak je een poll?
doe maar wel
doe maar niet
Dankje schatquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:34 schreef Nightwulf het volgende:
Doe maar niet
Volgens mij is PB-tje een heel zoetsappig meisje
Doet ze daar aan dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef tja77 het volgende:
Ik zou ook best wel telefoonsex met PB-tje willen hebben
Je moest eens weten wat ik wel zou willenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef tja77 het volgende:
Ik zou ook best wel telefoonsex met PB-tje willen hebben
sex ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wel zou willen
Een hele dikke knuffelquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wel zou willen
Een andere proberen, en anders iemand proberen te regelen die het voor je haalt.quote:
Ik wil eten, geen sexquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een andere proberen, en anders iemand proberen te regelen die het voor je haalt.
Gebruik je vrouwlijke charmes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |