Nee duh, alsof de NS dat wat boeit. Ze willen mensen in huis die zorgen dat ze winst maken. Je gaat toch niet zo rijden dat de klanten er tevreden door worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef Socios het volgende:
Ik wil best treinen laten rijden, hoor. Ik heb al een bijna volledige alternatieve dan wel schaduwdienstregeling liggen inclusief materieelinzet. Maar ja, ik solliciteer mij suf. NS schijnt geen mensen `in huis´ te willen hebben die wél verstand hebben van treinen.
Als ik NS Baas was had ik Socius mijn werk laten doen voor net iets meer dan minimumloonquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Doodloper het volgende:
Als ik NSBAAS was had ik je aangenomen.
Je moet in de toekomst je ID laten zien als je een papieren kaartje hebt. Misschien mag ik het niet zeggen het is wel uit een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als ik NSBAAS was had ik je aangenomen.
Sorry dat ik even ontopic tussendoor kom zeilenen het is vast ook al gezegd; maarrrr...
Toeristen kunnen nog gewoon gebruik maken van het papieren treinkaartje. Nederlanders niet. Waarom niet? Ik snap dat toeristen niet meteen een ovchipkaart kopen zodra ze NL binnenstappen, maar die kaartautomaten moeten er toch blijven staan dus (anders kunnen die toeristen niet aan kaartjes komen?); waarom kunnen Nederlanders dan ook niet gewoon met kaartjes rijden?
Huh wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:43 schreef Temlin het volgende:
Je moet in de toekomst je ID laten zien als je een papieren kaartje hebt. Misschien mag ik het niet zeggen het is wel uit een betrouwbare bron.
De NS komt er wel achter straks als er 10 tot 20% minder reizigers zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef Zelva het volgende:
Ook de NS is dus gevallen voor de OV-chipkaartoplichterij (dat ding met alleen voordelen voor vervoerders) en toont zich een stel onbetrouwbare sujetten.
'We schaffen het papieren kaartje pas af als iedereen gewend is aan de ov-chipkaart.' Ja ja. Ook de NS is gevallen voor de vele voordelen van de shitkaart, die allemaal ten koste gaan van de reiziger, en wil af van de papieren kaartjes omdat ze af willen van de nadelen voor hen. Dat de reizigers de dupe worden doet er niet toe, het grote geld moet binnengehaald worden.
Je kunt toch een anonieme ov chipkaart kopen(dus niet op naam). Die heb ik nu namelijk ook. Die kaart kan zelfs mijn buurman gebruiken als ik hem de kaart geef.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Lambiekje het volgende:
Super politiestaat in optima forma.
Het is te bespottelijke voorwoorden dat dit faal systeem doorgezet wordt.
Iemand die in het buitenland woont, en hier niets meer heeft, kan nog wel een NL paspoort hebben...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:43 schreef Temlin het volgende:
[..]
Je moet in de toekomst je ID laten zien als je een papieren kaartje hebt. Misschien mag ik het niet zeggen het is wel uit een betrouwbare bron.
Ja, dat kan ik me voorstellen, maar in de grote mensenwereld waar we niet zwaar gesubsidieerd kunnen reizen, en het volle pond voor een faalsysteem moeten betalen voelt dat toch even anders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef Verbodsbord het volgende:
OV studentenkaart is echt het toppunt van relaxed reizen
Het is niet slim van haar dat zij dan niet die test wat slechter maakte.quote:Vriendin van me. Dòl op treinen. Serieus. Niet aangenomen omdat haar IQ te hoog was. En dat is geen grapje
alleen kan niet iedereen die gebruiken, krijg je geen korting waar je recht op heb en je kan er geen abonnementen op laden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je kunt toch een anonieme ov chipkaart kopen(dus niet op naam). Die heb ik nu namelijk ook. Die kaart kan zelfs mijn buurman gebruiken als ik hem de kaart geef.
Er is geen enkele systeemtechnische reden dat er geen abonnementen op zouden kunnen. De maatschappijen doen het alleen niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
alleen kan niet iedereen die gebruiken, krijg je geen korting waar je recht op heb en je kan er geen abonnementen op laden.
wat bv in HK geen enkel probleem is.
Leeuwarden - Groningen Noord met een treinkaartje: 11,20quote:
Ze wist niet van te voren dat er een IQ-plafond wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sorry, ik kan het eventjes niet laten.
Het is niet slim van haar dat zij dan niet die test wat slechter maakte.
Als je 'em met je pinpas hebt gekocht, is 'ie alsnog niet anoniem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je kunt toch een anonieme ov chipkaart kopen(dus niet op naam). Die heb ik nu namelijk ook. Die kaart kan zelfs mijn buurman gebruiken als ik hem de kaart geef.
nou ik 5 jaar geleden alquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:44 schreef Nielsch het volgende:
De reacties hier in dit topic. Ik reis ongeveer eens per maand met de trein en de bus. Voor die keren heb ik al ergens een gratis OV-chipkaart aangevraad.
Hmm vreemd, Je IQ is niet alleen belangrijk maar je EQ is belangrijker. De testen zijn zwaar. En daar kan ik wel over meepraten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sorry, ik kan het eventjes niet laten.
[..]
Het is niet slim van haar dat zij dan niet die test wat slechter maakte.
En die betaal je met je bankpas (slaan ze op)quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Abonnementen dat is waar, maar abonnementen zijn altijd al op naam geweest. Bepaalde kortingen moet ik nog eens uitproberen. Zelf gebruik ik die OV chipkaart alleen nog voor bus en tram reizen en zie hem als vervanger van de strippenkaart.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
alleen kan niet iedereen die gebruiken, krijg je geen korting waar je recht op heb en je kan er geen abonnementen op laden.
wat bv in HK geen enkel probleem is.
Natuurlijk, maar dat gebeurt ook in winkels. Dat is de huidige maatschappij en daar verander je niets aan. Als ik een strippenkaart koop in een winkel en betaal die met mijn pinpas is dit natuurlijk ook opgeslagen. Maar met mobiel bellen is dat ook het geval. Tja de wondere wereld van de techniek heeft nu eenmaal nadelen waar ik persoonlijk ook tegenstander van ben. Maar vooruitgang hou je niet tegen. Helaasquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:23 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
En die betaal je met je bankpas (slaan ze op)
Maak je geschikt voor treinreizen door het invullen van contactinformatie en adres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |