bij de vorige ontbrak een hekje!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Morgen vrij!
Lang geleden dat Ts niet met de op om kon gaan!
applausquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dus van 09:00 tot 22:00 gewerkt vandaag.
en dat is lang? veel? ik vind het wel meevallenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dus van 09:00 tot 22:00 gewerkt vandaag.
lijden dus eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat wel lang ja. Zeker als je dan de laatste 2,5 uur een vergadering moet leiden.
Wattes?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef SingleCoil het volgende:
J houdt die userenook zelf bij?![]()
Dan bouwt het namelijk wel vrij snel op, heb ik gemerkt
quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:16 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, dat zou raar zijn. "heb vanavond van 21 tot 27 uur gewerkt."
Ik snap het, maar in een commerciële functie is dat echt niet mogelijkheid.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe dat niet meer. Ik werk waarvoor ik betaald krijg, niet meer. Als ik voor mezelf zou werken, geen probleem, maar voor een bedrijf doe ik 't niet meer.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik was gisteren bij de Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium. Wat een beveiliger stond daar zeg, die was letterlijk 2 bij 2.
Valt mij wel op dat alle beveiligers daar van Arabische afkomst zijn
niet geheel onbegrijpelijk als je weet wie de leiding daarover heeftquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik was gisteren bij de Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium. Wat een beveiliger stond daar zeg, die was letterlijk 2 bij 2.
Die hebben we niet, dus ik ben maar naar binnen gegaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef SingleCoil het volgende:
Hier ook niet, dus dan zitten we maar in de tuin
Ik vind mijn werk geweldig leuk en als ik voor mezelf zou werken, zou ik er totaal geen problemen mee hebben om veel 'overuren' te draaien, maar ik ga mijn kostbare vrije tijd niet aan een bedrijf doneren dat, als puntje bij paaltje komt, niets daartegenover stelt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in het werk dan in het geld. Anders was ik wel ander werk gaan doen waar je meer kunt verdienen.
Een arabier van 2 meter lang?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:23 schreef Stuurver het volgende:
Uhuh, foto genomen vanuit woonkamerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
Woon je daar
Daar pak ik elke dag de metro.
Hoezo, staat er een grote spiegel achter de Imax?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Door de sloop van Imax kun jij de Erasmusbrug zien. Ik hoop voor je dat de nieuwbouw nog even op zich laat wachten
Muck ging vrij snel van beurs naar KZ begreep ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
RET alexander - voorschoterlaan nu al een uur onderweg! tsjonge jonge :‘)
Zulke brieven stuurt de gemeente ook over werkzaamheden of evenementen in het Laurenskwartier, zoals zaken mbt de kerk of het Stadspodium. Vind ik ook altijd erg netjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:02 schreef Isegrim het volgende:
Wel netjes, zo'n brief. Alleen ze komen er wat laat mee.
Dit is al de 4de of 5de brief, we worden super op de hoogte gehoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:02 schreef Isegrim het volgende:
Wel netjes, zo'n brief. Alleen ze komen er wat laat mee.
Moah, ik hoef de zwaan niet zo nodig te zien, mijn uitzicht is al super.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Door de sloop van Imax kun jij de Erasmusbrug zien. Ik hoop voor je dat de nieuwbouw nog even op zich laat wachten
kick. kan mijn komende uitzicht niet tegen op (oude haven, maar opzich ook leuk).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moah, ik hoef de zwaan niet zo nodig te zien, mijn uitzicht is al super.
Voor (Leuvenhaven) :
[ afbeelding ]
Achter (Rotterdam-west) :
[ afbeelding ]
Wolfram Alpha Reizen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Isegrim het volgende:
Over 182 dagen naar Sri Lanka.
Met dank aan Wolfram Alpha.
San Francisco, Santa Maria, Los Angeles, Laughlin, Grand Canyon, Monument Valley, Page, Bryce Canyon, Las Vegas, Visali, Yosemite en.. San Franciscoquote:
Nice.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
San Francisco, Santa Maria, Los Angeles, Laughlin, Grand Canyon, Monument Valley, Page, Bryce Canyon, Las Vegas, Visali, Yosemite en.. San Francisco
Ik ben nog niet verder geweest dan Parijsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nice.Ik ken alleen Texas (ook erg gaaf).
Vanochtend was het best rustig aan de Kralingse plas, maar weet niet hoe het nu isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef Dandilion het volgende:
Is het wat om n middagje aan de zevenhuizerplas door te brengen? Of beter aan de kralingseplas?
Hier in de tuin af en toe bij vlagen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb net de krant gelezen in de zon op het dakterras, heerlijk maar wel veel wind
Komen ze met een brandweerwagen met volle bezetting, een politiewagen en later nog een ladderwagen om naar binnen te kijkenquote:04-06-11 20:04:45 Brandweer Rotterdam-Rijnmond PRIO 2 AL311 Schiedamsedijk
Rotterdam Onderzoek Vak: 5991050
1400311 Brandweer Rotterdam IBO Bosland Kazernealarm
1400999 Brandweer Regionaal Monitorcode - lichtkrant RAC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |