Ja die bedoel ik. Bedankt voor de tips laat eigenlijk ook maar teveel gedoe ook. Heb ook geen traffic op die sites. Behalve secretstory2 punt nlquote:Op zondag 5 juni 2011 09:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bedoelt "Adsense for Domains" ? Hou er wel rekening mee dat dat alleen zin heeft als je type-in traffic hebt. Je wordt namelijk uit de zoekindex geknikkerd en actief traffic sturen mag niet.
Inderdaad hij doet er alles aan om zijn Adsense op te schroeven.quote:
Aan de ene kant best wel jammer dat de site aan het ' doodbloeden ' isquote:Op zondag 5 juni 2011 10:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Inderdaad hij doet er alles aan om zijn Adsense op te schroeven.
Gewoon een soort van laatste stuiptrekking.
Die berichten zijn volgens mij ook allemaal gekopieerd.
Hoezo verkeerde aanpakquote:Op zondag 5 juni 2011 10:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Deze maand bij mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:40 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ik ook alweer vandaagBeter dan gisteren in elk geval
Mwah hoeft niet per se verkeerd te zijn. 1 van mijn grootste sites is ook een nieuwssite, als je gewoon zorgt dat je hoog in Google komt te staan kun je er nog best veel inkomsten mee binnen trekkenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde aanpak. Hij heeft er gewoon een nieuwssite van gemaakt. 13 in dozijn etc.
En dat deed jij niet wou je zeggen?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik doe daar nog niets mee. Voor hetzelfde geld zeggen ze over twee maanden weer dat ze er mee kappen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Afwazig het volgende:
Heb zojuist de Google +1 button op mijn site geïmplementeerd, als ik in mijn artikel een {plusone} tag erin zet wordt er een button gegenereerd. Ik vind het wel een leuk concept van Google.
Ik neem aan dat je de maand Juni tot nu toe bedoeld en niet vandaag alleenquote:
Dan heb je idd een lekker dagje vandaagquote:Op zondag 5 juni 2011 16:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de maand Juni tot nu toe bedoeld en niet vandaag alleen![]()
Ik zit zelf deze maand op 40 euro (13 euro vandaag tot nu toe). Mensen blijven massaal met dit kutweer, binnen en klikken op de ads
WOW 140 deze maand. Nice.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Dan heb je idd een lekker dagje vandaagBij mij gaat het ook iets beter dan gisteren, maar nog steeds niet heel geweldig
Ik zit net onder de 13 vandaag, met in totaal 140 deze maand..
Totaal over juni inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de maand Juni tot nu toe bedoeld en niet vandaag alleen![]()
Ik zit zelf deze maand op 40 euro (13 euro vandaag tot nu toe). Mensen blijven massaal met dit kutweer, binnen en klikken op de ads
Een nieuwssite en een aantal informatieve sitesquote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
WOW 140 deze maand. Nice.
Wat voor site heb je ?
Veel bezoekers. Ik begrijp het als je de site niet wilt noemen, maar ik heb zo een gevoel dat ik 1 van die 200.000 bezoekers wasquote:Op zondag 5 juni 2011 17:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Een nieuwssite en een aantal informatieve sitesNieuwssite doet het het beste, 200 duizend bezoekers vanaf Google de afgelopen maand:
[ afbeelding ]
Haha, dat zou goed kunnen. Verbaas me er ook over dat ik hem gewoon op pagina 1, of zelfs bovenaan, tegenkom als gewoon voor mezelf wat zoek op Googlequote:Op zondag 5 juni 2011 17:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Veel bezoekers. Ik begrijp het als je de site niet wilt noemen, maar ik heb zo een gevoel dat ik 1 van die 200.000 bezoekers was
Ligt eraan wat je niche is. Als het 'honden poep' is bijvoorbeeld, stelt het niks voor en zou je zomaar op nummer 1 komen te staan.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef benx het volgende:
Mijn nieuwe "niche" staat na 1 dag op page 2 bij google, is dat goed ?
haha inderdaad. wat is je niche xaban06quote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je niche is. Als het 'honden poep' is bijvoorbeeld, stelt het niks voor en zou je zomaar op nummer 1 komen te staan.
Geenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
haha inderdaad. wat is je niche xaban06
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |