quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:43 schreef benx het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit precies werkt, die subcategorieën onder de hit? :
[ afbeelding ]
Moet je dit instellen of gaat dit vanzelf ?
Thxquote:
Heeft bar weinig met dit topic te maken. Daarnaast is googlen op "wordpress analytics" voldoende.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef benx het volgende:
Waar plaatsen jullie precies je Analystics bij wordpress of gebruik je een plugin ?
Had de code in de footer geplaatst in Wordpress (deze wordt altijd geladen). Zijn ook zat plugins voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef benx het volgende:
Waar plaatsen jullie precies je Analystics bij wordpress of gebruik je een plugin ?
Slim !quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had de code in de footer geplaatst in Wordpress (deze wordt altijd geladen). Zijn ook zat plugins voor.
Ga nu haring eten
De analytics code moet je tegenwoordig toch in de <head> zetten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had de code in de footer geplaatst in Wordpress (deze wordt altijd geladen). Zijn ook zat plugins voor.
Ga nu haring eten
Dit dus. Voor de afsluitende </head> tag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:28 schreef mstx het volgende:
[..]
De analytics code moet je tegenwoordig toch in de <head> zetten?
Tja, wat is "er goed aan doen"? Ik hoop dat je er genoeg aan verdiend hebt want MediaQ heeft hem op een goed moment overgenomen en investeren natuurlijk ook niet zomaar zo'n bedragquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:54 schreef Razor21 het volgende:
Hmmm als ik nu kijk naar mijn oude site datditkaninnederland....traantje wegpinkt de nieuwe eigenaar heeft helemaal verbouwd. Vond mijn layout toch mooier.
Hoop dat ik er goed aan heb gedaan dat ik hem verkocht heb.
Maar het is wel een gok van ze. Laatste weken kakte Adsense wel in. En ik kan zo weer opnieuw beginnen. Mag niet klagen ruim 3000 euro via Adsense gepakt en 2000 euro overname. Toch 4300 euro in 8 maanden tijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tja, wat is "er goed aan doen"? Ik hoop dat je er genoeg aan verdiend hebt want MediaQ heeft hem op een goed moment overgenomen en investeren natuurlijk ook niet zomaar zo'n bedrag
ZO ze hebben je oude site echt ontzettend veranderd. Het ziet er nu veel onoverzichtelijker uit, maar ja dat is hun probleemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar het is wel een gok van ze. Laatste weken kakte Adsense wel in. En ik kan zo weer opnieuw beginnen. Mag niet klagen ruim 3000 euro via Adsense gepakt en 2000 euro overname. Toch 4300 euro in 8 maanden tijd.
Tering zeg, inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:54 schreef Razor21 het volgende:
Hmmm als ik nu kijk naar mijn oude site datditkaninnederland....traantje wegpinkt de nieuwe eigenaar heeft helemaal verbouwd. Vond mijn layout toch mooier.
Hoop dat ik er goed aan heb gedaan dat ik hem verkocht heb.
Ik moest wel. Mag ook niet klagen vind ik had dit 8 maanden ook niet kunnen denken en het was eerst ook niet mijn doel om geld te verdienen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:18 schreef JoshuaL het volgende:
Ik persoonlijk vind dat je er te weinig voor gevraagd hebt. Nu maar hopen dat je nieuwe site ook een succes gaat worden.
Adwords concurrentie jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik moest wel. Mag ook niet klagen vind ik had dit 8 maanden ook niet kunnen denken en het was eerst ook niet mijn doel om geld te verdienen.
Ben nu bezig met filesinnederland.com net klein opzetje gemaakt. Als ik thuis ben maandag ga ik als een speer artikelen schrijven.
De keywords die ik gebruik als ik mijn site in de keyword tool van Google intyp geeft aan dat ik weinig concurrentie heb.
Je bedoelt "Adsense for Domains" ? Hou er wel rekening mee dat dat alleen zin heeft als je type-in traffic hebt. Je wordt namelijk uit de zoekindex geknikkerd en actief traffic sturen mag niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 07:56 schreef Razor21 het volgende:
Wil via Adsense inhoud publiceren voor geparkeerde domeinnamen. Deze heb ik bij Hostnet staan. De nameservers instellen lukt wel aardig , maar dien ook een IP adres op te geven? Is dat het dan het Ipadres van Google? Kom er niet helemaal uit.
En is het gratis als je een nameserver aanpast? Dit kan ik nergens terug vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |