sorry L-E, ik ben enthousiastquote:
Niet het soort waar ik ":9" op doequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was zelfs een tepel te zien op die foto.
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheidquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Check de foto nog eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheid
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheid
in bed, dus @ mobiel, maar ik heb 'm door denk ik, dus twijfel wegquote:
Wel meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
lach maar, gemenerik, mij zo aan het schrikken makenquote:
Ik was vergeten hoe mooi je bent, had al lang geen foto van je gezien. Of je irl gezien.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe mooi je bent, had al lang geen foto van je gezien. Of je irl gezien.
Buitensexreclames?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
Graag gedaan.
Ik ga maar eens richting bed, er is niks meer op tv, buiten sex reclames
ja, die ook.quote:
Sex reclames doen het niet voor mij, dus ik ga gewoon slapen ja.quote:
Sterke tekst! Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:36 schreef Lonewolf1 het volgende:
pfff half 2 alweer zoek mijn bed maar is op in de hoop de meest sexy blondine in mijn armen te kunnen sluiten geheid dat ik dan vrolijk wakker
als het maar geen heks is want dan ben ik de klos
dromen zijn bedrog
Jaja, "sporten"quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
en ik heb spierpijn in m'n kont van het sporten gister
Heb ook zin in de rest van de week.. Morgen lekker achter de tap voor hemelvaartquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
Let the week begin!!![]()
ja ik heb er al twee dagen opzitten, maar het word nu leuker en leuker!
en ik heb spierpijn in m'n kont van het sporten gister
Blij voor je.. Succes met je "echte" werkquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja!! Vandaag kan ik ECHT werk gaan doen!! Eindelijk!! Maar ik moet nog even in mn ritme komen hoorDus eerst koffie halen, dan hotmail checken, fok, even facebook gluren, beetje whatsappen...
Zo begin ik ook altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja!! Vandaag kan ik ECHT werk gaan doen!! Eindelijk!! Maar ik moet nog even in mn ritme komen hoorDus eerst koffie halen, dan hotmail checken, fok, even facebook gluren, beetje whatsappen...
Rabo of ING?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
JAAAAA!!!!!! volgende week komt m'n bank!
ik moest rekening houden met 16 tot 18 weken levertijd, da's begin-midden augustus... dus dat is zeker snel ja!quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo begin ik ook altijd
En dan tussendoor ook nog 100 keer.
Over een paar uur niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mij na een Leffe Triple, een Straffe Toeback en een Leffe Radieuse over laten halen om ook nog even naar een studentenkroeg te gaan. Daar nog 4 bier weg getikt en vanochtend om 6:00 eruit (1:00 slapen). Ik voel me nog opmerkelijk goed
Wacht maar, die "kater" komt nog welquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mij na een Leffe Triple, een Straffe Toeback en een Leffe Radieuse over laten halen om ook nog even naar een studentenkroeg te gaan. Daar nog 4 bier weg getikt en vanochtend om 6:00 eruit (1:00 slapen). Ik voel me nog opmerkelijk goed
Ik ook, wekgerelateerd! En ik heb 5 woorden geredigeerd. Nog 10.000 te gaan voor 1 uur. Woohoo!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit op kantoor, dan valt het relatief meeMaar ik heb net al 1 email uitgestuurd! Woehoeee!!!
Heul wel! Ik heb al tijden geen energiedrank meer op, maar nu wel weer één, dus ik word nog helemaal hyperquote:
Goed, dan willen we elk uur een update. Sla je over, dan weten we dat je ingekakt bent.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul wel! Ik heb al tijden geen energiedrank meer op, maar nu wel weer één, dus ik word nog helemaal hyper![]()
Heb jij dat dan ook dat ALS je dan eenmaal begint, je het ook in 1 keer doorrost? Ik wel in elk geval. Ik doe het werk waar men in normaal tempo een dag over doet in enkele uurtjes. Dat compenseer ik met de rest van de tijd vullen met kuttenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, wekgerelateerd! En ik heb 5 woorden geredigeerd. Nog 10.000 te gaan voor 1 uur. Woohoo!
Elk uur?! Dan kan ie tussendoor powernappenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed, dan willen we elk uur een update. Sla je over, dan weten we dat je ingekakt bent.
Verdomme, dat heb ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb jij dat dan ook dat ALS je dan eenmaal begint, je het ook in 1 keer doorrost? Ik wel in elk geval. Ik doe het werk waar men in normaal tempo een dag over doet in enkele uurtjes. Dat compenseer ik met de rest van de tijd vullen met kutten
Soms zit ik er vrij rap in, dan is het ineens drie uur verder en loop ik voor op schemaquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb jij dat dan ook dat ALS je dan eenmaal begint, je het ook in 1 keer doorrost? Ik wel in elk geval. Ik doe het werk waar men in normaal tempo een dag over doet in enkele uurtjes. Dat compenseer ik met de rest van de tijd vullen met kutten
Of noest aan de arbeid hequote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed, dan willen we elk uur een update. Sla je over, dan weten we dat je ingekakt bent.
Ik gooi wel eens een week werk in een dagdeelquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De kater komt later!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wacht maar, die "kater" komt nog wel
Of dood.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
zelfkennis ftw!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:06 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe knap is dit?! Binnen 5 minuten heeft een assistent me compleet in de war gekregen...ik ben zo'n kneus
Al die nieuwe systemen die natuurlijk niet werken zoals in de OLLs staat beschrevenquote:
drijvertje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een drijvertje precies voor m'n oogkutdingen.
Ik weet niet hoe ze heten, van die fliebeltjes op je netvlies ofzo die steeds langsdrijvenquote:
Oh ja die dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten, van die fliebeltjes op je netvlies ofzo die steeds langsdrijven
Ik was okayquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Goed, hartstikke dood.
RIP voor de nabestaanden.
Huh? Je geeft Ripley aan je nabestaanden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Goed, hartstikke dood.
RIP voor de nabestaanden.
Nee, ik lees niet echt terug. Hoezo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
Baby heb je gisteravond nog terug gelezen? Over de verkiezingen ?
Pfff, daar is de database van FOK! te klein voorquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dan? Wat zijn de verbeterpuntjes?
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Je geeft Ripley aan je nabestaanden?
Bijna een jaar geleden. Mijn oude topic en uitslagen wel gevonden. Die van jou niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik lees niet echt terug. Hoezo?
Ik wil het wel doen, maar ik ben morgen niet thuis en ga dinsdag op vakantie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden. Mijn oude topic en uitslagen wel gevonden. Die van jou niet.
Ik weet ook niet of ik dit jaar ga tellen.
Ja maar, maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, daar is de database van FOK! te klein voor
Kunnen we een hoop categorieën verzinnen tot die tijd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, maar ik ben morgen niet thuis en ga dinsdag op vakantie.
Ik vind het prima. 20ste ben ik weer beschikbaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kunnen we een hoop categorieën verzinnen tot die tijd.
Anna Drijvertje?quote:
Vond ik vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig dat Godt degene is van de Singlesverkiezingen
Annaquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anna Drijvertje?
Jahaaaa, bruggetje naar Heatwave's plaatje
Verkiezingen? Kiezen we een [Singles]-president?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
Baby heb je gisteravond nog terug gelezen? Over de verkiezingen ?
Neen, wie de lekkerste is en zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkiezingen? Kiezen we een [Singles]-president?
Je hebt vorig jaar nog lekkerste mannelijke single gewonnen volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben bij [HOMO] ook een keer verkiezingen gehouden. Nou nee, meer een soort Big Brither afvalrace en zo, met wegstemmenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vond ik vorig jaar ook al.![]()
Ik ben ook een sucker voor tournaments in FTR
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dat was vorig jaar jij Angel (voor de mannen dan) .. weet je dat niet meerquote:
Wel schattigquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Godtje het volgende:
Vond ik vorig jaar ook al.![]()
Ik ben ook een sucker voor tournaments in FTR
Spuit 11 geeft modderquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
en dat was vorig jaar jij Angel (voor de mannen dan) .. weet je dat niet meer
Een man schattig noemen.quote:
Nee dat maakt je minder schattigquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Een man schattig noemen.Jij hebt net je doodvonnis getekend jongedame!
Nu moet ik je heel stoer met handen in de zij dood swaffelen!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een man schattig noemen.Jij hebt net je doodvonnis getekend jongedame!
Nu moet ik je heel stoer met handen in de zij dood swaffelen!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt vorig jaar nog lekkerste mannelijke single gewonnen volgens mij
Is sperma slikken slecht voor je geheugen??quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mister Fok, dat wel. Maar dat was toch niet vanuit hier?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
en dat was vorig jaar jij Angel (voor de mannen dan) .. weet je dat niet meer
Dat is al weer zo lang geleden dat ik het me niet kan herinn.... o wachtquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is sperma slikken slecht voor je geheugen??![]()
Nu moet ik gvd weer gaan zoeken.
Je mag hem ook twee keer achter elkaar winnen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeps.
Jaaaa tuurlijk weet ik dat nog wel! *zet tiara op*
Het doet me dan ook zeer hem te moeten overdragen aan een ander straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Singles] En de winnaars zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al weer zo lang geleden dat ik het me niet kan herinn.... o wacht
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
He maar Godtje, als ik nu gewoon jouw lijst in de OP knal, kunnen we daar mooi een maandje op stemmen. Mensen gooien het maar in mijn mailbox en ik tel wel als ik terug benMaar jij had betere categorieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen wilde andere categorieën geloof ik.
![]()
Het heeft ook geen haast. Het hoeft zelfs helemaal niet.
Bij alle negatieve dingen kunnen we toch al Peu:rac invullen.
Bij de positieve L-E
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Aangevuld met mijn lijstje uiteraard
Grootste singleslet M
Grootste singleslet V
Single die uiteindelijk meeviel
Single die uiteindelijk tegenviel
Single die je zou doen
Single waarmee je een ijsje wil eten (meeten)
Grappigste Single
Volgens mij heb ik een vriendjequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ang3l, hoe was het met je 'heteroseksuele-maar-stiekem-toch-een-beetje-een-kasthomo' die gisteren kwam eten?
quote:
Mijn eerste keer zoenen met een jongen: Heteroquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe gaan we deze noemen.... 'Pijpmeneer'?
Je gaat je om laten bouwenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerste keer zoenen met een jongen: Hetero
Mijn eerste keer verliefd op een jongen: Hetero
Mijn eerste lange relatie: Hetero
Ik zie een patroon
dat. maar ik weet niet of ik datquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom voor geen van de categorieen in aanmerking.
We hebben nog geen seks gehad hoor....quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe gaan we deze noemen.... 'Pijpmeneer'?
Hoe kan je nou een vriendje hebben zonder testrit?quote:
Ik ook niet..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat. maar ik weet niet of ik datvind, of
Bij dezen hebben we een nieuwe categorie.quote:
Mooiste vrouwquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
Air wilde er ook graag slechtste speller in hebben. Ook mooie discussies waard.
En ik hou nog wel van de grootste FOK! player/slet
De lompe boer award voor Krea
Teveel genomineerdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij dezen hebben we een nieuwe categorie.
Ik voeg wel Saaiste Single toequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij dezen hebben we een nieuwe categorie.
Mwah nog wel een discussie waard.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
(lomp zit wel in beste reller naar mijn mening)
De 'wat doe je hier nog?' award.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Beste Wannabe Single? ook een optie?
En hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Beste Wannabe Single? ook een optie?
Jamaaaaaar! Je kan toch wel andere dingen gedaan hebben en zo!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een vriendje hebben zonder testrit?![]()
Je koopt toch ook niet een auto op het zicht?
Ik zou hem wel eerst even voltanken voordat je er echt voor gaat hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaaaaaar! Je kan toch wel andere dingen gedaan hebben en zo!
Als in... uh... met de auto uh.... nou ja de radio aangezet hebben, aan de versnellingspook gezeten hebben en zo?
Zal nooit een relatie krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Oe, nieuwe categorie, kan ik zelf ook wat winnen
Mooiste vrouw
Mooiste man
Sletterigste vrouw
Sletterigste man
Single die cool was, maar nu niet meer
Single die niet cool was, maar nu wel
Single die je graag nog wil ontmoeten
Single met het grootste bord voor de kop
Krassende Single
Domste Single
Slimste Single
Grootste taalnazi
Slechtste Speller
Beste reller
Beste rel
Wie een trein moet koppen
Grootste kapitalist
Grootste bomenknuffelaar
Zal nooit een relatie krijgen
Saaiste Single
Lompste Single
TMI-Single
Nu kom je ook in aanmerking voor 'Krassende Single'. En Slimste Singlequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Saaiste Single
Losers mentaliteitquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:32 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nope echte Single hier
En winnen hoeft niet, meedoen is belangrijker
Single met de meeste zelfkennisquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu kom je ook in aanmerking voor 'Krassende Single'. En Slimste Single
Tofste user met nickname "Q.".quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Mooiste vrouw
Mooiste man
Sletterigste vrouw
Sletterigste man
Krassende Single
Domste Single
Slimste Single
Grootste taalnazi
Slechtste Speller
Beste reller
Beste rel
Grootste kapitalist
Grootste bomenknuffelaar
Saaiste Single
Lompste Single
TMI-Single
Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
Grootste alcoholist
Grootste drugs gebruiker
Single met meeste zelfkennis
Jij denkt ik gooi er 1 in waarbij ik zeker win?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Oe, nieuwe categorie, kan ik zelf ook wat winnen
Mooiste vrouw
Mooiste man
Sletterigste vrouw
Sletterigste man
Krassende Single
Domste Single
Slimste Single
Grootste taalnazi
Slechtste Speller
Beste reller
Beste rel
Grootste kapitalist
Grootste bomenknuffelaar
Saaiste Single
Lompste Single
TMI-Single
Ja, en dat zei ik ook in die post die je quotequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij denkt ik gooi er 1 in waarbij ik zeker win?
wie heeft er een dikke kont?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou hem wel eerst even voltanken voordat je er echt voor gaat hoor.
Grootste ik lees het allemaal maar half singlequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat zei ik ook in die post die je quote
SAMMZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Mooiste vrouw
Mooiste man
Sletterigste vrouw
Sletterigste man
Krassende Single
Domste Single
Slimste Single
Grootste taalnazi
Slechtste Speller
Beste reller
Beste rel
Grootste kapitalist
Grootste bomenknuffelaar
Saaiste Single
Lompste Single
TMI-Single
Grootste alcoholist
Grootste drugs gebruiker
#grootste @Single
Beste tetters
want?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik vind het stiekem eng om met hem naar bed te gaan
Want hij is pas 1x eerder met een jongen naar bed geweest en dat is nog maar 1,5 maand geleden. En normaal is dat natuurlijk best wel een hetero-ding natuurlijk en laat ik zo iemand alle hoeken van de kamer zien.... maar dat zijn dan hetero's waarbij ik denk "I don't give a shit, het gaat me om het spel" en bij deze denk ik eigenlijk wel een beetje "Jij bent leuk".quote:
je gaat nog ff voor de taalnazi award?quote:
Ik heb juist het tegenovergestelde, laat me pas gaan als ik écht verliefd ben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want hij is pas 1x eerder met een jongen naar bed geweest en dat is nog maar 1,5 maand geleden. En normaal is dat natuurlijk best wel een hetero-ding natuurlijk en laat ik zo iemand alle hoeken van de kamer zien.... maar dat zijn dan hetero's waarbij ik denk "I don't give a shit, het gaat me om het spel" en bij deze denk ik eigenlijk wel een beetje "Jij bent leuk".
Ik kan echt de beste seks hebben met mensen waar ik geen ene fuck om geef buiten dan het feit dat ze me opwinden fysiek... maar zodra er gevoel bij komt kijken klap ik dicht
ja hoi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis "Meest nichterige single".
Zul je zien dat iemand anders hem wint
Idd, ik zou op Peu stemmen vanwege de tas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis "Meest nichterige single".
Zul je zien dat iemand anders hem wint
Hoe was het gisteren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want hij is pas 1x eerder met een jongen naar bed geweest en dat is nog maar 1,5 maand geleden. En normaal is dat natuurlijk best wel een hetero-ding natuurlijk en laat ik zo iemand alle hoeken van de kamer zien.... maar dat zijn dan hetero's waarbij ik denk "I don't give a shit, het gaat me om het spel" en bij deze denk ik eigenlijk wel een beetje "Jij bent leuk".
Ik kan echt de beste seks hebben met mensen waar ik geen ene fuck om geef buiten dan het feit dat ze me opwinden fysiek... maar zodra er gevoel bij komt kijken klap ik dicht
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd, ik zou op Peu stemmen vanwege de tas.
Laten gaan of gewoon ruw zijn en niet boeien is wat anders. Als ik echt helemaal verliefd ben, ga ik iemand ook niet alle hoeken laten zien in de 1e nacht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, laat me pas gaan als ik écht verliefd ben.
Welk haarquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]De deur niet uit zonder mn haren te hebben gedaan
Borsthaarquote:
Ja ik heb die "discussie" ook wel eens met vrienden. Die hebben het ook dat ze zich pas kunnen geven of laten gaan als ze verliefd zijn.... en ik juist andersom. Bij een ONS denk ik "I don;t give a fuck" en kan ik me daarom juist laten gaan zonder na te denken omdat ik niet bang ben dingen verkeerd te doen of raar te doen of slecht of goed te zijn.... ik doe gewoon. Bij iemand waar er gevoel bij is ratelt mijn hoofd continu "Doe ik dit wel goed? Vind ie dit wel fijn? etc"quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, laat me pas gaan als ik écht verliefd ben.
quote:
Ik wel, dan kunnen ze vast wennenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten gaan of gewoon ruw zijn en niet boeien is wat anders. Als ik echt helemaal verliefd ben, ga ik iemand ook niet alle hoeken laten zien in de 1e nacht.
Hoe vrouwelijk..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb die "discussie" ook wel eens met vrienden. Die hebben het ook dat ze zich pas kunnen geven of laten gaan als ze verliefd zijn.... en ik juist andersom. Bij een ONS denk ik "I don;t give a fuck" en kan ik me daarom juist laten gaan zonder na te denken omdat ik niet bang ben dingen verkeerd te doen of raar te doen of slecht of goed te zijn.... ik doe gewoon. Bij iemand waar er gevoel bij is ratelt mijn hoofd continu "Doe ik dit wel goed? Vind ie dit wel fijn? etc"
Leukquote:
Nou ik denk dat mannen daar net zo goed last van hebben als vrouwen hoorquote:
Gezelligquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk
Heb mijn famous kip-in-cola voor hem gemaakt. Gekletst, gepraat, op de bank gelegen samen, gezoend. En toen de deur uit geschopt want ik moest trainen.
Moet dit?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Lijst tot nu toe:
Mooiste vrouw
Mooiste man
Sletterigste vrouw
Sletterigste man
Krassende Single
Domste Single
Slimste Single
Grootste taalnazi
Slechtste Speller
Beste reller
Beste rel
Grootste kapitalist
Grootste bomenknuffelaar
Saaiste Single
Lompste Single
TMI-Single
Grootste alcoholist
Grootste drugs gebruiker
#grootste @Single'
Beste tetters
Single die we het meest missen
Ik geef het wel toe. Ook omdat je helemaal laten gaan bij iemand waar je om geeft en verliefd op bent, heel intiem is en je jezelf helemaal open stelt. Als je emotioneel ingesteld bent kan dat heftig zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mannen daar net zo goed last van hebben als vrouwen hoor
Ze zullen het alleen misschien niet zo zeggen of toegeven.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten gaan of gewoon ruw zijn en niet boeien is wat anders. Als ik echt helemaal verliefd ben, ga ik iemand ook niet alle hoeken laten zien in de 1e nacht.
Op dit moment is iedereen ook voornamelijk categorieën voor zichzelf aan het verzinnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet dit?
Oh, verzin er nog wat categorieën bij en je kan alle Singles een titel geven.
Dat is wel zo, ik ervaar de seks wel altijd als emotioneel heftig (in a good way).quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef het wel toe. Ook omdat je helemaal laten gaan bij iemand waar je om geeft en verliefd op bent, heel intiem is en je jezelf helemaal open stelt. Als je emotioneel ingesteld bent kan dat heftig zijn.
Ik heb nog niets verzonnen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op dit moment is iedereen ook voornamelijk categorieën voor zichzelf aan het verzinnen
Ik word gewoon onzekerder als er gevoel bij komt kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef het wel toe. Ook omdat je helemaal laten gaan bij iemand waar je om geeft en verliefd op bent, heel intiem is en je jezelf helemaal open stelt. Als je emotioneel ingesteld bent kan dat heftig zijn.
Ja, ik ook op een goede manier. En ik wil altijd dat zij de fijnste/beste ervaring heeft, elke keer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ik ervaar de seks wel altijd als emotioneel heftig (in a good way).
Ik kan bij elke categorie minstens 2 mensen verzinnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op dit moment is iedereen ook voornamelijk categorieën voor zichzelf aan het verzinnen
Dit klinkt voor mij niet herkenbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef JoeBravo het volgende:
zo, monteur is de deur uit, dus ik kan naar m'n werk. 2 uur later dan ik rekening mee had gehouden
Gedeelde eerste plaats voor rival en CLquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Grootste threadkiller is ook wel een mooie categorie
Nee, ik vind niet dat ik daarvoor in aanmerking kom
Dat is CLquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Grootste threadkiller is ook wel een mooie categorie
Nee, ik vind niet dat ik daarvoor in aanmerking kom
Dat mag zeker niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan bij elke categorie minstens 2 mensen verzinnen.
Was vorige keer ook niet zo dat je overal antwoord op moest verzinnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Ik kan bij bepaalde categorieën niemand verzinnen. Vooral omdat ik van niemand vind dat diegene een trein moet gaan koppen
Kom ik weer goed wegquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Ik kan bij bepaalde categorieën niemand verzinnen. Vooral omdat ik van niemand vind dat diegene een trein moet gaan koppen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Vooral omdat ik van niemand vind dat diegene een trein moet gaan koppen
Mijn lichaam en hoofd moeten gewoon niet samenwerken, zijn ze niet zo goed in.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ik ervaar de seks wel altijd als emotioneel heftig (in a good way).
Dat is waar. Deze lijst is overigens wel achterlijk langquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was vorige keer ook niet zo dat je overal antwoord op moest verzinnen
Omdat ik ook graag zo'n rode mond wilquote:
Twee liter wijn, en je denkt niet meer na.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn lichaam en hoofd moeten gewoon niet samenwerken, zijn ze niet zo goed in.
Of het een of het ander
Truequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Deze lijst is overigens wel achterlijk lang
Dan kan het zijn dat het lichaam op bepaalde cruciale punten ook weigertquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Twee liter wijn, en je denkt niet meer na.
True. maar dan doet lijf ook niet veel meer gok ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Twee liter wijn, en je denkt niet meer na.
Gewoon de buurvrouw beffen als ze ongesteld isquote:
Kan wel ff vragen een StBaby of ie me nog eens quasi-intellectueel wil noemen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
We hebben helemaal geen rel gehad dit jaar.
Ik was van plan rode lippenstift te kopen, maar dit is ook goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon de buurvrouw beffen als ze ongesteld is
Ik deed het met liefdequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
Grootste bomenknuffelaar - samzz
Te makkelijk die.
Nee he? Kan me niets herinneren tenminste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
Ik kan ook gewoon Krea vs De rest invullen maar dat is wel heel mager.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan wel ff vragen een StBaby of ie me nog eens quasi-intellectueel wil noemen?
Oh.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. maar dan doet lijf ook niet veel meer gok ik
quasi-intelligent toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan wel ff vragen een StBaby of ie me nog eens quasi-intellectueel wil noemen?
Wat een kutjaar. Tijd om er een einde aan te maken, dit wordt niets meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
Sinds de vorige verkiezingen, RealZeus (kentekenplaat) vs LDG?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
Neuh, kom hier ook pas een maand of 5 en heb toch wel een aantal geschikte kandidaten in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:05 schreef Spijker83 het volgende:
Domme vraag:
Volgens mij moet je wel op een Meet geweest zijn om sommige/alle categorien in te vullen..
Of zie ik dit verkeerd?
Kom ook nog maar net kijken vandaar dat ik geen personen kan beoordelen..
Ik ben nog nooit op een meet geweest noch heb ik enig single persoonlijk ontmoet (met uitzondering van Rip)quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:05 schreef Spijker83 het volgende:
Domme vraag:
Volgens mij moet je wel op een Meet geweest zijn om sommige/alle categorien in te vullen..
Of zie ik dit verkeerd?
Je hebt zelfs mij nooit ontmoet!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meet geweest noch heb ik enig single persoonlijk ontmoet (met uitzondering van Rip)
Potatoe tomatoe puree!quote:
Het vergroot je kansen wel jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
Krijg ik de taalnazi-award als ik benoem dat het 'meest rechtse' moet zijn en niet 'rechtste'?
quote:Mooiste vrouw - L-E
Mooiste man - Angel
Sletterigste vrouw - Spirit
Sletterigste man - Angel
Single die cool was, maar nu niet meer -
Single die niet cool was, maar nu wel -
Single die je graag nog wil ontmoeten - Airwin
Single met het grootste bord voor de kop - Peu
Krassende Single - MissB
Domste Single - Huppelmuts
Slimste Single - Airwin
Grootste taalnazi -
Slechtste Speller - Tijn
Beste reller - Krea
Beste rel -
Wie een trein moet koppen - Peu
Grootste kapitalist - Krea
Grootste bomenknuffelaar - samzz
Zal nooit een relatie krijgen - Tijn
Saaiste Single - Tijn
Lompste Single - Krea
TMI-Single - Babs
Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award) - Mata
Grootste alcoholist - Q
Grootste drugs gebruiker - Mata
Single met meeste zelfkennis - Airwin
#grootste @Single' - Grijsmuisje
Beste tetters - Ripley
Single die we het meest missen - Litpho
Ik ben nog nooit op een meet geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:05 schreef Spijker83 het volgende:
Domme vraag:
Of zie ik dit verkeerd?
Ahw.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
Ter inspiratie! En het is NIET mijn inzending dit is een draft.
[..]
Ik ben niet linksquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een draft wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn mijn stemmen. Discussie is niet mogelijk.
Nee dan ga je me in m'n smalle lieve kleine bolle schattige compacte kontje neukenquote:
Hij heeft een garnaaltje, dat past heus welquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan ga je me in m'n smalle lieve kleine bolle schattige compacte kontje neuken
Hiermee beinvloed je ook helemaal niksquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil ook nog graag in aanmerking komen voor domste?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een draft was
Maar goed, jij zal 't wel het beste weten.
Echt? Wat verdrietig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hiermee beinvloed je ook helemaal niks![]()
overigens is Mata wel weer Single.
Dan komen er veel meer in aanmerking, zijn er hier veel die (bijna) dagelijks aan de drank, wiet of andere verdovende en/of oppeppende middelen zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
Grootste drugs gebruiker kan je ook wel veranderen in:
Zonder drugs kom ik de week niet door.
Nee, ik ga voor niks. Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik rechts stem.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil ook nog graag in aanmerking komen voor domste?![]()
Dat ga jij zelfs niet winnen. Die is voor Huppel met 20 straatlengtes voorsprong.
Ik denk dat Viola Holt en Bonnie stClaire nog slimmer zijn.
Hoezo? Die ben je toch liever kwijt dan rijk?quote:
Het spijt me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en pas 10 keer gegeven de afgelopen 24 uur.
Ze leken dol op elkaar, dat vind ik dan verdrietig ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo? Die ben je toch liever kwijt dan rijk?
Ik zou dat niet rond mijn kinderen willen hebben.
Ik vind 't ook sneu. Hij leek er echt kapot van.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze leken dol op elkaar, dat vind ik dan verdrietig ja.
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze leken dol op elkaar, dat vind ik dan verdrietig ja.
Nuecken? Kan ik ff minder zenuwachtig wordenquote:
Ja pisvlek ga je eigen ding invullen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan komen er veel meer in aanmerking, zijn er hier veel die (bijna) dagelijks aan de drank, wiet of andere verdovende en/of oppeppende middelen zitten.
Mooiste man en sletterigste man?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |