sorry L-E, ik ben enthousiastquote:
Niet het soort waar ik ":9" op doequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was zelfs een tepel te zien op die foto.
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheidquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Check de foto nog eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheid
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheid
in bed, dus @ mobiel, maar ik heb 'm door denk ik, dus twijfel wegquote:
Wel meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
lach maar, gemenerik, mij zo aan het schrikken makenquote:
Ik was vergeten hoe mooi je bent, had al lang geen foto van je gezien. Of je irl gezien.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe mooi je bent, had al lang geen foto van je gezien. Of je irl gezien.
Buitensexreclames?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
Graag gedaan.
Ik ga maar eens richting bed, er is niks meer op tv, buiten sex reclames
ja, die ook.quote:
Sex reclames doen het niet voor mij, dus ik ga gewoon slapen ja.quote:
Sterke tekst! Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:36 schreef Lonewolf1 het volgende:
pfff half 2 alweer zoek mijn bed maar is op in de hoop de meest sexy blondine in mijn armen te kunnen sluiten geheid dat ik dan vrolijk wakker
als het maar geen heks is want dan ben ik de klos
dromen zijn bedrog
Jaja, "sporten"quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
en ik heb spierpijn in m'n kont van het sporten gister
Heb ook zin in de rest van de week.. Morgen lekker achter de tap voor hemelvaartquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
Let the week begin!!![]()
ja ik heb er al twee dagen opzitten, maar het word nu leuker en leuker!
en ik heb spierpijn in m'n kont van het sporten gister
Blij voor je.. Succes met je "echte" werkquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja!! Vandaag kan ik ECHT werk gaan doen!! Eindelijk!! Maar ik moet nog even in mn ritme komen hoorDus eerst koffie halen, dan hotmail checken, fok, even facebook gluren, beetje whatsappen...
Zo begin ik ook altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja!! Vandaag kan ik ECHT werk gaan doen!! Eindelijk!! Maar ik moet nog even in mn ritme komen hoorDus eerst koffie halen, dan hotmail checken, fok, even facebook gluren, beetje whatsappen...
Rabo of ING?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
JAAAAA!!!!!! volgende week komt m'n bank!
ik moest rekening houden met 16 tot 18 weken levertijd, da's begin-midden augustus... dus dat is zeker snel ja!quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo begin ik ook altijd
En dan tussendoor ook nog 100 keer.
Over een paar uur niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mij na een Leffe Triple, een Straffe Toeback en een Leffe Radieuse over laten halen om ook nog even naar een studentenkroeg te gaan. Daar nog 4 bier weg getikt en vanochtend om 6:00 eruit (1:00 slapen). Ik voel me nog opmerkelijk goed
Wacht maar, die "kater" komt nog welquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mij na een Leffe Triple, een Straffe Toeback en een Leffe Radieuse over laten halen om ook nog even naar een studentenkroeg te gaan. Daar nog 4 bier weg getikt en vanochtend om 6:00 eruit (1:00 slapen). Ik voel me nog opmerkelijk goed
Ik ook, wekgerelateerd! En ik heb 5 woorden geredigeerd. Nog 10.000 te gaan voor 1 uur. Woohoo!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit op kantoor, dan valt het relatief meeMaar ik heb net al 1 email uitgestuurd! Woehoeee!!!
Heul wel! Ik heb al tijden geen energiedrank meer op, maar nu wel weer één, dus ik word nog helemaal hyperquote:
Goed, dan willen we elk uur een update. Sla je over, dan weten we dat je ingekakt bent.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul wel! Ik heb al tijden geen energiedrank meer op, maar nu wel weer één, dus ik word nog helemaal hyper![]()
Heb jij dat dan ook dat ALS je dan eenmaal begint, je het ook in 1 keer doorrost? Ik wel in elk geval. Ik doe het werk waar men in normaal tempo een dag over doet in enkele uurtjes. Dat compenseer ik met de rest van de tijd vullen met kuttenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, wekgerelateerd! En ik heb 5 woorden geredigeerd. Nog 10.000 te gaan voor 1 uur. Woohoo!
Elk uur?! Dan kan ie tussendoor powernappenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed, dan willen we elk uur een update. Sla je over, dan weten we dat je ingekakt bent.
Verdomme, dat heb ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb jij dat dan ook dat ALS je dan eenmaal begint, je het ook in 1 keer doorrost? Ik wel in elk geval. Ik doe het werk waar men in normaal tempo een dag over doet in enkele uurtjes. Dat compenseer ik met de rest van de tijd vullen met kutten
Soms zit ik er vrij rap in, dan is het ineens drie uur verder en loop ik voor op schemaquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb jij dat dan ook dat ALS je dan eenmaal begint, je het ook in 1 keer doorrost? Ik wel in elk geval. Ik doe het werk waar men in normaal tempo een dag over doet in enkele uurtjes. Dat compenseer ik met de rest van de tijd vullen met kutten
Of noest aan de arbeid hequote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed, dan willen we elk uur een update. Sla je over, dan weten we dat je ingekakt bent.
Ik gooi wel eens een week werk in een dagdeelquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De kater komt later!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wacht maar, die "kater" komt nog wel
Of dood.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
zelfkennis ftw!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:06 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe knap is dit?! Binnen 5 minuten heeft een assistent me compleet in de war gekregen...ik ben zo'n kneus
Al die nieuwe systemen die natuurlijk niet werken zoals in de OLLs staat beschrevenquote:
drijvertje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een drijvertje precies voor m'n oogkutdingen.
Ik weet niet hoe ze heten, van die fliebeltjes op je netvlies ofzo die steeds langsdrijvenquote:
Oh ja die dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten, van die fliebeltjes op je netvlies ofzo die steeds langsdrijven
Ik was okayquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Goed, hartstikke dood.
RIP voor de nabestaanden.
Huh? Je geeft Ripley aan je nabestaanden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Goed, hartstikke dood.
RIP voor de nabestaanden.
Nee, ik lees niet echt terug. Hoezo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
Baby heb je gisteravond nog terug gelezen? Over de verkiezingen ?
Pfff, daar is de database van FOK! te klein voorquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dan? Wat zijn de verbeterpuntjes?
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Je geeft Ripley aan je nabestaanden?
Bijna een jaar geleden. Mijn oude topic en uitslagen wel gevonden. Die van jou niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik lees niet echt terug. Hoezo?
Ik wil het wel doen, maar ik ben morgen niet thuis en ga dinsdag op vakantie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden. Mijn oude topic en uitslagen wel gevonden. Die van jou niet.
Ik weet ook niet of ik dit jaar ga tellen.
Ja maar, maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, daar is de database van FOK! te klein voor
Kunnen we een hoop categorieën verzinnen tot die tijd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, maar ik ben morgen niet thuis en ga dinsdag op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |