sorry L-E, ik ben enthousiastquote:
Niet het soort waar ik ":9" op doequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was zelfs een tepel te zien op die foto.
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheidquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Check de foto nog eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheid
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is me niet eens opgevallen... Nu twijfel ik aan m'n geaardheid
in bed, dus @ mobiel, maar ik heb 'm door denk ik, dus twijfel wegquote:
Wel meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
lach maar, gemenerik, mij zo aan het schrikken makenquote:
Ik was vergeten hoe mooi je bent, had al lang geen foto van je gezien. Of je irl gezien.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe mooi je bent, had al lang geen foto van je gezien. Of je irl gezien.
Buitensexreclames?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
Graag gedaan.
Ik ga maar eens richting bed, er is niks meer op tv, buiten sex reclames
ja, die ook.quote:
Sex reclames doen het niet voor mij, dus ik ga gewoon slapen ja.quote:
Sterke tekst! Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:36 schreef Lonewolf1 het volgende:
pfff half 2 alweer zoek mijn bed maar is op in de hoop de meest sexy blondine in mijn armen te kunnen sluiten geheid dat ik dan vrolijk wakker
als het maar geen heks is want dan ben ik de klos
dromen zijn bedrog
Jaja, "sporten"quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
en ik heb spierpijn in m'n kont van het sporten gister
Heb ook zin in de rest van de week.. Morgen lekker achter de tap voor hemelvaartquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
Let the week begin!!![]()
ja ik heb er al twee dagen opzitten, maar het word nu leuker en leuker!
en ik heb spierpijn in m'n kont van het sporten gister
Blij voor je.. Succes met je "echte" werkquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja!! Vandaag kan ik ECHT werk gaan doen!! Eindelijk!! Maar ik moet nog even in mn ritme komen hoorDus eerst koffie halen, dan hotmail checken, fok, even facebook gluren, beetje whatsappen...
Zo begin ik ook altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja!! Vandaag kan ik ECHT werk gaan doen!! Eindelijk!! Maar ik moet nog even in mn ritme komen hoorDus eerst koffie halen, dan hotmail checken, fok, even facebook gluren, beetje whatsappen...
Rabo of ING?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
JAAAAA!!!!!! volgende week komt m'n bank!
ik moest rekening houden met 16 tot 18 weken levertijd, da's begin-midden augustus... dus dat is zeker snel ja!quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo begin ik ook altijd
En dan tussendoor ook nog 100 keer.
Over een paar uur niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mij na een Leffe Triple, een Straffe Toeback en een Leffe Radieuse over laten halen om ook nog even naar een studentenkroeg te gaan. Daar nog 4 bier weg getikt en vanochtend om 6:00 eruit (1:00 slapen). Ik voel me nog opmerkelijk goed
Wacht maar, die "kater" komt nog welquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mij na een Leffe Triple, een Straffe Toeback en een Leffe Radieuse over laten halen om ook nog even naar een studentenkroeg te gaan. Daar nog 4 bier weg getikt en vanochtend om 6:00 eruit (1:00 slapen). Ik voel me nog opmerkelijk goed
Ik ook, wekgerelateerd! En ik heb 5 woorden geredigeerd. Nog 10.000 te gaan voor 1 uur. Woohoo!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit op kantoor, dan valt het relatief meeMaar ik heb net al 1 email uitgestuurd! Woehoeee!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |