abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:24:55 #251
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97695926
Elin! Lekker sticker dat je bent! Hier is gelukkig plakken op mijn bovenbenen ook alweer even genoeg. Is net iets minder warm voor mij :)
B. is met jorja naar zijn ouders fietsen en ik wil eigenlijk proberen espen op mijn rug in de draagdoek te gaan krijgen dus ben zo weer weg! (wish me luck)

Espen slaapt trouwens steeds meer in de box of in zijn bed, het is wel steeds maar een uurtje maar het begin is er!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97696379
Oh Elin wat lief!!!

Ik mis dat nu ook wel hoor, dat hij zo lekker tegen me aan plakt. Alhoewel ik toen soms gek werd van het alleen op mij willen slapen en in beweging blijven (vooral die combi), lichamelijk trok ik dat echt niet 3/4 dag. Nu zou ik het weer heerlijk vinden, maar helaas.

Fijn Pessie dat de pokken op zijn retour zijn.

Succes Jeetjejom met het dragen, hopelijk gaat het goed!

Hier krijgen we zo mijn schoonouders op visite, gelukkig ligt Yaro er nu in na een drukke ochtend. Is zij zo ook lekker gezellig als zij er zijn. Dan gaan we heerlijk in de tuin vertoeven.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:57:31 #253
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97696860
Buh, Larissa is verkouden (door mij), en wil heeeuul vaak aan de borst (ik denk dat ze elke keer kleine beetjes melk binnenkrijgt omdat haar neusje een beetje dicht zit).

Eigenlijk willen we dadelijk naar de baby-en tiener megastore (40 min. rijden), want het onderstel van de quinny buzz is nu al stuk: een knop is eraf gesprongen tijdens het inklappen :'( }:| En een werkende kinderwagen is wel handig..

Maar omdat ze elke keer dus om eten zit te vragen twijfelen we een beetje of we moeten gaan..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97697209
Vaak slapen die kleintjes in de auto ook wel lekker the_tankgirl
Anders gaat een van jullie naast haar zitten en probeer je het een stukje. Je kunt altijd nog omkeren of stoppen onderweg :)
pi_97698295
Oh Amy, wat goed zeg! Dat geeft de burger moed. Anne eet trouwens nu perfect heel fijn gepureerde dingen, maar vast voedsel, ho maar. En ander drinken dan melk is ook nog steeds wel problematisch, maar we bieden gewoon héél vaak iets aan en dat krijgt ze toch wel iets binnen, al is het niet veel. Plasluiers zijn nog gewoon prima, dus dan zal het wel goed zijn.

Elin, wat slaap je nog lekker tegen mama aan O+ Dat doet Anne dus allang niet meer, helaas. Die slaapt sowieso nergens anders dan in bed. We waren net naar de stad en ze was hartstikke moe, maar slapen ho maar.
pi_97703699
Fannetje, Anne gaat sneller als Isabelle hoor. Isabelle tijgert nog niet eens en ze vergeet steeds weer opnieuw hoe ze van haar buik moet terugrollen naar haar rug. Wel draait ze continue op haar buik en wiebelt ze en trekt ze haar knieen onder zich. Wel babbelt ze veel. Veel dadada en ga maar door. Geen herkenbare woordjes. Ik maak me niet zo druk, het komt vanzelf wel.
Al zal het wel helpen als ze eens onthoud hoe ze terug draait want oei oei wat wordt ze boos als dat niet lukt :')
pi_97704768
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef As1981 het volgende:
Ik herken het wel hoor, die rare houdingen. Hij slaapt op zijn buik over het algemeen. Ik lag ook altijd aan het voeteneind (nu nog als ik niet kan slapen). Maar dat bonken vind ik echt naar klinken. Komt misschien ook door mijn werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me voorstellen. Maar bij jonge kinderen (vanaf een maand of 9) is het hoofdbonken in bed een bekend, volstrekt onschuldig verschijnsel. :)

Mijn broertje heeft het trouwens (in mijn beleving) jarenlang gedaan, en hij zong er ook nog bij. :D
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:01:36 #258
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97704808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:09 schreef mrien het volgende:
Vaak slapen die kleintjes in de auto ook wel lekker the_tankgirl
Anders gaat een van jullie naast haar zitten en probeer je het een stukje. Je kunt altijd nog omkeren of stoppen onderweg :)
ja, het blijft een beetje eng allemaal, bedankt voor je tips ;)
Uiteindelijk had het geen zin om te gaan, de servicebalie van de winkel is alleen doordeweeks open.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97705323
Hier gisteren ook een plakbaby. Helaas tussen de huilbuien door. Ze had echt haar dag niet. Het wordt nu iets beter, maar ze is nog steeds een beetje uit haar hum. Zal voor een deel ook wel door het warme weer komen. Ach, laat maar lekker plakken denk ik dan. Pedagogisch doen kan altijd nog :P
pi_97706685
Die kleintjes mogen nog lekker plakken hoor Danic. De eerste zes maanden kun je ze zeker niet verwennen.
Puck heeft die plak periode maar heel kort gehad. In de box in slaap vallen is ook niet aan hem besteed. Omdat we gelijkvloers wonen is hij eigenlijk vrij snel voor elk slaapje zijn bedje in gegaan. Soms lukt het slapen daar dan niet maar tegen je aan slapen doet hij dan desondanks ook niet meer. If all fails helpt een stuk wandelen in de kinderwagen wel om hem te laten slapen.

Huup, wat ontzettend lief dat Elin nog zo lekker bij je kan slapen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:54:12 #261
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97706883
Elin, wat lig je daar lekker bij je mama! Eline kan dat al een tijdje niet meer, alleen 's avonds af en toe nog.

Amy, wat fijn dat je nu ontdekt hoe lekker je eten is. En nu goed gaan groeien.

Verder is er niet veel blijven hangen, sorry. Wij zijn bij mijn ouders lekker van het mooie weer aan het genieten. Eline heeft vandaag met alleen haar luier aan op het speelkleed gelegen en heeft veel geoefend met op handen en knieën zitten.
En niet elk kindje is idd even snel. Bram kroop pas na zijn eerste verjaardag, en Eline zoals het er nu naar uit ziet voor haar halfjaardag.
Morgen past oma de hele dag op Eline en gaan we Bram verwennen met een dagje Plopsa Coevorden.
pi_97706953
Ben je daar wel eens eerder geweest Sugarsnap? Ik wel, en het was véél kleiner dan ik had verwacht. Na drie uur waren we er wel uitgekeken.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:01:23 #263
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97707184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef danic het volgende:
Hier gisteren ook een plakbaby. Helaas tussen de huilbuien door. Ze had echt haar dag niet. Het wordt nu iets beter, maar ze is nog steeds een beetje uit haar hum. Zal voor een deel ook wel door het warme weer komen. Ach, laat maar lekker plakken denk ik dan. Pedagogisch doen kan altijd nog :P
:D

liever verpesten met teveel liefde dan met te weinig ;) en wat dml zegt, kan geen kwaad hoor, lekker knuffelen als dat helpt. O+

Elin heeft helaas ook op de ei provocatie gereageerd, dus zowel ei als koemelk reageert ze op -O- nu weer twee weken rustig aan voor haar en daarna soja proberen. Ik hoop zó dat soja wel goed gaat :{ ik mis mn sojadingen best wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:06:37 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97707427
Wat sneu voor Elin -O-

En inderdaad lekker knuffelen allemaal ;) , Alexa was ook een plakbaby O+ dat gaan we straks weer missen :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97707691
Onze plakbaby ligt bij papa te plakken O+
En ik zou zeggen juist nu genieten van het plakken, misscien willen ze over een jaar wel niet meer... Jaël is helemaal niet zo een plakker, nooit geweest en dat vind ik soms best jammer!

Vandaag naar de kermis geweest hier in het dorp met Sarah in de Bondolino en ze heeft alleen mar geslapen tussen alle herrie :) Sinds we eergister de voeding weer terug zijn gaan draaien naar het oude patroon hebben we sinds vandaag ons blije niet zo heel erg huilende meisje weer terug O+ O+ O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97707837
Ik was nog vergeten om te juichen voor Amy die nu zo goed eet. Wat een pak van je hart Sola *O*

Och arme Elin. Wat ontzettend sneu Huup :{ Ik hoop met je mee dat ze niet op soja reageert.

Puck heeft al twee dagen dat hij overdag weinig slaapt en dan nu rond zijn echte bedtijd een huiluur heeft. Heel zielig. Hij neemt zijn slaaphouding aan, zijn oogjes zakken dicht maar even later toch weer brullen.

Wegens aanleg in de familie wil het cb schijnbaar dat wij voor een preventieve heup echo gaan. Beetje jammer alleen dat ze dit niet via het consult over drie weken bespreken maar gewoon de verwijzing per post naar je opsturen zonder verdere communicatie :{w
The way you rock'n'roll
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:17:49 #267
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97707907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef Fannetje het volgende:
Ben je daar wel eens eerder geweest Sugarsnap? Ik wel, en het was véél kleiner dan ik had verwacht. Na drie uur waren we er wel uitgekeken.
We zijn er nog niet eerder geweest, maar ik heb van alle kanten kortingen gekregen. En mijn ouders wonen er maar zo'n 20 min rijden vandaan. Ik denk ook wel dat het met een baby niet zo veel aan is, daarom laten we Eline bij mijn ouders. Bram is natuurlijk een peuter van 2 die stapelgek is op Bumba, Plop, etc.

Huup, wat k*t dat Elin ook op ei reageert, ik duim met je mee dat soja goed gaat.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:22:55 #268
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97708170
DML misschien een foutje? Wel raar dat het CB dat anders zo aanpakt!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef MamaPurk het volgende:
En ik zou zeggen juist nu genieten van het plakken, misscien willen ze over een jaar wel niet meer... Jaël is helemaal niet zo een plakker, nooit geweest en dat vind ik soms best jammer!

Dat dus.
Seth is ook geen plakker. Die leggen we nu in bed met speentje en die valt vanzelf in slaap. Manlief vindt dat heerlijk, ik vind het nog steeds gewoon een heel raar idee, zo'n kindje dat boven ligt, heul alleen, en dan zelf in slaap valt. Alexa had altijd een van ons nodig om te knuffelen enzo O+ (maar dat was ook wel weer een stuk zwaarder soms).
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97708189
* Vanyelhoopt mee voor de soja. Wat lijkt dat me lastig als je kind voedselissues heeft (ook die moeite met eten van Amy, maar dat bleek gelukkig te verhelpen).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97710224
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft al twee dagen dat hij overdag weinig slaapt en dan nu rond zijn echte bedtijd een huiluur heeft. Heel zielig. Hij neemt zijn slaaphouding aan, zijn oogjes zakken dicht maar even later toch weer brullen.
Iets soortgelijks heeft Lena nu ookal een tijdje. Zit clustert tegenwoordig weer een uurtje, van 7-8. Ik zie dat ze geen echte honger heeft maar vooral heel moe is, alleen lukt het niet zo goed om in slaap te komen. Onze slaapkamer is ook wel belachelijk licht. We hebben maar verduisterende gordijnen bij de Hema besteld. De levertijd is helaas 4 weken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97713171
Wat naar Huup dat Elin ook op ei reageert. Hopelijk gaat de soja straks wel goed.

DML, inderdaad een bijzondere manier dat ze dat sturen zonder enige communicatie. Misschien is er wat mis gegaan.

Danic, inderdaad lekker plakken. Ik vind het nu soms jammer dat ik minder van die momenten heb genoten dan dat ik misschien had moeten doen omdat ik het toen soms zwaar vond. Nu mis ik dat wel een beetje. Merk dat dingen misschien toch meer langs mee heen zijn gegaan dan op dat moment beseft (na de bevalling, de eerste 3 maanden). Juist door het meelezen hier, ga ik bepaalde dingen meer waarderen.
pi_97713787
Mag ik nog een keer mijn kind showen. VInd het namelijk zo'n leuk pakje.

zaterdag 4 juni 2011 @ 22:25:22 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97714428
wat schattig O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97714723
Is dat echt een speciaal zwempakje As? Wat een schatje zeg! En wat lijkt hij groot O+
pi_97715033
We hebben het pakje gekocht bij de Penny's in Ierland (de Primark is daar een onderdeel van, dus ik ben los gegaan). Het is UV beschermend, dus we willen het gebruiken voor buiten zwemmen en zonnen. In het zwembad binnen krijgt hij gewoon een zwembroek aan.
En Yaro is ook best groot, maar ook wel stevig. Het is wat dat betreft wel echt een jongen, naar mijn idee zijn meisjes echt een stuk fijner gebouwd.
pi_97715801
balen zeg huup, ik duim voor je dat soja wel goed gaat.

As, wat een knapperd! Het is ook een echte knul inderdaad! Hier staat het badje op het balkon, maar wordt nog niet als badje gebruikt. We gebruiken het als een soort van veilige ligplek. Zodra ze zitten kan kan er wat water in.

We zijn op vakantie nog een middagje bij Ynske langs geweest. Ynske heeft onze bruiloft gefotografeerd en heeft nu Ilse op de foto gezet. We hebben vanmiddag een voorproefje gekregen. Ik ben er zo blij mee. Dit is ook echt Ilse.

Liever niet quoten, ik haal hem later weer weg.
*poef* nu is het weg
pi_97717327
Mooie Ilse O+ En inderdaad een mooie foto zeg!!
pi_97720634
Eva heeft een beetje hetzelfde als Puck en Lena volgens mij. Hoewel ze nog geen vaste bedtijd heeft, heeft ze ineens wel veel meer moeite met in slaap vallen. Ze sukkelt dan weg (bij één van ons op schoot, want zelf inslapen in haar bedje lukt niet) en net als je denkt dat ze slaapt, schrikt ze wakker en begint dan keihard te huilen, bijna krijsen. Heel zielig.

Ik vind ook wel dat ze steeds meer begint te spugen. Tot bijna 2 uur na haar fles blijft ze mondjes tot golfjes teruggeven. Als de tijd wat meer verstreken is dan is het geen melk meer wat terugkomt, maar water. Alsof haar lijfje wel de voeding heeft opgenomen, maar geen plek meer heeft voor het water :?
Iemand hier ervaring mee? Ik ga denk ik maandag even bellen naar het cb, want ik vind het erg vreemd en zij voelt zich er duidelijk ook niet fijn bij.
pi_97726743
oh Ilse O+ wat een onwijs gave foto KJ!

Danic, toen Yaro ineens meer ging spugen hebben wij een tijd nutriton toegevoegd, hij was toen wel wat ouder.
Het niet zelf in slaap komen herken ik wel. Hier leek het te komen na de krampjes, hier had hij veel last van en lag hij bij ons. Toen de krampjes over waren was dat vertrouwd en wilde hij alleen nog maar bij ons slapen. Als we hem weg lagen als hij diep genoeg sliep werd hij weer wakker en was het hard huilen.
Uiteindelijk zijn we het gaan opbouwen langzaam. Ze is nu nog zijn klein, voor nu nog lekker bij jullie laten.
  zondag 5 juni 2011 @ 10:02:11 #280
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97727789
Goedemorgen dames,

Kaatjejannie, wat een hele leuke foto! :)

Ik kom mezelf hier met Sam melden. Sam is 1 juni om 21.07 geboren. Het verhaal zit ik nog wel in het bevallingstopic.
Met regelmaat zal ik hier komen lezen, tis toch weer even wennen zo'n kleintje :).
Ze doet het goed. Mijn bv komt net als bij Joep weer langzaam... en heel weinig op gang. Ze moet dus kv bij hebben. Ik heb er alweer genoeg tranen over gelaten. Raar lichaam.
Sam is verder tot nu toe heel tevreden en laat zich wel goed horen als ze honger heeft.

Danic, nee geen ervaring. Lijkt me ook heel vervelend.... :*
Niet mieten! Door gieten!
pi_97728179
Seilram gefeliciteerd! *O* En welkom uiteraard.

Nog even een vraag: iemand zei hier van de week (Mrien volgens mij) dat er ook een flesvoedingstopic is. Nou wist ik dat ook en heb ik het borstvoedingstopic wel gevonden, maar het flesvoedingstopic kan ik nergens terug vinden. Raar :?
Heb dat wel vaker dat ik een topic niet terug kan vinden. Als 1 van jullie dat wel kan, wil je dan de link even posten? Dan kom ik er ook. :|W
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 10:31:15 #282
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97728239
@KJ O+

@danic Flesvoeding deel 11
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_97728447
Dank Ynske
pi_97729440
Seilram gefeliciteerd met Sam en welkom hier.
Fijn dat ze het goed doet, jammer van de borstvoeding.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:52:12 #285
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97732113
Seilram gefeliciteerd! Hier zijn we ook pas na 10 dagen getsopt met bijvoeden.
  zondag 5 juni 2011 @ 13:02:43 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97732498
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:02 schreef seilram het volgende:
Goedemorgen dames,

Ik kom mezelf hier met Sam melden. Sam is 1 juni om 21.07 geboren. Het verhaal zit ik nog wel in het bevallingstopic.
Met regelmaat zal ik hier komen lezen, tis toch weer even wennen zo'n kleintje :).
Ze doet het goed. Mijn bv komt net als bij Joep weer langzaam... en heel weinig op gang. Ze moet dus kv bij hebben. Ik heb er alweer genoeg tranen over gelaten. Raar lichaam.
Sam is verder tot nu toe heel tevreden en laat zich wel goed horen als ze honger heeft.

Oh!! *O* gefeliciteerd joh met jullie meisje O+ *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97732543
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:02 schreef seilram het volgende:
Goedemorgen dames,

Ooooh O+ van harte gefeliciteerd met Sam O+
  zondag 5 juni 2011 @ 13:04:49 #288
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97732568
Welkom met Sam seilram! Gefeliciteerd nog *O* , dat had ik gemist.

KJ, mooie foto. Ben benieuwd naar de rest.

WRAAAAAAAAAA, ik begrijp volledig waarom een kindje met koorts niet ingebakerd mag worden maar als je kind zich ellendig voelt en wilt slapen is het niet echt het beste moment om te leren omgaan met de vrijheid van maaiende armpjes.
De nacht was dus zwaar na gisteravond 38,6 :O
Vanochtend ook 38,7 en heel hard gillen bij het wakker worden. HAP gebeld. Alwaar we een uur konden wachten omdat de assistente aan de telefoon geen locatie had ingegeven en we dus nergens op de lijst stonden }:|
Het arme kind heeft twee ontstoken oortjes en dus zijn eerste AB kuur te pakken. Ook zou dit zijn oude mans hoest moeten verbeteren.
Hij ligt sinds we thuis kwamen in de maxi cosi te slapen. Ik laat hem daar maar nu eerst zijn broodnodige slaap pakken. Strakjes in bed leggen.
The way you rock'n'roll
pi_97732625
DML, wat sneu, onstoken oortjes ;( hopelijk knapt hij snel op...
  zondag 5 juni 2011 @ 13:07:23 #290
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97732656
DML, ik meld het ook pas vandaag ;) En veel beterschap.

Pessie, het duurde bij jou dus ook even? Naja er komt nu iig iets. Straks of vanavond na het rusten maar even in het bv topic snuffelen.
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 5 juni 2011 @ 13:16:42 #291
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97732979
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:16 schreef danic het volgende:
Eva heeft een beetje hetzelfde als Puck en Lena volgens mij. Hoewel ze nog geen vaste bedtijd heeft, heeft ze ineens wel veel meer moeite met in slaap vallen. Ze sukkelt dan weg (bij één van ons op schoot, want zelf inslapen in haar bedje lukt niet) en net als je denkt dat ze slaapt, schrikt ze wakker en begint dan keihard te huilen, bijna krijsen. Heel zielig.

Ik vind ook wel dat ze steeds meer begint te spugen. Tot bijna 2 uur na haar fles blijft ze mondjes tot golfjes teruggeven. Als de tijd wat meer verstreken is dan is het geen melk meer wat terugkomt, maar water. Alsof haar lijfje wel de voeding heeft opgenomen, maar geen plek meer heeft voor het water :?
Iemand hier ervaring mee? Ik ga denk ik maandag even bellen naar het cb, want ik vind het erg vreemd en zij voelt zich er duidelijk ook niet fijn bij.
Dat alleen water terug geven na verloop van tijd gebeurt hier ook wel. Er zijn dagen dat er veel golfjes uit komen en er zijn dagen dat er helemaal niks uit komt. Hij lacht er onderwijl bij dus ik maak me er verder niet echt zorgen om en Puck krijgt ruim voldoende binnen per dag.
Maar als je meisje er last van heeft en ze drinkt sowieso al niet zoveel op een dag zou ik zeker even navraag doen ergens.

Sneu dat je meisje ook al zo'n moeite heeft met in slaap komen. Puck is wat ouder en bij hem was het toch pijn aan zijn oortjes denk ik :'( maar bij de leeftijd van Eva hielp het voor Puck heel erg om hem in te bakeren. Maar goed, dat is alleen als ze van haar eigen bewegingen in haar slaap wakker wordt nuttig.
The way you rock'n'roll
pi_97733997
arme puck ontstoken oortjes. beterschap met hem
arme elin die ook op ei reageert. maar ze lag wel lekker bij d'r mama te slapen
amy wat fijn dat de logopediste je kon helpen
seilram welkom met sam
ik zag hele mooie foto's voorbij komen wat heb je een plaatje kj

hier heb ik momenteel ook een plak baby
pi_97734644
DML, wat ontzettend sneu zeg voor Puck. En zo klein en dan al antibiotica :N

Eva heeft geen slaapproblemen hoor verder, alleen de afgelopen dagen, maar dat steek ik op de warmte.
De slaapproblemen neigen dan eerder de andere kant op. Mijn moeder vond het al niet normaal hoeveel ze slaapt. Gisteravond is ze net voor middernacht bij mij op de bank in slaap gevallen en vanmorgen durfde ik eigenlijk niet te gaan kijken bij d'r. Ze werd pas om 09.15 wakker :o zonder haar standaard flesje waar ze altijd om vraagt rond 04.00.
Echt zondag dus hier.
As we speak ligt ze nu bij mijn vriend te slapen die net was begonnen met een flesje. Na 50 cc was het genoeg wat haar betreft. Slaapkop :Z
  zondag 5 juni 2011 @ 14:13:07 #294
259886 pessie
pi_97735142
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef seilram het volgende:
DML, ik meld het ook pas vandaag ;) En veel beterschap.

Pessie, het duurde bij jou dus ook even? Naja er komt nu iig iets. Straks of vanavond na het rusten maar even in het bv topic snuffelen.
Ja, Nathan is op dinsdagochtend om 0.28 geboren en zaterdagmiddag had ik voor het eerst wat drupjes in mn kolfflesjes, maandag had ik stuwing. Ik legde Nanthan dag en nacht elke 2 uur aan gevolgd door 5 a 10 minuten kolven en manlief die Nathan dan zn bijvoeding gaf. We zijn snel na de geboorte begonnen met de bijvoeding omdat Nathan 5 pond was.

Wat jammer dat Elin ook op ei reageert!

DML een dubbele oorontsteking wat sneu! Kan me voorstellen dat hij zich rot voelt!
  zondag 5 juni 2011 @ 14:32:30 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97735955
Seilram, van harte gefeliciteerd met dochter Sam! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 juni 2011 @ 14:44:52 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97736552
welkom Seilram!
Elin die reageert op ei, wat sneu ;(
Hopelijk gaat het snel beter met puck!!

verder haast niets onthouden, heb maar vluchtig gelezen :@

Hier gisteren en vandaag een drinkbaby, en gisteren was hij voor zijn doen chagerijnig aan de borst maar pas nu snap ik waarom. hij is natuurlijk drie maanden, maar ben ook ongesteld :( humeur van baby is dus verklaard :')

en deze vind ik zó mooi gelukt, dat ik 'm even wil laten zien:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97737691
die is mooi djmo
pi_97738043
Wat een mooie foto DJMO

Arme Puck, hopelijk slaat de antibiotica snel aan, wel heel sneu hoor.

Danic *O* voor de goede nacht. Nu het drinken nog.
pi_97738896
Seilram, welkom met Sam! Ik vind Sam zo'n leuke naam voor een meisje! O+ Jammer dat de BV nog niet loopt zoals je wil, hopelijk komt het snel goed op gang. Foto? O-)

Yaro, wat een leuk zwempak heb je! Vindt hij het leuk in het badje? Hij kijkt er een beetje bedenkelijk bij :D

DML, wat naar voor Puck zeg, een dubbele oorontsteking. Maar een AB kuur slaat meestal wel snel aan, dus hopelijk is hij er snel vanaf!

KJ, wat een gave foto van Ilse, en DMJO, wat een lieve foto van Geert! O+

Huup, wat vervelend dat Elin ook op ei reageert :{

Danic, wow, wat een goede nacht. Maar nu het drinken nog, hopelijk hebben ze op het CB tips en anders een verwijzing naar de KA vragen hoor!

Hier een mijlpaal vandaag, want Anne heeft vanmiddag gewoon een hele boterham (oké, zonder korstjes, maar toch) met boter en jam gegeten. Elk stukje gedoopt in thee en dat vond ze wel prima. Op een gegeven moment ging dat mondje wagenwijd open :o En niet één keer gekokhalst! *O*

En in het kader van foto's plaatsen, hier nog een van mijn vrolijke muppet O+
  zondag 5 juni 2011 @ 16:11:26 #300
259886 pessie
pi_97740552
Anne en Geert mooi op de foto's! Fijn dat Anne nu wel lekker eet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')