quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef As1981 het volgende:
Ik herken het wel hoor, die rare houdingen. Hij slaapt op zijn buik over het algemeen. Ik lag ook altijd aan het voeteneind (nu nog als ik niet kan slapen). Maar dat bonken vind ik echt naar klinken. Komt misschien ook door mijn werk.Kan me voorstellen. Maar bij jonge kinderen (vanaf een maand of 9) is het hoofdbonken in bed een bekend, volstrekt onschuldig verschijnsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broertje heeft het trouwens (in mijn beleving) jarenlang gedaan, en hij zong er ook nog bij.![]()
ja, het blijft een beetje eng allemaal, bedankt voor je tipsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:09 schreef mrien het volgende:
Vaak slapen die kleintjes in de auto ook wel lekker the_tankgirl
Anders gaat een van jullie naast haar zitten en probeer je het een stukje. Je kunt altijd nog omkeren of stoppen onderweg
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef danic het volgende:
Hier gisteren ook een plakbaby. Helaas tussen de huilbuien door. Ze had echt haar dag niet. Het wordt nu iets beter, maar ze is nog steeds een beetje uit haar hum. Zal voor een deel ook wel door het warme weer komen. Ach, laat maar lekker plakken denk ik dan. Pedagogisch doen kan altijd nog
We zijn er nog niet eerder geweest, maar ik heb van alle kanten kortingen gekregen. En mijn ouders wonen er maar zo'n 20 min rijden vandaan. Ik denk ook wel dat het met een baby niet zo veel aan is, daarom laten we Eline bij mijn ouders. Bram is natuurlijk een peuter van 2 die stapelgek is op Bumba, Plop, etc.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef Fannetje het volgende:
Ben je daar wel eens eerder geweest Sugarsnap? Ik wel, en het was véél kleiner dan ik had verwacht. Na drie uur waren we er wel uitgekeken.
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef MamaPurk het volgende:
En ik zou zeggen juist nu genieten van het plakken, misscien willen ze over een jaar wel niet meer... Jaël is helemaal niet zo een plakker, nooit geweest en dat vind ik soms best jammer!
Iets soortgelijks heeft Lena nu ookal een tijdje. Zit clustert tegenwoordig weer een uurtje, van 7-8. Ik zie dat ze geen echte honger heeft maar vooral heel moe is, alleen lukt het niet zo goed om in slaap te komen. Onze slaapkamer is ook wel belachelijk licht. We hebben maar verduisterende gordijnen bij de Hema besteld. De levertijd is helaas 4 weken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft al twee dagen dat hij overdag weinig slaapt en dan nu rond zijn echte bedtijd een huiluur heeft. Heel zielig. Hij neemt zijn slaaphouding aan, zijn oogjes zakken dicht maar even later toch weer brullen.
Oh!!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:02 schreef seilram het volgende:
Goedemorgen dames,
Kaatjejannie, wat een hele leuke foto!
Ik kom mezelf hier met Sam melden. Sam is 1 juni om 21.07 geboren. Het verhaal zit ik nog wel in het bevallingstopic.
Met regelmaat zal ik hier komen lezen, tis toch weer even wennen zo'n kleintje.
Ze doet het goed. Mijn bv komt net als bij Joep weer langzaam... en heel weinig op gang. Ze moet dus kv bij hebben. Ik heb er alweer genoeg tranen over gelaten. Raar lichaam.
Sam is verder tot nu toe heel tevreden en laat zich wel goed horen als ze honger heeft.
Danic, nee geen ervaring. Lijkt me ook heel vervelend....
Oooohquote:Op zondag 5 juni 2011 10:02 schreef seilram het volgende:
Goedemorgen dames,
Kaatjejannie, wat een hele leuke foto!
Ik kom mezelf hier met Sam melden. Sam is 1 juni om 21.07 geboren. Het verhaal zit ik nog wel in het bevallingstopic.
Met regelmaat zal ik hier komen lezen, tis toch weer even wennen zo'n kleintje.
Ze doet het goed. Mijn bv komt net als bij Joep weer langzaam... en heel weinig op gang. Ze moet dus kv bij hebben. Ik heb er alweer genoeg tranen over gelaten. Raar lichaam.
Sam is verder tot nu toe heel tevreden en laat zich wel goed horen als ze honger heeft.
Danic, nee geen ervaring. Lijkt me ook heel vervelend....
Dat alleen water terug geven na verloop van tijd gebeurt hier ook wel. Er zijn dagen dat er veel golfjes uit komen en er zijn dagen dat er helemaal niks uit komt. Hij lacht er onderwijl bij dus ik maak me er verder niet echt zorgen om en Puck krijgt ruim voldoende binnen per dag.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:16 schreef danic het volgende:
Eva heeft een beetje hetzelfde als Puck en Lena volgens mij. Hoewel ze nog geen vaste bedtijd heeft, heeft ze ineens wel veel meer moeite met in slaap vallen. Ze sukkelt dan weg (bij één van ons op schoot, want zelf inslapen in haar bedje lukt niet) en net als je denkt dat ze slaapt, schrikt ze wakker en begint dan keihard te huilen, bijna krijsen. Heel zielig.
Ik vind ook wel dat ze steeds meer begint te spugen. Tot bijna 2 uur na haar fles blijft ze mondjes tot golfjes teruggeven. Als de tijd wat meer verstreken is dan is het geen melk meer wat terugkomt, maar water. Alsof haar lijfje wel de voeding heeft opgenomen, maar geen plek meer heeft voor het water![]()
Iemand hier ervaring mee? Ik ga denk ik maandag even bellen naar het cb, want ik vind het erg vreemd en zij voelt zich er duidelijk ook niet fijn bij.
Ja, Nathan is op dinsdagochtend om 0.28 geboren en zaterdagmiddag had ik voor het eerst wat drupjes in mn kolfflesjes, maandag had ik stuwing. Ik legde Nanthan dag en nacht elke 2 uur aan gevolgd door 5 a 10 minuten kolven en manlief die Nathan dan zn bijvoeding gaf. We zijn snel na de geboorte begonnen met de bijvoeding omdat Nathan 5 pond was.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef seilram het volgende:
DML, ik meld het ook pas vandaagEn veel beterschap.
Pessie, het duurde bij jou dus ook even? Naja er komt nu iig iets. Straks of vanavond na het rusten maar even in het bv topic snuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |