Ja was ik benieuwd naar. Fijn om dan een sociaal netwerk te hebben. Dan snap je ook veel beter hoe erg het moet zijn als je dat niet hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:39 schreef Jore het volgende:
Wat leuk zeg. Zo groot zijn ze dan ineens hè, en zo bewust van de wereld om zich heen ineens. Heerlijk.
Vanyel, was dat tegen mij? Wat ik toen heb gedaan is huilend mijn moeder bellen, die heeft ons opgehaald. Als dat niet had gekund had ik een vriendin gebeld of wie dan ook maar, ik kon echt, echt, echt niet meer. Het einde van mijn zwangerschap was echt heel naar, wat dat betreft.
Absoluutquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja was ik benieuwd naar. Fijn om dan een sociaal netwerk te hebben. Dan snap je ook veel beter hoe erg het moet zijn als je dat niet hebt.
Ik ben zo blij dat Sarah wel zo in slaap valt... Jaël had dat ook helemaal niet, nog steeds niet, die moet ook echt in een bed anders slaapt ze niet!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:42 schreef As1981 het volgende:
MamaPurk wat een onzettende lieve foto. Als ik dat zo zie (en heb laatst de foto's bekeken van slapende kindjes), kan ik wel een beetje balen dat Yaro zo echt niet in slaap valt. Die moet gewoon in zijn eigen bedje, niks spontaan in slaap vallen.
Lekker Saffier de hele dag buiten geweest en nog wel op de fiets ook. Fijn dat Ylana er van genoot.
Pessie en DML bedankt voor het compliment wel heel benieuwd hoe Driekus er uit ziet, ga op zoek naar een foto. Gevonden en zie idd wel vergelijkingen
Danic![]()
En terecht lijkt me. Het zijn niet allemaal identieke machines..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:02 schreef MamaPurk het volgende:
Nou dat wilde ik niet helemaal dat wilde het CBflesvoeding he en als je haar gewicht dan pakt en de verpakking en theorietjes dan MOET ze nu 4 a 5 keer 180... Maar die theorietjes kunnen me gestolen worden!
Wat een rotmoment, Jore! Fijn dat je moeder er was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:39 schreef Jore het volgende:
Vanyel, was dat tegen mij? Wat ik toen heb gedaan is huilend mijn moeder bellen, die heeft ons opgehaald. Als dat niet had gekund had ik een vriendin gebeld of wie dan ook maar, ik kon echt, echt, echt niet meer. Het einde van mijn zwangerschap was echt heel naar, wat dat betreft.
Dat werkte bij floris dus niet zo. Hij was stukken minder tevreden met 150. Dan was ie na de fles niet verzadigd. Met 180 was dat wel t geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:24 schreef Leandra het volgende:
Ik bedoelde ook meer de richtlijn en dat het CB het adviseert, een kind dat op een dag met 6 kleinere flessen dezelfde hoeveelheid binnenkrijgt, doet het waarschijnlijk net zoo goed.
Daarbij: borstvoeding wordt geroemd omdat het kind zelf kan aangeven wat het nodig heeft en in principe daardoor niet overvoed zou kunnen raken, en een FV kind dat een 150 ml flesje niet leegdrinkt zou je dan moeten proberen een 180 ml fles te geven?
Waarom in hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |