Nee, je kunt me op een compleet verlaten plek zetten zonder licht en ik heb nergens last van. Het gaat juist om naderende objecten/personen.quote:
Droomt niet iedereen wel eens zoiets? Ik hoor zoiets wel vaker...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:36 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ga na waar die dromen vandaan komen en wellicht kan je er dan wat aan doen....
Nee, dat vind ik juist grappigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:36 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb het juist andersom. Zelf ben ik bang dat mensen het gevoel krijgen dat ze achtervolgd worden door mij, terwijl ik toevallig steeds dezelfde kant op moet.
Lees m'n vorige bericht... het gaat echt om dat langzaam maar zeker naderende object en het willen ontwijken ervan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Denk je dat mensen tegen je samenspannen en het een groot complot is , dan heb je achtervolgingswaanzin .
Dit klinkt meer als bang in het donker.
Het zou kunnen hoor, maar ik denk toch dat dit iets anders is, aangezien het hier niet gaat om dingen zien die er niet zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Heb je het altijd bij naderende objecten, als het vaak donker is kan je moe zijn gezien het tijdstip. Vaak als je moe bent ( al is het onbewust ) heb je vaker kans op dit soort dingen.
Als ik echt moe ben, dan zie ik altijd vanuit mijn ooghoeken dingen die er helemaal niet zijn. Vaak als ik TV kijk en dus staar naar iets.
Misschien kan dat het zijn...
Daar ben ik nou niet bepaald bang voor... dat is het vreemde nou juist: ik weet niet wat er precies voor zorgt dat ik me ongemakkelijk voel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:44 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Dr zitten ook enge mensen in die trein of auto die jou wel eens even een paar klappen willen geven!!
Spreek voor jezelf; ik ben een vosss jeweetsquote:Donker is nou eenmaal niet altijd veilig, dat vinden dieren ook.
Nee ik heb nooit t idee dat ik in de struiken moet springen voor naderende auto'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:57 schreef Merel1808 het volgende:
Zolang je je zelf realiseert dat dat gevoel nergens op slaat, en dat er niet écht iets gaat gebeuren als die trein of auto langskomt, heb je geen waan.
Een gedachte die ineens ongevraagd in je hoofd opkomt (zoals het idee dat je in de berm moet springen) heet een intrusie, dit zijn ook dingen die iedereen heeft.
Kortom, ik zou me niet druk maken, iedereen heeft wel eens zulke gedachtes/gevoelens, zolang jij er gewoon normaal mee om kunt gaan (geen obsessies/compulsies/etc) heb je geen probleem.
Het gaat niet om dat specifieke idee, maar iedereen heeft wel eens intrusies in het algemeen. Als je bijvoorbeeld op het perron staat en er raast en trein langs, en je denkt heel even 'Ik zou er voor kunnen springen', of als je over een brug rijdt en heel even denkt 'Ik kan er zo vanaf rijden', of als je achter een meisje loopt met een sjaal die er heel zacht uitziet en heel kort denkt 'Ik kan zo even aan haar sjaal voelen', of meer van dat soort gekke gedachtes die ineens ongevraagd in je hoofd opkomen zonder dat je daar iets mee doet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:00 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit t idee dat ik in de struiken moet springen voor naderende auto's
Deur van de auto openmaken terwijl je met 130 over de Afsluitdijk raast.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat specifieke idee, maar iedereen heeft wel eens intrusies in het algemeen. Als je bijvoorbeeld op het perron staat en er raast en trein langs, en je denkt heel even 'Ik zou er voor kunnen springen', of als je over een brug rijdt en heel even denkt 'Ik kan er zo vanaf rijden', of als je achter een meisje loopt met een sjaal die er heel zacht uitziet en heel kort denkt 'Ik kan zo even aan haar sjaal voelen', of meer van dat soort gekke gedachtes die ineens ongevraagd in je hoofd opkomen zonder dat je daar iets mee doet.
Heb dat weleens gehad op een klein perron waar een intercity met grote snelheid doorheen denderde. Heb me toen bewust vast gehouden aan een reiling omdat die gedachte van ik zou ervoor kunnen springen of vallen een beetje bleef hangen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat specifieke idee, maar iedereen heeft wel eens intrusies in het algemeen. Als je bijvoorbeeld op het perron staat en er raast en trein langs, en je denkt heel even 'Ik zou er voor kunnen springen', of als je over een brug rijdt en heel even denkt 'Ik kan er zo vanaf rijden', of als je achter een meisje loopt met een sjaal die er heel zacht uitziet en heel kort denkt 'Ik kan zo even aan haar sjaal voelen', of meer van dat soort gekke gedachtes die ineens ongevraagd in je hoofd opkomen zonder dat je daar iets mee doet.
ik heb dat echt nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |