jij hebt er eenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef Stuurver het volgende:
Die toetsen zijn ook zo klein
Is echt alleen voor vrouwen
Nee een keer van een mattie geleend omdat ik iemand moest bellen en de batterij van mijn HTC desire was leegquote:
TS valt op ladyboysquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef Dibble het volgende:
Als ik haar nou haar om d'r tel vraag zal die vast hard wegrennen.
Wordt het drukker of onrustiger met telefoon dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:14 schreef Djokotron het volgende:
Sowieso.
Geen telefoon hebben ftw. Lekker rustig
Is het dan blackberries? nee het is een eiggenaam.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:20 schreef Klojo120 het volgende:
Maar Blackberry's zijn inderdaad kut
-verstuurd vanaf mijn BlackBerry©-
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wordt het drukker of onrustiger met telefoon dan?
Ja als je te benauwd bent om eerst 'normaal' contact met haar te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:16 schreef Lemar het volgende:
Sta je in de kroeg achter een meisje, te 'dansen' staat zij met haar Blackberry in haar hand te pingen , of iets dergelijks. Terechte klacht.
Met zo'n uitschuifbare antenne, ja hier met B één nul nulquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:39 schreef Prullenbak6 het volgende:
BB's kleine kut toetsen.![]()
Iedereen weet dat je de baas bent met dit ding.
[ afbeelding ]
Motorola DynaTAC de eerste mobiele telefoon in de wereld. Ik denk als je deze telefoon vroeger toen had hosselde je elke chick die je tegen kwam. Dat ding koste gewoon $4000quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Met zo'n uitschuifbare antenne, ja hier met B één nul nul
Omdat je dan gebeld wordt door mensen waar ik niet op zit te wachten en ik mij zodoende niet kan concentreren op dingen die wel gedaan moeten worden. Daarom.quote:
Waar kan je ze tegenwoordig nog kopenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:39 schreef Prullenbak6 het volgende:
BB's kleine kut toetsen.![]()
Iedereen weet dat je de baas bent met dit ding.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef amenth het volgende:
makkelijker chicks met zon ding in holly heb veel pings gefixt snpa je maar moet je wel takkie de volgende dag anders zijn ze je alweer vergete of twijfelen ze nja gebeurdibj mij nie snel aangezien ik vaaak ded breedste daar ben en ook wel de gene met de meest specalureste auto nja er was ook een 4 deurs porche -was ook wel ergg
Wees blij dat het op tril staat, meestal laten die figuren die typische 'ping' toon aanstaan om te laten zien hoe populair ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Chule het volgende:
Dat irritante pleurisgetril als ik wil slapen in de trein.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:44 schreef Bonzoo het volgende:
Fagberry Bold 9780![]()
Verstuurd vanaf mijn FagBerry©
Ik heb inderdaad 'n telefoon om te bellen en te sms'en en dat vindt men nogal apart meestal tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Sowieso al die moderne gadgets enzo... Telefoons kan je het niet meer noemen, want die functie is nogal naar de achtergrond verdwenen. Ik heb er helemaal niks mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |