Zo zwart wit is het wel. Je zoekt immers contact naar die ander, je probeert die ander te verleiden. en die verleiding zal bij die ander verwachtingen scheppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het toch niet? Jij doet nu voorkomen alsof iedereen die flirt prompt wil sexen. Door het hanteren van je eigen interpretatie voldoe je in jouw optiek aan het predikaat "aandachtshoertje" als je flirt.
Ohhhh.. vertel meeeer!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ben net terug van sporten. Mijn strakke kleding is nog helemaal bezweet.
En jij zal raar opkijken als je vrouw ook iemand blijkt te zijn die een flirt heeft met een toevallige man en daar wat vlindertjes van krijgt, terwijl jij in de kroeg staat terwijl je vrouw er vandoor gaat door een "onschuldige" flirt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zult maar raar opkijken als je vriendin tijdens een "flirt" wel opeens wat vlindertjes krijgt, sta je daar in de kroeg terwijl je vriendin ervandoor gaat door een "onschuldige" flirt.
Mja, ik zie het anders. Bovendien: flirt je altijd bewust?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het wel. Je zoekt immers contact naar die ander, je probeert die ander te verleiden. en die verleiding zal bij die ander verwachtingen scheppen.
Je tweede stap is geen logisch vervolg van het eerste. Je klinkt als een soort moslim die tot de mening is toegedaan dat een wulps westers meisje die zich opdoft voor het uitgaan mannen een vrijbrief geeft toenadering te zoeken. Er zijn talloze momenten waarop een man of vrouw kan kappen met de "verleiding" en naar huis kan gaan, naar de persoon van wie hij of zij echt houdt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het wel. Je zoekt immers contact naar die ander, je probeert die ander te verleiden. en die verleiding zal bij die ander verwachtingen scheppen.
advances? Hij maakt dus vooruitgang?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je advances zullen niet werken; ik heb mijn tok nog aan.
quote:
Natuurlijk zal ik raar opkijken. Lijkt me vrij logisch, een flirt lokt veelal ook jaloezie uit.Natuurliojk doe je iets goed anders was ze allang gevlogen maar een onbeperkte vrijheid geven om te flirten zal op den duur leiden tot problemen in je eigen relatie. Samen erover praten en afspraken maken werkt ook niet. Het begint een keer te knagen, maar ja daar heb je de onervarenheid weer. Net zoals vrije relaties of mensen die aan partnerruil doen dat gaat geheid een keer mis. En dat weet ik zeker, ik heb wat "vrije" relaties kapot zien gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En jij zal raar opkijken als je vrouw ook iemand blijkt te zijn die een flirt heeft met een toevallige man en daar wat vlindertjes van krijgt, terwijl jij in de kroeg staat terwijl je vrouw er vandoor gaat door een "onschuldige" flirt.
Je kan zeggen dat jij en je vrouw niet flirten, maar dat maakt jullie relatie niet veel sterker. Ik ben me bewust van de mannelijke aandacht die m'n vriendin krijgt én alsnog blijft ze bij me. Blijkbaar doe ik iets goed.
Erik doelde op avances / advancesquote:
Nu laat je me de complete avond herinterpreteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Ik probeerde Friek te verleiden met sarcasme maar het mocht niet baten.
Ja. Flirten heeft een doel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, ik zie het anders. Bovendien: flirt je altijd bewust?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu laat je me de complete avond herinterpreteren.
Oh. Dan heb ik een forse verborgen agenda bovenop de verbogen agenda die ik al heb.quote:
Nee hoor. Meisjes mogen zich kleden zoals ze willen. Maar om te gaan flirten en vervolgens naar huis te gaan naar de echte liefde gaat geheid fout, goed of kwaadschiks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je tweede stap is geen logisch vervolg van het eerste. Je klinkt als een soort moslim die tot de mening is toegedaan dat een wulps westers meisje die zich opdoft voor het uitgaan mannen een vrijbrief geeft toenadering te zoeken. Er zijn talloze momenten waarop een man of vrouw kan kappen met de "verleiding" en naar huis kan gaan, naar de persoon van wie hij of zij echt houdt.
Ik heb evenzoveel, zoniet meer, relaties kapot zien gaan die straks gehouden werden door een van de twee kanten. Nu zie je mij ook nergens zeggen dat ik het relaxed vind als een meisje in een serieuze relatie, net voor de coitus opgeeft in de vorm van "tot zover was het flirten", maar ieder individu is voor zichzelf prima in staat om te bepalen tot hoever flirtgedrag kan gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ik raar opkijken. Lijkt me vrij logisch, een flirt lokt veelal ook jaloezie uit.Natuurliojk doe je iets goed anders was ze allang gevlogen maar een onbeperkte vrijheid geven om te flirten zal op den duur leiden tot problemen in je eigen relatie. Samen erover praten en afspraken maken werkt ook niet. Het begint een keer te knagen, maar ja daar heb je de onervarenheid weer. Net zoals vrije relaties of mensen die aan partnerruil doen dat gaat geheid een keer mis. En dat weet ik zeker, ik heb wat "vrije" relaties kapot zien gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |