Sketchup is een vriendelijk en goed 3d tekenprogramma. Om te begrijpen hoe het werkt kijk je op de instructie video's op YouTube. Dit is deel één van meen 43 filmpjes, kost even tijd maar daarna ben je volleerd tekenaar ??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:01 schreef oorschelp het volgende:
Ik ben het met Doodloper heelemaal mee eens.
Stel:
Je maak je huis 3d of wat dan ook, met schitterende beelden enzo. Maar je bezoeker wordt toch teleurgesteld door deze misleiding?
Wat die mooie 3d beelden betreft, is het inderdaad een dure grap. Maar geloof me, zelf maken is kansloos.
Een tijdje geleden was ik zelf op zoek naar zo een betaalbare tekenbureau en uiteindelijk heb ik mijn appartement bij deze laten maken:
http://www.3d-plattegrond.nl
Ik weet niet meer precies hoeveel het was maar dat was aanzienelijk goedkoper dan de andere.
Ze doen het ook met bestaande woningen (dus zicht op je kamer of een 3d plattegrond). Van particulieren vragen ze wel voorafbetaling maar ik was zeer tevreden met de kwaliteit en dat was in een paar dagen klaar geloof ik.
Maya 4d? Dat bestaat nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:39 schreef invine het volgende:
Die professionele 3d afbeeldingen worden vooral gemaakt in programma's als 3dsmax of maya 4d.. En dat zijn niet echt makkelijke programma's.. ik vind de prijs dan nog wel meevallen.
Dit idd. Een likje verf kan bv al wonderen doen, alles ziet er gelijk een stuk frisser uit. Kleine investering die je ruim terug verdiendquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wat bedoel je met "ons huis ziet er niet uit"?
Is het rommelig, heb je geen mooie inrichting, of is het huis in slechte staat?
Ja maya en cinema 4d bedoelde ik inderdaad.. typte wat te snelquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:53 schreef very het volgende:
[..]
Maya 4d? Dat bestaat niet![]()
Vastgoed wordt normaliter gedaan met 3ds max inderdaad.
Sommige bedrijven gebruiken maya, of cinema 4d (daar was je mee in de war gok ik).
Ik doe dit soort dingen dagelijks, dus mocht TS interesse hebben, voor niet zo veel geld wil ik best een avondje aan de slag.
Mits hij het snel klaar wil hebben kan er ook een samenwerkingsverbond worden gemaakt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef very het volgende:
Ik ben prof. 3d visualisator (zie mijn site: www.ferrypasschier.nl)
Wat wil je ervoor betalen? Ik wil best in mijn vrije tijd wat voor je maken, maar niet geheel gratis natuurlijk
Ik heb inderdaad bij DPI gewerkt, maar werk nu bij De Beeldenfabriek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef juxtaposition het volgende:
en gelukkig maar, anders kan elke jan lul de business verkloten.
En ik denk dat Very bij een bedrijf als DPI oid werkt, waar hij dus zijn portfolio materiaal ook van heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |