JE HEBT GELIJK...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen zoals jij zijn doorgaans blij met dat bord voor hun kop, dus ik ben al jaren geleden gestopt met proberen jullie te overtuigen.
[..]
Ik had niet anders verwacht.
[..]
Niet wanneer het er echt om spant. Maar blijf het vooral denken
[..]
PreciesEn een grammaticale fout is geen spelfout.
[..]
Maak je geen illusies, jij zult nooit een tenniswedstrijd spelen waarbij een punt van dergelijk belang is
Nou zeg, dan moet je me nu aanmoedigen, ik had net de strijd opgegeven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef Norrage het volgende:
Splackavelliaje moest jezelf eens teruglezen zeg.... Hup tja77!
Li de eerste set! Erg knap, best leuke partij ook!
Ach, met een beetje trollen is niets mis op zijn tijd. En moraalridders happen altijd zo lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef Norrage het volgende:
Splackavelliaje moest jezelf eens teruglezen zeg.... Hup tja77!
Wie mag er na Li op de baan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:12 schreef Norrage het volgende:
Ja damespotten schiet eens op ik wil echt tennis!!! Gelukkig doet Li haar best, onze oosterse versie van Clijsters! (qua spel maar ook wel qua geliefdheid)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef tja77 het volgende:
Prachtige superslomo van die giga neukteugel van Azarenka
Hij bedoelt 'Love-hendel', maar zegt het een beetje ordinairquote:
Oh, je bedoelt de staart... niet haar zwembanden...quote:
Maar ik ben dan ook een ordinaire, niet intelligente, moraalridder met een bord voor mijn hoofd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:28 schreef XL het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'Love-hendel', maar zegt het een beetje ordinair
Neukteugels zitten op het hoofd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef XL het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de staart... niet haar zwembanden...
Ja toch wel! Li was toch alles behalve overtuigend in de gravelaanloop, bij eerste de beste tegenstand werd ze weggespeeld. Die pot tegen kvitova heeft haar goed gedaan!quote:
Wat is dit, tenniscommentaar voor blinden en slechtzienden?quote:
Kan het niet zien...een demper?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
Wat zit er voor 'n ding op de snaren van Sharapova's racket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |