Tuurlijk, welk zoek je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:12 schreef Xperia het volgende:
misschien dat iemand mij kan helpen, ik ben op zoek naar een album uit de jaren '80
Gooi het is in de groepquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:12 schreef Xperia het volgende:
misschien dat iemand mij kan helpen, ik ben op zoek naar een album uit de jaren '80
Graag iets meer duidelijkheid.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:12 schreef Xperia het volgende:
Klassieke- of moderne muziek?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Xperia het volgende:
deze bestaat alleen uit melody van een blokfluit
Gezongen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Xperia het volgende:
Deze is supermooi gemaakt met een blokfluit gezongen
helaas, in deze album is alleen een blokfluit te horen, zeer mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef humorduck28 het volgende:
Misschien dit:i
http://fs1.freecodesource(...)ton-album-cover.html
Oke, dan weet ik het niet, maar als ik nog meer tegenkom, dan zie je het wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Xperia het volgende:
[..]
helaas, in deze album is alleen een blokfluit te horen, zeer mooi
God god god. Wat een flauwekul weer allemaal.quote:
Wollen Sie eines halbes Glas?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
God god god. Wat een flauwekul weer allemaal.
Hoe bestel je
[ afbeelding ]
dit in een Duitse kroeg? Sjongejonge.
Het is HET.quote:
Oke, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:38 schreef Xperia het volgende:
[..]
dat is niet belangrijk, het gaat nu om de resultaat in deze topic
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wollen Sie eines halbes Glas?
- Nein, ich wolle einen totalen Kriek.
Jij: Hallo meneer, mag ik een patatje oorlog?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar serieus: als dat een probleem is, hoe bestel je in Nederland dan een patatje oorlog?
Ja, inderdaad, lijkt mij ook ja. En "Ich will ein Bellvue Kriek Bier." is dan toch net zo min een probleem?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij: Hallo meneer, mag ik een patatje oorlog?
Zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |