sorry maar ik vond dat je wel heel veel blame richting de vrouw schoof daarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet, maar de meeste stellen die al 20 jaar bij elkaar zijn blinken niet uit in goede communicatie.
Alsof een midlife crisis positief isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar ik vond dat je wel heel veel blame richting de vrouw schoof daar
En dank je voor deze nuttige bijdragequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef Wing het volgende:
Dit reeks is gewoon een spam machine troll fest
Groetjes.
Slecht voorbeeld, maar de enige die ik kan bedenken waar er een groot leeftijd verschil was. Vrienden van mijn ouders hadden een 14 jaar verschil in leeftijd. Ze zijn na 30 jaar ofzo nog steeds gelukkig getrouwd en gelukkiger dan zoveel andere getrouwde stellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
10 jaar ouder dan mijn ex-scharrel . En wat is er mis met de manier waarop ik me gedraag ???
Dat is ook wel eens leuk om te horenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef greatjob het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld, maar de enige die ik kan bedenken waar er een groot leeftijd verschil was. Vrienden van mijn ouders hadden een 14 jaar verschil in leeftijd. Ze zijn na 30 jaar ofzo nog steeds gelukkig getrouwd en gelukkiger dan zoveel andere getrouwde stellen.
Mannen zijn niet ieder uur van de dag met vrouwen bezig, ook al is er enige interesse. Het is een vooroordeelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Update:
- Een niet onaardig uitziende man had geen bonuskaart, ik heb hem geleend met een leuke opmerking erbij. Niet echt reactie op gekregen. Mijn haar zat best leuk. Hm.![]()
- Koffieman op het werk heeft een vriendin, idd het blonde meisje van eerder. Ze keek me heel vuil aan toen wij elkaar groetten 'tot morgen'![]()
- Tatoeageman op het werk geef niet echt sjoege. Gister weer oogcontact gehad. Vandaag wenste ik hem gedag en hij zei ook wat, al starend naar zijn beeldscherm.![]()
Stemming vandaag op versiergebied:![]()
Van alles in het verschiet, dat dan wel weer. Morgen uit in de stad, maaaaaaanden geleden, zaterdag dus dat feestje, zondag treinen. Genoeg kansen om deze week volop te versieren. Enggggg.... maar slagen zal ik!
doen meisjes dat vaak naar elkaar? moet je echt oppassen voor andere vrouwen als je vrouw bent, en kan je niet alles maken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Update:
- Een niet onaardig uitziende man had geen bonuskaart, ik heb hem geleend met een leuke opmerking erbij. Niet echt reactie op gekregen. Mijn haar zat best leuk. Hm.![]()
- Koffieman op het werk heeft een vriendin, idd het blonde meisje van eerder. Ze keek me heel vuil aan toen wij elkaar groetten 'tot morgen'![]()
misschien heb jij onbewust een soort houding, dat je niet echt open lijkt ofzo. in de pua is het beschrevenquote:- Tatoeageman op het werk geef niet echt sjoege. Gister weer oogcontact gehad. Vandaag wenste ik hem gedag en hij zei ook wat, al starend naar zijn beeldscherm.![]()
Van alles in het verschiet, dat dan wel weer. Morgen uit in de stad, maaaaaaanden geleden, zaterdag dus dat feestje, zondag treinen. Genoeg kansen om deze week volop te versieren. Enggggg.... maar slagen zal ik!
Wat jij mee maakt met mensen van het andere geslacht, dat is voor mij eigenlijk normaal. Iets wat iedere dag weer opnieuw gebeurt. De bonuskaart is herkenbaar, zelf leen ik ook wel eens of leen ik 'm uit aan iemand voor me in de rijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Update:
- Tatoeageman op het werk geef niet echt sjoege. Gister weer oogcontact gehad. Vandaag wenste ik hem gedag en hij zei ook wat, al starend naar zijn beeldscherm.![]()
Wanneer komt die lieve leuke toffe sexy vent nou? Liefst met lang haar. En wat te vertellen. En een goddelijk lijf. Bah. Droogstaan zuigt (niet).
Dat sterke vermoeden heb ik idd, en ik zou er graag feedback over willen op de meet. In therapie vind ik dat m.b.t. versieren wat raar, de onderwerpen daar zijn te zwaar om met iets lichtvoetigs als 'versieren' aan te komen. Denk ik. Ofzo. Hmmmmmmquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
misschien heb jij onbewust een soort houding, dat je niet echt open lijkt ofzo. in de pua is het beschreven
een niet open houding is bijv:
-polsen altijd naar je toe houden
-niet spiegelen
-inactief wegkijken(doen alsof je geen interesse hebt, en dan niet de hard to get versie)
-geen ioi's (diversen)
-geen oogcontact?
Tnx. Treinen is treinreizen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef greatjob het volgende:
[..]
Mannen zijn niet ieder uur van de dag met vrouwen bezig, ook al is er enige interesse. Het is een vooroordeelHoeft niks te betekenen dat er totaal geen interesse was.
Succes dit weekend! (wat is treinen eigenlijk?)
ik post binnenkort wel lijsten met heleboel details. ik raad aan gaan moeite te doen in dingen lezen die psychologen over dat soort contact hebben geschreven. (spiegelen bijv is een truukje wat die enge mensen alleen maar bewust toepassen en irl maar amper voorkomt uit nature)quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:01 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat sterke vermoeden heb ik idd, en ik zou er graag feedback over willen op de meet. In therapie vind ik dat m.b.t. versieren wat raar, de onderwerpen daar zijn te zwaar om met iets lichtvoetigs als 'versieren' aan te komen. Denk ik. Ofzo. Hmmmmmm![]()
Anyway:
- Spiegelen komt kunstmatig en gemaakt over bij mij. Ik probeer juist niet te spiegelen omdat ik als individu en onafhankelijk en zelfstandig gezien wil worden. Een man wil ook geen onzekere kip immers. Op die manier probeer ik mijn onzekerheid te verbloemen. Bewust wél spiegelen lijkt me juist weer te aanhankelijk overkomen. Nee. Snap ik niet.
- Inactief wegkijken: check. Ben ik een meesteres in. Houdt verband met oogcontact. Ik probeer dat laatste wel bewust te veranderen. Ik mag gezien worden, en mijn mening doet ertoe. Lastig, lastig, maar ik kom er wel. Het inactief en onbewust wegkijken snap ik nog niet zo, maar ik doe het wel.
- Wat zijn ioi's?
Je zegt dat je in therapie zit, wat heel goed is, maar om heel eerlijk zijn schuif het versieren even opzij tot de therapie over is. Ik heb zelf ook in therapie gezeten en weet dat het nogal intensief kan zijn .quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:
[..]
Tnx. Treinen is treinreizen.
Wbt collega: ik twijfel zooooooooooooooooooo. Ik denk niet dat hij mijn type is. Ja, waarom denk ik dat eigenlijk. Net te alternatief voor mij? Ik ken hem helemaal niet, zie alleen zijn uiterlijk en heb een lichte indruk van zijn karakter. Geen idee wat voor persoon het is. Is het gerechtvaardigd om dit uit te willen vinden? Of ben ik wanhopig en projecteer ik dat op de arme ziel?
ik vind dit juist substandaard vergeleken met mijn soms veel betere postsquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
Toch altijd grappig.
MLiG komt met niet eens zo onzinnige tips, maar zelf uitvoeren..
Ho maar!
(ja hoi, ik plemp weer ff een stelling tussendoor, ik moet ook altijd 2 afleveringen weer inhalen van overdag)
Nou, die adviezen aan minnemin waren beter dan die sperma en voorvocht posts van jou hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind dit juist substandaard vergeleken met mijn soms veel betere posts
die waren er omdat strawberry domme dingen postte. Strawberry die met grote onzin kwam aanzetten, daar begon het allemaal mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, die adviezen aan minnemin waren beter dan die sperma en voorvocht posts van jou hoor
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
die waren er omdat strawberry domme dingen postte. Strawberry die met grote onzin kwam aanzetten, daar begon het allemaal mee.
ohja dat ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Nee jij dan, die een meid zwanger wil maken zodat ze bij je blijft...
Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan. Maar los daarvan, ook een mens in opbouw heeft behoeftes! Ik wil van mijn niet-open opstelling af.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je zegt dat je in therapie zit, wat heel goed is, maar om heel eerlijk zijn schuif het versieren even opzij tot de therapie over is. Ik heb zelf ook in therapie gezeten en weet dat het nogal intensief kan zijn .
Als je er aantoe bent kun je vanzelf wel gaan daten , denk dat je beter nu met volle overgave op de therapie kan richten.
Je ouders betalen de bruiloft zeker? En voor het kind? Ja, komt helemaal goed dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja dat ja.
dat lijkt me voor minnemin wel een goede taktiek. goh, als ik me zo voorstel dat een vrouw je aanklampt, en dan zo (wat godshand noemt )"ogen krijgt alsof ze de bruiloft aan het plannen is."
en dan zo zegt van " ik ben zwanger". terwijl de hele boodschap overduidelijk is dat je dan met elkaar gaat trouwen. ooowwwwhhh jee dat gaat helemaal goedkomen dan
vooral omdat er al geestelijke connectie is omdat de man al seks met haar heeft gehad dan enzo, en als ze hem dan al vaker lief heeft aankeken dan heeft ze hem gewoon verliefd gemaakt volgensmij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |