abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97565452
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt niet, maar de meeste stellen die al 20 jaar bij elkaar zijn blinken niet uit in goede communicatie.
sorry maar ik vond dat je wel heel veel blame richting de vrouw schoof daar
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97565461
Dit reeks is gewoon een spam machine troll fest :')

Groetjes.
life goes by...
pi_97565489
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry maar ik vond dat je wel heel veel blame richting de vrouw schoof daar
Alsof een midlife crisis positief is :') Een man kan net zoveel doen om dat te voorkomen als de vrouw.
pi_97565511
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef Wing het volgende:
Dit reeks is gewoon een spam machine troll fest :')

Groetjes.
En dank je voor deze nuttige bijdrage

Doei
pi_97566224
Update:
- Een niet onaardig uitziende man had geen bonuskaart, ik heb hem geleend met een leuke opmerking erbij. Niet echt reactie op gekregen. Mijn haar zat best leuk. Hm. -O-
- Koffieman op het werk heeft een vriendin, idd het blonde meisje van eerder. Ze keek me heel vuil aan toen wij elkaar groetten 'tot morgen' ~O>
- Tatoeageman op het werk geef niet echt sjoege. Gister weer oogcontact gehad. Vandaag wenste ik hem gedag en hij zei ook wat, al starend naar zijn beeldscherm. -O-

Stemming vandaag op versiergebied: }:|
Van alles in het verschiet, dat dan wel weer. Morgen uit in de stad, maaaaaaanden geleden, zaterdag dus dat feestje, zondag treinen. Genoeg kansen om deze week volop te versieren. Enggggg.... maar slagen zal ik!

Wanneer komt die lieve leuke toffe sexy vent nou? Liefst met lang haar. En wat te vertellen. En een goddelijk lijf. Bah. Droogstaan zuigt (niet).
pi_97566226
Hoe is het verder met versieren ?"??
pi_97566360
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

[..]

10 jaar ouder dan mijn ex-scharrel . En wat is er mis met de manier waarop ik me gedraag ???
Slecht voorbeeld, maar de enige die ik kan bedenken waar er een groot leeftijd verschil was. Vrienden van mijn ouders hadden een 14 jaar verschil in leeftijd. Ze zijn na 30 jaar ofzo nog steeds gelukkig getrouwd en gelukkiger dan zoveel andere getrouwde stellen.
pi_97566428
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef greatjob het volgende:

[..]

Slecht voorbeeld, maar de enige die ik kan bedenken waar er een groot leeftijd verschil was. Vrienden van mijn ouders hadden een 14 jaar verschil in leeftijd. Ze zijn na 30 jaar ofzo nog steeds gelukkig getrouwd en gelukkiger dan zoveel andere getrouwde stellen.
Dat is ook wel eens leuk om te horen :Y :Y
pi_97566465
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Update:
- Een niet onaardig uitziende man had geen bonuskaart, ik heb hem geleend met een leuke opmerking erbij. Niet echt reactie op gekregen. Mijn haar zat best leuk. Hm. -O-
- Koffieman op het werk heeft een vriendin, idd het blonde meisje van eerder. Ze keek me heel vuil aan toen wij elkaar groetten 'tot morgen' ~O>
- Tatoeageman op het werk geef niet echt sjoege. Gister weer oogcontact gehad. Vandaag wenste ik hem gedag en hij zei ook wat, al starend naar zijn beeldscherm. -O-

Van alles in het verschiet, dat dan wel weer. Morgen uit in de stad, maaaaaaanden geleden, zaterdag dus dat feestje, zondag treinen. Genoeg kansen om deze week volop te versieren. Enggggg.... maar slagen zal ik!
Mannen zijn niet ieder uur van de dag met vrouwen bezig, ook al is er enige interesse. Het is een vooroordeel }:| Hoeft niks te betekenen dat er totaal geen interesse was.
Succes dit weekend! (wat is treinen eigenlijk?)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:56:48 #110
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97566505
quote:
Update:
doen meisjes dat vaak naar elkaar? moet je echt oppassen voor andere vrouwen als je vrouw bent, en kan je niet alles maken?

quote:

misschien heb jij onbewust een soort houding, dat je niet echt open lijkt ofzo. in de pua is het beschreven

een niet open houding is bijv:
-polsen altijd naar je toe houden
-niet spiegelen
-inactief wegkijken(doen alsof je geen interesse hebt, en dan niet de hard to get versie)
-geen ioi's (diversen)
-geen oogcontact?

ik vind het nog steeds makkelijk voor vrouwen hoor. echt tsjonge jonge,.... " me haar zat best leuk", en dat is idd een veel groter aandachtspunt waar vrouwen op moeten vertrouwen dan mannen.

als ik een vrouw was, en zo wanhopig als nu,zou ik misschien me haar blonderen, bloedrode lippenstift, alles supersexy, etcetc doen. en ze gaan aanklampen.
maar wie weet wat er dan wel als tegenslag komt
pi_97566545
Geen updates aan mijn kant. Weinig gedaan ook.
Bezig met een zomerbaantje te vinden, misschien ontmoet ik daar leuke mensen! :)
pi_97566553
quote:
Update:

Wanneer komt die lieve leuke toffe sexy vent nou? Liefst met lang haar. En wat te vertellen. En een goddelijk lijf. Bah. Droogstaan zuigt (niet).
Wat jij mee maakt met mensen van het andere geslacht, dat is voor mij eigenlijk normaal. Iets wat iedere dag weer opnieuw gebeurt. De bonuskaart is herkenbaar, zelf leen ik ook wel eens of leen ik 'm uit aan iemand voor me in de rij :7 Vuile blikken niet natuurlijk. :P

Maar misschien is het handig om een hobby te zoeken waar veel mannen aanwezig zijn, als je zo graag een vriend wilt. Of inschrijven op een datingsite (zelf niet zo'n voorstander van, maar als ik verhalen moet geloven kan dat best wel effectief zijn).
pi_97566737
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

misschien heb jij onbewust een soort houding, dat je niet echt open lijkt ofzo. in de pua is het beschreven

een niet open houding is bijv:
-polsen altijd naar je toe houden
-niet spiegelen
-inactief wegkijken(doen alsof je geen interesse hebt, en dan niet de hard to get versie)
-geen ioi's (diversen)
-geen oogcontact?
Dat sterke vermoeden heb ik idd, en ik zou er graag feedback over willen op de meet. In therapie vind ik dat m.b.t. versieren wat raar, de onderwerpen daar zijn te zwaar om met iets lichtvoetigs als 'versieren' aan te komen. Denk ik. Ofzo. Hmmmmmm :X

Anyway:
- Spiegelen komt kunstmatig en gemaakt over bij mij. Ik probeer juist niet te spiegelen omdat ik als individu en onafhankelijk en zelfstandig gezien wil worden. Een man wil ook geen onzekere kip immers. Op die manier probeer ik mijn onzekerheid te verbloemen. Bewust wél spiegelen lijkt me juist weer te aanhankelijk overkomen. Nee. Snap ik niet.
- Inactief wegkijken: check. Ben ik een meesteres in. Houdt verband met oogcontact. Ik probeer dat laatste wel bewust te veranderen. Ik mag gezien worden, en mijn mening doet ertoe. Lastig, lastig, maar ik kom er wel. Het inactief en onbewust wegkijken snap ik nog niet zo, maar ik doe het wel.
- Wat zijn ioi's?

Ik wil sowieso graag dat luisterboekje van Tijn van Ewijk kopen. Over versiertips voor vrouwen.
pi_97566828
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef greatjob het volgende:

[..]

Mannen zijn niet ieder uur van de dag met vrouwen bezig, ook al is er enige interesse. Het is een vooroordeel }:| Hoeft niks te betekenen dat er totaal geen interesse was.
Succes dit weekend! (wat is treinen eigenlijk?)
Tnx. Treinen is treinreizen.

Wbt collega: ik twijfel zooooooooooooooooooo. Ik denk niet dat hij mijn type is. Ja, waarom denk ik dat eigenlijk. Net te alternatief voor mij? Ik ken hem helemaal niet, zie alleen zijn uiterlijk en heb een lichte indruk van zijn karakter. Geen idee wat voor persoon het is. Is het gerechtvaardigd om dit uit te willen vinden? Of ben ik wanhopig en projecteer ik dat op de arme ziel?
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:03:28 #115
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97566869
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:01 schreef minnemin het volgende:

[..]

Dat sterke vermoeden heb ik idd, en ik zou er graag feedback over willen op de meet. In therapie vind ik dat m.b.t. versieren wat raar, de onderwerpen daar zijn te zwaar om met iets lichtvoetigs als 'versieren' aan te komen. Denk ik. Ofzo. Hmmmmmm :X

Anyway:
- Spiegelen komt kunstmatig en gemaakt over bij mij. Ik probeer juist niet te spiegelen omdat ik als individu en onafhankelijk en zelfstandig gezien wil worden. Een man wil ook geen onzekere kip immers. Op die manier probeer ik mijn onzekerheid te verbloemen. Bewust wél spiegelen lijkt me juist weer te aanhankelijk overkomen. Nee. Snap ik niet.
- Inactief wegkijken: check. Ben ik een meesteres in. Houdt verband met oogcontact. Ik probeer dat laatste wel bewust te veranderen. Ik mag gezien worden, en mijn mening doet ertoe. Lastig, lastig, maar ik kom er wel. Het inactief en onbewust wegkijken snap ik nog niet zo, maar ik doe het wel.
- Wat zijn ioi's?
ik post binnenkort wel lijsten met heleboel details. ik raad aan gaan moeite te doen in dingen lezen die psychologen over dat soort contact hebben geschreven. (spiegelen bijv is een truukje wat die enge mensen alleen maar bewust toepassen en irl maar amper voorkomt uit nature)
wacht maar op mijn lijst.

formerjellybean beschreef het als "iets" wat zij wel had, waar haar vriendinnen jaloers op waren dat zij vaak elke man die ze wilde kon krijgen ofzoiets.

dat " iets", en "het " wat zij heeft kan je moeilijk zomaar krijgen. is nogal ingewikkeld allemal(heel veel kleine dingen)
pi_97566892
O ja ik kwam ook nog 'Hoe versier ik het' van Jeffrey Wijnberg tegen. Weet iemand of die nog actueel genoeg is?
pi_97566985
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:

[..]

Tnx. Treinen is treinreizen.

Wbt collega: ik twijfel zooooooooooooooooooo. Ik denk niet dat hij mijn type is. Ja, waarom denk ik dat eigenlijk. Net te alternatief voor mij? Ik ken hem helemaal niet, zie alleen zijn uiterlijk en heb een lichte indruk van zijn karakter. Geen idee wat voor persoon het is. Is het gerechtvaardigd om dit uit te willen vinden? Of ben ik wanhopig en projecteer ik dat op de arme ziel?
Je zegt dat je in therapie zit, wat heel goed is, maar om heel eerlijk zijn schuif het versieren even opzij tot de therapie over is. Ik heb zelf ook in therapie gezeten en weet dat het nogal intensief kan zijn .
Als je er aantoe bent kun je vanzelf wel gaan daten , denk dat je beter nu met volle overgave op de therapie kan richten.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:05:49 #118
108913 Godshand
guide4you
pi_97566995
Toch altijd grappig.

MLiG komt met niet eens zo onzinnige tips, maar zelf uitvoeren..

Ho maar!
(ja hoi, ik plemp weer ff een stelling tussendoor, ik moet ook altijd 2 afleveringen weer inhalen van overdag :{ )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:06:32 #119
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97567027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
Toch altijd grappig.

MLiG komt met niet eens zo onzinnige tips, maar zelf uitvoeren..

Ho maar!
(ja hoi, ik plemp weer ff een stelling tussendoor, ik moet ook altijd 2 afleveringen weer inhalen van overdag :{ )
ik vind dit juist substandaard vergeleken met mijn soms veel betere posts
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:08:14 #120
108913 Godshand
guide4you
pi_97567104
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind dit juist substandaard vergeleken met mijn soms veel betere posts
Nou, die adviezen aan minnemin waren beter dan die sperma en voorvocht posts van jou hoor :')
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:18:36 #121
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97567540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou, die adviezen aan minnemin waren beter dan die sperma en voorvocht posts van jou hoor :')
die waren er omdat strawberry domme dingen postte. Strawberry die met grote onzin kwam aanzetten, daar begon het allemaal mee.

en ik zal later wel nog even weer wat lijsten oprakelen, want dat stuk van de boeken heb ik nog niet echt goed gelezen, alleen maar 1 malig een keertje.

en ik houd me er niet meer zo mee bezig. ik doe al tijden niets.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:20:43 #122
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97567625
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
die waren er omdat strawberry domme dingen postte. Strawberry die met grote onzin kwam aanzetten, daar begon het allemaal mee.
:')

Nee jij dan, die een meid zwanger wil maken zodat ze bij je blijft...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:22:54 #123
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97567717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

ohja dat ja.

dat lijkt me voor minnemin wel een goede taktiek. goh, als ik me zo voorstel dat zij dan een man aanklampt, en dan zo (wat godshand noemt )"ogen krijgt alsof ze de bruiloft aan het plannen is."
en dan zegt ze zo tegen hem van: " ik ben zwanger". terwijl de hele boodschap overduidelijk is en in de lucht zweeft dat er getrouwd gaat worden, en huisje boompje beestje.
ooowwwwhhh jee dat gaat helemaal goedkomen dan
vooral omdat er al geestelijke connectie is omdat de man al seks met haar heeft gehad dan enzo, en als ze hem dan al vaker lief heeft aangekeken dan heeft ze hem gewoon verliefd gemaakt volgensmij. dat lief aankijken, ohjee, dat is echt een truuk die vrouwen kunnen doen.
pi_97567752
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je zegt dat je in therapie zit, wat heel goed is, maar om heel eerlijk zijn schuif het versieren even opzij tot de therapie over is. Ik heb zelf ook in therapie gezeten en weet dat het nogal intensief kan zijn .
Als je er aantoe bent kun je vanzelf wel gaan daten , denk dat je beter nu met volle overgave op de therapie kan richten.
Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan. Maar los daarvan, ook een mens in opbouw heeft behoeftes! Ik wil van mijn niet-open opstelling af.

MLiG, ik snap weinig van je laatste post.
pi_97567858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ohja dat ja.

dat lijkt me voor minnemin wel een goede taktiek. goh, als ik me zo voorstel dat een vrouw je aanklampt, en dan zo (wat godshand noemt )"ogen krijgt alsof ze de bruiloft aan het plannen is."
en dan zo zegt van " ik ben zwanger". terwijl de hele boodschap overduidelijk is dat je dan met elkaar gaat trouwen. ooowwwwhhh jee dat gaat helemaal goedkomen dan
vooral omdat er al geestelijke connectie is omdat de man al seks met haar heeft gehad dan enzo, en als ze hem dan al vaker lief heeft aankeken dan heeft ze hem gewoon verliefd gemaakt volgensmij.
Je ouders betalen de bruiloft zeker? En voor het kind? Ja, komt helemaal goed dan.

Wat leef jij toch in een fucking droomwereld steeds.
Ron Paul 2012
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:28:59 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97567958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ohja dat ja.

dat lijkt me voor minnemin wel een goede taktiek. goh, als ik me zo voorstel dat zij dan een man aanklampt, en dan zo (wat godshand noemt )"ogen krijgt alsof ze de bruiloft aan het plannen is."
en dan zegt ze zo tegen hem van: " ik ben zwanger". terwijl de hele boodschap overduidelijk is en in de lucht zweeft dat er getrouwd gaat worden, en huisje boompje beestje.
ooowwwwhhh jee dat gaat helemaal goedkomen dan
vooral omdat er al geestelijke connectie is omdat de man al seks met haar heeft gehad dan enzo, en als ze hem dan al vaker lief heeft aangekeken dan heeft ze hem gewoon verliefd gemaakt volgensmij. dat lief aankijken, ohjee, dat is echt een truuk die vrouwen kunnen doen.
Tja, jammer dat dat alleen bij wanhopige types als jou werkt. Normale kerels blijven niet na een ONS dan maar gewoon bij zo'n vrouw.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef minnemin het volgende:
Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan.
Je begrijpt hopelijk ook dat je met zo'n instelling geen relatiemateriaal bent en kerels na een paar keer seks wel genoeg van je hebben?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97567984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef minnemin het volgende:

[..]

Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan. Maar los daarvan, ook een mens in opbouw heeft behoeftes! Ik wil van mijn niet-open opstelling af.

MLiG, ik snap weinig van je laatste post.
Jawel dat snap ik , wel maar je zit ook niet voor niets in therapie en dan komt al veel op je af om juist je leven weer beter te maken, en misschien maakt het daten het juist ingewikkelder en dat zou zonde zijn. Ik denk dat je beter kan richten op leven opbouwen en leren contacten aangaan en daardoor dus opener te worden en dan pas over te gaan op daten.
Als je sowieso makkelijker word in benaderen en opener worden tegen mensen dan komt later alleen maar het daten ten goede.
Wat ik wel kan voorstellen is dat je met begeleider wel bespreekt dat je moeite hebt met contacten en juist wil leren nieuwe contacten aan te gaan.
pi_97568044
Ik wil te veel. Check. Oude vriend. Oké slapen. Zo wordt het er ook niet beter op.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:34:39 #129
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97568152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

dat is gewoon een wilde gedachte waar ik zelf weleens over nadenk. en eens een keer postte

voor minnemin is het al sneller, makkelijker en beter uitvoerbaar
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:35:59 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97568202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is gewoon een wilde gedachte waar ik zelf weleens over nadenk. en eens een keer postte

voor minnemin is het al sneller en beter uitvoerbaar
Minnemin wil geen wanhopige gozer maar een normale gozer. En een normale kerel die erachter komt dat z'n scharrel opzettelijk zwanger is geraakt is sowieso meteen weg. En een kind vergroot je kansen op de date-markt ook niet bepaald.

Maargoed, alleen jij met je rare kronkels kunt dit soort dingen bedenken.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:43:12 #131
108913 Godshand
guide4you
pi_97568430
Dit topic is wel een mooi stel gekken bij mekaar :')

Jammer dat de sterspelers MLiG, Richard en Lanterfanter aan de meet ontbreken :{
pi_97568431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

En een kind vergroot je kansen op de date-markt ook niet bepaald.
Inderdaad, voor je het weet is de kerel die zich wel aan je bindt een viezerik die meer geilt op je kind dan op jou.
pi_97568443
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef Godshand het volgende:
Dit topic is wel een mooi stel gekken bij mekaar :')

Jammer dat de sterspelers MLiG, Richard en Lanterfanter aan de meet ontbreken :{
Wutwut, MLiG, JIJ OOK NIET?! :o
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:44:46 #134
108913 Godshand
guide4you
pi_97568472
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ach, ik ben gek genoeg om er wel te zijn :')

Maar nu ga ik op 1 oor

Laterzzz
pi_97568484
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, ik ben gek genoeg om er wel te zijn :')

Maar nu ga ik op 1 oor

Laterzzz
O ja laterzzz2
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:45:52 #136
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97568497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:

[..]

weet niet. er is onterecht "misschien" weggehaald.

ik denk niet dat ik ga komen he :') ik weet niet misschien als ik de aanwezigen lijst nogeens check. en dan dingen meezitten. en ik me goed genoeg voel. en dan me goed genoeg voel om een personage te imiteren wat me lukt, waar niets mis mee lijkt tijdens de meet. zodat jullie allemaal zo zijn van dat julie het verkeerde beeld van me hadden.

maar het klinkt allemaal beetje te moeilijk om dat voor elkaar te krijgen
pi_97568524
Zo een meet kan best wel leuk zijn eigenlijk, ik denk dat het type personen die er komt nog erg uiteen kan lopen :)
MLiG, je kan dan toch ook gewoon jezelf (proberen te) zijn?

[ Bericht 34% gewijzigd door greatjob op 01-06-2011 00:56:42 ]
pi_97568889
en truste iedereen. ik ga ook zo maar pitten.
pi_97569293
truste. ik verveel me kapot (ben ook niet echt moe)
Finally, someone let me out of my cage
pi_97569749
ik word helemaal gek. mn computer is kapot, ik kan bijna niks doen, mn internet valt om de minuut uit, ik heb geen oortjes dus ik kan geen muziek luisteren, mn ouders liggen te pitten en worden van alles wakker, en ik heb geen boeken of ander leesvoer...
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 1 juni 2011 @ 02:38:41 #141
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97570540
@catbert

ik volg niet meer. voorvocht blijft gewoon nog uit die klier komen.
en zaadcellen uit de teelballen.
dat staat toch op wiki?

lijkt mij dat als je voorvocht lekt, de BEDOELING is van het lichaam dat er 0 zaadcellen bijkomen.
netals dat het de bedoeling is dat als je plast, dat er 0 zaadcellen bijkomen.
als je niet klaar aan het komen bent(voorvocht lekken, plassen, stil zitten, sporten, poepen, neuken, (allemaal zonder klaarkomen)), komen er ook geen zaadcellen helemaal omhoog uit de balzak lijkt mij.

jij zegt dat er altijd verhoudingen van zaadcellen zijn, en er ook altijd zaadcellen inzitten of er nou voorvocht uitkomt, of sperma
waarom zijn dan niet alle verhoudingen mogelijk tussen de 2 uitersten? dat je zeg maar
-een beetje kan klaarkomen, met bijna alleen voorvocht.
-en middelmatig kan klaarkomen, met sperma met lage zaadcelcount.
-en kijhard met sperma met veel zaadcellen(de droom van impotent wordende mannen)

lijkt me wel mooi advies voor impotente mannen. je moet gewoon harder klaarkomen _O-

volgensmij is nou juist dat je alleen maar
-of wel kan klaarkomen. (met zaadcellen)
-of niet kan klaarkomen( dus met zo min mogelijk zaadcellen).
volgensmij is dat de bedoeling van het lichaam

en die zo min mogelijk zaadcellen, dat lijkt mij net zo hard er uit te lekken tijdens plassen, poepen, niets doen, etcetc. als tijdens het voorvocht lekken.

waarom voelt het zo anders aan dan(voor de man)

quote:
Voorvocht is vrijwel alleen maar vocht uit de prostaatklier, maar er kunnen al wat spermacellen losgelaten zijn uit de teelballen.
spermacellen die loslaten bij de teelballen, en dan dat hele stuk de balzak uit. ik geloof er niets van.
volgensmij is de bedoeling van het lichaam dat dat juist 0 is. netzoals bij pissen en andere dingen die toevoer van zaadcellen 0 is.

het teveel aan zaadcellen wordt trouwens gewoon opgenomen in de bloedbaan(dacht ik). en is niet zo dat dat er alleen maar kan uitkomen op andere manieren of dat je balzak ontploft.

maargoed jij zegt dus dat er wel wat loopt(altijd ofzo? of nooit behalve bij klaarkomen en bij voorvocht lekken?).

volgensmij gaat voorvocht lekken gewoon perongeluk, en doet het lichaam er niet express zaadcellen bij dat is nergens voor nodig.
aardbei had weer iets gevonden over "hermetisch afgesloten"wat dat ook moge betekenen. dus echt compleet 0 en dat beweerden 2 profesoren van de vu en nog iets. ik weet niet

ik denk dat ik het zelf gewoon goed heb, en ik geef daar al jaren lang geen millimeter aan toe. ik negeer al het andere wat ik hoor als mythes , en ik interesseer me er helemaal niets in want het boeit me niet. Ik heb alleen een stom karakter dat ik jou gewoon niet kan uitstaan, met je 400 hockeymeisjes en je vriendin(wat ze in jou ziet snap ik echt niet).

quote:
18s.gif Op woensdag 1 juni 2011 01:38 schreef minibeer het volgende:
ik word helemaal gek. mn computer is kapot, ik kan bijna niks doen, mn internet valt om de minuut uit, ik heb geen oortjes dus ik kan geen muziek luisteren, mn ouders liggen te pitten en worden van alles wakker, en ik heb geen boeken of ander leesvoer...
je hebt een vriendin nodig die jou op dit soort momenten een leuk verhaaltje vertelt

[ Bericht 14% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-06-2011 04:08:07 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:45:08 #142
52513 whosvegas
The Trickster
pi_97571427
quote:
Update:

Date met een Fokker?
Are you nuts??
pi_97571485
quote:

Ik voldoe aan al jouw criteria :* Goddelijk lijf is in the eye of the beholder, dat dan weer wel ;)

Even los van mijn eigen geschiktheid ;), goed om te zien dat je met therapie en wilskracht er echt wat van maakt. Het lijkt er ook op dat je snapt dat een leuke vent niet zomaar aan de haak geslagen is. Je komt in elk geval niet uit het veld geslagen over.

Je aanpak vind ik ook goed, je spreekt mensen aan en probeert gesprekken gaande te houden en contacten aan te houden. Dat er nog geen interesse door je opgemerkt wordt ligt misschien aan de rest van je houding. Zoals je zelf zegt kom je heel gesloten over en dat maakt het voor een man niet makkelijk om interesse te herkennen. Je zal dus aan je openheid moeten werken (daar is je therapie voor) of zelf botweg initiatief nemen. Als tatoeageman niet naar jou komt, dan moet jij maar naar tatoeageman, nietwaar? :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:54:40 #144
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573300
Ik vind het zowieso lastig om in de vroege ochtend oogcontact te maken naar mooie vrouwen in de trein of in de metro.

Ik snap zoiets ook niet... het is stralend mooi weer, die chicks hebben kei-hard hun best gedaan om er goed uit te zien.. (strak rokje of broekje aan, makeup op, haar mooi glanzend... en dan trekken ze zo'n chagerijnige smoel die nog meer naar beneden gaat als ik uberhaupt oog contact met hun probeer te maken...

Wat gaat er hier mis?!?! :( :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97573450
het is gewoon te vroeg
bedenk wel dat die look hun uren gekost heeft he :P
die dames zijn dus al vanaf 5 uur op ;) daar word elk mens chagrijnig van :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:00:37 #146
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97573451
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vind het zowieso lastig om in de vroege ochtend oogcontact te maken naar mooie vrouwen in de trein of in de metro.

Ik snap zoiets ook niet... het is stralend mooi weer, die chicks hebben kei-hard hun best gedaan om er goed uit te zien.. (strak rokje of broekje aan, makeup op, haar mooi glanzend... en dan trekken ze zo'n chagerijnige smoel die nog meer naar beneden gaat als ik uberhaupt oog contact met hun probeer te maken...

Wat gaat er hier mis?!?! :( :')
Ja die types heb je, van die chronisch ontevreden vrouwen die zich overal te goed voor vinden.
Die krijgen al hun hele leven van kerels te horen hoe mooi ze wel niet zijn en zijn er zelf in gaan geloven.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:06:50 #147
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
het is gewoon te vroeg
bedenk wel dat die look hun uren gekost heeft he :P
die dames zijn dus al vanaf 5 uur op ;) daar word elk mens chagrijnig van :P
En hoe verklaar jij dat met uitgaan? Hetzelfde verhaal.. :)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97573624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ja die types heb je, van die chronisch ontevreden vrouwen die zich overal te goed voor vinden.
Die krijgen al hun hele leven van kerels te horen hoe mooi ze wel niet zijn en zijn er zelf in gaan geloven.
Haha, te arrogant om een compliment te kunnen waarderen; ik ken ze ook idd.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:07:44 #149
179534 Waaghals
pi_97573654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, te arrogant om een compliment te kunnen waarderen; ik ken ze ook idd.
daar zijn wij als geslacht zelf verantwoordelijk voor :')
pi_97573664
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

En hoe verklaar jij dat met uitgaan? Hetzelfde verhaal.. :)
hun mooie pumps knellen
(serieus probeer daar maar eens een paar uur op uit te gaan :P)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:10:31 #151
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hun mooie pumps knellen
Misschien een leuk idee om een portable klapstoeltje mee te nemen en die aan een mooie dame aan te bieden op de dansvloer als haar pumps weer eens knellen? :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97573767
quote:

[..]

hun mooie pumps knellen
investeren in een paar goeie manolo blahniks scheelt al een heleboel
pi_97573811
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Waaghals het volgende:

[..]

daar zijn wij als geslacht zelf verantwoordelijk voor :')
hoezo dat? maken "wij" zulke onoprechte complimenten dan?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:15:20 #154
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef missyB het volgende:

[..]

Of gewoon een lekkere cocktail drinken, en daarna nog 3.... :D
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97573835
Nee even serieus...
Ik ken het type ook wel... Ze zijn mooi maar meer dan alleen er naar kijken moet je niet doen

Het zijn geen meisjes met een karakter waar je een langdurige relatie op bouwt.
Jullie (nu ga ik even generaliseren) moet een lief zonnig meisje zoeken!
Een meisje dat glimlacht om het liedje dat ze op de radio hoort
Een meisje dat opstaat voor een omatje in de bus
Een meisje dat iets aardigs zegt tegen het kassameisje bij de supermarkt
Een meisje dat je wisselgeld opraapt als je het laat vallen

Natuurlijk moet ze ook aantrekkelijker zijn maar zo'n meisje word vanzelf prachtig omdat ze straalt
wat ze ook aan heeft en hoe haar haar ook glanst of niet

Zo dat was mijn suikerzoete heeft-te-veel-disneyfilms-gekeken-in-haar-leven uberromantische post voor vandaag
Maar ik vind het wel echt :Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:17:44 #156
179534 Waaghals
pi_97573883
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

hoezo dat? maken "wij" zulke onoprechte complimenten dan?
oprecht of onoprecht maakt niet zoveel uit, als je het maar vaak genoeg hoort of ervaart op een andere manier word je wel arrogant
pi_97573888
quote:

[..]

hun mooie pumps knellen
Tegen de meiden die dat probleem hebben zou ik willen zeggen: draag dan geen pumps, ik vind je leuker zonder hak en met een vriendelijk gezicht; dan met hak en een grafkop omdat je pijn hebt.
pi_97573933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tegen de meiden die dat probleem hebben zou ik willen zeggen: draag dan geen pumps, ik vind je leuker zonder hak en met een vriendelijk gezicht; dan met hak en een grafkop omdat je pijn hebt.
ah maar die meisjes willen ook helemaal geen aardige jongen daten zoals jij die opzoek is naar een leuk innerlijk
zij willen de kerel uit de kroeg die met de meeste meisjes geneukt heeft
omdat zij dan net zo mooi zijn als die andere meisjes
en als hij bij haar blijft (echt waar ze kan hem heus veranderen) dan is ze nog mooier en leuker dan die andere meisjes want zij heeft hem 'gewonnen'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:19:45 #159
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573940
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nee even serieus...
Ik ken het type ook wel... Ze zijn mooi maar meer dan alleen er naar kijken moet je niet doen

Natuurlijk moet ze ook aantrekkelijker zijn maar zo'n meisje word vanzelf prachtig omdat ze straalt

Zo dat was mijn suikerzoete heeft-te-veel-disneyfilms-gekeken-in-haar-leven uberromantische post voor vandaag
Dat meisje bestaat wel, ze is gewoon te arrogant of eerder gezegt te bang imho om dat toe te geven.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:20:43 #160
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ah maar die meisjes willen ook helemaal geen aardige jongen daten zoals jij die opzoek is naar een leuk innerlijk
zij willen de kerel uit de kroeg die met de meeste meisjes geneukt heeft
omdat zij dan net zo mooi zijn als die andere meisjes
en als hij bij haar blijft (echt waar ze kan hem heus veranderen) dan is ze nog mooier en leuker dan die andere meisjes want zij heeft hem 'gewonnen'
Niet iedereen is op zoek naar een one lay fuck! Daar komt alleen maar gezeik en gezever van...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97573989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:19 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Dat meisje bestaat wel, ze is gewoon te arrogant of eerder gezegt te bang imho om dat toe te geven.
huh?

die meisjes bestaan uiteraard
en die zijn ook helemaal niet te arrogant of bang om dat toe te geven
die meisjes zijn overal... Ik kan er zo 20 opnoemen in mijn directe omgeving

Meisjes die nog niet zo zijn, die nog niet lekker in hun vel zitten en genoeg zelf vertrouwen hebben om de uiterlijke schijn te laten voor wat hij is, daar moet je met een grote boog omheen denk ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97573997
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Niet iedereen is op zoek naar een one lay fuck! Daar komt alleen maar gezeik en gezever van...
nee dat zeg ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:22:22 #163
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574008
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nee even serieus...

Dit soort meisjes zijn juist het leukste ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97574025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
die meisjes zijn overal... Ik kan er zo 20 opnoemen in mijn directe omgeving
Kan ik geïntroduceerd worden ;)?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:26:25 #165
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97574094
Ik vind eerlijk gezegd de gedachte van dat mannen achter de vrouwen aan moeten gaan overrated..

We leven in een maatschappij waarin vrouwen net zoveel kunnen verdienen als mannen, zelfstandig hun eigen shit kunnen regelen en zelfs het recht hebben ( en dan ga ik niet met vingers wijzen ) om te scheiden van hun man inclusief zijn inboedel, inkomen en kroost.

Om die reden alleen al vind ik dat vrouwen veel meer macht hebben in dat opzicht. Dan kan je dat wel goedpraten met zij voeden de kinderen op. Zij doen het huishouden naast hun werk ernaast Dat is niet helemaal waar... mannen doen dat net zo goed.

Dus waarom moet een man zich bewijzen als een vrouw dat net zo goed hoort te doen..?
:)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:27:27 #166
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef missyB het volgende:
SATC fan?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de gedachte van dat mannen achter de vrouwen aan moeten gaan overrated..
Is dan jammer voor je. Je kunt niet even een paar miljoen jaar evolutie opzij zetten. Vrouwen en mannen werken gewoon anders, en vrouwen willen gewoon uberhaupt niet het initiatief moeten nemen over het algemeen. De meiden die dat wel doen zijn meestal de types waar het anders helemaal niet meer gaat gebeuren.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:28:18 #167
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574143
quote:

We leven in een maatschappij waarin vrouwen net zoveel kunnen verdienen als mannen, zelfstandig hun eigen shit kunnen regelen en zelfs het recht hebben ( en dan ga ik niet met vingers wijzen ) om te scheiden van hun man inclusief zijn inboedel, inkomen en kroost.

Om die reden alleen al vind ik dat vrouwen veel meer macht hebben in dat opzicht. Dan kan je dat wel goedpraten met zij voeden de kinderen op. Zij doen het huishouden naast hun werk ernaast Dat is niet helemaal waar... mannen doen dat net zo goed.

Dus waarom moet een man zich bewijzen als een vrouw dat net zo goed hoort te doen..?
Is ook zo, altijd mekkeren dat ze geen huisvrouw willen zijn maar als er iets over gezegd wordt is het meteen "Ja, maar wij doen het huishouden!"

pi_97574203
quote:

dat doen ze toch ook?

Ik krijg sterk het idee dat jullie gewoon achter de verkeerde vrouwen aan zitten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97574231
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

SATC fan?

[..]

Is dan jammer voor je. Je kunt niet even een paar miljoen jaar evolutie opzij zetten. Vrouwen en mannen werken gewoon anders, en vrouwen willen gewoon uberhaupt niet het initiatief moeten nemen over het algemeen. De meiden die dat wel doen zijn meestal de types waar het anders helemaal niet meer gaat gebeuren.
wat een onzin
ik heb genoeg mensen versiert in mijn leven
genoeg vriendinnen van me hebben zelf initiatief genomen als ze een kerel tegen kwamen die ze zagen zitten
en die zijn echt niet allemaal kansloos :') (en ik zelf ben dat ook niet hoop ik :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97574250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
Mee eens; plus daar komt bij... is het eigenlijk wel zo leuk wanneer de rollen omgedraaid zouden worden? Ik heb een keer een date gehad waarbij de meid mij super leuk vond, maar ik vond haar niet zo leuk... ook dat is niet wat je zoekt.
pi_97574282
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een onzin
genoeg vriendinnen van me hebben zelf initiatief genomen als ze een kerel tegen kwamen die ze zagen zitten
en die zijn echt niet allemaal kansloos :') (en ik zelf ben dat ook niet hoop ik :P )
Het blijven uitzonderingen op de regel. Bovendien zijn de mannen waarbij ze het initiatief zullen nemen, ook de mannen zijn die zelf geen probleem hebben om een meid te versieren... Ik had op de middelbare school een vriend waarvan het bekend was dat er op een bepaald moment minstens 7 meiden verliefd op waren (ze hadden dat namelijk allen kenbaar gemaakt)... dat type man.
pi_97574299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mee eens; plus daar komt bij... is het eigenlijk wel zo leuk wanneer de rollen omgedraaid zouden worden? Ik heb een keer een date gehad waarbij de meid mij super leuk vond, maar ik vond haar niet zo leuk... ook dat is niet wat je zoekt.
Nee maar dat is gewoon jammer
als jij een meisje ziet zitten en zij vraagt als eerst of je zin hebt om eens uit eten te gaan is dat dan erg?
Lijkt mij alleen maar handig en tijdsbesparend

Als ik iemand leuk vond dan zei ik dat of vroeg ik die persoon mee uit
nou wilde die persoon niet is dat ook oke... weet ik dat ook weer en kun je weer verder
Zou ik moeten wachten omdat ik vrouw ben? En dan weken later (waarna je alleen maar dingen opbouwt in je hoofd) er achter komen dat hij niet op blond valt?
blegh daar hou ik niet van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97574377
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als jij een meisje ziet zitten en zij vraagt als eerst of je zin hebt om eens uit eten te gaan is dat dan erg?
Lijkt mij alleen maar handig en tijdsbesparend

Als ik iemand leuk vond dan zei ik dat of vroeg ik die persoon mee uit
nou wilde die persoon niet is dat ook oke... weet ik dat ook weer en kun je weer verder
Zou ik moeten wachten omdat ik vrouw ben? En dan weken later (waarna je alleen maar dingen opbouwt in je hoofd) er achter komen dat hij niet op blond valt?
blegh daar hou ik niet van
Nee absoluut; neem zeker initiatief als je iets wil. Ik zeg alleen dat het initiatief meestal van de man af moet komen, en dat wanneer je altijd zeurt dat vrouwen nooit initiatief nemen en het overkomt je een keer wel... dat het dan ook niet altijd zo leuk hoeft te zijn.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:36:52 #174
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574378
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
wat een onzin
Ja, had al zo'n vermoeden dat ik sommigen tegen het zere been zou schoppen. Het is gewoon wat ik om me heen zie gebeuren, de knappe meiden gaan niet zelf achter kerels aanzitten. Ik hou er ook niet van als een meid de date gaat regelen. Da's mijn 'job'.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, dan krijg je dus situaties waarbij je een meid niet zo interessant vindt en je dan moet gaan bedenken of je d'r meteen afwijst of toch met haar uit eten gaat.
pi_97574404
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het blijven uitzonderingen op de regel. Bovendien zijn de mannen waarbij ze het initiatief zullen nemen, ook de mannen zijn die zelf geen probleem hebben om een meid te versieren...
mijn vriendje had nog nooit een vriendin gehad toen ik hem leerde kennen
ik heb de subtiele hints geprobeerd maar dat werd niets omdat hij blind daar voor is
hij kan niet flirten en als een meisje hem leuk vind kan ze naakt hier aan bellen en hij snapt het nog niet
dus toen heb ik hem gewoon gevraagd... ik ben geen mila kunis maar ik ben ook niet afzichtelijk dat het anders met mij nooit meer iets was geworden hoor

Een heel goede vriendin van me is nu een aantal jaar single
Dat vind ze jammer omdat veel mensen in haar omgeving een relatie hebben en ze wil dat ook
Ze is hardstikke lief, aantrekkelijk, hoog opgeleid
dus nu gaat ze op dates, via internet, speeddaten, blind dates...
Soms zit er wat tussen... nog vaker niet
Ze is nog steeds single en niet wanhopig en ze komt (dat weet ik zeker) vanzelf aan de man
maar omdat ze vanuit zichzelf op date gaat is ze niet de moeite? of zijn de mannen waarmee ze date niet de moeite?

Ik snap het niet hoor...
Ik en die vriendin van me lijken me alleen maar voorbeelden van een gezonde, geestelijk normale jonge vrouw
(ipv van die oppervlakkige types die zeker mooier zijn dan zij en ik maar ook een stuk zuurder waar het net over ging)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:38:59 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
mijn vriendje had nog nooit een vriendin gehad toen ik hem leerde kennen
ik heb de subtiele hints geprobeerd maar dat werd niets omdat hij blind daar voor is
Ja over dat soort kerels heb ik het dus niet he...

Ik snap niet dat je daar wat mee wil hebben maargoed, ieder z'n ding.
pi_97574467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, had al zo'n vermoeden dat ik sommigen tegen het zere been zou schoppen. Het is gewoon wat ik om me heen zie gebeuren, de knappe meiden gaan niet zelf achter kerels aanzitten. Ik hou er ook niet van als een meid de date gaat regelen. Da's mijn 'job'.
Nee uiteraard zijn er bepaalde meisjes die dat not done vinden
maar die meisjes vind ik vaak persoonlijk helemaal niets...
Ze zijn leeg en denken in stereotypen die er in worden geramd door tvseries als gossip girl (oke nu generaliseer ik zelf dat weet ik... sommige zijn ook vast aardig.. en mooie meisjes zijn niet per definitie onaardig)
Maar mensen die nog denken in termen van 'omdat het zo hoort' horen in mijn ogen niet thuis in onze moderne samenleving
we zijn dit toch al lang voorbij?
Het is zo ambitieloos!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:40:51 #178
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ze zijn leeg en denken in stereotypen die er in worden geramd door tvseries als gossip girl (oke nu generaliseer ik zelf dat weet ik... sommige zijn ook vast aardig.. en mooie meisjes zijn niet per definitie onaardig)
Maar mensen die nog denken in termen van 'omdat het zo hoort' horen in mijn ogen niet thuis in onze moderne samenleving
Het is zo ambitieloos!
'Omdat het hoort' vind ik ook geen reden. Er leiden meer wegen naar Rome.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:40:52 #179
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97574491
quote:

[..]

Het is zo ambitieloos!
Amen
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:41:53 #180
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574520
quote:
Het is zo ambitieloos!
Wat een onzin. Ik heb in mijn omgeving voornamelijk HBO of WO opgeleide vrouwen, die zijn allesbehalve 'leeg'. Maar juist die stellen het op prijs als de man het initiatief neemt wat betreft dates en die verwachten ook dat subtiele hints dat ze je leuk vinden wel opgepikt worden.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:42:17 #181
179534 Waaghals
pi_97574527
quote:

[..]

Je hebt een goed punt, maar met deze zin trek je het in het belachelijke
pi_97574528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja over dat soort kerels heb ik het dus niet he...

Ik snap niet dat je daar wat mee wil hebben maargoed, ieder z'n ding.
het is ook zeker niet het type dat ik daarvoor gedate heb maar wel de eerste die mij echt gelukkig maakt
Ik had ook nooooit verwacht dat ik op hem juist verliefd zou worden maar ik ben het wel, en al bijna 4 jaar
natuurlijk dacht ik wel oho toen ik hoorde dat hij nog nooit een vriendin had gehad (omdat ik me suf heb 'gedate' voor hem en ik dacht dan onze verwachtingen en ervaring zo veel van elkaar zouden verschillen dat het niet zou werken)
Maar het is een geweldige kerel, sociaal enorm vaardig, slim, gul, lief, begripvol, met een sterk karakter etc
waarom zou ik hem dan niet daten? omdat hij geen relatie had gehad? Dat is als zeggen ik ga je niet daten omdat je 8 jaar jonger bent... Dat gaat ook nergens over
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:43:07 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef incognitoomuch het volgende:

Amen
Dat zeg je ook vooral omdat je bang bent op je plaat te gaan. Laat dat nu eens los man. Het is juist leuk om die date te regelen voor een meid. Je bent toch een kerel en geen bang jochie? Hoe moeilijk is het ook om haar uit te nodigen een drankje te doen ergens? Damn...
pi_97574560
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb in mijn omgeving voornamelijk HBO of WO opgeleide vrouwen, die zijn allesbehalve 'leeg'. Maar juist die stellen het op prijs als de man het initiatief neemt wat betreft dates en die verwachten ook dat subtiele hints dat ze je leuk vinden wel opgepikt worden.
ik ken genoeg mensen die aan de uni studeren en nog leeg zijn hoor :')
Hoeveel vrouwen hebben wel niet de opleiding maar werken toch partime omdat ja ik ben nou eenmaal de vrouw en iemand moet zrogen dat het huis in orde is?
blegh
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:44:41 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou ik hem dan niet daten? omdat hij geen relatie had gehad?
Nee, omdat overduidelijke hints dat een meid hem ziet zitten snappen kennelijk teveel gevraag is. Maar het is wel duidelijk dat in jullie relatie jij de broek aan hebt. Moet je maar willen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
Tuurlijk joh. Mensen die WO studeren zijn een voor een stiekem heel erg dom, terwijl al die MBOers zo lekker "streetwise" zijn :')
pi_97574613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat zeg je ook vooral omdat je bang bent op je plaat te gaan. Laat dat nu eens los man. Het is juist leuk om die date te regelen voor een meid. Je bent toch een kerel en geen bang jochie? Hoe moeilijk is het ook om haar uit te nodigen een drankje te doen ergens? Damn...
uiteraard is dat leuk!
en ik zeg ook niet dat mannen nu gewoon moeten gaan afwachten
maar waarom zou het speelveld niet gelijk zijn?
we zijn toch net zo capabel als een man om dit te regelen? om te gaan voor wat we willen?

En daar over gesproken: Ik ga even een baan scoren!
Ik vind de discussie heel boeiend maar ik moet ook echt ff wat gaan regelen zodat ik niet werkloos ben volgend jaar :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97574650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, omdat overduidelijke hints dat een meid hem ziet zitten snappen kennelijk teveel gevraag is. Maar het is wel duidelijk dat in jullie relatie jij de broek aan hebt. Moet je maar willen.
haha zou je denken he? maar dat is eigenlijk niet...
hoewel zo komt het naar de buitenwereld vast over dat wel

hij was gewoon te onzeker omdat hij dacht dat ik hem nooit leuk zou vinden
lief toch?
nou en ik vond dat wel en omdat ik actie heb ondernomen zijn we nu al bijna 4 jaar gelukkig samen
prachtig toch O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97574657
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen hebben wel niet de opleiding maar werken toch partime omdat ja ik ben nou eenmaal de vrouw en iemand moet zrogen dat het huis in orde is?
blegh
Mee eens; ik ken meiden die zo ontzettend veel mensen kennen en die zo ontzettend veel activiteiten hebben (WO opgeleid), en die ik nog enigszins leeg vindt. Ze hebben gewoon met iedereen in hun leven een oppervlakkige connectie... iets afspreken met zo'n meid is ook niet te doen, omdat ze permanent de komende 3 weken volgeboekt zit.

PS. ja ik ben afgelopen september voor zo'n meid gevallen, en het viel wel tegen...
pi_97574668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk joh. Mensen die WO studeren zijn een voor een stiekem heel erg dom, terwijl al die MBOers zo lekker "streetwise" zijn :')
waar zeg ik dat? :')
Je bent wel goed in dingen lezen die er niet zijn

En nu moet ik echt echt weg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:46:41 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard is dat leuk!
en ik zeg ook niet dat mannen nu gewoon moeten gaan afwachten
maar waarom zou het speelveld niet gelijk zijn?
Omdat mannen en vrouwen gewoon niet gelijk zijn, en dat zullen ze nooit zijn ook. Met gelijk bedoel ik niet gelijkwaardig oid, maar mannen en vrouwen zitten gewoon anders in elkaar. Gelukkig maar ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
waar zeg ik dat? :')
Je bent wel goed in dingen lezen die er niet zijn
Jij zegt dat je een paar WO types 'kent' die 'leeg' zijn. Nou, gefeliciteerd met deze statistisch volledig onrelevante groep.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:47:32 #191
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Omdat mannen en vrouwen gewoon niet gelijk zijn, en dat zullen ze nooit zijn ook. Met gelijk bedoel ik niet gelijkwaardig oid, maar mannen en vrouwen zitten gewoon anders in elkaar. Gelukkig maar ook.
Heel goed, hoe vaak ik al niet vrouwen op mijn dak heb gekregen die dit verkeerd begrepen. :')
pi_97574707
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

is dat nature of nurture?
Dat riepen ze vroeger ook toen vrouwen buitenshuis wilde werken
of als handelingsbekwaam wilde worden gezien!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:49:20 #193
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zeg letterlijk dat ik gelijk bedoel en niet gelijkwaardig. Gezien jouw intelligentie heb ik zo m'n twijfels over al die WOers die jij zogenaamd zou kennen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:49:27 #194
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97574762
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik heb al een vriendin en jij kent me niet. Maar als we straks in een tijd leven waarin het normaal is om 2 of meerdere vriendinnen te hebben mag je me gerust daarvan op de hoogte brengen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:53:54 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb al een vriendin en jij kent me niet. Maar als we straks in een tijd leven waarin het normaal is om 2 of meerdere vriendinnen te hebben mag je me gerust daarvan op de hoogte brengen.
Wat doe je dan hier? Of je helpt mensen die issues hebben met versieren, of je hebt issues met versieren. Klagen over hoe oneerlijk die 'verdeling' is helpt niemand.
pi_97574959
Ben er weer vandoor; even lekker in de gewichten gaan hangen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:56:26 #197
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574998
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ben er weer vandoor; even lekker in de gewichten gaan hangen.
Goed plan, moet ik ook nodig doen. Kan me alleen in m'n eentje te moeilijk motiveren voor fitness. Zondag is de laatste wedstrijd dus ik moet echt wat gaan doen deze zomer anders word ik helemaal een blob.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:57:52 #198
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97575047
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier? Of je helpt mensen die issues hebben met versieren, of je hebt issues met versieren. Klagen over hoe oneerlijk die 'verdeling' is helpt niemand.
Ik had moeite met versieren en ik vind het nog steeds moeilijk als ik daar mee word geconfronteerd.
Als jij mij goed advies kan geven hierover: ( ipv jij bent toch geen bang jongetje, maar een echte vent ) dan wil ik mijn oren daar graag voor open zetten.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:02:58 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97575182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef incognitoomuch het volgende:

Ik had moeite met versieren en ik vind het nog steeds moeilijk als ik daar mee word geconfronteerd.
Maar als ik dan stel dat je dus kennelijk bang bent om die stap te nemen kom je met "Je kent me niet"?
pi_97575237
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lijkt mij dat het sowieso voor een deel nature is, daarvoor hoef je alleen naar het verleden, de dierenwereld en de verschillen in bouw tussen man en vrouw te kijken.

Verder vraag ik me af of het überhaupt wel zou werken als de vrouwen net zo op de versiertoer zouden gaan als de mannen, want vooralsnog werkt (en werkte) de huidige methode prima voor de meerderheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')