SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach. Als het werkte!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
dat is misschien niet zo goed voorbeeld.Was eigenlijk maar om 1 ding. Seks. Was namelijk een sekssite.
Een keer een ijsblokje in mijn mond gekregen van een jongedamejammer genoeg bleef het daarbij
Dat werkte zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ach. Als het werkte!
Ijsblokjes. Haha. Hoe kwam dat tot stand?
Sorryquote:
Doel daarvan is toch seks...? Oude vrouwen, snel jeuk, wanhopig, etc...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorryhet ging over oudere vrouwen versieren. Of versierd worden door oudere vrouwen. Volgens mij was het een beetje van beide
Dat klopt wel een beetjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doel daarvan is toch seks...? Oude vrouwen, snel jeuk, wanhopig, etc...
dat zie jij helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg sowieso een beetje het idee dat jullie een slecht vermomde SC zijn?
Alles is wel besproken na 117 delen. Soms komt er een nieuw iemand en die geef je dan weer tips. Versieren is nu niet echt een onderwerp waar je een bibliotheek over vol kunt schrijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Over PUA zijn heel wat boekjes geschreven...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles is wel besproken na 117 delen. Soms komt er een nieuw iemand en die geef je dan weer tips. Versieren is nu niet echt een onderwerp waar je een bibliotheek over vol kunt schrijven
Over 'hoe word ik rijk in 10 stappen' ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over PUA zijn heel wat boekjes geschreven...
Gewoon verkassen naar singles dan maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Niet zo moeilijk. Ga naar een bar waarvan je weet dat er veel vrouwen tussen de 25 en 40 komen. Succes gegarandeerd, zeker als je er eentje treft die al een mokkababy heeft van ene Clarence of Rodney.quote:
Het idee is hetzelfde inderdaad. De mensen die boekjes kopen om er achter te komen hoe ze rijk moeten worden, zijn wsl. dezelfde lui als de lui die boekjes kopen om te leren hoe ze 10 chicks per week het bed in kunnen lullen. Dankzij massale domheid zijn heel wat ondernemers stinkend rijk geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over 'hoe word ik rijk in 10 stappen' ook
Ik wist dat jij ook op vrouwen valtquote:
nvm thenquote:
Dat is misschien ook een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Bah Pua
dat grenst aan seksuele intimidatie
Ja voor mij wel jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou je juist wel moeten minden. Je bent toch een man?
op oudere mannen hoef je niet te jagen, gewoon een kort rokje aantrekken en dicht bij ze gaan staanquote:
Van jongere mannen heb ik ook niet te klagen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
op oudere mannen hoef je niet te jagen, gewoon een kort rokje aantrekken en dicht bij ze gaan staan
ik kijk Les Valseuses, maar ben de subs kwijtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ondertussen naar 500 days of Summer aan het kijken , maybe she is an opperbitty superskank
Als je je maar sletterig genoeg kleedt...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van jongere mannen heb ik ook niet te klagen hoor
ik kijk midsommer murdersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik kijk Les Valseuses, maar ben de subs kwijt
Qua sletterig kleden valt hartstikke mee, misschien doordat ik jonger lijk , word jonger geschat vaak of milfs zijn om een of andere vage reden in .quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je je maar sletterig genoeg kleedt...
Oudere vrouw is meer ervaren. onder andere.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Qua sletterig kleden valt hartstikke mee, misschien doordat ik jonger lijk , word jonger geschat vaak of milfs zijn om een of andere vage reden in .
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is waar komt die fascinatie van jongere mannen voor Milfs vandaan ??
volgens mij valt het daar nogal mee mee en is het meer een hypequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Qua sletterig kleden valt hartstikke mee, misschien doordat ik jonger lijk , word jonger geschat vaak of milfs zijn om een of andere vage reden in .
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is waar komt die fascinatie van jongere mannen voor Milfs vandaan ??
Ligt er maar aan hoe oud je zelf bent.quote:
Dat is gewoon een internetdingetje. Ik ga niet op jacht naar MILFs ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zekerquote:
echt niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is gewoon een internetdingetje. Ik ga niet op jacht naar MILFs ofzoHet is ook niet beter, het maakt echt niet uit of iemand een kind heeft gebaard of niet.
Ik heb het hier over ONS. Voor een potentiële relatie vind ik het minder erg om iemand te daten die al een kind heeft dan iemand die kinderen wil. Ik ben nog niet toe aan kinderen van mijzelf, als zij er al eentje heeft dan is het in de eerste plaats haar kind en hoef ik echt geen vaderrol te vervullen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt niet?
ik weet niet hoe oud je bent en zo maar jij zou het niet erg vinden om kinderen in je schoot geworpen te krijgen?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , want laatst ook de jongen die juist naar me kwam die me leuk vond is ook jonger en wist ook dat ik ouder was, en het boeide hem ook heel weinig. En dat vond ik eigenlijk best typisch.
Het hele idee van milfs bestaat juist grotendeels omdat jongere mannen het zien als sex no strings attachedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt niet?
ik weet niet hoe oud je bent en zo maar jij zou het niet erg vinden om kinderen in je schoot geworpen te krijgen?
oh nee als ONS maakt het niet uit neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het hier over ONS. Voor een potentiële relatie vind ik het minder erg om iemand te daten die al een kind heeft dan iemand die kinderen wil. Ik ben nog niet toe aan kinderen van mijzelf, als zij er al eentje heeft dan is het in de eerste plaats haar kind en hoef ik echt geen vaderrol te vervullen.
Natuurlijk is het wel 'lastiger' dan iemand die nog geen kinderen heeft, maar als je echt verliefd bent dan zijn daar wel mouwen aan te passen.
[..]
Hoezo dat?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerik heb er echt zin in
damn ik kan het nog niet geloven dat het zo is.
Nou het was toch ook een jongen van 27 en ik ben toch echt 10 jaar ouder. Bij mijn ex-scharrel daar was het leeftijd ook 10 jaar mee , maar die had er meer moeite mee naar de omgeving en deze gast had echt een houding van boeiuh dat je 10 jaar jonger bent , en daar ook redelijk makkelijk in wat ik eigenlijk ook wel weer heel relaxed vond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het hier over ONS. Voor een potentiële relatie vind ik het minder erg om iemand te daten die al een kind heeft dan iemand die kinderen wil. Ik ben nog niet toe aan kinderen van mijzelf, als zij er al eentje heeft dan is het in de eerste plaats haar kind en hoef ik echt geen vaderrol te vervullen.
Natuurlijk is het wel 'lastiger' dan iemand die nog geen kinderen heeft, maar als je echt verliefd bent dan zijn daar wel mouwen aan te passen.
[..]
Hoezo dat?
Misschien wil die man wel kinderen maar dan wel als ze wat ouder zijn. Dan is een milf ideaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee als ONS maakt het niet uit nee
behalve als ze per ongeluk binnen lopen
Maar de rest snap ik niet helemaal
die kinderen zitten aan haar vast... Die vaderrol zul je toch uiteindelijk moeten gaan spelen
waarom iemand daten met kinderen als je dat niet wil?
Terrasje pakkenquote:
Uiteindelijk ja. Maar dat is dan een commitment waar je voor kiest. En dat is nog steeds niet mijn kind en ik ben dan ook niet hoofdverantwoordelijk voor de opvoeding. Voor mij maakt dat wel verschil.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee als ONS maakt het niet uit nee
behalve als ze per ongeluk binnen lopen
Maar de rest snap ik niet helemaal
die kinderen zitten aan haar vast... Die vaderrol zul je toch uiteindelijk moeten gaan spelen
waarom iemand daten met kinderen als je dat niet wil?
hihi dan ben je zelfs voor mij een oudere vrouwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou het was toch ook een jongen van 27 en ik ben toch echt 10 jaar ouder. Bij mijn ex-scharrel daar was het leeftijd ook 10 jaar mee , maar die had er meer moeite mee naar de omgeving en deze gast had echt een houding van boeiuh dat je 10 jaar jonger bent , en daar ook redelijk makkelijk in wat ik eigenlijk ook wel weer heel relaxed vond.
Gewoon gaan BBQen, het wordt lekker weer.quote:
Dat interesseert mij ook niets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou het was toch ook een jongen van 27 en ik ben toch echt 10 jaar ouder. Bij mijn ex-scharrel daar was het leeftijd ook 10 jaar mee , maar die had er meer moeite mee naar de omgeving en deze gast had echt een houding van boeiuh dat je 10 jaar jonger bent , en daar ook redelijk makkelijk in wat ik eigenlijk ook wel weer heel relaxed vond.
Dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon gaan BBQen, het wordt lekker weer.
Ik ga in een kroeg ook niet uit van een relatie , maar soms kom je er wel mensen waar het mee klikt en waar je steeds meer mee omgaat en vrienden word.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat interesseert mij ook niets.
Ik zal wel weer overkomen als een lul, maar als ik iemand in de kroeg aanspreek dan ben ik niet uit op een relatie. Wat mij betreft is het eerst praten, dan misschien seks en dan zien we wel. Voor die eerste twee stappen is leeftijd geen enkel issue. Voor de derde stap wellicht wel, maar dat is van later zorg.
Ik denk wel dat mannen iets minder problemen zien dan vrouwen. Dat is wel een beetje naïef, want een relatie met iemand van 10 jaar ouder is wel iets gecompliceerder dan iemand die maar twee jaar ouder is. En relaties waarbij de vrouw verreweg de oudste is zijn nog eens veel zeldzamer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ga in een kroeg ook niet uit van een relatie , maar soms kom je er wel mensen waar het mee klikt en waar je steeds meer mee omgaat en vrienden word.
Hij was gewoon echt zo van hij wist dat ik ouder ben en meldde meteen ook van ik vind je leuk wat ik wel heel verfrissend vind, maar in alle eerlijkheid ik zou niet zo gauw zeggen van ik vind je leuk als je 10 jaar ouder bent.
Op zich wel leuk hoor als het je overkomt maar voor mezelf heb wel even een![]()
momentje.
Sperma is zaadcellen (teelballen) + vocht uit de prostaatklier.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee jij hebt niet goed opgelet bij biologie
ik heb de biologieboeken niet, en ik heb ook geen goede bronnen maar:
dit is bij biologie vertelt:
bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorvocht
dat is een andere klier dus dan de teelballen.
de teelballen:
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma
nou gaan we terug naar wat jij zei:
[..]
maar anatomisch en volgens de biologieleer heb ik gelijk
schematische anatomie van dat gedeelte:
http://urologie.slingeland.nl/kenniscentrum/Ziekte-Aandoening/22
let goed op de plaatsing van 13 en 17. spoiler: die 2 zitten op totaal andere plekken, en zijn wel 2 verschillende dingen
ik heb dus juist goed opgelet bij biologie zou je dan juist gaan denken.
jij hebt wel (te) goed opgelet inderdaad bij seksuele voorlichting , want daar vertellen ze:
blahblah terugtrekken niet betrouwbaar....blahblah want voorvocht
dit is wat een normaal mens kan bedenken zonder in mythes te geloven:
voorvocht komt door dezelfde plasbuis als het sperma, en kan dus (mijn woorden) "vervuilt" raken met spermacellen.
Het probleem is dat jij denkt dat het 'achtergebleven' zaadcellen zijn. Dat is gewoon onzin, die blijven niet 2 dagen in leven. Voorvocht en sperma komen uit dezelfde klieren in verschillende verhoudingen.quote:volgensmij zit het zo, en dat weet ik (al?) , en is geen steek veranderd sinds onderbouw middelbare school of iets dergelijks(een wonder dat jij wel bent overgegaan op de middelbare school)
Dat je "haat aan mij krijgt" (Nederlands is kennelijk je sterkste punt ook niet) is je eigen schuld. Als je serieus overweegt om iemand maar zwanger te maken om zo een relatie te krijgen verdien je gewoon geen vrouw. Voor mijn part blijf je je de rest van je leven single.quote:maar inderdaad. het is niet nodig om een vriendin te krijgen al weet je er niets vanaf. en al weet je er niets vanaf kan je toch nog kinderen krijgen blijkbaar.(vandaar heb je gelijk met offtopic)
maar ik begin persoonlijke haat aan u te krijgen met je vriendin en 400 hockeymeisjes en getrap naar users(en mij kan je dat niet kwalijk nemen(nougoed) want ik ben sociaal incapable verklaard) . jij probeert het hier niet beter en aardiger te doen en dat is ook kwalijk
ja , dat gebeurd ook wel eens hoor heb ook een jongere man die naar me toe kwam en mijn leeftijd hoorde en schrok en die was snel wegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
niet om op je parade te regenen maar zou je het wel zeggen als je het niet zo ziet zitten?
Dus je bent aan het kletsen en het blijkt dat er nogal een verschil is
dan zeg je toch niet hey bedankt voor het gesprek maar ik ga nu naar mijn vrienden want je bent te oud?
Ik zie ze ook in mijn omgeving. Het kan en ik zou ze niet uit de weg gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben ook ouder dan mijn lief
niet mega veel... 3 jaar
ik geloof ook best dat het kan hoor, relaties met 10 jaar of zo er tussen
Schrikken vind ik dan ook wel weer overdreven. Je af laten schrikken door andermans leeftijd is wel heel erg triestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja , dat gebeurd ook wel eens hoor heb ook een jongere man die naar me toe kwam en mijn leeftijd hoorde en schrok en die was snel wegEn dat vind ik helemaal niet zo erg hoor. Dat begrijp ik eigenlijk eerder dan de andere versie.
Je ziet er dus erg jong uit voor je leeftijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja , dat gebeurd ook wel eens hoor heb ook een jongere man die naar me toe kwam en mijn leeftijd hoorde en schrok en die was snel wegEn dat vind ik helemaal niet zo erg hoor. Dat begrijp ik eigenlijk eerder dan de andere versie.
toch denk ik dat de meeste mensen gewoon iets zullen zeggen van oh echt? ik had het je niet gegeven! of ze dat nou menen of niet..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ach, toen ik hoorde dat m'n vriendin 5 jaar ouder was had ik ook wel zo iets van "kut", maarjaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat denk ik ook, het ligt er ook helemaal aan in welke levensfase je je bevindt. Leeftijd is maar een getal vind ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben ook ouder dan mijn lief
niet mega veel... 3 jaar
ik geloof ook best dat het kan hoor, relaties met 10 jaar of zo er tussen
Jij was 10 jaar jonger dan je ex-scharrel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik word over het algemeen al jonger geschat hoor en ik weet dus dat ze het menen. Wel moet ik zeggen dat ik niet de standaard 37er ben. Maar ik bedoel er is ook een heel verschil tussen iemand gewoon mee praten en echt proberen te versieren . En dit was na dat die mijn leeftijd al wist, en dat maakte het even heel anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toch denk ik dat de meeste mensen gewoon iets zullen zeggen van oh echt? ik had het je niet gegeven! of ze dat nou menen of niet..
Idd. Fijne kerel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij was 10 jaar jonger dan je ex-scharrel?
Jeetje...en zich dan nog zo gedragen..
Mannen worden nooit volwassen tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
10 jaar ouder dan mijn ex-scharrel . En wat is er mis met de manier waarop ik me gedraag ???quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ze bedoelt die grienende kerelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
10 jaar ouder dan mijn ex-scharrel . En wat is er mis met de manier waarop ik me gedraag ???
Misschien komt het door de lengtequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik word over het algemeen al jonger geschat hoor en ik weet dus dat ze het menen. Wel moet ik zeggen dat ik niet de standaard 37er ben. Maar ik bedoel er is ook een heel verschil tussen iemand gewoon mee praten en echt proberen te versieren . En dit was na dat die mijn leeftijd al wist, en dat maakte het even heel anders.
correct, al 22 jaar 14 hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Mannen worden nooit volwassen toch?
Ik hoop van wel, als ik te serieus wordt blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Mannen worden nooit volwassen toch?
Lengte en soms gewoon een babyface met in de zomer sproeten , dus dat is gewoon een combinatie om al jonger geschat te worden. Ik zie er ook maar mijn voordeel in want je kan beter jonger geschat worden dan ouder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Misschien komt het door de lengteik word vaak ook wat jonger geschat ben zelf ook maar 1.60 cm
Ja dat is helemaal waar, als je wat ouder bent heeft het vrijwel alleen maar voordelen om jonger geschat te wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lengte en soms gewoon een babyface met in de zomer sproeten , dus dat is gewoon een combinatie om al jonger geschat te worden. Ik zie er ook maar mijn voordeel in want je kan beter jonger geschat worden dan ouder.
Nooit, wij worden niet volwassen.quote:
Maar die was dan ook met Patricia Paayquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:18 schreef Godshand het volgende:
Leeftijd is maar een getal..
Ja dat zeggen ze, tot jij 40 bent, maar je vrouw een postmenopausaal zeikwijf lijkt te zijn, en al wat moeilijker begint te lopen..
Dan maakt dat getalletje nogal uit, vond ook Adam Curry
Die was beter geconserveerd dan jij zal zijn op die leeftijd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Maar die was dan ook met Patricia Paay![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doet er niet toe. Wat hij bedoelt is dat oudere mannen niet voor niets hun vrouw achterlaten om een jong bloempje te neuken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Maar die was dan ook met Patricia Paay![]()
![]()
![]()
![]()
Na tig plastische operatiesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die was beter geconserveerd dan jij zal zijn op die leeftijd waarschijnlijk
Dat weet ik niet , maar ze komt wel over in de pers als een superirritant mens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die was beter geconserveerd dan jij zal zijn op die leeftijd waarschijnlijk
Ja, die is nu al een levende mummyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef Mystikvm het volgende:
Dat mens graven ze over 40 miljoen jaar nog intact op
Midlife?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Wat hij bedoelt is dat oudere mannen niet voor niets hun vrouw achterlaten om een jong bloempje te neuken.
Je komt alleen in een midlife crisis als je leefomgeving daar aanleiding toe geeft. Vrouwen zijn daar een belangrijk onderdeel van en die kakken nu eenmaal flink in als ze gesettled zijn.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je komt alleen in een midlife crisis als je leefomgeving daar aanleiding toe geeft. Vrouwen zijn daar een belangrijk onderdeel van en die kakken nu eenmaal flink in als ze gesettled zijn.
Als het aan mij ligt niet, maar de meeste stellen die al 20 jaar bij elkaar zijn blinken niet uit in goede communicatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus
en de enige reactie die je daar op kunt geven is een midlife crisis
samen constructief werken aan je relatie is ook zo achterhaald he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |