SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach. Als het werkte!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
dat is misschien niet zo goed voorbeeld.Was eigenlijk maar om 1 ding. Seks. Was namelijk een sekssite.
Een keer een ijsblokje in mijn mond gekregen van een jongedamejammer genoeg bleef het daarbij
Dat werkte zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ach. Als het werkte!
Ijsblokjes. Haha. Hoe kwam dat tot stand?
Sorryquote:
Doel daarvan is toch seks...? Oude vrouwen, snel jeuk, wanhopig, etc...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorryhet ging over oudere vrouwen versieren. Of versierd worden door oudere vrouwen. Volgens mij was het een beetje van beide
Dat klopt wel een beetjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doel daarvan is toch seks...? Oude vrouwen, snel jeuk, wanhopig, etc...
dat zie jij helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg sowieso een beetje het idee dat jullie een slecht vermomde SC zijn?
Alles is wel besproken na 117 delen. Soms komt er een nieuw iemand en die geef je dan weer tips. Versieren is nu niet echt een onderwerp waar je een bibliotheek over vol kunt schrijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Over PUA zijn heel wat boekjes geschreven...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles is wel besproken na 117 delen. Soms komt er een nieuw iemand en die geef je dan weer tips. Versieren is nu niet echt een onderwerp waar je een bibliotheek over vol kunt schrijven
Over 'hoe word ik rijk in 10 stappen' ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over PUA zijn heel wat boekjes geschreven...
Gewoon verkassen naar singles dan maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Niet zo moeilijk. Ga naar een bar waarvan je weet dat er veel vrouwen tussen de 25 en 40 komen. Succes gegarandeerd, zeker als je er eentje treft die al een mokkababy heeft van ene Clarence of Rodney.quote:
Het idee is hetzelfde inderdaad. De mensen die boekjes kopen om er achter te komen hoe ze rijk moeten worden, zijn wsl. dezelfde lui als de lui die boekjes kopen om te leren hoe ze 10 chicks per week het bed in kunnen lullen. Dankzij massale domheid zijn heel wat ondernemers stinkend rijk geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over 'hoe word ik rijk in 10 stappen' ook
Ik wist dat jij ook op vrouwen valtquote:
nvm thenquote:
Dat is misschien ook een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Bah Pua
dat grenst aan seksuele intimidatie
Ja voor mij wel jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou je juist wel moeten minden. Je bent toch een man?
op oudere mannen hoef je niet te jagen, gewoon een kort rokje aantrekken en dicht bij ze gaan staanquote:
Van jongere mannen heb ik ook niet te klagen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
op oudere mannen hoef je niet te jagen, gewoon een kort rokje aantrekken en dicht bij ze gaan staan
ik kijk Les Valseuses, maar ben de subs kwijtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ondertussen naar 500 days of Summer aan het kijken , maybe she is an opperbitty superskank
Als je je maar sletterig genoeg kleedt...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van jongere mannen heb ik ook niet te klagen hoor
ik kijk midsommer murdersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik kijk Les Valseuses, maar ben de subs kwijt
Qua sletterig kleden valt hartstikke mee, misschien doordat ik jonger lijk , word jonger geschat vaak of milfs zijn om een of andere vage reden in .quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je je maar sletterig genoeg kleedt...
Oudere vrouw is meer ervaren. onder andere.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Qua sletterig kleden valt hartstikke mee, misschien doordat ik jonger lijk , word jonger geschat vaak of milfs zijn om een of andere vage reden in .
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is waar komt die fascinatie van jongere mannen voor Milfs vandaan ??
volgens mij valt het daar nogal mee mee en is het meer een hypequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Qua sletterig kleden valt hartstikke mee, misschien doordat ik jonger lijk , word jonger geschat vaak of milfs zijn om een of andere vage reden in .
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is waar komt die fascinatie van jongere mannen voor Milfs vandaan ??
Ligt er maar aan hoe oud je zelf bent.quote:
Dat is gewoon een internetdingetje. Ik ga niet op jacht naar MILFs ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zekerquote:
echt niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is gewoon een internetdingetje. Ik ga niet op jacht naar MILFs ofzoHet is ook niet beter, het maakt echt niet uit of iemand een kind heeft gebaard of niet.
Ik heb het hier over ONS. Voor een potentiële relatie vind ik het minder erg om iemand te daten die al een kind heeft dan iemand die kinderen wil. Ik ben nog niet toe aan kinderen van mijzelf, als zij er al eentje heeft dan is het in de eerste plaats haar kind en hoef ik echt geen vaderrol te vervullen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt niet?
ik weet niet hoe oud je bent en zo maar jij zou het niet erg vinden om kinderen in je schoot geworpen te krijgen?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , want laatst ook de jongen die juist naar me kwam die me leuk vond is ook jonger en wist ook dat ik ouder was, en het boeide hem ook heel weinig. En dat vond ik eigenlijk best typisch.
Het hele idee van milfs bestaat juist grotendeels omdat jongere mannen het zien als sex no strings attachedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt niet?
ik weet niet hoe oud je bent en zo maar jij zou het niet erg vinden om kinderen in je schoot geworpen te krijgen?
oh nee als ONS maakt het niet uit neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het hier over ONS. Voor een potentiële relatie vind ik het minder erg om iemand te daten die al een kind heeft dan iemand die kinderen wil. Ik ben nog niet toe aan kinderen van mijzelf, als zij er al eentje heeft dan is het in de eerste plaats haar kind en hoef ik echt geen vaderrol te vervullen.
Natuurlijk is het wel 'lastiger' dan iemand die nog geen kinderen heeft, maar als je echt verliefd bent dan zijn daar wel mouwen aan te passen.
[..]
Hoezo dat?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerik heb er echt zin in
damn ik kan het nog niet geloven dat het zo is.
Nou het was toch ook een jongen van 27 en ik ben toch echt 10 jaar ouder. Bij mijn ex-scharrel daar was het leeftijd ook 10 jaar mee , maar die had er meer moeite mee naar de omgeving en deze gast had echt een houding van boeiuh dat je 10 jaar jonger bent , en daar ook redelijk makkelijk in wat ik eigenlijk ook wel weer heel relaxed vond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het hier over ONS. Voor een potentiële relatie vind ik het minder erg om iemand te daten die al een kind heeft dan iemand die kinderen wil. Ik ben nog niet toe aan kinderen van mijzelf, als zij er al eentje heeft dan is het in de eerste plaats haar kind en hoef ik echt geen vaderrol te vervullen.
Natuurlijk is het wel 'lastiger' dan iemand die nog geen kinderen heeft, maar als je echt verliefd bent dan zijn daar wel mouwen aan te passen.
[..]
Hoezo dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |