Dichtbij. Heb me al! Bedankt allemaal!!quote:
Gokjequote:Op donderdag 9 juni 2011 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek een volgens mij non-Aziatische tienerhit in Japan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.hartvannederla(...)bij-ouders-biendiya/
Hoe heet de muziek onder dit filmpje?
?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
Nee, niet deze.quote:
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje
Hitlijst uit Japan -> http://www18.ocn.ne.jp/~hbr/JP/Jelatest.htm
het waren niet stiekem de Teriyaki boys?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal niets
Volgens mij zong ze wel Japans.
4 gokjes:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Reismeis het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een hele vage omschrijving, maar ben benieuwd of jullie op het nummer kunnen komen. Ik ben op zoek naar een oud dancehall nummer, ik heb het in het verleden al een aantal keer eerder gehoord, het zou wel eens uit de jaren 90 kunnen komen. Volgens mij is het een nummer wat standaard op een feest gedraaid wordt waar dancehall gedraaid wordt of van die Surinaamse/Antilliaanse feesten. Nou ben ik helemaal niet thuis in die nummers, vandaar, maar ik dacht ik doe een poging. Voor mij een onbekende artiest, geen Beenie Man of Sean Paul ofzo, voor die tijd, toen het voor het grotere publiek redelijk onbekend was. Iemand een idee?
Gok deel 2:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Reismeis het volgende:
Aah, wat leuk! Ik dacht dat het eerst nummer 1 was, maar denk het toch niet. 1 en 2 komen zeker in de buurt, is wel dat ritme, 3 en 4 zeker niet. Heb je nog wat gokjes? Was wel een mannenstem, kan me geen vrouwenstemmen herinneren..
Het origineel is van Lynyrd Skynyrd (1974), Kid Rock heeft het nummer gebruikt voor zijn nummer All Summer Long (2008).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Snarf het volgende:
Vandaag hoorde ik op de autoradio (100.7FM? In de buurt van de 100, weet niet meer welke zender) een remix met kleine herkenbare stukjes van Sweet Home Alabama (Kid Rock). Iemand enig idee welk nummer dit kan zijn?
Hmmm... leuk om te weten waar het origineel vandaan komtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel is van Lynyrd Skynyrd (1974), Kid Rock heeft het nummer gebruikt voor zijn nummer All Summer Long (2008).
Deze denk ik dat je bedoeltquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef elkravo het volgende:
Het la-la-la-gedeelte uit o.a. de eerste 30 seconden... dat ken ik ook van een recenter nummer uit denk ik jaren 90... weet iemand wat het is? Blijk dus ook weer gejat...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Roland1000 het volgende:
Ja Ini Kamoze, maar... die heeft het natuurlijk van:
1965...(check vanaf 1:14)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |