4: 5: 6: 7: Puntje van mijn tong...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Erwin36 het volgende:
Zoek de liedjes uit de heineken reclame's
De volledige versies dan zijn deze uberhaupt uitgebracht ??
gaat nlk om de 2de serie
De 3e is van de verleiding - wilde zee
Alvast bedankt,
Erwin
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Ik zoek een nummer waar in de video een soort platenspeler te zien is waar telkens met een stift overheen gegaan wordt waardoor de plaat die kleur wordt. Ook zie je af en toe een soort schoen met hoge hakken waarvan de hak de platenspeler raakt en in die kleur veranderd.
Ik zag dit afgelopen weekend op Slam!TV, maar kan hem niet meer terugvinden.
Iemand enig idee?
Geen dank.quote:
Huey Lewis and the News - The Power of Lovequote:
Idd! Tnx!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Huey Lewis and the News - The Power of Love
Dit dus :quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Compass het volgende:
Heb het liedje nog steeds niet gevonden en volgens mij kijkt er niemand tussen de oude posts
Op deze link: http://selfcontrol.nu/
Kies daar voor Roken > Weiger de sigaret
En het liedje dat zich dan afspeeld op het moment dat er gezoend word.
Alvast Bedankt,
En anders eens een mailtje sturen richting stivoro ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Compass het volgende:
[..]
Ik kon ehm zelf niet vinden tussen de youtube filmpjes![]()
Maargoed dat liedje dus... Iemand?
is hem helaas ook niet!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met één helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:
Repostquote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef Kaasissbaas het volgende:
Dat nummer vanaf 0.32
Wie kan me helpen!
ergens in 2010 was dit nummer ook al gevraagt, omdat het lijkt op "Kesha - Take it Off", maar het is een veelgebruikt deuntje, maar ik zoek echt die remix house versie.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Kaasissbaas het volgende:
[..]
Reposthoop echt dat iemand hem nog vind
Zou nog mooier zijn als je ook de vraag erbij zocht..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef bhm het volgende:
Ok, heel lang geleden heb ik is een verzoek gedaan voor een nummer in deze topic reeks.
Ik kon mij heel vaag maar het deuntje herinneren, en wist er verder niks over.
Nu kwam ik hem bij toeval dus tegen!
Ik wou hem jullie niet onthouden.
Heb ik even gedaan, maar te veel topics, en te lang geleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zou nog mooier zijn als je ook de vraag erbij zocht..
Deze misschien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!
Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!
Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!
Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RealizeMe het volgende:
Hoi!
Long shot hier, maar kent iemand het nummer in de reclame van Sporza? (belgisch sport programma op de vrt, dus komt ook alleen maar op belgische zenders volgens mij).
het is een beetje minimal house achtig!
bvd.
Fijn dat je even de moeite neemt om het filmpje bij je post te plaatsen. Maare ik heb het gevonden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef iewl het volgende:
Kent iemand het nummer dat in de spa fruit reclame zit?
quote:Spa komt met een lekkere commercial voor "Spa & Fruit". De smaken worden gepromoot door verschillende type mensen. Iedereen zijn eigen smaak, allemaal Spa & Fruit. De muziek is een soundtrack van "The Spongebob Squarepants Movie" uit 2004 en is van Electrocute, genaamd "Bikini Bottom".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |