quote:
Lees mijn ondertitel.quote:
Niet moeilijk, gewoon even googlen op de songtekst:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef zestien het volgende:
Hallo, ik kijk nu van god los en er is echt een super vet lied waar ik het naam van wil weten. Met Shazam op me iphone kan ik hem niet vinden misschein omdat ze er door heen praten.
Het begint vanaf 17.30 en de zanger heeft een jamaicaans accent
http://www.herhaling.nl/video/1083135/ is de link
vanaf 17.30
hoe heet het liedje?
Wat voor genre gaat het om?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb zeer weinig info, maar misschien kunnen jullie mij helpen.
Het nummer wat ik zoek is instrumentaal, en uitgevoerd door een paar jongens die een opdracht voor school hadden (wat ik me herinner).
Het is heel bekend geworden en ze hebben ook opgetreden, verder was alles nauw verbonden met 3fm.
Ze hebben besloten om er verder ook niks mee te doen.
Ik zoek de artiest + nummer, iemand die me hier verder mee kan helpen ?
Ja moeilijk te omschrijven, het begint met een trompet en is eigenlijk een beetje vage muziek.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef Deventer__ het volgende:
Hoe heet het nummer dat op 23:45 begint?
http://www.uitzendinggemi(...)70dea8f1b2b0edde2155
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoorde vandaag in een reclame op Discovery een deuntje, waarvan ik denk dat het origineel van Talking Heads of van Modern Talking is. Het ging om een vrij vocaal uitgevoerde versie, met weinig begeleiding. Echter weet ik niet welke reclame het is en ook niet welk nummerIk weet wel dat ik het origineel ken, maar ik kan me niet herinneren hoe het nou ook alweer klonk...
Iemand?
-edit-
Deze was het in elk geval niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Talking Heads of Modern Talking?Dat is nogal een verschil...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikIk hoop dan ook dat iemand weet welke reclame ik bedoel
Het zou overigens ook een compleet andere band kunnen zijn, ik ga maar flink Discovery kijken de komende weken...
Ik hoorde 'm toevallig net langskomen! Het was de reclame van Diesel, met een cover van dit nummer:quote:
Nouja, ik heb altijd een beetje gay-associaties bij het originele nummer en ook bij Modern Talkingquote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het is me dan wel een raadsel hoe je bij Modern Talking / Talking Heads kwam.
Nee want Madonna was alleen achtergrondkoortje bij Patrick Hernandez en niet bij modern talking...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, ik heb altijd een beetje gay-associaties bij het originele nummer en ook bij Modern TalkingMeer kan ik er ook niet van maken
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer in de stijl van 'Out of Touch' en 'Call on Me'. Volgens mij was de titel iets over stars of iets dergelijks. Is redelijk oud (2004 of zo?). Thanks alvast.
Geen dank.quote:
Bedoel je Anyplace, Anywhere, Anytime van Nena & Kim Wilde?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:45 schreef DrNick het volgende:
Ik zoek een jaren 00, volgens mij, nummer. Genre pop. De enige lyrics die door mijn hoofd spoken zijn:
Anyway, anytime, anyyywheere
Ik weet niet precies of het klopt, wat achter de any* staat. Word gezongen door een vrouw.
Die is het helemaal. Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bedoel je Anyplace, Anywhere, Anytime van Nena & Kim Wilde?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Ik zoek dat nummer van die RTL 8 zomerfilms reclame, die je vaak hoort tijdens een filmblok om ze te promoten. Ik heb al flink gegoogeld maar dat heeft niks opgeleverd. De tekst die ik heb kunnen verstaan was iets van: ""Do you want to go down down down with me............. and I will love"
Typisch een sloom zomernummertje was het.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Ik zoek dat nummer van die RTL 8 zomerfilms reclame, die je vaak hoort tijdens een filmblok om ze te promoten. Ik heb al flink gegoogeld maar dat heeft niks opgeleverd. De tekst die ik heb kunnen verstaan was iets van: ""Do you want to go down down down with me............. and I will love"
Typisch een sloom zomernummertje was het.
Geen dankquote:
quote:
Maakt niet uit, misschien kan jij me hier bij helpen: [Centraal] Photoshop - Vragen, tutorials en meer... #17quote:
Katy B?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een bandnaam, klinkt als ktb / katee bee weetikveel?
Is een beetje electro/dubstep en Paul Rabbering draait t nog wel eens.
Hoe schrijf ik t?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een bandnaam, klinkt als ktb / katee bee weetikveel?
Is een beetje electro/dubstep en Paul Rabbering draait t nog wel eens.
Hoe schrijf ik t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |