quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef papebals het volgende:
Nee dat is em niet. Die had ik zelf nog wel gewetenmaar iig bedankt voor het meedenken
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef papebals het volgende:
Nee dat is em niet. Die had ik zelf nog wel gewetenmaar iig bedankt voor het meedenken
Ik ken alleen een oude van Gregor Salto waarin dat een beetje voorkomt zoals jij zegt:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:27 schreef papebals het volgende:
Help!! Ik zoek een housenummer met een stukje uit een reggae nummer er steeds door heen. Gregor salto draaide em tijdens zijn set afgelopen donderdag in Heerenveen. Ik heb helaas geen tekst o.i.d.
System of a Down, zoek nog even de clip opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Ja! Helllp! Het zit op 't puntje van m'n tong maar ik kom er maar niet op. 't Is voor m'n 30 Day Song Challenge, ik moet een lied uitkiezen waarvan mensen niet zouden denken dat ik 'm leuk vind. Nu weet ik welk lied ik wil posten maar niet hoe het heet of wie de uitvoerende is. De leadzanger heeft volgens mij zo'n rare sik en heet Sergej, Sanjai of zoiets? En het begint supersnel, met WAKE UP! [snel gepraat] YOU WANT TO [raggen] YOU WANT TO en dan gaat het opeens langzaam.
Help?
Jaaa, dat is 'm! Dank u dank u.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
System of a Down, zoek nog even de clip op
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!
Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!
Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!
Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
quote:
ook niet!quote:
Wilde gok:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
aikiki word gezegd der rest is geloof ik alleeen muziek!
het was geen Mory Kante met Yeke
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
wie verlost mij want ik ben der namelijk al 2 dagen mee bezig!!
Hmm. Deze misschien? Kan geen clip vinden, alleen de muziek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
aikiki word gezegd der rest is geloof ik alleeen muziek!
het was geen Mory Kante met Yeke
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
wie verlost mij want ik ben der namelijk al 2 dagen mee bezig!!
Eh, kan je wat duidelijker zijn welk filmpje en rond welke minuut/seconde?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Compass het volgende:
http://selfcontrol.nu/?01.02.02.02/&r=1
Welk liedje word hier gespeeld op het moment dat ze zoenen? Ik heb al shazaam en soundhound gebruikt maar het werkt niet.
vrouw die het zingt, en dan met een hele hoge stem dat ze dat roept? Beetje carnaval achtig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef cookie18 het volgende:
Neej beide waren het niet,het klonk heel vrolijk het jammere is dat ik enkel nog weet dat het woord: aikikie (of het zo goed gespeld is weet ik niet)
en het is plaat gedraaid tijdens een zomer!!!
Wat voor stijl was het? Beetje dubstep/D 'n B achtig, of meer house/ latin oid?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Nieluss het volgende:
[..]
[..]
ook niet!
ik blijf verder zoeken!
toch echt wel housequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat voor stijl was het? Beetje dubstep/D 'n B achtig, of meer house/ latin oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |