Goed dat je ons daarop wil voorbereidenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)en+gaan+stinken.aspx
Just sayin'
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Wacht maar tot het augustus is... Dan kan je weer wennen aan alle dagen regen.
Ik ga er echt niet aan denken. Wens jullie trouwens allemaal een zonnig lang weekend toe! (Jij sterkte vrijdag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ach, kan je je alvast een beetje mentaal voorbereiden hè
Hier echt PRECIES hetzelfde. En als je al iets vraagt voor je verjaardag krijg je dat sowieso nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij ons in de groep is het meestal ook zo dat er van die debiele cadeaus worden gekocht, zit echt niet op een opblaaspop en een strap-on te wachten![]()
Te laatquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Tip van de dag: Niet naar buiten gaan als je nog de hele middag moet werken...
Voorlopig wel haha. Alleen mijn thesis nog en 29 juni een her van vorige semesterquote:
Wij laten hier dagelijks het goede voorbeeld zien, nietwaar Ed?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
Goed bezig! Uiteindelijk zal het het allemaal waard zijn en dan vooral niet voor de 9-5 baan gaan
Wij zijn trots op je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef automatic_ het volgende:
En weer een 7.5 terug
Ik deel het maar met jullie omdat ik het met iemand moet delen
Hmm... Het zal 9 tot 6 worden denkquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
Goed bezig! Uiteindelijk zal het het allemaal waard zijn en dan vooral niet voor de 9-5 baan gaan
dat klinkt wel erg zieligquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik deel het maar met jullie omdat ik het met iemand moet delen
Prrrrima! Maar ik ga nu eerst even een middagdutje doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik hoor het wel als ik ingehuurd wordt en naar Heerle moet rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |