Sorry, zal 'm zo even legen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Sssserpente, je inbox is vol! Pm me nog even wat ik je verschuldigd ben!
Waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:07 schreef huuphuup het volgende:
Spewey dankjewel!![]()
![]()
Elin is blij met haar nieuwe pyjama zomerpakje
[ afbeelding
Ik heb ook het foam kussen eruit gehaald maar de hoofdomlijning heb ik ook nog laten zitten. Een keertje zonder geprobeerd en zijn hoofd ging nog alle kanten op bij het in slaap vallen. Inmiddels gaat het echt echt niet meer en morgen ga ik 'm er uit halen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Bedoel ik idd. Wel het kussen eruit gehaald, maar de hoofdomlijning zit er nog in. Ik had niet de indruk dat jouw moppie zoveel groter is dankt mijne. Hmmm.
~quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef huuphuup het volgende:
Hij heeft er hier nooit ingezeten![]()
in de winter hadden we een wallaboo voetenzak die de boel flink opvulde en nu gaat t zonder ook. Ik prop er soms een spuugdoekje naast als het nodig is.
Wij hebben een oud model cosi en dat verkleingedoetje is 1 geheel.
Whehe MP ik hoop eigenlijk dat ze hem nog wel even aan kanvoorlopig nog niet dus
Vanyel, kind is uniek privébezit, pakje is van H&M, misschien op marktplaats kijken? Of misschien heeft Spewey de andere helft van t pakje nog?
Oh die sla ik op! Dank je!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:56 schreef Juud79 het volgende:
@Vlindur
Mocht er zo niets te krijgen zijn, via deze link een paar aanbiedingen. Via google zijn ze altijd wel goedkoop te vinden.
http://www.duimelandshop.(...)0-12+maanden_01.aspx
Die van ons mag waarschijnlijk weg. Is nog helemaal nieuw want past niet in de auto. Kleur zwartquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:51 schreef Vlindur het volgende:
Voor B2 zoeken we een echte MaxiCosi.
We hadden voor Rienk een Safety 1st en ik ben daar niet tevreden over. Ik zoek nu een MC met rugkussen en hoofdsteun.
Is er iemand die rond september/oktober een te koop zal hebben? Of nu al te koop?
Ik weet nog niet wat voor geslacht het is, maar neutraal is altijd goed
Oh ja, Jullie hadden de Volvo toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die van ons mag waarschijnlijk weg. Is nog helemaal nieuw want past niet in de auto. Kleur zwart
Vlindur, die van ons hebben we toevallig op MP gezet. Er staan er veel meer op MP, maar je weet natuurlijk nooit of er iets mee gebeurd is. Dat is er met die van ons natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:51 schreef Vlindur het volgende:
Voor B2 zoeken we een echte MaxiCosi.
We hadden voor Rienk een Safety 1st en ik ben daar niet tevreden over. Ik zoek nu een MC met rugkussen en hoofdsteun.
Is er iemand die rond september/oktober een te koop zal hebben? Of nu al te koop?
Ik weet nog niet wat voor geslacht het is, maar neutraal is altijd goed
Klopt! Maar Keshet had die, even uit mn hoofd, allebei overgenomen. Maar ik kan morgen wel even door de dozen gaan. Tenzij Keshet zich meldt met de mededeling dat ze ze idd allebei heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Dames, volgens mij heeft Linda dat pakje nog wel! Ik ben er niet helemaal zeker van, maar dit is toch dat pakje waarvan de tweede in de set er een met lieveheersbeestjes is?
Over de MaxiCosi: hier zit de hoofdomlijning er ook nog in. Lena is heel sterk maar ik vond het bij Ivan indertijd maar niks, zo'n hoofdje dat opzij knikte als hij in slaap viel. Zolang het gaat houden we het zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |