Gregquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:25 schreef Skylark. het volgende:
Charlotte.
Vicky.
Holly(voor één keer).
Gaz!
Voor één keer man, dubbel f jwt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Greg![]()
Overigens zou ik die Vicky en Charlotte helemaal uit elkaar trekken.
Holly daarintegen..
.[ afbeelding ]
Geweldig inderdaad, dat accentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Stunner, minger, tashen, shaggen, birdie. Bazenwoorden! Maar ik vind het soms wel moeilijk te verstaan, soms maken ze een grap en lachen ze en dan snap ik neit eens de grap.
wat een ranzig ding, ze ziet eruit alsof ze stinktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Greg![]()
Holly daarintegen..
.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, beste mensen, is een held als jullie je jaloezie opzij zetten.
First night treesome.
Gepijpt door Holly.
Nog 2 chicks geneukt.
Charlotte die alles van hem pikt en uit z'n hand eet.
Een meisje van 18 jaar, 1.70 mtr mag van jou dus gerust een kort rokje aan doen als ze 135 Kilo is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
nou heb ik opzich niets tegen schaars geklede vrouwen, maar het liefst wel met een BMI onder de 50![]()
Voor één keer kan heel veel, maar voor al die chicks uit Jersey en Geordie Shore geldt dat als je ze echt lekker vindt je gewoon even je bril moet gaan poetsen.quote:
Ik vind haar echt wel lekker hoor. Net iets te dikke tieten, ordinaire kop...zou er niet zo een als vriendin hoeven maar voor 2 keer in de week...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Greg![]()
Holly daarintegen..
.[ afbeelding ]
Ik heb je een PM geshagd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:48 schreef Bananenman het volgende:
Episode 2 staat niet volledig op de MTV site. En op de nieuwsgroepen staat 'ie ook niet. BOOHOO.
Dat dacht ik eerst ook, maar serieus, Gaz is een baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef luckass het volgende:
Ik ga nu ep 1 kijken boys.
Eerste indruk: goede chicks, die boys zijn fake. En dat taaltje.
Daarom bij deze nogmaals een ode aanMVP
Vanavond toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vanavond komt ep3 uit als het goed is
true.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind Geordie shore wel erger dan Jersey Shore, bij JS had ik het idee dat het ook echt een hechte groep is terwijl bij GS ze daar alleen maar zijn om te neuken lijkt wel maar dan ook echt alleen neukenIk irriteer me ook aan die personages, ordinair en superdom. Bij JS kon je tenminste ook lachen om die karakters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |