Een zo`n meidke uit die serie heeft een vriendje maar liet al meteen haar tetten zien, en mensen uit haar bh shotjes nemen, stijlvol.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:48 schreef Shispeed het volgende:
ze zien er in ieder geval wel een stuk beter uit
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef Untiteld het volgende:
Bah, weer slechte MTV video's verdeeld in 6 stukjes ): Toch ga ik het kijken, omdat ik nieuwsgierig ben
Opzich ook al klachtwaardig ja..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef Untiteld het volgende:
Bah, weer slechte MTV video's verdeeld in 6 stukjes ): Toch ga ik het kijken, omdat ik nieuwsgierig ben
Die Greg vind ik ook echt een droeftoeter ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef UnitedStates het volgende:
Geordie shore.![]()
Greg is een pussy maar hosselt wel Charlotte.
Die Sophie is net zo aantrekkelijk als barbie. 'Nuff said.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die sophie is kk lelijk. Snookie is verdomme nog knapper man.
Jammer van deze programma's altijd, jersey shore eerste seizoen deden ze gewoon nog redelijk normaal. In al deze ripoffs gaan die mensen allemaal doen alsof ze fucking stoer zijn.
Toch vind ik het altijd leuker om te horen dan dat Amerikaanse.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef 9611Niels het volgende:
Dat accentDit is wel even wat moeilijker te volgen dan JS.
Gaat om de bazen die in het huis verblijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat zwembad ook, vergeleken met dat huis uit Jersey Shore is dit niks natuurlijk.
Mwa, vind ik niet. Die Jay trouwens, die op de eerste dag in een Gay Pride-shirtje aankomtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Toch vind ik het altijd leuker om te horen dan dat Amerikaanse.
Die Jay is sowieso een nichtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Die Jay trouwens, die op de eerste dag in een Gay Pride-shirtje aankomt
Inderdaad, die had vicky allang helemaal kapot moeten neuken toen ze op het begin samen alleen waren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die Jay is sowieso een nicht
Dat sowieso, die Vicky claimt hem ook gelijk al de eerste avond, en hij vind het bestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Inderdaad, die had vicky allang helemaal kapot moeten neuken toen ze op het begin samen alleen waren.
Ga deze zeker volgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso, die Vicky claimt hem ook gelijk al de eerste avond, en hij vind het best. Die Greg is ook de enige normale.
Goeie show wel.
Nee man, ze zijn niet te vergelijken met die Amerikanen, die zijn wel tof. Deze zijn gewoon fucking irritantquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:03 schreef Om_nomnom het volgende:
Greg = Vinnie
Vicky = Sam
Holly = Snooki
Jay = Ronnie
James = Pauly D
De rest, geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |