Kijk even in de vorige COS. Ze mogen wel knoeien maar niet in het bakje met een wit soort poeder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:21 schreef Ransjih het volgende:
en ze mochten niet knoeien? dan weten ze dat het verloren is maar willen/mogen niet opgeven os zo?
Met achterlijke hoedjes. Wel alcohol?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben een party om 8u nav Lisa's verjaardag
Een soort Laura-party. Met priklimonade en chips.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:31 schreef Darklight het volgende:
Geen idee, lijkt me wel
Thema: Pretty in Pink
Dat heb ik bij Flo. Echt een engerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef Ransjih het volgende:
ik vertouw die rene steeds minder, weet niet waarom
hoop wel dat ze drank krijgen, dan gaat die opdracht helemaal mislukkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort Laura-party. Met priklimonade en chips.
Die mislukt volgens mij sowieso.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:42 schreef Darklight het volgende:
hoop wel dat ze drank krijgen, dan gaat die opdracht helemaal mislukken
Ik schakel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:44 schreef Ransjih het volgende:
zitten we naar de herhaling te kijken van de uitzending van gisteren?
Dat denk ik wel. Hier nu reclame en ik denk het laatste stukje van de daily.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
bij mij begint nu de live uitzending![]()
ik heb toch niet de hh zitten kijken en jullie de nieuwe van vandaag
Wat betekenen die minnetjes? De laagste min vliegt eruit?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben benieuwd wie er uit vliegt volgende week .....
[ afbeelding ]
Gewoon het volgnummer achter de min (gewoon een streepje), dus eindcijfer en dan 01, 02 etc.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat betekenen die minnetjes? De laagste min vliegt eruit?
Ah, ok. Thanx.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gewoon het volgnummer achter de min, dus eindcijfer en dan 01, 02 etc.
Die voice-over is geweldig.quote:
Omdat ie de vriend van Valencia is ?quote:
Jaaa de stem is een baasquote:
Ik vind het een vreemd stel, kan er niks aan doen. En nee, ik ben geen homofoob.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef DjinN het volgende:
Omdat ie de vriend van Valencia is ?Of om een andere reden ?
LOLquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Ransjih het volgende:
heb ik goffer een hh zitten kijken
hoe stom kun je zijn![]()
ben ik allemaal met je eens maar er komt wel veel zinnigs uit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd stel, kan er niks aan doen. En nee, ik ben geen homofoob.![]()
Flo is zo gay als een deur en toch een relatie aangaan met ES die zich om wil laten bouwen.
Ik snap dat gewoon niet.![]()
En hij snuift iets teveel aan zijn nasespray. Ik ben benieuwd wat er in dat flesje zit.
Ach...misschien heeft ie wel een fetisj voor ChicksWithDicksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd stel, kan er niks aan doen. En nee, ik ben geen homofoob.![]()
Flo is zo gay als een deur en toch een relatie aangaan met ES die zich om wil laten bouwen.
Ik snap dat gewoon niet.![]()
En hij snuift iets teveel aan zijn nasespray. Ik ben benieuwd wat er in dat flesje zit.
Wat Ran zegt, die verkleedpartijen slaan nergens op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na gisteren deze clown .......
[ afbeelding ]
Hebben we nu de volgende ......
[ afbeelding ]
Vergis je niet, het is zo vals als wat. Het stookt net zo als ES.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Ransjih het volgende:
ben ik allemaal met je eens maar er komt wel veel zinnigs uit moet ik zeggen
valt me alleen nog maar mee die flo tot nu toe
Ja iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben ik allemaal met je eens maar er komt wel veel zinnigs uit moet ik zeggen
valt me alleen nog maar mee die flo tot nu toe
Vind het wel een beetje jammer dat je ze elke keer het en ES noemt maar ja, dat is mijn mening hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Ran zegt, die verkleedpartijen slaan nergens op.
[..]
Vergis je niet, het is zo vals als wat. Het stookt net zo als ES.
Het is toch ook een ES. Onzijdig. Ik wil het ook wel een kween noemen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:
Vind het wel een beetje jammer dat je ze elke keer het en ES noemt maar ja, dat is mijn mening he
Nouja..als jij iemand een "het" noemt omdat ie zich om heeft laten bouwen naar een vrouw vind ik dat tamelijk neerbuigend klinken imho.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch ook een ES. Onzijdig. Ik wil het ook wel een kween noemen hoor.
Ik heb op zich niks tegen mensen die zich laten ombouwen hoor, maar dit persoon is zo vals en achterbaks. Vandaar.
Lees mijn edit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:12 schreef DjinN het volgende:
Nouja..als jij iemand een "het" noemt omdat ie zich om heeft laten bouwen naar een vrouw vind ik dat tamelijk neerbuigend klinken imho.
Even goede vrienden verder hoor
Heb je edit er al bijgezetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn edit.![]()
En het is nog niet omgebouwd.
Nee, dat "het"slaat echt op ES, maar ik wil je best een plezier doen en "het"Val noemen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:15 schreef DjinN het volgende:
Heb je edit er al bijgezetDat ze vals en achterbaks doet maakt haar imho nog steeds geen "het", maar gewoon een sneu persoon
![]()
Of bedoel jij te zeggen dat jij alle mensen die vals en achterbaks doen een "het" noemt ?In dat geval heb ik het mis en neem ik alles terug
Voor mij hoef je het niet te veranderen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat "het"slaat echt op ES, maar ik wil je best een plezier doen en "het"Val noemen hoor.![]()
Mr. Botox, ook zoiets.![]()
[ afbeelding ]
Ach, ik overdrijf graag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef DjinN het volgende:
Voor mij hoef je het niet te veranderen hoorWou je alleen even zeggen hoe ik erover denk
![]()
Moest zo lachen om die vader en oom van Florian gisterFlorian lijkt precies op zijn vader
heeft ie nou een string aan ??quote:
Zoiets, maar zo ga je toch niet aan tafel?quote:
Deze al eens gezien ....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
The Botox Brothers.Hij heeft het niet van een vreemde.
Nee, bedankt. Die sla ik even op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze al eens gezien ....![]()
of anders deze ?
whahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
of anders deze ?
Ik vind Ingrid zo'n karikatuurtje hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hilarische onzin, niet ? Volgens mij speelt Ingrid ook mee in de tweede video ....
Haha, daar lopen er wel meer van rond daarquote:
ik heb ze net bekeken, vindt pa en oom wel grappig met hun zelfspot maar werd een beetje treurig van florian die op 26 jaar als zo "gebruikt"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
of anders deze ?
Oh, ja, sjps, Linkje?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef Ransjih het volgende:
en een weekopdracht , zonder knoeien water overhevelen of zoiets
saai feessie nog (even bij tonja koekeloeren)
Is die CAP niet al gepost ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef Ransjih het volgende:
flo dacht thema is roze ik doe maar roze rouge?
en cos heeft echt bijna een bilveter? (geen CAPS aub)
Ik heb die cap al geplaatst muts.quote:
Ik zou niet durven..quote:
dat jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb die cap al geplaatst muts.![]()
Wat een lullig feestje.
ow god ja , iets over half 9quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb die cap al geplaatst muts.![]()
Wat een lullig feestje.
ja wil je hieraan meedoen heb je toch media aandacht nodig , op welke manier dan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
Lisa heeft ook al een video gemaakt. Volgens mijn komen ze allemaal van een castingbureau, net als SST en de rest van de RLS's.
Die zijn geil en gericht op het kontje van Jordan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:46 schreef Ransjih het volgende:
is de camera man een klein manneke? ik zie alleen maar knieën en broekjes
tot morgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn geil en gericht op het kontje van Jordan.![]()
Raar, de mannen hebben geen oog voor de vrouwen.
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.![]()
Nog heel even. Volgens mij is Timmy zo gay als een deur.quote:
timmy???????????????????????????? das lekker weggaan van jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog heel even. Volgens mij is Timmy zo gay als een deur.
Toedels.
*wijst naar Ransjih*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet meer wie er om vroeg .......
[ afbeelding ]
En is Fabienne zijn coverup ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog heel even. Volgens mij is Timmy zo gay als een deur.
Toedels.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet meer wie er om vroeg .......
[ afbeelding ]
waarom? en feest al afgelopen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valencia wil, dat ze weekopdracht laten mislukken .....
Mooi.. ik ben happy als ie gaat. Er zijn sterke karakters genoeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Voorlopige tussenstand van de poll, ziet er niet goed uit voor David...![]()
===========================
Umfrage: Wer soll das Haus am nächsten Montag verlassen?
David 1339 Stimmen | 63%
Lisa 326 Stimmen | 15%
Valencia 163 Stimmen | 8%
Timmy 121 Stimmen | 6%
Steve 91 Stimmen | 4%
Rayo 56 Stimmen | 3%
Fabienne 24 Stimmen | 1%
2120 Gesamt Voter
Mee eens... Davids verhaallijn is ook al zo'n beetje afgelopen, nu remt hij alleen maar de rest..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi.. ik ben happy als ie gaat. Er zijn sterke karakters genoeg.
Ik denk dat Florian het goed ziet. Wanneer David gaat dan zal Cosimo los komen en zal ook Rene zijn positie opeisen. Rene houdt zich duidelijk op de vlakte vanwege de idioot David en wil z'n handen daar niet aan vuil maken. Je kan het ook zien aan Jordan.... zij zoekt het alfa mannetje.
En ze noemde volgens mij specifiek Jasmin en Cosimo als voorbeeld .....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:24 schreef beequeen het volgende:
Volgens Val doen alleen domme mensen mee aan de weekopdracht. Het zijn net apen in de dierentuin.
Precies, verwend kreng.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ze noemde volgens mij specifiek Jasmin en Cosimo als voorbeeld .....
ik gun Valencia wel eens een dag of drie in het Strafbereich ....
Van wie krijgt ze nieuwe shag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef beequeen het volgende:
Omdat Jasmin nieuwe shag krijgt wil Val nieuwe make-up. Dat mens spoort niet.
Van het hokje.quote:
Een uur geleden lag ze te klagen dat ze zo'n slaap had. Plotseling is ze klaarwakker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:33 schreef Ransjih het volgende:
dat heeft ze snel voor elkaar, die hond, wat moet ze daarvoor doen?
ik had het Daggy meer gegunt ja ...aangezien dat beestje van haar al erg oud is ... maar ja ...om nu een oude hond weg te gaan halen uit zijn vertrouwde omgeving lijkt me ook niet wat ...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:40 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven, die krijgt echt alles voor elkaar. Daggy wilde ook graag haar hond en huilde net.
Nu jankt Fab weer, geen idee waarom.
Nee, dat is ook niet handig. Maar ik ben sowieso tegen beesten in een BB huis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:47 schreef snetje het volgende:
ik had het Daggy meer gegunt ja ...aangezien dat beestje van haar al erg oud is ... maar ja ...om nu een oude hond weg te gaan halen uit zijn vertrouwde omgeving lijkt me ook niet wat ...
ik ga flo steeds leuker vindenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
Val is niet blij dat Flo in het huis is. Hij heeft gezegd dat Val zijn koffer moet pakken als het het niet naar zijn zin heeft.
LOL, kijk maar iets langer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef itsme het volgende:
Hehe Ik ben eindelijk gelijk. Heb net 3 uitzendingen bekeken. Heb vierkante ogen.![]()
Er blijven weinig over. Daggy en Cosimo vind ik wel leuk.
En dan eten ze een olijf.quote:
Ok, ieder zijn meug. Maar het is wat moeilijk ivm de taal. Daggi is ook vals en Cosimo dom maar onschuldig. Hij staat teveel onder invloed van David.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:41 schreef itsme het volgende:
Ik heb alle uitzendingen gezien . Niet alleen 3.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef beequeen het volgende:
Ingrid is bang dat ze haar lippen opeet.
Ja, die sind im Wegequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef beequeen het volgende:
Ingrid is bang dat ze haar lippen opeet.
Ze was hilarisch...quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
LOL, Ingrid jat de bel. Ze is zo lief maar ook zo dom.
Ingrid is echt mijn favo. Ze is zoals ze is, niks toneelspelen of gemeen doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef akveor het volgende:
Ze was hilarisch...![]()
Ingrid drinkt nog wel even de cola op....
Okay, dat zou ik jammer vinden, was de hele dag aan het werk, ben nu aan het teruglezen ....quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Tegengas!
Ik denk dat Fab het niet meer lang gaat trekken. Ze is de hele dag al verdrietig.
Is in de nacht van maandag op dinsdag opeeens begonnen, misschien hadquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Lisa, vals kreng. Je hebt je geheim zelf verraden. Jasmin heeft voor haar gebeden,
oh man. Ik lig in een deuk hier.
Ja, laat mij het vuile werk maar weer opknappen .....quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, Lisa heeft nu ook een hekel aan Rayo omdat hij Jasmin wel mag.
Ik ga weer terug naar de live stream, heb alles al gezien en lees het commentaar van Tegengas wel.![]()
Die heb ik idd gemist. Ik dacht dat het over het bidden tijdens het eten ging. Dit is trouwens de eerste keer dat ik Jasmin zie bidden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is in de nacht van maandag op dinsdag opeeens begonnen, misschien had
je deze CAP nog niet gezien ...... volkomen ongeloofwaardig in ieder geval.
[ afbeelding ]
Ja, helaas wel. Ik heb een hekel aan dieren in een BB huis, behalve kutkippen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo bijgelezen, een hond in het huis, weekopdracht nog gaande ?
LOL, net zat ze weer met hem op de slaapkamer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Jordan is David een "FachIdiot" (vertaling:professionele idioot)![]()
Ik verzin het echt niet ......
Hypocriete Cosi. Vanmiddag zei hij dat ze beter op haar spullen moest letten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net in het voorstukje van het laatste deel:
David gaat de groep erop aanspreken, dat ze de tabak van Jasmin nat
hebben gemaakt, nou, ben benieuwd. Gleich nach die Werbung.
Ja, een beetje meelullen met David net, dat het niet kan en dat het vals is .....quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hypocriete Cosi. Vanmiddag zei hij dat ze beter op haar spullen moest letten.
Ja, dat klopt, elke dag (ook in het weekend ..) om 19.00 uur.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:43 schreef itsme het volgende:
Ik download de daily altijd. Had wel gelezen hier dat ik ze ook kon kijken online. Al om 19.00 begrijp ik?
Nee, zeker niet, ben dat ook van plan morgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef Ransjih het volgende:
ben ook met dit weer bijna de hele dag buiten, is dan toch niet gek?
Okay, welterusten, bedankt voor je antwoorden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Ransjih het volgende:
ik ga plat DGKT tot morgen
hopelijk neemt Os nog wat over straks
Het lijkt er wel op ja. Dat maakt het natmaken van Jasmins tabak door Valencia echt helemaal een vuile streek,quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zijn weer bezig met de boodschappenlijst, snap niet zo goed hoe dat nu
precies werkt, hebben ze ook een soort persoonlijk budget van 4 Euro ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensch! Wat een kutmens is dat zeg. Gelukkig kreeg ze van BB nieuwe shag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:43 schreef akveor het volgende:
Het lijkt er wel op ja. Dat maakt het natmaken van Jasmins tabak door Valencia echt helemaal een vuile streek,
quote:Flo und Val machen wohl nach BB Urlaub in L.A.. Die beiden reden über Hunderziehung. Flo sagt, Hunde müssen sich unterwerfen, Val unterwirft sich ja auch, besonders nachts.
Mona Lisa wird eingeblendet.
Heb ook niet veel gezien, hondje van Jordan is nieuwe bewoner ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:29 schreef DjinN het volgende:
Nog interessante dingen gebeurd ?Ben een paar daagjes bijna niet op het forum geweest...ook geen BB gekeken
dus vandaar mijn vraag
Typischquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb ook niet veel gezien, hondje van Jordan is nieuwe bewoner ....
[ afbeelding ]
Fabi is ook nep, net als haar nepvent. Breek me de bek niet open over Jordan en Val.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:53 schreef akveor het volgende:
Wat een fakking irritante lach heeft die Fabienne eigenlijk. Klinkt vaak erg overdreven en nep.
En Jordan en Valencia klinken alsof je naar een slecht Duits nagesynchroniseerde film zit te kijken.
nou...volgens mij ook een heleboel mensen hier..hahaha,mja..wat moet je dan??weer alleen slapende en etende mensen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:59 schreef akveor het volgende:
David zal het publiek danken als ie mag blijven. Hij en Cosimo zouden de gezichten van de anderen wel eens willen zien wanneer David mag blijven.
Volgens mij zit half Duitsland te wachten op David's gezicht wanneer ie moet vertrekken.![]()
[ afbeelding ]
Ach, het werkte al een keer eerder, waarom niet nog es geprobeerd, een klingeltje von mutti af te persen van de Productie...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
Jordan zegt dat ze vanavond nog naar huis wil. Ik ben benieuwd.
Nou, dat zou wel heel vreemd zijn t.o.v .de andere bewoners. Maar goed, ze zit nu ims Sprechzimmer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ach, het werkte al een keer eerder, waarom niet nog es geprobeerd, een klingeltje von mutti af te persen van de Productie...
Helemaal niet, er loopt toch ook ineens weer zo'n vies kuttelikkertje rond? Jordan wil dus ook weer wat....quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel heel vreemd zijn t.o.v .de andere bewoners. Maar goed, ze zit nu ims Sprechzimmer.
We wachten af.
Ik heb het ook over Jordan. Gesproken met haar moeder en nu die kuttenlikker is huis. Genoeg is genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Helemaal niet, er loopt toch ook ineens weer zo'n vies kuttelikkertje rond? Jordan wil dus ook weer wat....
Een een prop in de mond van Fab. Die neplach.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:09 schreef Ransjih het volgende:
kan iemand die muts effe over tim zn kop trekken
Niet voor Jordan blijkbaar...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Jordan. Gesproken met haar moeder en nu die kuttenlikker is huis. Genoeg is genoeg.
Dat was wrs een wassen neus. Die 8 uur slaap redden ze sowieso niet en ze bestellen alleen maar vet eten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:23 schreef Ransjih het volgende:
hebben ze nog iets gedaan met "gezonde voeding, niet te lang in de zon en insmeren?"![]()
ze zijn zo bruin geworden
Gezien dat laatste "eerst vreten dan drukken" spelletje... nope... het zal ze een (vette)worst zijn bij Regie...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:23 schreef Ransjih het volgende:
hebben ze nog iets gedaan met "gezonde voeding, niet te lang in de zon en insmeren?"![]()
ze zijn zo bruin geworden
je erg erg lelijk gedaan, zonde hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was wrs een wassen neus. Die 8 uur slaap redden ze sowieso niet en ze bestellen alleen maar vet eten.
Die tetten van Val zien er echt eng uit.![]()
[ afbeelding ]
Dramaqueen in het kwadraat. Flo huilt ook.quote:
Ze gaat echt hoor. Wirklisch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:31 schreef Ransjih het volgende:
halve zinnen en blikken, geen touw aan vast te knopen maar maakt wel nieuwsgierig
Ik niet, allemaal show. Net als bij Val.quote:
zal zo ff checken hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. worden ze nou steeds groter? zetten ze uit van veel zon en nixdoen?
[ link | afbeelding ]
Dat had ik ook, maar ik luister veel en dan hoor ik net zo'n vals mens als Val. Kan toch ook niet anders?quote:
heb ook mn kopfoon opgezetquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef beequeen het volgende:
Aha, Jordan wil dat iemand op haar geheim drukt. Ze gunnen het Jasmin niet. Even goed luisteren of ze het gewoon verklapt.
Ingrid weet haar geheim.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef beequeen het volgende:
Aha, Jordan wil dat iemand op haar geheim drukt. Ze gunnen het Jasmin niet. Even goed luisteren of ze het gewoon verklapt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:47 schreef Ransjih het volgende:
cosi en ingrid willen niet drukken? snap ik als ik me herinner hoe ze jasmin verguisd hebben
Ik snap Cosi ook niet, wrs wil hij het eerlijk spelen.quote:
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |