Ok, dat zou vet zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yes. Lijkt me tof als er meer komen. Zal chemiu wel even een postduif sturen!
Ik moest stiekem lachen vanmiddagquote:Er komt een Palestijn bij de dokter, zegt hij: “Ik heb een ontsteking!”
Ik zit sinds maandag al bij een ander bedrijf. Beetje oplettenquote:
Komt een man met een vis onder zijn arm bij de dokter, zegt de dokter: Ik zie het al, uit de kom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
je zou t niet eens uitgehouden hebben in die kippenstal hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit sinds maandag al bij een ander bedrijf. Beetje opletten
Is het zo erg dan? Hoezoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou t niet eens uitgehouden hebben in die kippenstal hier
zet 8 vrouwen in een ruimte, en tel uit je winstquote:
Een onproductieve kanovinniequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet 8 vrouwen in een ruimte, en tel uit je winst
Ligt eraan hoeveel klanten elke vrouw heeft?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe je voor werk?quote:
Vrouwen ja... je kunt niet met en je kunt niet zonder zequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja vreselijk, ik werk ook liever met mannen samen dan met vrouwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Mannen kunnen wel vaak met zijn tienen samenwerken maar zodra je 10 vrouwen in 1 ruimte zet is er meestal na een uur al een bitchfight uitgebroken
Maar goed ook, anders kan ik me niet beheersen donderdagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben even naar de kapper. Even mijn hippie haren wat in korten want ik lijk nu onderhand ook bijna op een vrouw.
Vraag anders eens wat voor soort foto's ze willen? Laat desnoods even wat (slechte) foto's zien, waarvan jij weet dat je het beter kan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:15 schreef xjoyce het volgende:
Oke even een vraag. Ik ben vanmiddag gebeld om foto's te maken voor een crematie. Is van de vriend van een meisje waar ik eerst vaak mee om ging. Maar ik weet niet of ik meer kan bieden dan foto's die met een gewone digitale camera gemaakt zijn. (zal waarschijnlijk binnen zijn) wat denken jullie? Ik heb geen externe flits. Ze willen foto's van de kist met bloemen etc.
Als je trouwens voor of na de dienst bij de kist kan zou ik me wat minder bezwaard voelen. Sowieso lijkt het me heel lastig om mooie foto's te maken van iemand die in een kist ligt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:21 schreef xjoyce het volgende:
Tja ik vind het lastig zelf, ik wil het wel graag voor hun doen ( het zal dan niet lang zijn) @ Kannovinnie ik ken zijn vriendin wel heel goed he dus het is niet zo dat ik niemand ken.
Ik bel haar zo even op denk ik om te vragen wat precies de bedoeling is inderdaad.
Jij hebt ook echt alleen maar pech hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Arrgghh.. wat een gedoe zeg.
Heb ik eindelijk een dynamodekselpakking, auto en aanhanger geregeld voor vrijdag.. moet ik nog een startrelais vinden. Ik wil er 1 van yamaha op monteren maar die is nergens (in de buurt) uit voorraad leverbaar.
Hmm, ik weet waarschijnlijk wel een adresje, maar dat is bij mij in de buurt. Heb je dus ook weinig aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Arrgghh.. wat een gedoe zeg.
Heb ik eindelijk een dynamodekselpakking, auto en aanhanger geregeld voor vrijdag.. moet ik nog een startrelais vinden. Ik wil er 1 van yamaha op monteren maar die is nergens (in de buurt) uit voorraad leverbaar.
Was je al bij de kapper geweest dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt alleen maar pech hè.
En zit het goed?
[ afbeelding ]
Het was echt heel langquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, ik weet waarschijnlijk wel een adresje, maar dat is bij mij in de buurt. Heb je dus ook weinig aan.
[..]
Was je al bij de kapper geweest dan?
Is er een hoop van af?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het was echt heel langHippie style.
Je hebt aan mij makkelijk publiek. Mijn lenzen zijn op hun scherpst net zo scherp als jouwe onscherpquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds fucking moeilijk om een fatsoenlijke zelfportret foto te maken. Deze was eigenlijk ook niet scherp maar ik was het zat na 25 foto's. Of ik stond er niet helemaal op, of mijn ogen waren niet scherp, of mijn neus niet of dit, of dat. En als je zelf achter de camera staat heb je na 3 foto's al een goede.
Heb ik expres gedaan hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef taxibabe het volgende:
Je kan het aan de foto zien dat je het zat was, je kijkt niet echt vrolijk
Of je ogen? Je zou donderdag eens die 135MM van mij moeten proberen. Dat is echt een super lens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt aan mij makkelijk publiek. Mijn lenzen zijn op hun scherpst net zo scherp als jouwe onscherp
lol!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb ik expres gedaan hoorIk probeerde meer moeilijk te kijken maar dat lukte niet echt. Misschien eens de camera op mezelf richten tijdens de grote boodschap.
Primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb ik expres gedaan hoorIk probeerde meer moeilijk te kijken maar dat lukte niet echt. Misschien eens de camera op mezelf richten tijdens de grote boodschap.
[..]
Of je ogen? Je zou donderdag eens die 135MM van mij moeten proberen. Dat is echt een super lens.
Telkens als nu iemand prima zegt moet ik aan deze column denken die ik van de week las.quote:
quote:Dan prima. Prima is net zoiets als 'ok, omdat het moet'. Zo van: ik wil het eigenlijk niet, maar vooruit, ik doe het toch. Omdat jij het wil. Dan heb je mij dus op de kast. Samen met mijn schuldgevoel. Met een prima maak je mij niet gelukkig.
Chemiu gaat niet mee. En die quote is best goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Telkens als nu iemand prima zegt moet ik aan deze column denken die ik van de week las.
http://frontpage.fok.nl/c(...)elemaal-niemand.html
[..]Geld alleen niet voor mij.
Haha, daar heeft 'ie wel een punt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Telkens als nu iemand prima zegt moet ik aan deze column denken die ik van de week las.
http://frontpage.fok.nl/c(...)elemaal-niemand.html
[..]Geld alleen niet voor mij.
Als echt alleen wij 2 kunnen donderdag vind jij het dan nog altijd geen probleem? Of heb je liever dat er meer komen? Want de datum is uiteraard te verzetten naar een weekend natuurlijk. Mij maakt het niet uit iig. Ik heb het altijd wel naar mijn zin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chemiu gaat niet mee. En die quote is best goed
Prima punt ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef taxibabe het volgende:
Ligt denk ik aan de context waarin het gebruikt wordt.
Nee hoor. Als je een engerd ben jat ik die 135 en ren ik er vandoor. En met 2 man is het iig niet zo veel gedoe met waar je heen wiltquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als echt alleen wij 2 kunnen donderdag vind jij het dan nog altijd geen probleem? Of heb je liever dat er meer komen? Want de datum is uiteraard te verzetten naar een weekend natuurlijk. Mij maakt het niet uit iig. Ik heb het altijd wel naar mijn zin.
Ok prima.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je een engerd ben jat ik die 135 en ren ik er vandoor. En met 2 man is het iig niet zo veel gedoe met waar je heen wilt
Ik ben al bang hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Jatten wordt trouwens moeilijk. Ik kan heel snel rennen.
Zeker. Jij bent dan mijn gids want [b]ik weet werkelijk niets te vinden in Amsterdam. [b]
Da's juist leuk, kom je op rare plekken uit zoals hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Jatten wordt trouwens moeilijk. Ik kan heel snel rennen.
Zeker. Jij bent dan mijn gids want ik weet werkelijk niets te vinden in Amsterdam.
Kom maar langs brengen. Dat giet ik ook zo weg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
muu ik had bier meegejat van m'n ouders maar het is Dommelsch en ik vind het helemaal niet lekker.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben al bang hoor
Groetjes,
Wereldkampioen verstoppertje spelen.
Jawel maar ik wist niet dat ik het niet lekker vond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom maar langs brengen. Dat giet ik ook zo weg.
Grolsch is tegenwoordig erg goed te drinken vind ik.
Zag je dat niet toen je het jatte?
Je weet dat morgen het Fries kampioenschap verstoppertje wordt gehouden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben al bang hoor
Groetjes,
Wereldkampioen verstoppertje spelen.
Geen skoetje sielen of poal zitten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je weet dat morgen het Fries kampioenschap verstoppertje wordt gehouden?
Ja, maar ik kon niet. Daar komt bij dat het Friese kampioenschap voor amateurs only is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je weet dat morgen het Fries kampioenschap verstoppertje wordt gehouden?
spermabekkiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
BierJatten
Ouders
Maargoed, doe ik ook altijd
En dan op een lege parkeer plaats van een vierkante kilometer. Dat is pas een uitdaging.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef taxibabe het volgende:
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=54940
Dan beland ik ergens waar ik mezelf niet meer terug kan vinden denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon niet. Daar komt bij dat het Friese kampioenschap voor amateurs only is.
Anticlimax van een fotograaf:
Het wereldkampioenschap verstoppertje spelen fotograferen en niemand vinden
Lijkt me trouwens wel weer tof, om een keer ladderzat verstoppertje te spelenTikkertje was ook een succes toen we uit Amsterdam kwamen en een uur moesten wachten op de bus
Moet wel goed komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan beland ik ergens waar ik mezelf niet meer terug kan vinden denk ik.
Eerst even bier halen dan laat ik dat weten. Ik heb namelijk ook echt 1 nummer.quote:
Even wat zoeken:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welk nummer beschrijft jullie het beste?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Even wat zoeken:
Voor als ik chagrijnig, boos of nergens zin in heb.
Zo zou ik mij voelen als ik later als oude opa vrolijk tussen mijn kinderen en kleinkinderen zit.
Hoop heideroosjes trouwens, maar zoveel goede Nederlandse nummers ken ik niet, en Engels nummers horen niet bij me.
Omdat ik sowieso nooit luister naar de lyrics van Engelse nummers. Hooguit half. Nederlandse nummers raken me meer en die 2 nummers van de heideroosjes heb ik vaak gehoord, tijdens vakantie, lowlands enzo. Dus goede gedachtes.quote:
Als je al een afspraak hebt gemaakt zou ik echt boos worden. Wat maakt die 5 euro dan nog uit als je toch al een afspraak hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef Merlijn het volgende:
grmbl, fototas gaat niet door. Toch wel pissed off, had een dealtje gemaakt met iemand, geld afgehaald en zou vanavond de tas gaan ophalen. Biedt iemand 5 euro hoger.
Ach, i'll take my loss.
@IDZo, loopt de mille al?
@mexicaantje: geweldige foto van die hond! love it.
Binnen of buiten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:39 schreef tubacloud het volgende:
iemand nog tips voor concertfotografie? morgen dancefeest fotograferen en heb dat nog nooit gedaan...
Ah da's zo kut hè. 5 euro ook echt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef Merlijn het volgende:
grmbl, fototas gaat niet door. Toch wel pissed off, had een dealtje gemaakt met iemand, geld afgehaald en zou vanavond de tas gaan ophalen. Biedt iemand 5 euro hoger.
Ach, i'll take my loss.
Ah ik heb het juist andersom. Nouja ik luister wel naar de teksten van NLse nummers want dat hoor je gewoon gelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso nooit luister naar de lyrics van Engelse nummers. Hooguit half. Nederlandse nummers raken me meer en die 2 nummers van de heideroosjes heb ik vaak gehoord, tijdens vakantie, lowlands enzo. Dus goede gedachtes.
Wat ik al zei. Creep kan ik heel goed begrijpen, dat nummer gaat ook echt over een gevoel, en een persoon of personen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welk nummer beschrijft jullie het beste?
Behalve bij Guuusjjeeequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah ik heb het juist andersom. Nouja ik luister wel naar de teksten van NLse nummers want dat hoor je gewoon gelijkMaar vaak omdat het Nederlands is word ik afgeleid van de muziek en ga ik me ergeren aan de uitspraak (het accent oid) van iemand ofzoiets.
Mwah meer het feit dat ik Engels vaak te overdreven vind. Nederlands is veel rauwer imo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah ik heb het juist andersom. Nouja ik luister wel naar de teksten van NLse nummers want dat hoor je gewoon gelijkMaar vaak omdat het Nederlands is word ik afgeleid van de muziek en ga ik me ergeren aan de uitspraak (het accent oid) van iemand ofzoiets.
Met sommige nederlandse nummers heb ik dat ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso nooit luister naar de lyrics van Engelse nummers. Hooguit half. Nederlandse nummers raken me meer en die 2 nummers van de heideroosjes heb ik vaak gehoord, tijdens vakantie, lowlands enzo. Dus goede gedachtes.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je al een afspraak hebt gemaakt zou ik echt boos worden. Wat maakt die 5 euro dan nog uit als je toch al een afspraak hebt
Ach ja, ik had ook geen zin om er problemen van te maken. Onprofessioneel vind ik het wel. Aan de andere kant scheelt het me weer twee uur rijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah da's zo kut hè. 5 euro ook echt.Beetje asociaal, zeker omdat je al een afspraak had.
Nice! lijkt me toch ergens wel weer een eer!quote:Dankjuhhh.Hij hangt in m'n oude school haha.
1 keer een nummer gehoord van volgens mij anoek nadat ik mijn oma voor het laatst had gezien. Die was toen erg populair, dus elke keer als ik het nummer hoorde kreeg ik weer een flashbackquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Met sommige nederlandse nummers heb ik dat ook.
Ik heb deze bv wel vaak gedraaid:
En een nieuwe kopen? 2 uur rijden voor een tas is toch ook de moeite niet? Dan geef ik liever die 40/50 euro meer uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, ik had ook geen zin om er problemen van te maken. Onprofessioneel vind ik het wel. Aan de andere kant scheelt het me weer twee uur rijden.
[..]
Nice! lijkt me toch ergens wel weer een eer!
Verschil is een avond vrij en een leasedoos. (jeweetwel, dat blauwe lelijke hok van me, je hebt hem gezien in Doel). Maar je hebt gelijk, daarom maak ik er ook niet echt een punt van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En een nieuwe kopen? 2 uur rijden voor een tas is toch ook de moeite niet? Dan geef ik liever die 40/50 euro meer uit.
Oh dat nummer is zo fijn hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Creep kan ik heel goed begrijpen, dat nummer gaat ook echt over een gevoel, en een persoon of personen.
Voor mij is dat echt dit nummer:
Prachtig nummer sowieso maar die tekst! Die raakt mij echt en daar voel ik mij heel erg in thuis.
Ja ik snap het wel, maar ik ben best een dramaqueen als het om gevoel gaat (spreek het nooit uit, maar ik kan me dan helemaal laten gaan in een nummer). En ben wel van de metaforen en die zijn in het Engels 9/10 keer mooier dan in het Nederlands vind ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah meer het feit dat ik Engels vaak te overdreven vind. Nederlands is veel rauwer imo.
Sinds ik in Eindhoven woon houd ik van Guusje.quote:
Euh, kan ik me zo niet herinneren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Verschil is een avond vrij en een leasedoos. (jeweetwel, dat blauwe lelijke hok van me, je hebt hem gezien in Doel). Maar je hebt gelijk, daarom maak ik er ook niet echt een punt van.
Die vind ik dan weer wat minder..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit vind ik trouwens een heel mooi Nederlands talig nummer.
Ja dat heb ik ook. Ik ga meestal pas naar de tekst luisteren als ik het al uit m'n hoofd ken doordat ik de sfeer van het nummer zo tof vind. En soms is het dan echt een kuttekst maar maakt het niet uit, omdat het nummer zelf mooi/leuk/fijn is. En soms (vaker) maakt de tekst het nummer nog 10x beter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef taxibabe het volgende:
Maar ik moet toegeven dat vaak de sfeer van een nummer mij meer raakt dan de tekst. En vaak raken nummers mij meer als ik verdrietig ben dan wanneer ik vrolijk ben.
Bij dat soort nummers luister ik dan wel weer naar de tekst. Alleen pianospel en zang, dan doe ik dat automatisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef Merlijn het volgende:
eens met taxibabe.
Ver in mijn top-tien lijstje:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh dat nummer is zo fijn hè.![]()
![]()
[..]
Ja ik snap het wel, maar ik ben best een dramaqueen als het om gevoel gaat (spreek het nooit uit, maar ik kan me dan helemaal laten gaan in een nummer). En ben wel van de metaforen en die zijn in het Engels 9/10 keer mooier dan in het Nederlands vind ik.
[..]
Sinds ik in Eindhoven woon houd ik van Guusje.
Je luistert naar de verkeerde Engelse muziek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo.
Maar kwa schelddingen enzo vind ik Nederlands toffer. Veel minder fuck dit enzo.
Gogo agressie!quote:Dikke vinger, bekijk 't maar
Al stort de wereld in elkaar
Vandaag kunnen jullie de tyfus sterven
Deze baaldag zal niet bederven
Apatisch, suf en zonder doel
Hang ik onderuit in m'n luie stoel
Ik moet dit en ik moet dat
Maar ik blijf zitten, op m'n gat!
Ik vind fuck niet tof in een nummer en dat komt in het Engels toch wel vaak voorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je luistert naar de verkeerde Engelse muziek.
Wat jij zegt dacht ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je luistert naar de verkeerde Engelse muziek.
Veel criminelen daar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:04 schreef Merlijn het volgende:
verdorie. heel de planning voor morgen weer aan gort. Chaos ook altijd bij mijn toko als er weer eens iemand vrij komt.
* gaan we wel of niet naar een klant, of kantoor, of thuis *
* Merlijn zucht diep: had ik maar een vak geleerd.
Wat doe je voor baan dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:04 schreef Merlijn het volgende:
verdorie. heel de planning voor morgen weer aan gort. Chaos ook altijd bij mijn toko als er weer eens iemand vrij komt.
* gaan we wel of niet naar een klant, of kantoor, of thuis *
* Merlijn zucht diep: had ik maar een vak geleerd.
ik moest lachenquote:
IT architect.quote:
All time classic. Dit vind ik ook heel mooi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het enige concert op Rock Werchter waar ik bij gehuild heb omdat ik het zo mooi vond. Ook één van de weinige nummers waar ik me echt kan bij ontspannen.Love it.
Heeft dat wat met criminelen te maken danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
Word ik de laatste tijd erg vrolijk van op de een of andere manier....
[..]
IT architect.
Nope. Zei ik dat ergens dan? Iemand kan ook in de planning "vrij" komen. of beschikbaar, wat je wilt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heeft dat wat met criminelen te maken dan
Ah, ik dacht vrij komen als in uit de gevangenis. Maar 't is helder nu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nope. Zei ik dat ergens dan? Iemand kan ook in de planning "vrij" komen. of beschikbaar, wat je wilt.
Ik dacht in eerste instantie hetzelfde als jij ..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht vrij komen als in uit de gevangenis. Maar 't is helder nu.
Ik ben daar niet echt mee bekend maar volgens mij is dat een mix tussen rap en dance oid? Of niet. Iig heel vrolijk en uplifting.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Naar teksten luister ik in de talen die ik goed genoeg beheers. Alleen naar muziek moet 't toch al richting Balkan muziek oid gaan. Is maar goed ook want een deel van de teksten daarvan is totaal fout.
Neuh. Dat is om uit je plaat te gaan als je in een club bentquote:
Bart heeft gister Moby geschotenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:17 schreef Merlijn het volgende:
Hiervan krijg ik ook overigens een nog altijd een vrolijke bui:
Ja, ik vond hem helemaal super!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bart heeft gister Moby geschotenHeb je dat al gezien?
Haha, ik dacht daar komt snoeiharde rock ofzo maar dit is gewoon snoeiharde hardstylequote:
Moby sowieso.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:17 schreef Merlijn het volgende:
Hiervan krijg ik ook overigens een nog altijd een vrolijke bui:
Ik weet niet waar jij woont maar ik moet in Bodegraven en Hellevoetsluis zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, ik weet waarschijnlijk wel een adresje, maar dat is bij mij in de buurt. Heb je dus ook weinig aan.
Ik heb dat een keer met een motor gehad waarvoor ik helemaal naar Neede gereden was (fucking Enschede bijna). Proefrit gemaakt, alles was prima, afgesproken dat ik 'm maandag op zou halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef Merlijn het volgende:
Ach, i'll take my loss.
Min of meer. Vrijdag met originele pakking zou 'ie het moeten doen. Nu nog ff een startrelais fixen.quote:@IDZo, loopt de mille al?
Dan had je ook wel ff bij mij langs kunnen komen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met een motor gehad waarvoor ik helemaal naar Neede gereden was (fucking Enschede bijna). Proefrit gemaakt, alles was prima, afgesproken dat ik 'm maandag op zou halen.
Belt 'ie 's avonds op dat er nog iemand kwam kijken en dat die 500 euro meer geboden had. Of ik daar nog overheen wilde.
Ik was zo boos hè. We hadden een afspraak, ik een dag vrij genomen en dat hele tyfuseind daarheen gereden.![]()
![]()
. Dat 'ie maar mooi in dat ding stikte.
[..]
Min of meer. Vrijdag met originele pakking zou 'ie het moeten doen. Nu nog ff een startrelais fixen.
Ik bedoelde meer de turbofolk. De teksten varieren van gewoon tot zwaar fout.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben daar niet echt mee bekend maar volgens mij is dat een mix tussen rap en dance oid? Of niet. Iig heel vrolijk en uplifting.
Zeker!quote:
Hoe dat zo?quote:
En dat is stomquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon. Alles gaat kut.
En stomme mensen.
Pwittyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Even uit de camera getrokken van de shoot
Voorbij Amsterdam.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar ik moet in Bodegraven en Hellevoetsluis zijn.
Moest gelijk aan dit liedje denken!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon. Alles gaat kut.
En stomme mensen.
Hier nog 6 uurtjes.. Morgen Dauwpop!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:42 schreef Omniej het volgende:
Moggûh.
[..]
En zo is het maar net. Nog 4 uurtjes... [ afbeelding ]
Irritant he? Mensen die denken dat sommige dingen zo gefixt zijn. Heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef Merlijn het volgende:
" of ik even een vaag stukje software met python aan de praat wil krijgen op een server ".
Zeg dan gelijk dat je die server nog niet hebt, zit ik tenminste me niet rot te zoeken naar dat ding.
Geef me wachtwoorden, servernamen, de naam van het prutsding! IETS!
![]()
is het al vrijdag?
Dance feesten, dodelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef tubacloud het volgende:
Zo. Klaar met werken, straks fotograferen bij illusion dancefeest in de pul! Hopen dat het wat wordt...
Beetje XTC en gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef tubacloud het volgende:
Zo. Klaar met werken, straks fotograferen bij illusion dancefeest in de pul! Hopen dat het wat wordt...
KNALLLEUHUHHHquote:
Morgen 1 uur CS. Bist du daar bei?quote:
Komttienumeequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen 1 uur CS. Bist du daar bei?
Moet beetje werken, en moet nog naar Delft om lampen terug te brengen. Tevens 's avonds naar Yann Tiersen in Tivoli. Dus druk drukquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een beetje laat ja. Ik ben er iig. Zou leuk zijn als je er ook bent
Je kon het gister ook al lezen in 't topicquote:
Geen tijd, shooten gisteren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kon het gister ook al lezen in 't topic
Motormerk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
Tevens, welk merk heeft Isdatzo? Yamaha dacht ik?
Daarover gesproken, in het "laat hier je toffe foto's" topic las ik porno ipv promoquote:
Ja dat dus.quote:
De porno foto's gaan in het 'archief'.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarover gesproken, in het "laat hier je toffe foto's" topic las ik porno ipv promo
No shit, nu las ik promoquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De porno foto's gaan in het 'archief'.
Gruwlijk! Nu een foto maken daar op dezelfde plek als het teringdruk is!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk zo een leeg strand.
Iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
No shit, nu las ik promo
[..]
Gruwlijk! Nu een foto maken daar op dezelfde plek als het teringdruk is!
Haha, thanks!quote:
12:43 Amsterdam Centraal 4bquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
IddDan herken je die plek niet eens meer.
Vertrek 11:58 Arrow Aankomst 13:03
Die is de meest gunstige trein. Moet wel 1 keer overstappen op Den haag centraal.
Prima.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Vertrek 11:41 Arrow Aankomst 12:52
Ik neem die wel. Dat komt precies uit dan.
En anders kan ik ook nog over het spoor gaan lopen eventueel. Oh wacht, dat is alleen de bedoeling met Koninginnedag.
Ik moet vrijdag ook gewoon weer werken hoor..quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben ook vrij maar weekend kan ik het niet noemen.
Dat is ook wel eens relaxed ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima.
Voor het eerst dat ik <1 uur onderweg ben voor een meet
Ik ook gisteren!! Alleen geen kortverzuimgeld. Heb ook geen idee wat dat is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:22 schreef taxibabe het volgende:
Weekend!Loon, vakantiegeld en kortverzuimgeld (
) binnen!!!
![]()
![]()
Ik heb even op de site van de NS gecheckt. Dat is 2 en half uur reizen ja....quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:39 schreef SP22 het volgende:
Tis dat Groningen zo'n eind van A'dam is, anders was ik ook ff langsgekomen. Ben ook lekker vrij morgen!
Veel te doen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben ook vrij maar weekend kan ik het niet noemen.
dat word gekoppeld aan jouw surfgedragquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Google ads doet toch altijd reclame plaatsen die bij een topic past qua inhoud? Dan verwacht ik hier reclame voor een fotografie zaak ofzo maar dit kan ik niet echt plaatsen:
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,-
Haha. Dan snap ik het helemaal niet meer want ik heb helemaal geen grote schaamlippen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat word gekoppeld aan jouw surfgedrag, niet zo zeer t topic waar je op dat moment in post
Daar heb ik geen gebruik van gemaakt, dus ik krijg het blijkbaar netjes uitbetaald! T'is trouwens ook geen wereldbedrag hoor, 41 euro nogwat.quote:Kortverzuim / Buitengewoon verlof
Met kort verzuim of buitengewoon verlof wordt een korte tijd bedoeld waarin je niet kunt werken. De dagen die je voor kort verzuim of buitengewoon verlof opneemt, gaan niet van je opgebouwde vakantiedagen af.
wie weet wat jij voor filmpjes kijktquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha. Dan snap ik het helemaal niet meer want ik heb helemaal geen grote schaamlippen.
Wat snel! Fijn!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geld dat geskimd was staat alweer op m'n rekening.
Ja dat kan rap gaan als er meer klachten zijn geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geld dat geskimd was staat alweer op m'n rekening.
Fautdquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
Tevens, welk merk heeft Isdatzo? Yamaha dacht ik?
tisdat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Scherm maar eens gekalibreerd, ik weet het nog niet..
t is vaak even wennen t.o.v. wat je gewend bentquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Scherm maar eens gekalibreerd, ik weet het nog niet..
Ja echt enorm, normaal had Chrome een soort zachtgrijze look. Nu opeens BAM, grijs. Photoshop zelfde verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
t is vaak even wennen t.o.v. wat je gewend bent
Verlegen meisje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee weet ik nietOf ik ben het gewoon vergeten. Ennuhhhwmmmmmmmmmmmmm ja
Wordt? Nu pas..quote:
Oja dat wist ik wel ja. Mijn excuus.quote:
TU is dan dicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Nouja ik ben er vrijdag zelf niet maar ik kan wel vragen of iemand iets opzij legt ofzo. Maar vrijdag kan je 't ook zelf op de TU kopen toch?
Zo vroeg? nahquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:07 schreef Toruk-Makto het volgende:
Moguh (allen).... Zenuwen? toch niet onderweg naar de tandarts?
t is wel een aardige logistieke operatie jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:29 schreef Toruk-Makto het volgende:
Aaahhh op die fietsGefeliciteerd!!!
En ja, zo'n dag op komst lijkt mij idd hectisch.....
Klopt behalve dat we nou niet alle tijd van de wereld hebben die dagquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:45 schreef Toruk-Makto het volgende:
Beter een uur te vroeg dan 5 minuten te laat![]()
Succes vandaag en morgen, ik duik zo m'n mandje in, heb de verlengde
nachtdienster weer opzitten.
Ik heb nog steeds een beetje een rood hoofd. Zal morgen wel helemaal extreem zijn na vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dan ook nog even: Veel plezier morgen Chanty! Laat je inderdaad niet gek maken door een file oid. Ze wachten toch wel op je!
En ik sta straks lekker in Amsterdam met heerlijk weer
Zonnebrand jonguh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje een rood hoofd. Zal morgen wel helemaal extreem zijn na vandaag
Heb alleen nog geen trek in ontbijt dus ik eet zo wel junkfood als ontbijt.
Ik 10-20, 18-55, 50mm f/1.8 (weet niet welke jij hebt) en dat was het dan wel weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik neem het volgende mee:
17-40mm
70-200mm
135mm
50mm
En uiteraard mijn camera.
Ik ook de 1.8. Wilde eigenlijk de 1.4 lenen gisteren maar die heeft ze vandaag zelf nodig. Wel jammer want die is toch heel stuk beter dan die 1.8.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 10-20, 18-55, 50mm f/1.8 (weet niet welke jij hebt) en dat was het dan wel weer
En een stukje duurderquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook de 1.8. Wilde eigenlijk de 1.4 lenen gisteren maar die heeft ze vandaag zelf nodig. Wel jammer want die is toch heel stuk beter dan die 1.8.
Ook dat ja.quote:
Sure.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Ik zou die 10-20 heel graag eens willen proberen straks. Kun je denk ik leuke dingen mee doen in stedelijk gebied.
En straks weer een zoektocht bij centraal om mijn fiets te parkeren. Dat is echt een ramp altijd. Daar staan wel 5000 fietsen volgens mij waarvan de helft er al langer dan een jaar staat. Als ze dat nou eens opruimen.
Je moet gewoon een fiets aan de kant gooien en je eigen fiets op die plaats parkeren. Doe ik in Eindhoven ook altijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Ik zou die 10-20 heel graag eens willen proberen straks. Kun je denk ik leuke dingen mee doen in stedelijk gebied.
En straks weer een zoektocht bij centraal om mijn fiets te parkeren. Dat is echt een ramp altijd. Daar staan wel 5000 fietsen volgens mij waarvan de helft er al langer dan een jaar staat. Als ze dat nou eens opruimen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Straks toch maar naar m'n ouders, ben weer op een breekpunt dus m'n moeder mag even voor me gaan koken.
Whehe nee... maar morgen ga ik naar Riga (Letland). Dilemma, zal ik mijn D700+24-70mm meenemen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:17 schreef SP22 het volgende:
Yay van 27 juni tot 1 juli naar Tallinn!
Is 1 van jullie daar wel eens geweest? Wat moeten we zien?
altijd doen... als je het niet doet krijg je er spijt van... tenminste, dat heb ik altijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe nee... maar morgen ga ik naar Riga (Letland). Dilemma, zal ik mijn D700+24-70mm meenemen?Het is wel zwaar...
Meenemen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe nee... maar morgen ga ik naar Riga (Letland). Dilemma, zal ik mijn D700+24-70mm meenemen?Het is wel zwaar...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:17 schreef SP22 het volgende:
Yay van 27 juni tot 1 juli naar Tallinn!
Is 1 van jullie daar wel eens geweest? Wat moeten we zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |