Bella had laatst een "open nieuw deel" knopje op de mobiel.quote:
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, laten we hopen dat het nu een keer klaar is
Hansquote:
Hoe ist?quote:
Lekker, kinderen gaan bij elkaar slapenquote:
is je kussen tenminste droogquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, kinderen gaan bij elkaar slapen
En fiets gekocht vandaag voor oudste dus weer arm
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, kinderen gaan bij elkaar slapen
En fiets gekocht vandaag voor oudste dus weer arm
quote:
Ik moet het eerst nog maar zienquote:
Of ruziequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Over 15 minuten hebben ze alweer wat anders verzonnen.
Buiten in een tentje ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Over 15 minuten hebben ze alweer wat anders verzonnen.
Achhhh het is koudquote:
Nee he, Lutte het is koud he Lutte, ja he, ja he, ja he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je twee uur in een korte broek en t-shirt in de regen moet gymmen niet.
In beweging blijven, toen ik nog voetbalde trainde ik met 1,5 graad nog gewoon in eenkorte broek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je twee uur in een korte broek en t-shirt in de regen moet gymmen niet.
Uhu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee he, Lutte het is koud he Lutte, ja he, ja he, ja he?
Ik heb ook serieus nog nooit zoveel gerend als vandaag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
In beweging blijven, toen ik nog voetbalde trainde ik met 1,5 graad nog gewoon in eenkorte broek.
Ziggo ftw. En geen idee of 1, 2 en 3 plat zijn. Ik kijk nu tennis op Eurosport.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[UPC-bashtopic] Nederland 1, 2 en 3 liggen eruit
Had jij gister niet ook al geeikel Benny?
Hihiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu.En sowieso, als jij zegt dat het koud is dan is het koud. Dan kan het nog dertig graden zijn.. Kally's wil is wet.
Hier doen ze het alle 3quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
Ja, maar niet met die zendersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
JA maar, dan, vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht 'ik download ook zo'n pedometer op mn telefoon'... telt-ie niet als-ie op standby staat
Ik heb er 3 getestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
er zullen toch wel meters zijn die doorgaan? niet meteen bij de eerste faal afhaken
Ze moesten wel wit zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Mijn schoenen zijn binnen, maar wit zijn ze niet
Van de week maar even naar de winkel
Ja dat leken ze ook, het is meer lichtgrijsquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Mijn schoenen zijn binnen, maar wit zijn ze niet
Van de week maar even naar de winkel
En ze is fier op uquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is balen
Hardlopen met Evy is relaxedLekkere muziek
Omdat ik het gewoon niet leuk vind, op de loopband dan weer welquote:
ik andersomquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon niet leuk vind, op de loopband dan weer wel
Dit.quote:
Buiten trekken mijn knieën nietquote:
Dit is pas les 1quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]
En ze is fier op u. Al ben ik Start to run wel iets te veel dezelfde muziek
.
Dan gaat het nogquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is pas les 1dus geen idee of het hetzelfde is
Overmorgen weer
Maar het is je wel gelukt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan gaat het nog. Op gegeven moment was ik Bob Sinclar wel zat
.
Ik ben benieuwd, Als dit lukt wil ik de 5-10 km gaan downloadenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Uiteindelijk lukte de vijf km. Het is een mooi schema
.
hoeveel km is die?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
Nog even en je loopt de marathon van Rotterdam.
40quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HOAX, zover is het helemaal niet naar de Burger King
Het heelt zelfs voetschimmel heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
Wordt je nou echt beter als je een stom beglitterd 'wordt snel beter'-plaatje krijgt?
ja! maar alleen als de glitters stiekem coke kristallen zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
Wordt je nou echt beter als je een stom beglitterd 'wordt snel beter'-plaatje krijgt?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las Obama. Ik dacht verhip, kan die ook al breien.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
zo, en nu wat mental scarring
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekkersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lieve mensjes, ik ga nog wat dingen doen in CV en dan slapen
Morgen om 10 over 7 op de fiets naar Zuidland
Weltrusten poedelewoepsies
doe ik nog evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef iBenny het volgende:
c_a, kun je sweets sturen? Staat op mn prikbord
BOOOOOOHHHHH!!!! Ze zijn nog vetter dan vroeger.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fout, het is een skelter
[ afbeelding ]
Ik mocht er vroeger nooit eentje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
mammoetskelters zijn het algemene statussymbool van een welvarende maatschappij
ik ook niet, maar de overbuurjongen had er wel een, dus er werd wel eens geskelterdquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mocht er vroeger nooit eentje.
Een oom van mij had er wel eentje.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het altijd lekker als iemand over mijn voet reed met een skelter.
mijn buurmeisje had een traptraktorquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zoeen, althans een oudere versie ervan.
Prille liefde?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn buurmeisje had een traptraktor
nee, het ging fout toen ik haar haar afkniptequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Prille liefde?
Nu kun je er eentje voor haar ontwerpen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het ging fout toen ik haar haar afknipte
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het ging fout toen ik haar haar afknipte
Dan mag het natuurlijk.quote:
nee ik herinner me vaag iets over een plastic schaar, en dat ze een echte ging pakken ofzo, en ik weet niet meer wat er precies fout is gegaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan mag het natuurlijk.
Ze had alleen niet gezegd dat je niet met de tondeuse eroverheen mocht?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik herinner me vaag iets over een plastic schaar, en dat ze een echte ging pakken ofzo, en ik weet niet meer wat er precies fout is gegaan
Eeeuwl.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
babymaskers, creepy as fuck
[ afbeelding ]
http://laughingsquid.com/(...)arming-adult-babies/
Trusten Benny.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:49 schreef iBenny het volgende:
Proost! Lees ze en Trusten. Ik ga dat ding dat bed heet ook maar opzoeken. Trusten!
Slaan die hoerquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Meehhhhik ben te laat
collega met wie ik wel eens meerijd, vroeg gister nog: rij je mee? Ik zo: alleen als ik laat ben.. Dus ik sms d'r 2x geen reactie.. Bel ik d'r, drukt ze me weg
Flikker dan ook in je graf, tyfushoer
Misschien loopt ze haar promotie bij elkaar te neuken met de baas!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Meehhhhik ben te laat
collega met wie ik wel eens meerijd, vroeg gister nog: rij je mee? Ik zo: alleen als ik laat ben.. Dus ik sms d'r 2x geen reactie.. Bel ik d'r, drukt ze me weg
Flikker dan ook in je graf, tyfushoer
Spannend voor je vrouw toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:54 schreef Pheno het volgende:
* Pheno verwacht wel tig sms'jes van vrouw die nu haar eerste werkdag heeft op haar nieuwe werk.
Voor mij ook laatste dagje deze weekquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
En daarna is haar week al voorbij door een helemvaartsdag en een verplichte vrije dag op vrijdag
Ik snap je... ik haat vliegenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Twee dagen en daarna vertoef ik in een vleigtuig. Ik verveel me daar altijd zo in
een douche in het vliegtuigquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Pheno het volgende:
Angst heb ik niet, maar vaak zit je crap (ga geen achterlijk veel geld neertellen voor businessclass), het eten is matig en na zes uur vliegen kun je het toilet niet meer op omdat je dan besmet wordt met allerlei enge ziektes.
Ik was ook blij met een douche toen ik naar Nieuw Zeeland vloog. Even in Singapore een transfer van anderhalf uur, ik ben gaan douchen voor 5 euro. Eigenlijk maf, maar je voelt je weer even fris.
Nee, transfer, dus een overstap in Singapore. 12 uur vliegen of zo en daarna nog eens 14 om naar Auckland te komenquote:
Als je het woord transfer weghaalt wel jaquote:
ja toch?quote:
Als je dan verder leest, maar nee, halve informatie opnemenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja toch?
Ik was ook blij met een douche toen ik naar Nieuw Zeeland vloog.
Dus ik dacht toen je naar Nieuw Zeeland vloog, een douche in het vielgtuid
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dan verder leest, maar nee, halve informatie opnemen
Wie is dat Bennymeisje in je ava btw?quote:
Royall Sadness.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef iBenny het volgende:
Almere City waarschijnlijk toch in de Jupiler League
Ja, ssssstquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Royall Sadness.
Moeten we weer naar 'de parel van de flevopolder' toe.
Never heard of herquote:
Nee, mijn laatste LP was van Queen.quote:
Mijn stappenteller van de 3DS staat nog op 0.quote:
Ik heb de maan al bereiktquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn stappenteller van de 3DS staat nog op 0.
RBC >>> Almerequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Royall Sadness.
Moeten we weer naar 'de parel van de flevopolder' toe.
hij reset iedere dagquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn stappenteller van de 3DS staat nog op 0.
Elk dorp heeft zo ongeveer een BVO.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef borisz het volgende:
[..]
RBC >>> Almere
Almere![]()
Al zal ik RBC niet missen. Jammer voor de fans, maar een ploegje minder in Braboland is niet erg.
Dan is het te hopen dat ze de pont niet missen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een profclub op een waddeneiland!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23617/55/#comments
250m verderop.
Is een restaurant.
Ja. Probs bij TIlburg, Breda, Waalwijk, PSV en FC Eindhoven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Elk dorp heeft zo ongeveer een BVO.
Even uit het hoofd. Oss, Breda, Waalwijk, Eindhoven 2x, Tilburg, Den Bosch, Helmond Roosendaal.
Dat soort grootschalige fusies is gewoon lastig. En qua financieen zit je in elkaars vijver te vissen als je zo dicht bij elkaar zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Probs bij TIlburg, Breda, Waalwijk, PSV en FC Eindhoven.. Ga fuseren en zorg voor een stabiele club in de regio.
Hier in NH is Haarlem al weggevallen.
Maar ja fusieplannen tussen Telstar en Haarlem zijn er ook nooit doorheen gekomen en zie FC Limburg. Emotie regeert![]()
Je moet dan ook in bed ff 'inchecken'quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij reset iedere dag![]()
doet me denken aan toen ik een kilometerteller aan het radje van m'n hamster had gehangen, na een week zat hij ook in rotterdam ergens
wat gebeurd er in je buik Benny?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een andere buik... vrijwilligers waarmee ik kan ruilen?
Schaar erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
Omg, alle stropdassen van het bedrijf zijn hier, en Miran mail terug
Hoezo dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
Ga ik nu doen... mijn hand zat vast tussen het plafondquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
ok ok ....quote:
Fiets zequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stap zo op de fiets
Ik hoop op GEEN tegenwind
Tot vanavond
Das ook niet aardig, zeg dan gewoon neger!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Ik heb even een dikke vette moorkop opgegeten!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Ik heb even een dikke vette moorkop opgegeten!
Dat levert heel verkeerde associaties bij mij op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das ook niet aardig, zeg dan gewoon neger!
Daar ging ik voorquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat levert heel verkeerde associaties bij mij op.
Waarom ga je in godesnaam naar Leeuwarden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Onderweg naar Leeuwarden, sta nu op Amersfoort, internet en stroom in trein
Maar staanplaatsen, wel minder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Onderweg naar Leeuwarden, sta nu op Amersfoort, internet en stroom in trein
Heb inderdaad wel eens drie uur moeten staan jaquote:
Decadent hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb inderdaad wel eens drie uur moeten staan ja
Heb nu eerste klas kaartje om dat te voorkomen
In Zwolle komt 's zomers ook wel eens zo'n ouderwets ding voorbij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die hebben we hier nog wel, kennen ze daar niet.
Ik doe het alleen omdat ik nu zo'n end in de spits zit, als ik vriidag buiten de spits terug ga dan ga ik gewoon gratiesj 2e klasquote:
Hoef je dan alleen de meerprijs voor een eersteklaskaartje te betalen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe het alleen omdat ik nu zo'n end in de spits zit, als ik vriidag buiten de spits terug ga dan ga ik gewoon gratiesj 2e klas
Ik heb hier wel eens voor speciale gelegenheden een stoomtrein in maassluis zien rijden hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die hebben we hier nog wel, kennen ze daar niet.
Jep, alleen een opwaardeer kaartje van 2e naar 1equote:Op woensdag 1 juni 2011 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoef je dan alleen de meerprijs voor een eersteklaskaartje te betalen?
Hele skyline onder de stoom. Woei.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens voor speciale gelegenheden een stoomtrein in maassluis zien rijden hoor
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pics! Je rochel was ook al zo smakelijk.
Dat is dan wel flex.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jep, alleen een opwaardeer kaartje van 2e naar 1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een flutteam.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn team blijft lekker achteraan hangen
[ afbeelding ]
Team is bruin, Groen ben ik en wit is Jan Modaal (gemiddeld persoon een voorbeeld dus)
vandaag wel mijn teamcaptain gesproken, gelukkig wel enthousiast... dus als ze de rest van het team nou ook motiveeerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een flutteam.
Gaan ze zelfs nog zittend naar de wc toe ofzo?
dat speelde ik vroeger altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-reincarnation.html
Carmageddon
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-reincarnation.html
Carmageddon
Ik zal kijken of ik een foto kan maken als ik voorbij riidquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:06 schreef JJH het volgende:
Zwabber, als je het station uitbent, zie je links (vanuit de rijrichting gezien) een boni en een bristol. 500m verderop woon ik, staat een taxi nu.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een foto kan maken als ik voorbij riid
Dat is het ja. Pas vlak voor wezep rijd je er weer uit. Ze oefenen er ook met tanks, en die hebben wel een beetje range.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Dat schietterrein is friggin huge trouwens
Als het een klein afrikaans landje zou zijn, zou de hele wereld overheen struikelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
186 voor, 17 ongeldige stemmen.
Zonde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |