okay ik reken hem goed want heb geen zin langer te wachten. Eagles is volgens mij ook goed dus ik geef mezelf daar ook een punt voorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef NanKing het volgende:
Nee, sorry. Alleen dat hij niet meer onder ons is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:37 schreef Yankee het volgende:
[..]
okay ik reken hem goed want heb geen zin langer te wachten. Eagles is volgens mij ook goed dus ik geef mezelf daar ook een punt voor
De verschillende waardes van de kleuren worden bij Texas Holdem enkel gebruikt om te bekijken wie de eerste dealer is. Verder niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:51 schreef NanKing het volgende:
Nou voor de snelle antwoorder dan maar het puntje; Een royal flush is goed, de volgorde was goed maar de kleur van de kaarten maakt eik ook nog uit dus hup welke kleur kaarten moet je hebben (harten, ruiten, schoppen of klaver?)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:52 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht dat het allemaal royal was zolang het maar dezelfde kleur is?
Ja, nou ja reken jouw antwoord dan wel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:52 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht dat het allemaal royal was zolang het maar dezelfde kleur is?
Mjah zie bovenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De verschillende waardes van de kleuren worden bij Texas Holdem enkel gebruikt om te bekijken wie de eerste dealer is. Verder niet.
Excusé, ik was ff weg. Dank voor het waarnemen.quote:
quote:
Nog ff voor de duidelijkheid: Er kunnen niet 2 mensen tegelijkertijd een royalflush hebben van een andere kleur. Immers 5 kaarten op tafel en 2 in de hand. Met 6 kaarten op tafel zou het wel kunnen. De waarde is dus gelijk van de kleuren want verschil is niet nodig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Mjah zie boven, dacht echt dat t uitmaakte.
Dat begrijp ik jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nog ff voor de duidelijkheid: Er kunnen niet 2 mensen tegelijkertijd een royalflush hebben van een andere kleur. Immers 5 kaarten op tafel en 2 in de hand. Met 6 kaarten op tafel zou het wel kunnen. De waarde is dus gelijk van de kleuren want verschil is niet nodig.
Stand 2223quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Iridal het volgende:
Uiteindelijk behoort het toch aan Frankrijk?
Stand 2223quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |