SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zou het daar echt door komen? Zag/hoorde van veel mensen dat ze last van hun keel hebben enzo nuquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Vind je't gek met dat temp.verschil tussen die dagen steeds?
welkom in mijn verstopte misselijke kwallerige wereld. Ik ben gereduceerd tot iemand die hoorbaar door zijn mond ademt. Slapen is verlichting, maar het in slaap vallen is een helse opgave!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zou het daar echt door komen? Zag/hoorde van veel mensen dat ze last van hun keel hebben enzo nu.
Dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Steve het volgende:
Altijd als ik een gesprek met mijn scriptiebegeleidster heb gehad heb ik een dag nodig om alles te verwerken. Wat kan dat mens zeveren zeg..
Het klinkt wel een stuk dramatischer zo jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
welkom in mijn verstopte misselijke kwallerige wereld. Ik ben gereduceerd tot iemand die hoorbaar door zijn mond ademt. Slapen is verlichting, maar het in slaap vallen is een helse opgave!
Dan heb ik denk ik wel heel veel mazzel gehad met mijn begeleiderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook
Is mijn scriptie af, moet ik wetenschappelijker gaan schrijven en alles zo ongeveer herformuleren.. Mens het is geen WO..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |