SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zou het daar echt door komen? Zag/hoorde van veel mensen dat ze last van hun keel hebben enzo nuquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Vind je't gek met dat temp.verschil tussen die dagen steeds?
welkom in mijn verstopte misselijke kwallerige wereld. Ik ben gereduceerd tot iemand die hoorbaar door zijn mond ademt. Slapen is verlichting, maar het in slaap vallen is een helse opgave!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zou het daar echt door komen? Zag/hoorde van veel mensen dat ze last van hun keel hebben enzo nu.
Dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Steve het volgende:
Altijd als ik een gesprek met mijn scriptiebegeleidster heb gehad heb ik een dag nodig om alles te verwerken. Wat kan dat mens zeveren zeg..
Het klinkt wel een stuk dramatischer zo jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
welkom in mijn verstopte misselijke kwallerige wereld. Ik ben gereduceerd tot iemand die hoorbaar door zijn mond ademt. Slapen is verlichting, maar het in slaap vallen is een helse opgave!
Dan heb ik denk ik wel heel veel mazzel gehad met mijn begeleiderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook
Is mijn scriptie af, moet ik wetenschappelijker gaan schrijven en alles zo ongeveer herformuleren.. Mens het is geen WO..
Kip in colaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Nou, daar is hetero...., en de kip in cola moet gvd nog 40 min in de ovenTIMIIIIING!
Pff, die kan ik ook gratis krijgen.quote:
Je lijkt mij wel, zullen we ons aan de rollen houden, ik ben de dramaqueenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
welkom in mijn verstopte misselijke kwallerige wereld. Ik ben gereduceerd tot iemand die hoorbaar door zijn mond ademt. Slapen is verlichting, maar het in slaap vallen is een helse opgave!
is het weer niet goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:55 schreef wonderer het volgende:
Zo krijgen we die topics wel vol voor de 24ste
Nooit!quote:
Meestal gaat dat niet op en moet je blijven dokken tot je hem af hebt.. Vraag je begeleiders eens..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef creno het volgende:
Hallo mensen die studeren of net gestudeerd hebben, effe een vraag:
Als je uitgeschreven bent bij de universiteit (ongeveer 1 of anderhalf jaar), kun je je dan als je de scriptie af hebt weer opnieuw inschrijven om af te studeren ?
Gewoon de studentenbalie van de uni even bellen of mailen. Je behaalde studiepunten blijven een aantal jaar gewoon staan, dus in principe zou dat wel kunnen denk ik..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef creno het volgende:
Hallo mensen die studeren of net gestudeerd hebben, effe een vraag:
Als je uitgeschreven bent bij de universiteit (ongeveer 1 of anderhalf jaar), kun je je dan als je de scriptie af hebt weer opnieuw inschrijven om af te studeren ?
Wat dus ook in kan houden dat je, zodra jij denkt dat je klaar bent compleet opnieuw kunt beginnen omdat het simpelweg gewoon niet goed is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon de studentenbalie van de uni even bellen of mailen. Je behaalde studiepunten blijven een aantal jaar gewoon staan, dus in principe zou dat wel kunnen denk ik..
Je hebt in die tussentijd gewoon geen begeleiding dan.
Sja, dat kan idd. Dat is je eigen keuze.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat dus ook in kan houden dat je, zodra jij denkt dat je klaar bent compleet opnieuw kunt beginnen omdat het simpelweg gewoon niet goed is.
Of dat de eisen/inhoud van de module gewijzigd worden in de tussentijd.
Zeker nu niet meerquote:
huh?quote:
Nee we zaten lekker oldschool in de kroeg enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht op msn en toen dacht ik "laat ik meedoen" maar nu is niemand online.
Volgende keer trioquote:
Het is pas 23.00 en nu al thuis. Maar niet getreurd, morgen mag ik weer van 08.00 tot 19.00quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je bent gek schat. Maar dat wist je wel
laten we het er op houden dat ik dat in de consternatie vergeten wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Zeg! Dodo!
Durfde jij niet te zeggen dat ik je koffie vergeten was? Ik wilde vanochtend brood smeren en zag een vol kopje koffie onder de senseo staan!
De handleiding van je auto lezen wil ook nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:16 schreef Stroekie het volgende:
Ik ben dus echt a technisch. Nadat de onbetrouwbare Fransoos me al twee keer met een lege accu onderweg heeft laten staan raakte ik vandaag lichtjes in paniek toen er weer lampjes op het dashboard gingen branden. Natuurlijk de wegenwacht pas thuis laten liggen, en natuurlijk gaat het lampje pas in Diemen branden. Nou ja dan maar nummer van wegenwacht opgezocht, zo van je kan nooit weten, en netjes op de rechterbaan blijven voor het geval straks weer de stroom op is en ik hem naar de vluchtstrook moet duwen. Eerste horde was tanken te Breukelen. So far so good. Toen weer een lichte juichstemming toen ik Utrecht voorbij was. en Ja hoor bij Deil had ik het uitgevonden, het lampje was helemaal niet van een leeglopende accu maar van de acherruit verwarming die ik per abuis had ingeschakeld :>)
dat kreng is 15 jaar oud, die handleiding lag er niet meer in toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
De handleiding van je auto lezen wil ook nog wel eens helpen
eerst installeren die nieuwe versie en pas bij fouten kijken in de releasenotesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Wie leest er nou handleidingen?!
Dat doen mannen ICTers niet hoor!
Whatskeburt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik snap niks meer van mannen en dat terwijl ik een ben
Je snapt dus iets niet van een bepaalde man?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
dat vroeg ik me dus ook af :s ik krijg met moeite nog een antwoord, en totaal geen interesse meer :s
Drie keer raden wie die bepaalde man isquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je snapt dus iets niet van een bepaalde man?
Hijzelf?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Drie keer raden wie die bepaalde man is
Dit klinkt gemeenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bartje kan best een valse nicht zijn somsquote:
Ben je nog ziek?quote:
daar brand ik mijn vingers niet aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij heeft net een ontploffing overleefd, dit is gewoon de shockquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bartje kan best een valse nicht zijn soms
Als ik al die verhalen hier hoor van TMM, KK en Erik over in slaap vallen prijs ik mezelf zo gelukkig dat ik gewoon RAM overal in slaap val, verkouden, ziek, te moe of te vrolijk... maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kan niet slapen! stomme verkoudheid!
Zullen we iets afspreken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de man gaat racen in Assen. De beste vriendin is op vakantie. Ouders ook. De musical is pas dit weekend weer......................... Ik heb 2 dagen he-le-maal niks (la vrijdagavond trainen, maar that's it). HELEMAAL NIKS! Hoe fijn!Ik kijk er echt zo naar uit.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft net een ontploffing overleefd, dit is gewoon de shock
Het was helemaal niet vals/gemeen bedoeldquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bartje kan best een valse nicht zijn soms
Wat zou dat toch zijn dat ze (toch best vaak) de IKEA nemen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Nie grappig!
Dat soort dingen vind ik echt doodeng
Boos omdat ze slechte kasten kopen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zou dat toch zijn dat ze (toch best vaak) de IKEA nemen?
Misschien kwamen ze een schroefje tekortquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ben ook extreem links, maar dat zou ik nooit bedenken, radicalenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:19 schreef Waxxer het volgende:
Het zijn toch vaak mensen uit de (extreem) linkse hoek, die dat doen omdat ze vinden dat het concern IKEA mensen in hun fabrieken in "arme" (ontwikkelings-) landen uitbuit om zo de producten goedkoop te houden..?
Hai trouwens.
Nah, de PvdA is toch niet extreem links?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben ook extreem links, maar dat zou ik nooit bedenken, radicalen
Die linkse hobby's houden ze van de straat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, de PvdA is toch niet extreem links?Maar echt links-links, dus zó links dat je nertsen bevrijdt, de Makro ook een gewild slachtoffer van je is en poeptaarten in de gezichten van politici gooit.
Ik ben lid van de PvdA omdat dat het meest linkse is in de gemeente Nuenen, maar ik geloof in een communistisch ideaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, de PvdA is toch niet extreem links?Maar echt links-links, dus zó links dat je nertsen bevrijdt, de Makro ook een gewild slachtoffer van je is en poeptaarten in de gezichten van politici gooit.
Volgende keer wat zuiniger zijn op je positieve dagen dan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Deze dag loopt kut >.> ik denk dat de positieve dagen op zijn
ik ben jaloersquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
De zon schijnt
De lucht is strak blauw.
En we staan aan de vooravond van een lang weekend.
Me dunkt dat er positieve dagen over zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg je hem over en stapel banden... ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
http://www.supercarchallenge.nl/
Vroemmmmmm,...... hetero gaat racen dit weekend
Nou ja, monteurdingetje spelen in de pit, niet achter het stuur dan he.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
wie wil er neuken?Nuno is er al een hele tijd niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
ook geen mismo en mike het word saai hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nuno is er al een hele tijd niet meer.
Dan kun je niet meer meeluisteren met andermans gesprekken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanaf morgen gewoon weer muziek meenemen de trein in.
Met sommige gesprekken wil ik dat ook helemaal nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer meeluisteren met andermans gesprekken..
Jij zou een goeie spion zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind het vaak wel leuk om gesprekken te volgen en een beetje loeren naar mensen enzo in het ov..
Dat loeren is wel leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind het vaak wel leuk om gesprekken te volgen en een beetje loeren naar mensen enzo in het ov..
Zo voelt het bij mij ookquote:
Groot internationaal bedrijf. Relatief hoge omzetderving als al 1 winkel noodgedwongen de winkel sluit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet jou wel hebben hequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie bedoelde je dan? Ik heb er heel de nacht over na lopen denken!
Nee dat is over het algemeen totaal niet de redenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:19 schreef Waxxer het volgende:
Het zijn toch vaak mensen uit de (extreem) linkse hoek, die dat doen omdat ze vinden dat het concern IKEA mensen in hun fabrieken in "arme" (ontwikkelings-) landen uitbuit om zo de producten goedkoop te houden..?
Hai trouwens.
Das ook het voordeel van het onderwijsquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanaf morgen gewoon weer muziek meenemen de trein in.
En van die bacillen krijg je alleen maar weerstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |