Alsof je het over de duivel hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En terecht, pseudo-intellectuele pretentieuze hoeren die denken dat ze heel tof zijn en vervolgens over 'puisterige pubers' praten terwijl ze dit stadium waarschijnlijk net zelf voorbij is![]()
. Royal sadness
Dit is gewoon een troll dat kan niet andersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Alsof je het over de duivel hebt.
Pubers
Goede timing deze post man. Maar inderdaad, alsof werklast en -druk niet relatief zijn aan de periode waarin je je bevindt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En terecht, pseudo-intellectuele pretentieuze hoeren die denken dat ze heel tof zijn en vervolgens over 'puisterige pubers' praten terwijl ze dit stadium waarschijnlijk net zelf voorbij is![]()
. Royal sadness
Is het ook, maar Opa Bakkerbaard zei het volgende, toen ik deze user aankaartte als trol:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is gewoon een troll dat kan niet anders.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Is het ook, maar Opa Bakkerbaard zei het volgende, toen ik deze user aankaartte als trol:
[..]
Ah, iemand heeft ook het internet ontdekt.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, iemand heeft ook het internet ontdekt.
Het is vooral voor anderen moeilijker als jij verkouden bent, niet voor jezelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:10 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon VWO. En geen reet voor gedaan. was zelfs snipverkouden tijdens Frans en Wiskunde.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, iemand heeft ook het internet ontdekt.
Stoer joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:10 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon VWO. En geen reet voor gedaan. was zelfs snipverkouden tijdens Frans en Wiskunde.
daarna gaan studeren bij Inholland?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:10 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Ik studeer bijna farmaceutische wetenschappenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef cherishable het volgende:
Allemaal mensen die willen laten zien hoe intelligent ze zijnKomop! Wie overtreft wie?! In b4 'Ik studeer geneeskunde'
Wiskunde en wijsbegeerte zijn de meest abstracte studies.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik studeer bijna farmaceutische wetenschappen![]()
![]()
Dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Wiskunde en wijsbegeerte zijn de meest abstracte studies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |